Over die film roepen ze al jaren, ik geloof er niet echt meer in eigenlijk. Denk dat het nu ook wel een beetje te laat is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef rival het volgende:
Ja dat was echt een feelgood serie Peu
Schijnt wel een film te komen nog...
Een goede manier om iemand goed te laten voelen jaquote:
Volgens mij zijn ze ermee begonnen.... Ga em sowieso kijken als ie komtquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over die film roepen ze al jaren, ik geloof er niet echt meer in eigenlijk. Denk dat het nu ook wel een beetje te laat is.
Wat is er mis met je dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet eens meer ontbijten
Bakje yoghurt met haver, maar kom maar net over de helftzit propvol.
hmm, ff zoeken, is vast wel wat over te vindenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ermee begonnen.... Ga em sowieso kijken als ie komt
Komt het door die sporthufter?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
baaldag der baaldagen![]()
en ik doe normaal gesproken helemaal niet aan baaldagen
ben je verliefd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
nee, iemand andersquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt het door die sporthufter?IK ZAL HEM
Niet slaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, iemand andersmaar die mag je ook wel even een beuk geven
Stuur hem maar even langsquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Mannen ook altijd, stelletje schobbejakken dat het zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook heel stom doen, hoor! geef ik gewoon toequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen ook altijd, stelletje schobbejakken dat het zijn
en jaaaa Chris Evansquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
En anders een topic voor jou alleen SnoepselsAlle aandacht voor jou
Hopelijk vind je de foto in de OP ook nog wat..
Welnee, vrouwen zeggen het altijd waar het op staat en je weet altijd waar je aan toe bent met zequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook heel stom doen, hoor! geef ik gewoon toe
maar in dit geval was het wel zijn schuld.
ik zeg wel waar het op staat hoor, dat is vandaag het probleem juist. dat werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Welnee, vrouwen zeggen het altijd waar het op staat en je weet altijd waar je aan toe bent met ze
Vraag of die een tampon nodig heeftquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zeg wel waar het op staat hoor, dat is vandaag het probleem juist. dat werd niet gewaardeerd
't is ook nooit goed
Wat heb je tegen hem gezegd dan? Of is dat te persoonlijk voor hier?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zeg wel waar het op staat hoor, dat is vandaag het probleem juist. dat werd niet gewaardeerd
't is ook nooit goed
ja, dat laatstequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem gezegd dan? Of is dat te persoonlijk voor hier?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Welnee, vrouwen zeggen het altijd waar het op staat en je weet altijd waar je aan toe bent met ze
haha, kan niet. hij heeft me geblokkeerdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag of die een tampon nodig heeft
Zulke mensen vind ik helemaal sneuquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha, kan niet. hij heeft me geblokkeerdwat een mannetje he
en maar beter ook.
ja hij was boos. heat of the moment I guess ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik helemaal sneuik heb nog nooit iemand geblokkeerd
Dat is het resultaat van super weinig eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan nog, maar goed, ik laat me dan ook niet zo leiden door emoties op zo'n moment.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja hij was boos. heat of the moment I guess ?
Je kent de situatie niet echt he, misschien heeft Snoepie hem wel een brutale vlerk of gemene pummel genoemd, dan zou ik haar ook geblokkeerd hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik helemaal sneuik heb nog nooit iemand geblokkeerd
Klinkt eerder alsof je je niet bewust bent van je emoties op dat momentquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan nog, maar goed, ik laat me dan ook niet zo leiden door emoties op zo'n moment.
ik zei wel dat ik zijn nummer had verwijderd en het 't beste was als ik 'm voorlopig niet meer zou sprekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet echt he, misschien heeft Snoepie hem wel een brutale vlerk of gemene pummel genoemd, dan zou ik haar ook geblokkeerd hebben
nee, blijf niet perse koel, kan wel boos worden oid, maar daar handel ik dan niet naarquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof je je niet bewust bent van je emoties op dat moment![]()
Zeker als iemand zeer koel is op zo'n moment, is dat emotie driven. Emoties zijn niet alleen boos of verdrietig e.d.
Gokje, je kent zijn nummer nog uit je hoofd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zei wel dat ik zijn nummer had verwijderd en het 't beste was als ik 'm voorlopig niet meer zou spreken![]()
![]()
maar name calling doe ik niet; dát is pas kinderachtig
anno 2014 nog nummers uit je hoofd leren/wetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gokje, je kent zijn nummer nog uit je hoofd?
Ik kende t nummer van mn ex wel uit mn hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
anno 2014 nog nummers uit je hoofd leren/weten![]()
nope.
Dit inderdaad.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, blijf niet perse koel, kan wel boos worden oid, maar daar handel ik dan niet naar
Ik die van mn vader ook nog en het nummer van mn ouders. Maar ben sowieso goed met nummers onthouden of zo, weet pincodes nog van tankpasjes die ik maar 2x heb gebruikt jaren terugquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet alleen mijn eigen 06 uit mn hoofd
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Dat sowieso ja. Mensen die van nummers wisselen zijn irritantquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:16 schreef rival het volgende:
Weet een hoop nummers uit mijn hoofd, maar sowieso geen nieuwe nummers.
Dat zijn mensen die net als ik al eeuwen hetzelfde nummer hebben
ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Mensen die van nummers wisselen zijn irritant
Heb em al meer dan 10 jaar
Oh en de huistelefoon van mn ma. Verder niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik die van mn vader ook nog en het nummer van mn ouders. Maar ben sowieso goed met nummers onthouden of zo, weet pincodes nog van tankpasjes die ik maar 2x heb gebruikt jaren terug
aaahhhwwwquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh en de huistelefoon van mn ma. Verder niet.
Ik m'n beide 06-nummers... en ons vast telefoonnummer van ca. 20 jaar geledenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ja helemaal als ze dat nu nog doen, je kan overal je nummer meenemen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Mensen die van nummers wisselen zijn irritant
Heb em al meer dan 10 jaar
dat is echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang dusquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja helemaal als ze dat nu nog doen, je kan overal je nummer meenemen...
Ik heb deze al vanaf mijn 16e ofzo
Thuis, mijn ouders mobiel, zus mobiel en thuis, beste vriendin mobiel en thuis, beste vriend mobiel en thuis en dan nog de meeste bezorgdiensten ken ik uit mijn hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh en de huistelefoon van mn ma. Verder niet.
Mij krijg je niet met leeftijdsgrappen hoor mentaal ben ik 16quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat is echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang dus![]()
oh jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Mij krijg je niet met leeftijdsgrappen hoor mentaal ben ik 16
Hoe lukt iemand dat sowieso? Ik houd em altijd in de handquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat mijn telefoon in de auto lag anders had ik ff een foto gemaakt dat mannen ook wel eens hun tankdop vergeten
Ik ben zooooooooo blij dat mijn auto geen losse tankdop heeftquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat mijn telefoon in de auto lag anders had ik ff een foto gemaakt dat mannen ook wel eens hun tankdop vergeten
Ik heb daar zo'n vakje voor in het klepjequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lukt iemand dat sowieso? Ik houd em altijd in de hand
Voor de benzine wel ja, maar lpg nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n vakje voor in het klepje
had je daar echt een test voor nodigquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Gister kwam er zo'n test voorbij op facebook en ik verveelde mij
Die klep waait vanzelf dicht boven de 100quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:24 schreef rival het volgende:
Ik vergeet trouwens nooit de dop dicht te draaien, wel de klep dicht te slaan. maar dan kan er nog niks gebeuren
Dat ook. Maar je voelt je wel lullig als je in je spiegel kijkt en hem zietquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die klep waait vanzelf dicht boven de 100
Ach, is me 2x overkomen of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ook. Maar je voelt je wel lullig als je in je spiegel kijkt en hem ziet
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lukt iemand dat sowieso? Ik houd em altijd in de hand
Ik kan best creatief denkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Linkshandige mensen schijnen creatiever te zijn dan rechtshandige mensen
Dat deed ik 'vroeger' ook ja, na de 3e tankdop maar op een andere mnier opgelostquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb zo'n haakje aan mijn klepje en daar hang ik em op.
Hij had em op zijn dak liggen
Dat zijn de betere systemen jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:37 schreef fietsie het volgende:
Mijn nieuwe auto heeft gewoon een klepje wat electronisch opent binnenvandaan, met een rubberdop er aan vast die de tankopening afsluit.
Er zit helemaal geen losse tankdop meer aan daardoor...
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
had je daar echt een test voor nodig
met andere dingen bezig zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kun je überhaupt vergeten een tankdop erop te draaien?
ik faal nooitquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom vandaag falende mannen tegen![]()
Ik vind dit mooi
ontbijtquote:
bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chickies hosselen op het tankstation?
Peukie roken toch ook?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
Bellen / whatsappen
Kletsen met degene met wie je bent
De keren dat ik het vergeten was had ik drukke dagen veel bellen veel nadenken weet niet wat er mis ging alleen dat ik die klep ineens zag in de spiegelquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals wat? Als ik aan het tanken ben, ben ik aan het tanken
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik pis altijd tegen de achterband aan tijdens het tanken.
Auto vol, blaas leeg.
Ff schijten als je toch al bezig bent.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik pis altijd tegen de achterband aan tijdens het tanken.
Auto vol, blaas leeg.
Naderhand een hollands vlaggetje erin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ff schijten als je toch al bezig bent.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naderhand een hollands vlaggetje erin.
Toch weer een berg verovert.
[..]
[..]
En bedankt... Ik wilde net gaan slapen maar heb nu trek in iets met pesto.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
Pesto voor vanavond gemaakt, zou het hele bakje zo uit kunnen lepelen. Nomnomnom.
Wat let je?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
Pesto voor vanavond gemaakt, zou het hele bakje zo uit kunnen lepelen. Nomnomnom.
hahaha!! 'iets met pesto'quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bedankt... Ik wilde net gaan slapen maar heb nu trek in iets met pesto.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahaha!! 'iets met pesto'
ja, dat vind ik grappig
lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik ben de oven maar aan het opstoken om een stokbrood af te bakken om die pesto op te smeren.
Dank je. Helaas wel pesto uit een potje. Geen verse als bij Myraela.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
lekkerik heb m'n buikje al rond
![]()
eet smakelijk zo
Niet genoeg meer in huis voor meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat let je?
Maak je daarna een nieuw portie.
En de supermarkt is dicht?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet genoeg meer in huis voor meer.
Zeker aangenomen op andere kwalitieten......quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
Doos van de helpdesk
Dat mens weigert gewoon om zelf na te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar! Nog een keer bellen en hopen dat je een andere miep aan de lijn krijgt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
Doos van de helpdesk
Dat mens weigert gewoon om zelf na te denken
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker aangenomen op andere kwalitieten......Die grap zou je niet maken als je haar had gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze belt mij de hele dag. Maar ze mag alleen bellen als het spoedjes zijn, de rest moet gewoon via het systeem binnen komen. Maar bij elke vraag die ze krijgt gaat ze direct bellenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Herkenbaar! Nog een keer bellen en hopen dat je een andere miep aan de lijn krijgt.
Of dan belt ze op, daar en daar moet je ff snel dit en dit. Oke ik ga erheen! 3 seconden later gaat de telefoon, kan je daar en daar nu heen? Euhm nee doos ik ben onderweg naar waar je mij net heen stuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die grap zou je niet maken als je haar had gezien
[..]
Nee ze belt mij de hele dag. Maar ze mag alleen bellen als het spoedjes zijn, de rest moet gewoon via het systeem binnen komen. Maar bij elke vraag die ze krijgt gaat ze direct bellen
Of dan belt ze op, daar en daar moet je ff snel dit en dit. Oke ik ga erheen! 3 seconden later gaat de telefoon, kan je daar en daar nu heen? Euhm nee doos ik ben onderweg naar waar je mij net heen stuurtZe heeft geen tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze blond?
Ze is grijs maar was vast blondquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze heeft geen tieten?
Is ze blond?
Dementerende fossielenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is grijs maar was vast blond
Tieten weet ik niet, zodra ik een rimpelnek zie kijk ik niet lager
Maar kun je haar geen mooi stroomschema geven waarin ze altijd bij het hokje 'rivals baas bellen' terecht komt? Dan leert ze vast heel vlug zelf nadenken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is grijs maar was vast blond
Tieten weet ik niet, zodra ik een rimpelnek zie kijk ik niet lager
Het is denk ik allemaal al te laat, we zullen gewoon moeten wachten tot haar pensioenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar kun je haar geen mooi stroomschema geven waarin ze altijd bij het hokje 'rivals baas bellen' terecht komt? Dan leert ze vast heel vlug zelf nadenken.
Is ze net aangenomen ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Eens
En leuk dat je niks snapt hoor, maar doe eens een poging om iets te begrijpen
Nee ze zit hier al een tijdje. ze zitten met zijn 3en maar deze Dame is echt een rampquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ze net aangenomen ofzo?
Beetje jammer ja....
Ik moet er weer vandoorik zat net zo lekker
en natuurlijk regent het weer
Stuur haar met vervroegd pensioen ik neem haar baan wel over. Ik snap vast meer EN ik ben nog leuker ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ze zit hier al een tijdje. ze zitten met zijn 3en maar deze Dame is echt een ramp
Soms moet je dat ff kwijt
Regel ik alvast een piketkamertjequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stuur haar met vervroegd pensioen ik neem haar baan wel over. Ik snap vast meer EN ik ben nog leuker ook.
Blij om te horen kameraad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu, ik ben je drank aan het drinken.
Het smaakt goed.
Dat je steeds van hot naar her wordt gestuurd door zo een misbaksel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:36 schreef rival het volgende:
Ik ben niet heel rijk maar arm ben ik zeker niet hoor
Ben jij ook arm?quote:
Daar was ik alweer overheenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Dat je steeds van hot naar her wordt gestuurd door zo een misbaksel.
Gister welquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blij om te horen kameraad.
[..]
Dat je steeds van hot naar her wordt gestuurd door zo een misbaksel.
[..]
Ben jij ook arm?
Daarover gesproken, had je gezien wat voor leuks huppel gekregen had?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
En kadootje gekocht voor Vinniiee.
En dat zeg ik express hier. Zodat hij het leest en nieuwsgierig wordt
Hoe lang gaat dat duren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het is denk ik allemaal al te laat, we zullen gewoon moeten wachten tot haar pensioen
Zo lastig als mensen zeggen dat ze een cadeautje voor je hebben maar die nog niet krijgt en niet weet wat het isquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister wel
Vandaag eindelijk geld gekregen. Voorraadkast weer gevuld. Enzo.
Nog erger als het voor kerst is, of valentijn of iets waarbij je de ander ook weer iets terug moet geven. Want ik ben altijd bang dat ik iets te kleins haal. Waardoor ik vervolgens met achterlijke dure dingen aankom.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lastig als mensen zeggen dat ze een cadeautje voor je hebben maar die nog niet krijgt en niet weet wat het is
Ja. Heb er zelf op gereageerd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Daarover gesproken, had je gezien wat voor leuks huppel gekregen had?
Vast een plantje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Gister wel
Vandaag eindelijk geld gekregen. Voorraadkast weer gevuld. Enzo.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog erger als het voor kerst is, of valentijn of iets waarbij je de ander ook weer iets terug moet geven. Want ik ben altijd bang dat ik iets te kleins haal. Waardoor ik vervolgens met achterlijke dure dingen aankom.
Dat gevoel herken ik totaal niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lastig als mensen zeggen dat ze een cadeautje voor je hebben maar die nog niet krijgt en niet weet wat het is
Valentijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog erger als het voor kerst is, of valentijn of iets waarbij je de ander ook weer iets terug moet geven. Want ik ben altijd bang dat ik iets te kleins haal. Waardoor ik vervolgens met achterlijke dure dingen aankom.
Ik heb een cadeautje voor je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Heb er zelf op gereageerd.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een "cadeautje" voor je.
Mja, iemand zei dat ze me een cadeautje wilde geven, maar ze weet helemaal niet wat ik wilquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik totaal niet.
Ik ga het krijgen dus ik zie het wel verschijnen is mijn gedachte daarbij....
Ik vond het ook altijd commercieel kut gedoe. Maar dit jaar ga ik er gewoon aan doen. Vind het gewoon leuk en het is een goed excuus om een dagje extra lief te zijn.quote:
Het was jouw idee?quote:
Ja, maar ik ben geen meisje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht, met de housewarming had ik cadeautjes meegenomen.
Geen hoogmoed krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dit niet aan mij gericht was!
Misschien minder ver van te voren kopen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Alles zou overigens nog leuker zijn als ik eens zou leren om verrassingen te bewaren. Maar dat is echt onmogelijk voor mij. Ik word altijd zo enthousiast van mijn eigen lieve ideetjes of cadeautjes.
Nee ik heb daar niks mee te makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was jouw idee?
Ik zei nog dat het jammer was dat er geen geluid bij zat.
Mocht vooral niet doorgaan om hem op ideetjes te brengen
Dat is optie. Ik weet overigens nog niets om nu te kopen. Ik geef altijd functionele cadeautjes. Maar op Valentijnsdag aankomen met een heggenschaar is ook zo raar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien minder ver van te voren kopen?
Hahahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is optie. Ik weet overigens nog niets om nu te kopen. Ik geef altijd functionele cadeautjes. Maar op Valentijnsdag aankomen met een heggenschaar is ook zo raar.
quote:
Ik zal je in elkaar slaan de volgende keer dat ik je zie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha
Ik geef Twi dit jaar een naaktfoto van mezelf in een mooie lijst. Maar het zijn 2 foto's over elkaar. De ene zie je in gewoon licht (met kleren aan) en de ander in UV-licht (naakt).
Over 1,5 jaar krijg jij je verjaardagscadeautje van dit jaar, goed?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik geef Twi dit jaar een naaktfoto van mezelf in een mooie lijst. Maar het zijn 2 foto's over elkaar. De ene zie je in gewoon licht (met kleren aan) en de ander in UV-licht (naakt).
[..]
Denken dat ik daar niet geil van wordtquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je in elkaar slaan de volgende keer dat ik je zie.
Heb ik er 1,5 jaar over gedaan, ja?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Over 1,5 jaar krijg jij je verjaardagscadeautje van dit jaar, goed?
Misschien wat overdreven. Was 14 maanden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik daar niet geil van wordt
[..]
Heb ik er 1,5 jaar over gedaan, ja?
Dan heb ik nog een jaar om een voor vorig jaar te vinden. Hmmm.
Moet ik je een lijstje doorsturen met wat ik wil hebben?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven. Was 14 maanden.
Krijg ik een interview, is het helemaal in het Duits.Zo goed is mijn Duits niet.
Kun je beter over een jaar doen. Misschien wil je dan wel weer wat anders.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik je een lijstje doorsturen met wat ik wil hebben?
Duits
Whehequote:Op donderdag 16 januari 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je beter over een jaar doen. Misschien wil je dan wel weer wat anders.
Buikspierbank erbij? Krijg je ook nog eens abs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe
Dat is waar.
EDIT: Al worden de halters wel veel gebruikt. Goed afreageer middel.
Misschien wel een idee, ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Buikspierbank erbij? Krijg je ook nog eens abs.
Myra toen ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen meisje.
Dat heb ik altijd met kinderen.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met kinderen.
Maardan zonder de staart natuurlijk. Want dat zou een beetje gek zijn
Spitsende oren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe merk je dan dat ze het toch gehoord hebben?
Wat voor 1?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gaat het al wat rapper.
Vanavond nieuwe auto maat.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfde merk/model.
Ach, ben ik iig van die vieze airco af.
Ik had hem gewassen, ga ik later kijken, zie ik nog steeds vieze vlekken.quote:
vieze airco? stinkt ie?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfde merk/model.
Ach, ben ik iig van die vieze airco af.
Ja, al schoon laten maken bij de garage alleen dat helpt dus niet. (nouja schoonmaken, ze spuiten er wat in en melden het af met een dikke rekening).quote:
Luie donders. Filters vervangen en de boel openschroeven en schoonmaken is teveel werk zeker...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, al schoon laten maken bij de garage alleen dat helpt dus niet. (nouja schoonmaken, ze spuiten er wat in en melden het af met een dikke rekening).
quote:
Interieur filter ook vervangen? Daar groeien soms letterlijk plantjes inquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, al schoon laten maken bij de garage alleen dat helpt dus niet. (nouja schoonmaken, ze spuiten er wat in en melden het af met een dikke rekening).
Ze kijken je glazig aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]Hoe merk je dan dat ze het toch gehoord hebben?
Whehehehe.quote:
Nu al niet meer? Doe je snel meer dan 3 drankjes drinken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef rival het volgende:
Er was een borrel hier op het werk, nu mag ik niet meer rijden
Hellup
Wel goed?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind was keizielig.
Waarom ging ik die ook al weer kijken?
Even downloaden. Nog nooit gezien.quote:
Gewoon streamen joh, downloaden is suf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Even downloaden. Nog nooit gezien.Ik ga binnenkort Melancholia eens kijken.
Omdat 'ie stiekem ook wel mooi is en omdat Katequote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind was keizielig.
Waarom ging ik die ook al weer kijken?
Met dit internet is downloaden beter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon streamen joh, downloaden is suf.
ik drink idd erg snelquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Doe je snel meer dan 3 drankjes drinken.
Nu ben ik weer emotioneel, stommerd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat 'ie stiekem ook wel mooi is en omdat Kate.
over downloaden gesproken, bad grandpa is onderweg... zin inquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Met dit internet is downloaden beter.
Waar is dat mee te vergelijken? Ik ken het helemaal nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
over downloaden gesproken, bad grandpa is onderweg... zin in
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
over downloaden gesproken, bad grandpa is onderweg... zin in
quote:
in jackass is johnny knocksville weleens als opa verkleed...... Dit is een hele film met hem als opa....quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is dat mee te vergelijken? Ik ken het helemaal niet
Vandaag in een notendop.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat zoiets alleen mij overkomt.
Herken ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat zoiets alleen mij overkomt.
Laat dan maar, Jackass vond ik altijd zo triest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:50 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
in jackass is johnny knocksville weleens als opa verkleed...... Dit is een hele film met hem als opa....
Ik vond die opa filmpjes altijd wel geinig
O dat, daar heb ik wel van gehoord. Lijkt me persoonlijk niets, maar ik hou niet van dat soort flauwe ongein.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:50 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
in jackass is johnny knocksville weleens als opa verkleed...... Dit is een hele film met hem als opa....
Ik vond die opa filmpjes altijd wel geinig
Mijn leven in een notendop.quote:
Maar ik val wel af.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
O dat, daar heb ik wel van gehoord. Lijkt me persoonlijk niets, maar ik hou niet van dat soort flauwe ongein.
[..]
Mijn leven in een notendop.
Dan doe je niet genoeg krachttraining. Of wil je gewoon skinny worden?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik val wel af.
Volgende keer dat je me ziet, zal het nog duidelijker zijn.
Ik wil skinny worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doe je niet genoeg krachttraining. Of wil je gewoon skinny worden?
Niet gespierd?quote:
Een beetje kan heus wel. Je hoeft niet zoals mijn ex te worden.quote:
Heb geloof ik nooit een foto van je ex gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje kan heus wel. Je hoeft niet zoals mijn ex te worden.
O, ik dacht van wel. Maar hij is 1.83 en 90 kilo, maar geen vet. Op een gegeven moment vond ik het te bulky. Niet mooi meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geloof ik nooit een foto van je ex gezien.
Een Panzeriaans figuur?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht van wel. Maar hij is 1.83 en 90 kilo, maar geen vet. Op een gegeven moment vond ik het te bulky. Niet mooi meer.
Owja, staat me wel iets van bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht van wel. Maar hij is 1.83 en 90 kilo, maar geen vet. Op een gegeven moment vond ik het te bulky. Niet mooi meer.
Niets mis mee dus, een normale bouwquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, staat me wel iets van bij.
Hmm, klinkt niet echt goed nee.
Maarja, ik ben 1,75 en weeg iets van 80. Weinig spier.
Daarover verschillen we van mening.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee dus, een normale bouw
Ik denk het wel, misschien iets minder droog.quote:
Ga je nog steeds voor de 69?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, staat me wel iets van bij.
Hmm, klinkt niet echt goed nee.
Maarja, ik ben 1,75 en weeg iets van 80. Weinig spier.
Dat is wel iets overgewicht. Maar echt dik is het inderdaad niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee dus, een normale bouw
Wat is nu precies overgewicht?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel iets overgewicht. Maar echt dik is het inderdaad niet.
Neem genoegen met 72.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het wel, misschien iets minder droog.
[..]
Ga je nog steeds voor de 69?
Je hebt een bepaalde norm met gewicht en lengte.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nu precies overgewicht?
Ik voldoe niet aan de norm. 65 kg en 181 cmquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt een bepaalde norm met gewicht en lengte.
Ik kan niet wennen aan je UIquote:
Maar goed dat ik nog steeds dezelfde UI heb danquote:
Nope, maar die ga jij mij straks zo appenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Langer wachten
Had jij btw al een adres voor zaterdag?
Gheghe ja zal 'm straks even opzoeken. Eerst boodschappen doen zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, maar die ga jij mij straks zo appen
Ga eens sherlocken ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Langer wachten
Had jij btw al een adres voor zaterdag?
Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga eens sherlocken ofzo![]()
Ik heb een tof kadootje
Zo bijzonder is het niet. Ik heb alleen een tof kadootjequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
Maar zal straks even teruglezen want zoveel is het toch niet
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet. Ik heb alleen een tof kadootje
Ben je al nieuwsgierig??????
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef Buurpoes het volgende:
Luie donders. Filters vervangen en de boel openschroeven en schoonmaken is teveel werk zeker...
Ik heb de opgave natuurlijk niet gezien en gezien de lucht die er nog uit komt zal dat wel niet het geval zijn. Veel 'pruts' garages spuiten er wat schoonmaakmiddel in en doen dat af als 'fix'. Ik ga wel naar een andere dealer want ik ben daar echt niet over te spreken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:12 schreef PeuRac het volgende:
Interieur filter ook vervangen? Daar groeien soms letterlijk plantjes in
Jeetje. Goed afgevallen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
73.6 weeg ik![]()
half jaar geleden nog 83 ofzo
iets via ebay gekocht of MP?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik heb iets met Paypal betaald maar ik weet niet meer wat
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is het. Advertentie op MP inderdaad.
Lag ze op een plek waar je haar niet verwachtte? Of liep ze je voor de voeten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef rolklem het volgende:
Mijn poes houdt niet van trampling ben ik net achter gekomen, per ongeluk.
Ja, mijn buurvrouw krijgt een tattoo...geloof er niks van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Oh god, er is weer een of ander stom spelletje gaande op FB
Ik zat in de roes van WIDM en ging achter mijn bureau zitten. Ze zat weer eens op het kussen eronder.... en nu is ze BOOS. Zelfs snoepjes werken niet. Ja die mag ik geven, en dan doet ze weer boos.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lag ze op een plek waar je haar niet verwachtte? Of liep ze je voor de voeten?
Ja en die en die gaan verhuizen naar ....quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, mijn buurvrouw krijgt een tattoo...geloof er niks van.
Typisch kattengedrag. Sterkte ermee, rolklem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik zat in de roes van WIDM en ging achter mijn bureau zitten. Ze zat weer eens op het kussen eronder.... en nu is ze BOOS. Zelfs snoepjes werken niet. Ja die mag ik geven, en dan doet ze weer boos.
En de moeder van de tweeling die een aap krijgt...nou, ze heeft er al twee!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en die en die gaan verhuizen naar ....
Ja preciesquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En de moeder van de tweeling die een aap krijgt...nou, ze heeft er al twee!
Of ee aap willen adopterenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En de moeder van de tweeling die een aap krijgt...nou, ze heeft er al twee!
Dat brengt ongelukquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zoete aardappel gegeten
Lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |