Over die film roepen ze al jaren, ik geloof er niet echt meer in eigenlijk. Denk dat het nu ook wel een beetje te laat is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef rival het volgende:
Ja dat was echt een feelgood serie Peu
Schijnt wel een film te komen nog...
Een goede manier om iemand goed te laten voelen jaquote:
Volgens mij zijn ze ermee begonnen.... Ga em sowieso kijken als ie komtquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over die film roepen ze al jaren, ik geloof er niet echt meer in eigenlijk. Denk dat het nu ook wel een beetje te laat is.
Wat is er mis met je dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet eens meer ontbijten
Bakje yoghurt met haver, maar kom maar net over de helftzit propvol.
hmm, ff zoeken, is vast wel wat over te vindenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ermee begonnen.... Ga em sowieso kijken als ie komt
Komt het door die sporthufter?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
baaldag der baaldagen![]()
en ik doe normaal gesproken helemaal niet aan baaldagen
ben je verliefd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
nee, iemand andersquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt het door die sporthufter?IK ZAL HEM
Niet slaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, iemand andersmaar die mag je ook wel even een beuk geven
Stuur hem maar even langsquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Mannen ook altijd, stelletje schobbejakken dat het zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook heel stom doen, hoor! geef ik gewoon toequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen ook altijd, stelletje schobbejakken dat het zijn
en jaaaa Chris Evansquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
En anders een topic voor jou alleen SnoepselsAlle aandacht voor jou
Hopelijk vind je de foto in de OP ook nog wat..
Welnee, vrouwen zeggen het altijd waar het op staat en je weet altijd waar je aan toe bent met zequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook heel stom doen, hoor! geef ik gewoon toe
maar in dit geval was het wel zijn schuld.
ik zeg wel waar het op staat hoor, dat is vandaag het probleem juist. dat werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Welnee, vrouwen zeggen het altijd waar het op staat en je weet altijd waar je aan toe bent met ze
Vraag of die een tampon nodig heeftquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zeg wel waar het op staat hoor, dat is vandaag het probleem juist. dat werd niet gewaardeerd
't is ook nooit goed
Wat heb je tegen hem gezegd dan? Of is dat te persoonlijk voor hier?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zeg wel waar het op staat hoor, dat is vandaag het probleem juist. dat werd niet gewaardeerd
't is ook nooit goed
ja, dat laatstequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem gezegd dan? Of is dat te persoonlijk voor hier?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Welnee, vrouwen zeggen het altijd waar het op staat en je weet altijd waar je aan toe bent met ze
haha, kan niet. hij heeft me geblokkeerdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag of die een tampon nodig heeft
Zulke mensen vind ik helemaal sneuquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha, kan niet. hij heeft me geblokkeerdwat een mannetje he
en maar beter ook.
ja hij was boos. heat of the moment I guess ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik helemaal sneuik heb nog nooit iemand geblokkeerd
Dat is het resultaat van super weinig eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan nog, maar goed, ik laat me dan ook niet zo leiden door emoties op zo'n moment.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja hij was boos. heat of the moment I guess ?
Je kent de situatie niet echt he, misschien heeft Snoepie hem wel een brutale vlerk of gemene pummel genoemd, dan zou ik haar ook geblokkeerd hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik helemaal sneuik heb nog nooit iemand geblokkeerd
Klinkt eerder alsof je je niet bewust bent van je emoties op dat momentquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan nog, maar goed, ik laat me dan ook niet zo leiden door emoties op zo'n moment.
ik zei wel dat ik zijn nummer had verwijderd en het 't beste was als ik 'm voorlopig niet meer zou sprekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet echt he, misschien heeft Snoepie hem wel een brutale vlerk of gemene pummel genoemd, dan zou ik haar ook geblokkeerd hebben
nee, blijf niet perse koel, kan wel boos worden oid, maar daar handel ik dan niet naarquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof je je niet bewust bent van je emoties op dat moment![]()
Zeker als iemand zeer koel is op zo'n moment, is dat emotie driven. Emoties zijn niet alleen boos of verdrietig e.d.
Gokje, je kent zijn nummer nog uit je hoofd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zei wel dat ik zijn nummer had verwijderd en het 't beste was als ik 'm voorlopig niet meer zou spreken![]()
![]()
maar name calling doe ik niet; dát is pas kinderachtig
anno 2014 nog nummers uit je hoofd leren/wetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gokje, je kent zijn nummer nog uit je hoofd?
Ik kende t nummer van mn ex wel uit mn hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
anno 2014 nog nummers uit je hoofd leren/weten![]()
nope.
Dit inderdaad.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, blijf niet perse koel, kan wel boos worden oid, maar daar handel ik dan niet naar
Ik die van mn vader ook nog en het nummer van mn ouders. Maar ben sowieso goed met nummers onthouden of zo, weet pincodes nog van tankpasjes die ik maar 2x heb gebruikt jaren terugquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet alleen mijn eigen 06 uit mn hoofd
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet alleen mijn eigen 06 uit mn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |