quote:Op zondag 19 januari 2014 16:39 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders. Wie is dat nieuwe meisje? dat je laatst in beeld zag bij PowNews?
Is Nadia weg bij PowNed...
Nadia ook al naar het succesvolle RTL?quote:
En dat geloof jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef vuvuzela het volgende:
Volgens de beller zou powned in april verdwijnen als ze niet genoeg leden hebben...
Nog niet.quote:
Ze zeiden zelf van wel hoor..was een item over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat geloof jij?
[..]
Nog niet.
[ afbeelding ]
Alles geloven wat ze zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf van wel hoor..was een item over.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En waarom heb ik daar niks van meegekregen? Wie zijn trouwens haar vervangers?
Nee, maar ik probeer dat soort bellers altijd van hun script af te halen. Hij stamelde wat en gaf toen aan dat ze moeten stoppenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat geloof jij?
[..]
Nog niet.
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad altijd grappig en.............brutaal.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws
quote:
Goed topic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws
Ze is woordvoerder en kan niet praten lolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Maxco het volgende:
Vraag maar aan Henk![]()
![]()
![]()
Rutger: "Dan is er straks een kind dood"
CBR tante: "Dat is natuurlijk nooit goed"
Rutger: "Goh"
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Die nieuwe verslaggeefster is echt een plaatje.
Die naam zegt mij wel wat, maar ik heb geen idee wat ze doet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad!Minstens net zo lekker als Esmée de la Bretonière!
Nederlandse actrice van het niveau GTST/Goudkust. Niets bijzonders dus dan alleen dat ze voor de Playboy heeft geposeerd en nu boven de 40+ is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Die naam - Esmée de la Bretonière! - zegt mij wel wat, maar ik heb geen idee wat ze doet.
Omdat ze anders haar baan kwijt is. Maar dat snap jij uiteraard niet. Nu snel naar bed, mag je op zaterdag weer vakkenvullen. In de tussentijd lekker dromen van je grote virtuele smoel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
die CBR tuthola van gister![]()
wat een hoer zeg. je kan toch normaal antwoord geven op obviouse vragen van rutger. Nee, ze moeten altijd weer politiek correct hun mond houden
![]()
![]()
en dan ga je keihard afrutger naait je dan gewoon, en terecht.
of je reageert gewoon normaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ze anders haar baan kwijt is. Maar dat snap jij uiteraard niet. Nu snel naar bed, mag je op zaterdag weer vakkenvullen. In de tussentijd lekker dromen van je grote virtuele smoel.
Aldus de persoon die willekeurige mensen uitscheldt voor hoer. Doe eens normaal man, kleuter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
of je reageert gewoon normaal.
Ik heb het niet tegen jou. Tegen die vrouw. Als je normaal reageert raak je je baan kwijt volgens jou. Juist door zo te reageren raak je je baan kwijt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aldus de persoon die willekeurige mensen uitscheldt voor hoer. Doe eens normaal man, kleuter.
Dit, toevallig ook eergister maar weer lid gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:36 schreef SupremeDutch het volgende:
Toch maar weer lid geworden. Ik kijk het Pownews eigenlijk altijd wel via Uitzendinggemist. Het zou jammer zijn als ze zouden verdwijnen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:53 schreef Maxco het volgende:
[..]
Dit, toevallig ook eergister maar weer lid geworden
cool man, waar in godsnaam kan ik het terug kijken?quote:
Www.uitzendingemist.nl/pownewsquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:47 schreef klabbakus het volgende:
[..]
cool man, waar in godsnaam kan ik het terug kijken?
hun website niet, uitzendinggemist niet, waar dan wel?
Ik werd vorige week ook gebeld. Heb het afgewezen. Hadden ze vorige keer maar niet zo dom moeten zijn met in de voorwaarden zeggen dat het eenmalig 5 euro of zo was en daarna lekker elk jaar weer afschrijven. Nu ook weer eenmalig werd me verteld, maar helaas voor hun trap ik er niet weer in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:59 schreef SupremeDutch het volgende:
Alle oud-leden zijn de afgelopen dagen gecontacteerd. Vrouwtje aan de telefoon klonk behoorlijk wanhopig. 150k is ook wel echt veel. Dat red die tandeloze draak niet zomaar.
Die doet het altijd vrijdag omdat Weesie dan helemaal laveloos is van de Vrijmibo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
wie is die knakker ? is die nieuw ofzo
Wat een geweldenaar, dat zou mijn ideale burgervader zijn.quote:
In Urk hebben ze geen tvquote:Op maandag 24 februari 2014 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die nog niet doorhebben dat je niet bij rutger campagne moet gaan voeren
Ik denk dat Koos wel meer dingen niet door heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die nog niet doorhebben dat je niet bij rutger campagne moet gaan voeren
Jaaa dat zei winston churchill. Ja churchill zei dat he. churchill.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat Koos wel meer dingen niet door heeft.
Wat een baasquote:
pff waar slaat dat item op? echt te zielig voor woorden..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:36 schreef SupremeDutch het volgende:
Toch maar weer lid geworden. Ik kijk het Pownews eigenlijk altijd wel via Uitzendinggemist. Het zou jammer zijn als ze zouden verdwijnen.
Destijds opgezegd vanwege het onderstaande item.
Ik ben helemaal niet agressief, maar als ze mijn volkomen overrompelde moeder zo voor schut hadden gezet op tv dan had ik niet voor mezelf ingestaan.
quote:
Goed nieuws, Onafhankelijk Delft met snor was net uitgebreid te zien bij het PowNews. En ze waren naakt, nou, bijna!quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het wordt dus Onafhankelijk Delft met snor?
[ afbeelding ]
Bij de meeste vrouwen die een boot kopen denk ik juist 'waar laat ik je achter'quote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
denk altijd waarom krijg je die vrouwen er niet bij als je die boot koopt
Dat waren er 10 in Zeeland, wordt nu steeds vaker als argument gebruikt,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
Dankzij de Marokkanen hebben we de tweede wereldoorlog gewonnen.
quote:
Grotere parkeerplaatsen en bredere wegen voor de gewone manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral met zijn einde: BIERRRREn vwb zijn gewone man houding; Heb je zijn auto gezien en de bekleding? Niet echt "de gewone man" dus...
CBR heeft hem zelf ingehuurd , dat is nog het meest treurige eraanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die man daar van is compleet geschift. Heeft professionele hulp nodig.
Echt wat een tokkies weer héquote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef remcoP het volgende:
Toestanden voor een zakkie sambal en een zwarte piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |