SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gequote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie topictitel, Tyron. Zoals we van ge gewend zijn.
Als ik al het commentaar op het niveau van de Nederlandse competitie mag geloven, schijnt dat nog te kloppen ookquote:
je kan er niet blij van worden?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente vandaag verliest en Ajax wint staat Ajax 8 punten voor op de rest__________________________________!!!!!!!!!!
Je mag komen op mijn begrafenis. Lekker over mijn graf heen janken.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan weer een jood minder huehuehuehue.jpg
zou slecht zijn voor het Nederlandse voetbal als ajax ook vandaag makkelijk wintquote:
Waarom verdoe je je tijd om mongolen verzamelingen zoals al die "netwerk" sites?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben gisteren overigens gementioned op feyenoord.netwerk. Intrigerend.
[ afbeelding ]
Wat een eer.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag komen op mijn begrafenis. Lekker over mijn graf heen janken.
Fixedquote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag komen op mijn begrafenis. Lekker over mijn graf heen janken pissen.
Omdat er geen betere plek voor leedvermaak is als Feyenoord weer eens verliest. Of in dit geval, PSV lucky wint.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom verdoe je je tijd om mongolen verzamelingen zoals al die "netwerk" sites?
mijn respect voor scrummie is vanaf nu tot het nulpunt gedaaldquote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef tompsv18 het volgende:
Twente is de weg kwijt. Het wordt tijd dat Michel Jansen in gaat grijpen.
Wat boeiend zeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Scrummie is een beetje gek somsquote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
het is carnaval hequote:Op zondag 2 maart 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Creatief om je dingetje een klein cowboyhoedje op te zetten.
Lekker indrinken voor de ingang van de begraafplaats.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je meot het ergens kwijt en een begraafplaats is doorgaans best rustig
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker indrinken voor de ingang van de begraafplaats.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef OverRated het volgende:
Iemand een gifje van de 7 seconden goal?
super hoge definitie 349583pquote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn hoge kwaliteit gifjes worden altijd gewaardeerd.
Marsman, toekomstige keeper van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben er nog spelers een boete gekregen bij GAE-PSV voor de snelheidslimiet overschrijden? Gisteren waren er erg veel flitsertjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
xDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben er nog spelers een boete gekregen bij GAE-PSV voor de snelheidslimiet overschrijden? Gisteren waren er erg veel flitsertjes.
Dit is geen HD hoor Arno.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Op het tweede scherm.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wie gaat er nog meer Groningen-SCC kijken?
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 20 minuten inderdaad. Nu net als Salzburg 90 minuten volhouden, dat kan niemand.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
http://foxsports.nl/video(...)ook-in-de-arena.html
Oké Ronald..
ja de eerste vijf minutenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Ronald..
Die Ronald Koeman.. ik heb echt het idee dat hij in de zomer een stoeptegel heeft gekopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Ronald..
Dat doen de spelers bij JVC ook allemaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Ronald Koeman.. ik heb echt het idee dat hij in de zomer een stoeptegel heeft gekopt.
Feyenoord in ieder geval niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten inderdaad. Nu net als Salzburg 90 minuten volhouden, dat kan niemand.
Hun grote leermeester doet het wel eerst zelf voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen de spelers bij JVC ook allemaal.
Haha.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Ronald..
Die worden weer tot bedaren gebracht door Hansie Hansie. Niemand kan Koeman een corrigerende tik geven aangezien bij Feyenoord allemaal soorten personen als Koeman rondlopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen de spelers bij JVC ook allemaal.
Als ik de spanning niet aankan, moet ik iets anders hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat serieus niet je volledige focus op Feyenoord - AJax leggen?
Zelfs ik denk dat ik Groningen - Cambuur niet intensief ga volgen, vooral aangezien dat wel 4-0 of meer moet worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel erg slecht verdedigd.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barto gaat dat matige ploegje van je te kijk zetten.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs ik denk dat ik Groningen - Cambuur niet intensief ga volgen, vooral aangezien dat wel 4-0 of meer moet worden.
Wil je er een weddenschapje aan verbinden?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Barto gaat dat matige ploegje van je te kijk zetten.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]Duh, die wedstrijd ging nergens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik hem wel in z'n geheel gezien.![]()
Wat voor weddenschap?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je er een weddenschapje aan verbinden?
Haha dan moet jij écht geen leven hebben!quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, die wedstrijd ging nergens over.
Al heb ik hem wel in z'n geheel gezien.
Alle vertrouwen in Alors, 100 euro op winst Utrecht!quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef alors het volgende:
Gezien de juistheid van mijn voorspellingen ga ik gewoon zeggen, Utrecht maakt de winnende in de 86ste minuut.
Nu is dit wél wishful thinking dus een disclaimer.
Uh, jawel hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha dan moet jij écht geen leven hebben!
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]Maar dat is logisch. Die wedstrijd zou toch gegarandeerd een kwelling worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ajax is al kampioenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Utrecht winnen van Twente svp, Ajax Winnen van de kakkies en Ajax kampioen
Bojan op de flank vind ik ruk, Poulsen, Blind linksbackquote:Op zondag 2 maart 2014 13:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, ik zou misschien alleen De Sa voor Bojan erin doen. En Hoesen terughalen.
Ik zeg dat Groningen wint.quote:
Waarom hebben ze Hoesen eigenlijk uitgeleend aan PAOKquote:Op zondag 2 maart 2014 13:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, ik zou misschien alleen De Sa voor Bojan erin doen. En Hoesen terughalen.
Waaghalzen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg dat Groningen wint.
Jij zegt dat Cambuur wint.
De winnaar bepaalt de UI van de ander voor een week.
Bij een gelijkspel doen we niks.
Geven ze niet meer weg nee.quote:
Deal.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen kut kan scoren noch dekken.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Hoesen eigenlijk uitgeleend aan PAOK
Ik denk dat het gelijk wordtquote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een mooiere smiley dan die lelijke FC Groningen vlag.
Tja, ik vind Riedewald ook niet echt fantastisch moet ik zeggen dus ik kan ermee leven. Al zou je hem misschien tegen Schaken wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bojan op de flank vind ik ruk, Poulsen, Blind linksback
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Even m'n microscoop pakken om te kijken wat er op z'n sjaal staat.
Krijgt Davy ook nog een kratje bier van Typisch?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg nog een kratje bier van jou.
3*quote:Op zondag 2 maart 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgt Davy ook nog een kratje bier van Typisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax heeft niet echt een goede linksback naast Blind. Jammer toch dat Boilesen geblesseerd is....quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, ik vind Riedewald ook niet echt fantastisch moet ik zeggen dus ik kan ermee leven. Al zou je hem misschien tegen Schaken wel kunnen gebruiken
Hij had toch gescoord tegen FC Catalonië.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen kut kan scoren noch dekken.
Uh, bedankt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambiek heeft een plafondje gewit.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Cavaliers het volgende:
SUPERWERELDMEGAUBERTALENT CORONA GAAT INVALLEN JONGENS!!!!
Mag ik al opteren voor de PvdA?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Feyenoord wint stem ik op de gemeenteraadsverkiezing op een partij naar jullie keuze.
Waar woon je?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Feyenoord wint stem ik op de gemeenteraadsverkiezing op een partij naar jullie keuze.
jullie?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Juist wel, de laatste jaren was Feyenoord altijd beter, tot aan dit seizoenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Mansjester het volgende:
Koeman nu op Nederland 1. Hij denkt dat Feyenoord een goede kans maakt en altijd goed speelt
Feyenoord bakt er al jaren niet heel veel van tegen Ajax
3-0 voor Ajax bij rust dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Mansjester het volgende:
Koeman nu op Nederland 1. Hij denkt dat Feyenoord een goede kans maakt en altijd goed speelt
Feyenoord bakt er al jaren niet heel veel van tegen Ajax
http://delft.destemvan.nl/survey/52a7080442fc2/startquote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Ouderenpartij?
Gesubsidieerde sjoelbakken in Delft?
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn kool tegen Feyenoord vorig seizoen
O ja? Mijn geheugen qua wedstrijden is nooit zo goed, de enige wedstrijd die ik me in het nabije verleden kan herinneren was die 1-1 in de Arena met El Ahmadi nog waar Feyenoord misschien meer verdiend had, verder niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist wel, de laatste jaren was Feyenoord altijd beter, tot aan dit seizoen
Ze hebben de laatste 20 wedstrijden 1 keer gewonnen ofzo dacht ik. Maar dat neemt niet weg dat ze nu geen kans hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist wel, de laatste jaren was Feyenoord altijd beter, tot aan dit seizoen
Doet met denken aan "De Baron" van Bassie en Adriaanquote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een uitstraling heeft die man
Als hij de verkiezingen verliest zegt hij "Drommels, drommels en nog eens drommels"quote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een uitstraling heeft die man
Drommelsquote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet met denken aan "De Baron" van Bassie en Adriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |