Nou, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een mooiere smiley dan die lelijke FC Groningen vlag.
Tja, ik vind Riedewald ook niet echt fantastisch moet ik zeggen dus ik kan ermee leven. Al zou je hem misschien tegen Schaken wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bojan op de flank vind ik ruk, Poulsen, Blind linksback
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Even m'n microscoop pakken om te kijken wat er op z'n sjaal staat.
Krijgt Davy ook nog een kratje bier van Typisch?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg nog een kratje bier van jou.
3*quote:Op zondag 2 maart 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgt Davy ook nog een kratje bier van Typisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax heeft niet echt een goede linksback naast Blind. Jammer toch dat Boilesen geblesseerd is....quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, ik vind Riedewald ook niet echt fantastisch moet ik zeggen dus ik kan ermee leven. Al zou je hem misschien tegen Schaken wel kunnen gebruiken
Hij had toch gescoord tegen FC Catalonië.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen kut kan scoren noch dekken.
Uh, bedankt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambiek heeft een plafondje gewit.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Cavaliers het volgende:
SUPERWERELDMEGAUBERTALENT CORONA GAAT INVALLEN JONGENS!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |