SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gequote:Op zondag 2 maart 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie topictitel, Tyron. Zoals we van ge gewend zijn.
Als ik al het commentaar op het niveau van de Nederlandse competitie mag geloven, schijnt dat nog te kloppen ookquote:
je kan er niet blij van worden?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente vandaag verliest en Ajax wint staat Ajax 8 punten voor op de rest__________________________________!!!!!!!!!!
Je mag komen op mijn begrafenis. Lekker over mijn graf heen janken.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan weer een jood minder huehuehuehue.jpg
zou slecht zijn voor het Nederlandse voetbal als ajax ook vandaag makkelijk wintquote:
Waarom verdoe je je tijd om mongolen verzamelingen zoals al die "netwerk" sites?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben gisteren overigens gementioned op feyenoord.netwerk. Intrigerend.
[ afbeelding ]
Wat een eer.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag komen op mijn begrafenis. Lekker over mijn graf heen janken.
Fixedquote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag komen op mijn begrafenis. Lekker over mijn graf heen janken pissen.
Omdat er geen betere plek voor leedvermaak is als Feyenoord weer eens verliest. Of in dit geval, PSV lucky wint.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom verdoe je je tijd om mongolen verzamelingen zoals al die "netwerk" sites?
mijn respect voor scrummie is vanaf nu tot het nulpunt gedaaldquote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef tompsv18 het volgende:
Twente is de weg kwijt. Het wordt tijd dat Michel Jansen in gaat grijpen.
Wat boeiend zeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Scrummie is een beetje gek somsquote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
het is carnaval hequote:Op zondag 2 maart 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Creatief om je dingetje een klein cowboyhoedje op te zetten.
Lekker indrinken voor de ingang van de begraafplaats.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je meot het ergens kwijt en een begraafplaats is doorgaans best rustig
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker indrinken voor de ingang van de begraafplaats.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef OverRated het volgende:
Iemand een gifje van de 7 seconden goal?
super hoge definitie 349583pquote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn hoge kwaliteit gifjes worden altijd gewaardeerd.
Marsman, toekomstige keeper van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben er nog spelers een boete gekregen bij GAE-PSV voor de snelheidslimiet overschrijden? Gisteren waren er erg veel flitsertjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
xDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben er nog spelers een boete gekregen bij GAE-PSV voor de snelheidslimiet overschrijden? Gisteren waren er erg veel flitsertjes.
Dit is geen HD hoor Arno.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Op het tweede scherm.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wie gaat er nog meer Groningen-SCC kijken?
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 20 minuten inderdaad. Nu net als Salzburg 90 minuten volhouden, dat kan niemand.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
http://foxsports.nl/video(...)ook-in-de-arena.html
Oké Ronald..
ja de eerste vijf minutenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Ronald..
Die Ronald Koeman.. ik heb echt het idee dat hij in de zomer een stoeptegel heeft gekopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Ronald..
Dat doen de spelers bij JVC ook allemaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Ronald Koeman.. ik heb echt het idee dat hij in de zomer een stoeptegel heeft gekopt.
Feyenoord in ieder geval niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten inderdaad. Nu net als Salzburg 90 minuten volhouden, dat kan niemand.
Hun grote leermeester doet het wel eerst zelf voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen de spelers bij JVC ook allemaal.
Haha.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Oké Ronald..
Die worden weer tot bedaren gebracht door Hansie Hansie. Niemand kan Koeman een corrigerende tik geven aangezien bij Feyenoord allemaal soorten personen als Koeman rondlopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen de spelers bij JVC ook allemaal.
Als ik de spanning niet aankan, moet ik iets anders hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat serieus niet je volledige focus op Feyenoord - AJax leggen?
Zelfs ik denk dat ik Groningen - Cambuur niet intensief ga volgen, vooral aangezien dat wel 4-0 of meer moet worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat serieus niet je volledige focus op Feyenoord - AJax leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |