Voorlopig kan ik er nog niks over zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inclusief tegenvallend album? Peace schijnt dit jaar weer met een nieuw album te komen.
Ik vind het begin goed, totdat het refrein begintquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Norrage het volgende:
En die nieuwe Warpaint is maar irritant zeg. Zeker dat singletje, Love To Diewat een vreselijk nummer. De rest van het album is wel lekker veelzijdig
Weer een post met een typische Norrage-tegenstelling.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Norrage het volgende:
En die nieuwe Warpaint is maar irritant zeg. Zeker dat singletje, Love To Diewat een vreselijk nummer. De rest van het album is wel lekker veelzijdig
Mwah, die veelzijdigheid redt het album nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer een post met een typische Norrage-tegenstelling.
Hehe, dat zou je bijna denken. Maar nee, het was echt Jungle.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat niet Jungle by Night?
Per mood waar je in bentquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Zocalo het volgende:
Indie raad nodig: ik zit met een probleem. Ik heb nu Deezer (soort Spotify, als je het niet kent) en wil playlists maken. Voorheen had ik ook een grote centrale playlist voor als ik niet wist wat ik wilde, en maar een beetje ging shufflen.
Hier kan een playlist echter maar max 400 nummers bevatten, en nu weet ik niet hoe ik de playlists wil inrichten. Per genre? Artiest? Alfabetisch? Wat vinden jullie zelf handig?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:10 schreef BoerBert het volgende:
Ik gebruik wel Spotify maar niet mobiel.
Inderdaad, en andersomquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef Norrage het volgende:
Spotifygebruiken voor de muziek die je niet kunt vinden in winkel of torrents
Er is meer op internet te vinden dan op Spotify staat, daar durf ik wel wat voor te verwedden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef Norrage het volgende:
Spotifygebruiken voor de muziek die je niet kunt vinden in winkel of torrents
Ja maar daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is meer op internet te vinden dan op Spotify staat, daar durf ik wel wat voor te verwedden.
Hmm, oké. Ik kan in elk geval via mijn normale internetbronnen + soulseek vrijwel alles vinden wat ik zoek. Het komt echt heel zelden voor dat er iets niet is, en dan heb ik nog een vriend die toegang heeft tot veel meer muziek dan ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het niet ombij mij gaat het iig niet op de andere kant op
Waar zoek je online? edit: Wacht DM dat maar want het is vast weer banbaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik kan van bv allemaal obscure Nederlandse bandjes echt geen downloads vinden. Of andere artiesten die misschien bij 100 mensen bekend zijn. Maar spotify heeft die bijna altijd
Pff van allesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zoek je online? edit: Wacht DM dat maar want het is vast weer banbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |