Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Wat een onduidelijke pacer.. Welke eindtijd is dit?
Pfff zelfden zo lopen schelden onderweg als vandaag. Liep kut, was na 700 meter al aan het hijgen. Weg was afgesloten dus dubbel verkeer op fietspad. Zeikregen de hele weg. Kon mn Garmin niet horen piepen door al het verkeer dat door het regenwater spetterde. Hoofdpijn van de koude regen en wind. Geen lekker tempo gelopen. Schijt interval moeten doen. Moest piesen onderweg... nou en toen was ik weer thuis.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
sorry even een klein dipje.. paar keer gelopen dat dan wel, maar niet de intensiteit die ik wil nog. om de moed erin te houden wel even een verjaarskadootje gekocht voor mijzelf. deze!!!!
een poos ervoor een keer, toen met kerst deed het echt pijn en vorige week donderdag voelde ik het iets opkomen en ben ik gelijk gestopt. Vrijdags toen gelopen en nergens last van, en zondag met de HM voelde ik het een beetje maar trok het weg.
better safe then sorry in dat geval Dan ben je er in ieder geval op tijd bij.
Er is pas nog over gesproken in het topic. Hoe lang na het eten ga je lopen en het gevoel hebben dat je eten omhoog komt. Ik heb al zo vaak na het eten gelopen maar ging vandaag (ondanks dat het 2 uur na het eten was) mis.
Na 2 keer 11 minuten was ik bang dat als ik nog een keer zou aanzetten mijn eten omhoog zou komen dus Endomondo uit gezet en naar huis gelopen. Wel een beetje balen want het ging best lekker en ik zag net dat ik mijn beste 3 km tijd tot nu toe heb gelopen vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Als ik 's avonds na het werk loop is het ook alleen een banaan en een glas water of sportdrank. Meestal is dat pas om een uur of 8, dus dan eet ik wel laat. Zoals vandaag, zit nu achter een bak maaltijdsalade met pasta en garnalen . Na het lopen ook meteen een wheyshake genomen en na het eten even douchen. Het lopen zelf ging wel lekker, iets van 15km in 1 uur 15. De hele weg regen, maar toch lekker kunnen lopen. Eerste deel wind tegen en op de terugweg me lekker mee laten voeren door de wind. Toch merk je wel eerder wat pijntjes enzo na een lange dag werken. Heb het vermoeden dat mijn hartslag dan ook iets hoger is.
Ik ga morgenvroeg proberen hard te lopen op ontbijtkoek, kijken hoe het gaat
Vind het ook niet heel erg, maar meestal ben ik de dagen erna snotterlijk verkouden, dat is vaak wat minder. Zo hard regende het hier in Groningen ook niet, alleen met plensbuien pas ik als ik de dagen erna erg druk ben.
Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef SEMTEX het volgende: Ik zat bij de Zalando sale te kijken... ze hebben o.a. trailschoenen... must resist... no money
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed de spoiler open en toen heel gauw mijn ogen dicht.
Hier geld namelijk hetzelfde probleem.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Nanook24 het volgende: Er is pas nog over gesproken in het topic. Hoe lang na het eten ga je lopen en het gevoel hebben dat je eten omhoog komt. Ik heb al zo vaak na het eten gelopen maar ging vandaag (ondanks dat het 2 uur na het eten was) mis.
Na 2 keer 11 minuten was ik bang dat als ik nog een keer zou aanzetten mijn eten omhoog zou komen dus Endomondo uit gezet en naar huis gelopen. Wel een beetje balen want het ging best lekker en ik zag net dat ik mijn beste 3 km tijd tot nu toe heb gelopen vandaag.
SPOILER
Ik dacht even dat je een foto van je kotsje in de spoiler had gezet
ik heb altijd wel als ik moet hardlopen dat ik als ik ECHT ver ga, dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven.Uiteindelijk nooit gebeurd overigens
Vanmorgen ben ik uiteindelijk niet meer gegaan trouwens de wekker ging om kwart voor zes en toen heb ik me fijn nog een keer omgedraaid. Heb het net wel goed gemaakt en nog 6 kilometer gelopen nu lekker douchen en dan in bedje