quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef Fa-tum het volgende:
En dat was Evy les 16, ik begin haar nu te geloven als ze "je kan het"zegt
Lekker stukje fietspad gelopen
Goed bezig beiden!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat goed, ik ben net begonnen en gisteren les 2 gelopen.
Goed zitten zoeken naar looptechniek informatie en het lijkt soms zo simpel maar het ook zelf doen is lastig.
Ben benieuwd hoe het qua pijntjes etc zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Niet op Moblo letten, die is altijd sjaggerijnig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef Fa-tum het volgende:
dat was wel het plan
Stiekem kijk ik al naar een loopje in mei ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:53 schreef Frsh het volgende:
[..]
Niet op Moblo letten, die is altijd sjaggerijnig.MOET IK HET WEER OVER ELECTRISCHE COLOR FUN RUNS DOOR DE MODDER MET EEN CLOWNSPAK AAN GAAN HEBBEN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MOET IK HET WEER OVER ELECTRISCHE COLOR FUN RUNS DOOR DE MODDER MET EEN CLOWNSPAK AAN GAAN HEBBEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent echt in vorm vandaag zie ik alweer.
Welkom nieuwen.![]()
Ik loop vanavond Evy 23 het einde is voor mij dus in zicht."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
MOET IK HET WEER OVER ELECTRISCHE COLOR FUN RUNS DOOR DE MODDER MET EEN CLOWNSPAK AAN GAAN HEBBEN?![]()
lijkt me heerlijk al zo ver te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Je bent echt in vorm vandaag zie ik alweer.
Welkom nieuwen.![]()
Ik loop vanavond Evy 23 het einde is voor mij dus in zicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Off-topic: Ik loop te twijfelen om een nieuwe gsm aan te schaffen met ANT+ zodat ik dit in de toekomst ook kan combineren met fitnesstools. Achja, ik beloon me daar wel op als ik een nieuw PR kan zetten. Dat kan tellen als motivatiebron dan![]()
Wist niet van het bestaan, goeie combi!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef Fa-tum het volgende:
ik wil het bij 5 km houden ivm tijd enzo
En ik wi lde Trappistenloop Puur gaan doen, dat lijkt me een fijne combi trappist en lopen
[..]
MOET IK HET WEER OVER ELECTRISCHE COLOR FUN RUNS DOOR DE MODDER MET EEN CLOWNSPAK AAN GAAN HEBBEN?
Schreeuwerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef Voccar het volgende:
Niet te hard van stapel lopen hèHet is mooi om een doel te hebben om naar toe te werken, maar als je een te hoog doel stelt voor jezelf kan dit ook frustrerend werken.
Zou me inderdaad eerst lekker op 5 of 10 km richtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wilde 'vroeger' altijd al eens een hm lopen en door omstandigheden kon dat niet, nu nieuwe kansen dus ga ik het gewoon proberen.
Maar we beginnen met een 5 en dat is al heel wat![]()
Je kunt je afvragen hoe gezond het is om veel en lange afstanden te lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar het is 'iets' wat ik altijd al wilde, ik werd afgeremd door mijn lichaam (ziekte) en nu ik dat zo goed als heb overwonnen wil ik ter compensatie mijn lichaam in conditie hebben en dit doel bereiken.
Maar nogmaals, je hebt helemaal gelijk en ik vier al een feestje wanneer ik volgens Evy schema de 5 kan lopen.
Vraag het RD.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen hoe gezond het is om veel en lange afstanden te lopen.
Klinkt leuk dus gaan googlenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef Fa-tum het volgende:
En ik wil de Trappistenloop Puur gaan doen, dat lijkt me een fijne combi trappist en lopen
Huh? Thanks, dan had ik het verkeerde linkje ofzo denk ik. Bedanktquote:
Je allerlaatste tentamen ooitquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:01 schreef Levitas het volgende:
Hé, verdorie! Ik zou volgende week donderdag met Mossel en de vereniging de weg op gaan, maar dan heb ik m`n herkansing voor m`n aller- aller- allerlaatste tentamen ooit. Dan maar weer maandag op de baan meetrainen, dat is ook leuk!
Mossel, wat staat er voor maandag op het programma? Trainer zou me het schema nog doorsturen, maar nog niet ontvangen
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef Fa-tum het volgende:
En ik wil de Trappistenloop Puur gaan doen, dat lijkt me een fijne combi trappist en lopen
In elk geval geen gekookt ei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil morgenvroeg gaan hardlopen, wat is handig met eten? Ik neem aan dat het normale ontbijt (yoghurt met muesli) niet zo'n goed idee is, maar op lege maag lijkt me ook niks. Misschien 2 plakjes ontbijtkoek oid? Wat raden jullie aan?
Genieten? Had `m liever afgelopen week gehaald, maar ach..quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je allerlaatste tentamen ooitGeniet daarvan! Daarna wel weer zat tijd om te lopen?
Ik eet gewoon m`n normale ontbijt (ene keer yoghurt en muesli, andere keer brood met hagelslag) en laat dat een uurtje o.i.d zakken voordat ik op pad ga.. Maar, verschilt per persoon denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil morgenvroeg gaan hardlopen, wat is handig met eten? Ik neem aan dat het normale ontbijt (yoghurt met muesli) niet zo'n goed idee is, maar op lege maag lijkt me ook niks. Misschien 2 plakjes ontbijtkoek oid? Wat raden jullie aan?
Alle koolhydraten toch welquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef Reflectionne het volgende:
Maar wanneer in Maart en waar vind ik nergensquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef Fa-tum het volgende:
inschrijving is pas in maart
en gaat via tilburgtenmiles
Het lijkt me sterk dat ik terug ga verlangen naar tentamens.. Ik verlang naar een baan, met een bijbehorend vast inkomen per maandquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef Quoi het volgende:
@Levitas: Ja genieten!! Je laatste tentamen. Je gaat ernaar terug verlangen. Soms
Nogmaals: Verschil per persoon. De één verteerd veel sneller voedsel dan de anderquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef BartvdHo het volgende:
Hoe lang na het avondeten is het het beste om te gaan rennen? Vaak krijg ik toch nog last van mijn maag. Ligt er natuurlijk ook aan wat je eet, maar over het algemeen?
Toen ik begon wat mijn doel de Dam tot dam lopen. Inmiddels denk ik; Ach, dan is die HM ook niet zo ver weg meer dus dan kan ik net zo goed daar voor gaan. De vraag is alleen nog even wanneer ik zo ver zal zijn. Ik heb een 5 km wedstrijd staan voor 2 maart. Eind deze maand zou ik klaar moeten zijn met Evy. In de tussentijd ga ik nog maar even freewheelen rond die 5 kilometer en dan na maar op weg naar de 10 die ik in mei moet kunnen lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk al zo ver te zijn.
Eerste doel is 5 km, dan 10.
Uiteindelijke doel is een hm, maar dan zijn we een hele poos verder.![]()
Zolang mijn lichaam zich maar weer aansterkt dan moet het uiteindelijk lukken.
Doorzetten
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef LadyOracle het volgende:
Net bij de fysiotherapeut geweest, het is inderdaad mijn peesplaat. Die is te strak, en blijkbaar is mijn hele linkervoet niet zo soepel als zou moeten. Hij dacht dat mijn linkersteunzool misschien te veel corrigeerde. Dus. Niet hardlopen voorlopig, oefeningen, en volgens hem moet ik terug naar een haklanding.
Mooi! Welkom hier en geniet van iedere dag!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Toen werd ik ziek, dus daar tegen knokken. Dat overwonnen en ben voor nu 'schoon' en heb inmiddels een fantastische zoon (bijna 5 maanden)
Verschilt per persoon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef BartvdHo het volgende:
Hoe lang na het avondeten is het het beste om te gaan rennen? Vaak krijg ik toch nog last van mijn maag. Ligt er natuurlijk ook aan wat je eet, maar over het algemeen?
Precies, zoals met alles bij eten + hardlopen (of anders sporten).quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik heb doelen nodig. (en nu eerst dus 5 km)
Ik heb een leuke vriendin en een leuke baan, droomde van een gezin. Sporte veel, competitie tennis.
Toen werd ik ziek, dus daar tegen knokken. Dat overwonnen en ben voor nu 'schoon' en heb inmiddels een fantastische zoon (bijna 5 maanden)
Maar kan, wil en mag niet blijven hangen. Dus nu men aangaf dat ik weer mag sporten pak ik dat weer meteen op. Maar rustig aan, mijn lichaam kan gaan tegen werken natuurlijk en dan kan het knap frustie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |