abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:00:10 #1
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135520656



• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK


• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje


• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135520741
Het is inderdaad qua items gewoon reageren op hoe de tegenstanders gaan qua kills en wat voor items hun bouwen en dan je eigen input nog natuurlijk.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:02:18 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135520754
Laatste posts:

quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoeveel je speelt, ik weet voor nagenoeg iedere champion wel wat je moet halen.

Resists moet je zo snel mogelijk halen als je aan het verliezen bent. Maak niet eerst je damage item af, maar ga meteen voor resists zodat je nog enigszins in je lane kunt blijven. Als jungler en veel van de huidige toplaners moet je sowieso tanky bouwen, dus dan is de keuze al niet zo heel moeilijk.
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Noem eens wat champions waar je bij vastloopt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135522238
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:02 schreef Zeroku het volgende:
Laatste posts:

[..]

[..]

Nou, als het om build order bepalen gaat met allemaal. Ik hou me meestal vast aan een fixed build order omdat ik dan in ieder geval weet wat ik wanneer moet halen. Als ik midlane speel pas ik het meestal aan op de speler tegenover me (MR / Armor of juist dmg als het goed gaat), maar nog niet aan het hele vijandige team...
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:55:32 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135522796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou, als het om build order bepalen gaat met allemaal. Ik hou me meestal vast aan een fixed build order omdat ik dan in ieder geval weet wat ik wanneer moet halen. Als ik midlane speel pas ik het meestal aan op de speler tegenover me (MR / Armor of juist dmg als het goed gaat), maar nog niet aan het hele vijandige team...
Dat kun je ook niet. Bouwen tegen een heel team kun je niet met 6 items, als je ook nog damage wilt doen.

Als AP mid bouw je primair AP, dat wil zeggen. Athenes als je (veel) mana nodig hebt, Deathcap, Zhonyas als je tegen een ad moet of tegen een burst champion, en Void Staff voor de magic pen.

Als je je lane verliest van een mage, bouw je Abyssal voor magic resist en AP. Verlies je je lane van een AD, bouw je zo snel mogelijk Seeker' Armguard. Lategame heb je vooral veel AP en veel magic pen nodig en een of twee defensive items, zoals Guardian Angel of Rylai's.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135523247
Ik heb jiuist altijd het idee dat ik zo random bouw dat het sterk wordt. Geen idee hoe maarja heb het gevo dat ik er meer uit kan halen.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:35:56 #7
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135524165


Critplank (met deze runes) met Infinity Edge en Static Shiv, zou je mits je crit:
AA: 300 damage (ish)
Parrley 670 damage (Static shiv meegerekend)

:+
pi_135525354
al 9 games solo ranked gepeelst 7 loses 2 wins waarvan 2 loses iemand leaved in mid van de game >.<
pi_135525794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:07 schreef ProblemExcel het volgende:
al 9 games solo ranked gepeelst 7 loses 2 wins waarvan 2 loses iemand leaved in mid van de game >.<
tja trolls hou je altijd heb ik ook last van. Iemand kan in zn eentje de gamen verliezen. Jammer maar goed je krijgt ook free wins als het enemies zijn (assuming you're not the troll yourself)
Because you know i'm all about that ass
pi_135526859
Eerste potje draftpick gespeeld (normal). Kreeg vrijwel gelijk commentaar over dat ik een lage speler ben en waarschijnlijk de vijand zou feeden :') zo jammer weer. Na 10 minuten stond ik 6-2. Maar omdat om de een of andere reden het gekanker door bleef gaan vond ik het niet leuk meer. Eindscore 10-9 en uiteraard defeat. Zelf hadden ze het niet beter gedaan. Wat bezielt die mensen toch om iemand zo de grond in te boren en waarom is het altijd tegen 1 persoon gericht :? wat is het toch een kutkankerschijtcommunity :r
pi_135526888
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Dat kun je ook niet. Bouwen tegen een heel team kun je niet met 6 items, als je ook nog damage wilt doen.

Als AP mid bouw je primair AP, dat wil zeggen. Athenes als je (veel) mana nodig hebt, Deathcap, Zhonyas als je tegen een ad moet of tegen een burst champion, en Void Staff voor de magic pen.

Als je je lane verliest van een mage, bouw je Abyssal voor magic resist en AP. Verlies je je lane van een AD, bouw je zo snel mogelijk Seeker' Armguard. Lategame heb je vooral veel AP en veel magic pen nodig en een of twee defensive items, zoals Guardian Angel of Rylai's.
Kijk hier kan ik wat mee. Dit geldt voor alle AP mids?
pi_135526970
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef blow... het volgende:

[..]

tja trolls hou je altijd heb ik ook last van. Iemand kan in zn eentje de gamen verliezen. Jammer maar goed je krijgt ook free wins als het enemies zijn (assuming you're not the troll yourself)
Nee ik troll niet :P achja weer een verloren nu een master yi top die heletijd ging feeded -.- maarja bronze division 3 hoger had ik toch niet verwacht
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:52:26 #13
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135527064
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Kijk hier kan ik wat mee. Dit geldt voor alle AP mids?
Het ligt een beetje aan wat voor mid je speelt. Als je een assassin speelt, zoals Syndra, LeBlanc of Veigar, dan wil je de tegenstander zo snel mogelijk opblazen. Dan ga je vaak voor Deathfire Grasp en Deathcap i.c.m. een snelle upgrade naar Scorcerer' Shoes voor de extra magic penetration.

Voor de meer utility mages of mages die iemand niet makkelijk kunnen oneshotten, Orianna, Gragas of Morgana ga je in principe snel voor een Athene's omdat dat voorkomt dat je snel out of mana gaat.

Dan heb je nog specifieke champions zoals Kayle waar je sowieso een andere build gaat. Zij heeft attack speed nodig, je bouwt op haar snel een Nashor Tooth, daarna Deathcap en Lich Bane is de meest standaard build voor het meeste damage lategame.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135527178
Die nerf van shyv heeft bar weinig uitgegaald :')
pi_135527580
Is riven nou generfd vandaag? Is s4 beginnen?
Because you know i'm all about that ass
pi_135527743
Over een paar dagen begint s4, vandaag de patch met nerfs en zo (twee, drie item aanpassingen)
pi_135528388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef LelijKnap het volgende:
Over een paar dagen begint s4, vandaag de patch met nerfs en zo (twee, drie item aanpassingen)
aah zo thx.
Because you know i'm all about that ass
pi_135529106
riot please stop met het veranderen van namen thanx
Infinity Edge
Removed

oh blijkbaar is dat alleen voor dominion en gelukkig net voor SR
Because you know i'm all about that ass
pi_135529291
blow pls. Lees gewoon de patchnotes ipv de hele tijd dingen hier te vragen :P
Conscience do cost.
pi_135529351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef ems. het volgende:
blow pls. Lees gewoon de patchnotes ipv de hele tijd dingen hier te vragen :P
dat was dus het probleem, die wilden niet laden maar ben ze nu aan het lezen :P

thx Xd
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:05:38 #21
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_135532034
Jayce leek me een vet coole champ dus ff paar streams gekeken. Wat een mana-costs zeg. Godverdomme fuck it. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:33:29 #23
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_135532120
Haha, die first blood! :D
pi_135532493
"Very smart play there" als wickd z'n ult gebruikt om weg te springen van een gank :')

Geef alsjeblieft snel de mogelijkheid om zelf games te kunnen spectaten met de client zodat ik niet meer hoef te luisteren naar deze retoriek. Ook lijkt het me zoveel fijner om zelf de camera te kunnen bedienen.
Conscience do cost.
pi_135533671
Die gasten hebben soms noobuitspraken maar zijn ook wel eens grappig. Lijkt me tyfus saai om zelf te spectaten.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135533847
Dat zou het leuke zijn; je hoeft het niet te gebruiken als het je niets lijkt. Ik vond het in HoN ook al heerlijk om lekker de livestreams over te slaan en een dagje later de replay te downloaden. Op mijn gemak kijken hoe ze spelen, welke items ze kopen, zelf bepalen welke lane ik volg, terugspoelen als ik iets mis. En het belangrijkste: Geen 2 gasten die de hele tijd the obvious aan het outpointen zijn. Ze zeggen letterlijk niets wat je niet zelf kan zien.

Ik vermoed echter dat zoiets niet snel gaat gebeuren omdat ze lekker centjes verdienen aan de streams.
Conscience do cost.
pi_135534064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef ems. het volgende:
Dat zou het leuke zijn; je hoeft het niet te gebruiken als het je niets lijkt. Ik vond het in HoN ook al heerlijk om lekker de livestreams over te slaan en een dagje later de replay te downloaden. Op mijn gemak kijken hoe ze spelen, welke items ze kopen, zelf bepalen welke lane ik volg, terugspoelen als ik iets mis. En het belangrijkste: Geen 2 gasten die de hele tijd the obvious aan het outpointen zijn. Ze zeggen letterlijk niets wat je niet zelf kan zien.

Ik vermoed echter dat zoiets niet snel gaat gebeuren omdat ze lekker centjes verdienen aan de streams.
Ik vind het wel fijn juist, leer er best wat van. Zal wel een verschil in niveau zijn denk ik.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_135534244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef Neraice het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn juist, leer er best wat van. Zal wel een verschil in niveau zijn denk ik.
Als je wat nieuwer in het spel bent is het ongetwijfeld heel handig. Als je het al een paar jaar speelt is echter alleen nog echt relevant als je blind bent :P
Conscience do cost.
pi_135534286
Ik speel nu een ander half jaar maar prefereer toch comentaar. Ook al leer ik er niks van.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135534422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je wat nieuwer in het spel bent is het ongetwijfeld heel handig. Als je het al een paar jaar speelt is echter alleen nog echt relevant als je blind bent :P
Speel nu iets meer dan drie weken dus ja, best handig :P.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_135534474
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef dustbrain het volgende:
Ik speel nu een ander half jaar maar prefereer toch comentaar. Ook al leer ik er niks van.
Dan moet je vooral de stream blijven kijken. Het enige wat ik vraag/hoop/niet verwacht is dat er een mogelijkheid is om, net als die commentators, gewoon live (eventueel met een kleine delay) mee te kunnen kijken in de cliënt. Ik prefereer de teugels in eigen handen te hebben.
Conscience do cost.
pi_135534480
Heeft emand hetzelfde probleem als ik heb, al die streams moeten tussendoor laden of spelen 5 seconden wel/niet.
pi_135534542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan moet je vooral de stream blijven kijken. Het enige wat ik vraag/hoop/niet verwacht is dat er een mogelijkheid is om, net als die commentators, gewoon live (eventueel met een kleine delay) mee te kunnen kijken in de cliënt. Ik prefereer de teugels in eigen handen te hebben.
Dit is geen discussie of zo hoor. Dus als je vindt dat elke lol speler dood moet antwoord ik met "ik niet".
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135534936
:? ok
Conscience do cost.
pi_135535222
ja kap met je flame en shit. ik verteld hier gewoon dat ik van comments houd laat mij. als je me dood wou hebben zou ik er nog steeds leuk vinden DEAL WITH IT.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135536346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef Barbewire het volgende:
Heeft emand hetzelfde probleem als ik heb, al die streams moeten tussendoor laden of spelen 5 seconden wel/niet.
Zowel op twitch als op youtube?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:24 schreef dustbrain het volgende:
ja kap met je flame en shit. ik verteld hier gewoon dat ik van comments houd laat mij.
Nee. Als ik geen streams meer kijk mag niemand meer streams kijken.
Conscience do cost.
pi_135537106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Zowel op twitch als op youtube?

Ja, ook op Azubu, normaal heb ik het nooit. Maar gister en vandaag wel.
Partij die nu bezig is tot nu normaal op youtube kunnen zien...tot 2 minuten geleden. Kwaliteit wordt opeens slecht (240p?), en nu stopt ie er helemaal maar mee. Schiet niet op :'(
pi_135537235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef ems. het volgende:
Dat zou het leuke zijn; je hoeft het niet te gebruiken als het je niets lijkt. Ik vond het in HoN ook al heerlijk om lekker de livestreams over te slaan en een dagje later de replay te downloaden. Op mijn gemak kijken hoe ze spelen, welke items ze kopen, zelf bepalen welke lane ik volg, terugspoelen als ik iets mis. En het belangrijkste: Geen 2 gasten die de hele tijd the obvious aan het outpointen zijn. Ze zeggen letterlijk niets wat je niet zelf kan zien.

Ik vermoed echter dat zoiets niet snel gaat gebeuren omdat ze lekker centjes verdienen aan de streams.
Vind ik in Dota 2 ook een verademing. Ook voor je eigen games trouwens.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135537520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Zowel op twitch als op youtube?

[..]

Nee. Als ik geen streams meer kijk mag niemand meer streams kijken.
Zie je dit soort mensen verpesten nou de wereld.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135537712
Yellowstar & Rekkles _O_
pi_135537728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Ja, ook op Azubu, normaal heb ik het nooit. Maar gister en vandaag wel.
Partij die nu bezig is tot nu normaal op youtube kunnen zien...tot 2 minuten geleden. Kwaliteit wordt opeens slecht (240p?), en nu stopt ie er helemaal maar mee. Schiet niet op :'(
Vreemd. Misschien even internetcache legen en cookies weggooien? Hoewel, één van de twee/drie zou toch goed moeten werken als je internet voor de rest flex is.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef znarch het volgende:

[..]

Vind ik in Dota 2 ook een verademing. Ook voor je eigen games trouwens.
Precies. En dan kan je de zeldzame pentakill ook nog eens bewaren voor een potje masturberen hier en daar 8-)
Conscience do cost.
pi_135537776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:24 schreef dustbrain het volgende:
ja kap met je flame en shit. ik verteld hier gewoon dat ik van comments houd laat mij. als je me dood wou hebben zou ik er nog steeds leuk vinden DEAL WITH IT.
Je gedraagt je wel een beetje als de gemiddelde LoL-speler nu. Slaat echt nergens op wat je allemaal zegt. :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_135537834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Neraice het volgende:

[..]

Je gedraagt je wel een beetje als de gemiddelde LoL-speler nu. Slaat echt nergens op wat je allemaal zegt. :P
Dustbrain zijn nick kun je af en toe heel letterlijk nemen ja :)

ontopic: wat is SK al lang niet meer relevant zeg. Dat die gasten zich uberhaubt nog durven laten zien dit jaar in toernooien.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135538157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Vreemd. Misschien even internetcache legen en cookies weggooien? Hoewel, één van de twee/drie zou toch goed moeten werken als je internet voor de rest flex is.

Azubu werkte net dus wel toen ik het naar een lagere kwaliteit gooide. Cache/Buffer ff geleegd misschien dat dat helpt, tot nu toe gaat twitch de laatste 3 minuten weer goed. :) O+
pi_135538761
Jullie zijn echt allemaal jaloers op mij. Iedereen hier heeft zo'n anti-dustbrain mentaliteit en ik begin er goed ziek van te worden. Ga een leven zoeken of zo. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135538993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef dustbrain het volgende:
Jullie zijn echt allemaal jaloers op mij. Iedereen hier heeft zo'n anti-dustbrain mentaliteit en ik begin er goed ziek van te worden. Ga een leven zoeken of zo. :')
Jaloers? ga een lasthitguide schrijven ofzo _O- _O- _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135539159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef znarch het volgende:

[..]

Jaloers? ga een lasthitguide schrijven ofzo _O- _O- _O-
Man houd toch je noobbakkes, wat weet jij nou van lasthitten in plastic leagues, jij komt tenminste in teams die de moeite nemen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135539186
Weekje niet gedaan, speel weer eens 2 potjes, beide potjes vol met flamende idioten.
Van alle games die ik heb gedaan in mijn leven is de LoL community toch wel de meest zieke.
Echt 40% van de spelers is sociaal retarded. Denk dat ik maar eens de chat helemaal ga verbergen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135539547
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Weekje niet gedaan, speel weer eens 2 potjes, beide potjes vol met flamende idioten.
Van alle games die ik heb gedaan in mijn leven is de LoL community toch wel de meest zieke.
Echt 40% van de spelers is sociaal retarded. Denk dat ik maar eens de chat helemaal ga verbergen.
Volgens mij is/was Hon erger. Maar niet zeker :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135539623
Spelen mensen dat nog, Hon :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135539689
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Spelen mensen dat nog, Hon :P
Is nogal afgestorven maar ze zullen er nog wel zijn. Hon heeft de race echter nogal verloren ja.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135540261
Wie hier wil zometeen een potje doen?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_135540411
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef znarch het volgende:

[..]

Volgens mij is/was Hon erger. Maar niet zeker :P
Weinig verschil, in mijn ervaring.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Spelen mensen dat nog, Hon :P
Ik heb geen exacte cijfers maar een hoop spelers (waaronder ikzelf) zijn in de afgelopen jaren overgelopen naar LoL. Had ook iets meegekregen dat ze opnieuw een moba gaan uitbrengen gericht op een wat meer casual-publiek. Ik schat de kansen dat dat succesvol gaat worden trouwens zeer gering in.
Conscience do cost.
pi_135540436
wtf waarom krijgt xerath een reowrk. Volgens mij is hij de meeste gebalanceerde champ in het spel. Fuck you riot.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135541332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef dustbrain het volgende:
wtf waarom krijgt xerath een reowrk. Volgens mij is hij de meeste gebalanceerde champ in het spel. Fuck you riot.
http://lmgtfy.com/?q=xerath+rework+reason
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:27:17 #56
344797 CyberJesus
The final word.
pi_135542226
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef dustbrain het volgende:
wtf waarom krijgt xerath een reowrk. Volgens mij is hij de meeste gebalanceerde champ in het spel. Fuck you riot.
Dat is al echt maanden geleden samen met die van Rengar aangekondigd :P
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_135542256
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Dat is al echt maanden geleden samen met die van Rengar aangekondigd :P
Rengar verdient een remake, achterlijke champ
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135542462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef dustbrain het volgende:
Jullie zijn echt allemaal jaloers op mij. Iedereen hier heeft zo'n anti-dustbrain mentaliteit en ik begin er goed ziek van te worden. Ga een leven zoeken of zo. :')
BG 2
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_135543051
quote:
Ik vroeg niet om een reden schatje. Ik bedoelde 'don't fix what isn't broken' De reden ken ik al. Je moet me aanvoelen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135543726
Waarom doen die commentatoren van de LCS nou in een keer alsof Ziggs eerder nooit snel waves clearde?
pi_135544273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Weekje niet gedaan, speel weer eens 2 potjes, beide potjes vol met flamende idioten.
Van alle games die ik heb gedaan in mijn leven is de LoL community toch wel de meest zieke.
Echt 40% van de spelers is sociaal retarded. Denk dat ik maar eens de chat helemaal ga verbergen.
ARAM heeft dit probleem niet zo. Daarom speel ik dat meer xD
En ookal krijg je soms klote champs (soms 3x eve achter elkaar) kun je vaak nog winnen.

Owja tank eve ftw!
pi_135544673
Gewoon je normal mmr verhogen. Als je consistent met plats en diamons speelt in normals zit iedereen gewoon te lummelen dus minder flame en tryhard frustraties.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135545028
Booh die steal.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_135545633
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:32 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

BG 2
Ik probeer Bg na te doen maar als ik het doe is het obvious troll en als hij het doet is het 'te verwachten'

WAAR IS BG? :'(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135545802
De volgende keer dat ik een cait of een ashe met tear zie doe ik iets verschrikkelijks.
Conscience do cost.
pi_135546818
Cache opruimen heeft dus ook maar tijdelijk geholpen. Chrome geprobeerd ipv Firefox maakt ook niks uit. Kan LCS nu wel kijken maar via Azubu op 480p :/

Ben bang dat Ziggo er iets te maken heeft, die hebben 2 dagen geleden iets aan het netwerk gedaan hier in de buurt en sindsdien is twitch waardeloos. Toch een beetje toevallig :(

Edit
En nu is het via Azubu weer goed op 720HQ, snap er niks meer van |:(

[ Bericht 17% gewijzigd door Barbewire op 16-01-2014 00:27:30 ]
pi_135547197
Had net een game met dubbel jungle en ik moest solo botlane... ben blij dat cait vrij was deze week xD

Zwaar gewonnen van Nid + Ashe :D
pi_135547502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik vroeg niet om een reden schatje. Ik bedoelde 'don't fix what isn't broken' De reden ken ik al. Je moet me aanvoelen.
Hij is "broken" simpele. Die rework komt er niet voor niets. Dat zijn skills an sich verder balanced zijn doet daar niets aan af.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135548189
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:45 schreef znarch het volgende:

[..]

Hij is "broken" simpele. Die rework komt er niet voor niets. Dat zijn skills an sich verder balanced zijn doet daar niets aan af.
Imo kunnen ze beter echt broken champs aanpakken zoals Sion en poppy. Daarbij zijn er champs die veeeel simpeler zijn zoals annie en master yi.

[ Bericht 5% gewijzigd door dustbrain op 16-01-2014 01:38:30 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135548297
En meteen even de healthcost van mordekaisers' skills wegnemen zodat hij ook net wat stronker is.

En/of een kleine movement speed boost als z'n w of q damage doet.
Conscience do cost.
pi_135548459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 01:39 schreef ems. het volgende:
En meteen even de healthcost van mordekaisers' skills wegnemen zodat hij ook net wat stronker is.

En/of een kleine movement speed boost als z'n w of q damage doet.
Morde is sterk. Hij heeft alleen totaal geen CC of escapes, dat is z'n probleem
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135548500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 01:53 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Morde is sterk. Hij heeft alleen totaal geen CC of escapes, dat is z'n probleem
Hij is zeker sterk. Daarom stel ik voor om em nog nét iets sterker te maken (en minder afhankelijk van spellvamp early game) of hem een kleine movement speed buff te geven bij het gebruik van bepaalde skills.

Het is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als poppy/sion. Ze kunnen best sterk zijn en met een beetje skills kan je er zelfs mee carryen. Echter zijn de alternatieven op dit moment gewoon net iets te aantrekkelijk.

Ik weet nog toen mdk net uitkwam en hij zonder problemen een 2v1 lane kon handelen :') Oh how the mighty have fallen.
Conscience do cost.
pi_135548569
Lekker saai lanen tegen mordekaiser. Hij spamt alles en pusht de lane zonder costs en je kan er niks tegen doen want passive. De reden dat riot geen fuck geeft om dat soort champs(morde, gangplank, malazahar) is omdat ze zwaar kut om tegen te lanen zijn.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135548597
MDK moet pushen om sterk te zijn ----> staat open voor ganks. Ik zie geen probleem. Er zijn wel meer champs kut om tegen te lanen maar die vormen geen probleem noch zijn ze op.
Conscience do cost.
pi_135548826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 02:06 schreef ems. het volgende:
MDK moet pushen om sterk te zijn ----> staat open voor ganks. Ik zie geen probleem. Er zijn wel meer champs kut om tegen te lanen maar die vormen geen probleem noch zijn ze op.
riot geeft zelf toe dat ze bepaalde champs niet buffen vanwege lack aan counterplay.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135548876
Mooi, dan hoop ik binnenkort wat buffjes te zien voor mdk. Als hij geen counterplay zou hebben werd hij namelijk meer gepicked.
Conscience do cost.
  donderdag 16 januari 2014 @ 08:23:39 #77
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135550313
Wat zijn volgens jullie goede AD en AP runepages.
Heb het gevoel dat ik ze helemaal verkeerd had gemaakt.
AD: (Armor en ad)
AP: Nog niet af maar, ap en scaling ap (wilde nog m.r bij doen)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135551996
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 02:31 schreef ems. het volgende:
Mooi, dan hoop ik binnenkort wat buffjes te zien voor mdk. Als hij geen counterplay zou hebben werd hij namelijk meer gepicked.
Waarom worden irelia en teemo niet meer gepickt dan?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135554888
Die kha zix pbe nerfs zijn wel hard. Elke ability generfd en zijn R kleine buff. Hij doet teveel dmg maar als ie gelijk of achterloopt is ie fcked up snel dood. Vandaar ook die ult buff maar ik ben bang dat ie gewoon wegvalt zoals jayce.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135555834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef dustbrain het volgende:
Die kha zix pbe nerfs zijn wel hard. Elke ability generfd en zijn R kleine buff. Hij doet teveel dmg maar als ie gelijk of achterloopt is ie fcked up snel dood. Vandaar ook die ult buff maar ik ben bang dat ie gewoon wegvalt zoals jayce.
Kha OP.
pi_135555858
Misschien beetje too much inderdaad, vooral de scaling EN de base is iets tè.
pi_135555864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef Munchlax het volgende:
Wat zijn volgens jullie goede AD en AP runepages.
Heb het gevoel dat ik ze helemaal verkeerd had gemaakt.
AD: (Armor en ad)
AP: Nog niet af maar, ap en scaling ap (wilde nog m.r bij doen)
Gewoon full ad?

Ad quints, ad rood. Armor geel, mr (/level) blauw). Of cd blauw
pi_135555893
Ik zit trouwens wel op die skarner boost te wachten. Blijft een bazen champ

quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 02:31 schreef ems. het volgende:
Mooi, dan hoop ik binnenkort wat buffjes te zien voor mdk. Als hij geen counterplay zou hebben werd hij namelijk meer gepicked.
http://www.lolking.net/summoner/na/29167253
pi_135556479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Lamabal het volgende:
Ik zit trouwens wel op die skarner boost te wachten. Blijft een bazen champ

[..]

http://www.lolking.net/summoner/na/29167253
Dat morde-fan.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135557460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom worden irelia en teemo niet meer gepickt dan?
Omdat er sterkere alternatieven zijn.
Conscience do cost.
pi_135557868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat er sterkere alternatieven zijn.
Waarom worden ze dat niet gebuffed? Omdat ze te wienig counterplay hebben. Bits Boem Bam!
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135558152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom worden ze dat niet gebuffed? Omdat ze te wienig counterplay hebben. Bits Boem Bam!
Als ze UP zijn en dus consistent geraped worden in lane hebben ze toch zat counterplay?

En volgens die logica kunnen we nog wel 10 andere champs aanwijzen die gebuffed moeten worden. Daar is niet altijd het 'geen counterplay' argument op toepasbaar, voor zover dat uberhaupt al een valide argument is. Als er al zoiets bestaat moeten ze alsnog veranderd worden met de tijd.
Conscience do cost.
pi_135559042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Als ze UP zijn en dus consistent geraped worden in lane hebben ze toch zat counterplay?

En volgens die logica kunnen we nog wel 10 andere champs aanwijzen die gebuffed moeten worden. Daar is niet altijd het 'geen counterplay' argument op toepasbaar, voor zover dat uberhaupt al een valide argument is. Als er al zoiets bestaat moeten ze alsnog veranderd worden met de tijd.
Ze hebben counterplay maar zodra ze buffs krijgen zijn ze OP omdat je ze niet meer tegen kan houden door te weinig counterplay.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135559222
Heb gisteren voor het eerst in een ander veld gespeeld :D met die turrets die je kunt overnemen in die cirkel.
Was een meesterlijk spel is dit... ik speel het veel te weinig :'(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135559508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Lamabal het volgende:
Ik zit trouwens wel op die skarner boost te wachten. Blijft een bazen champ

[..]

http://www.lolking.net/summoner/na/29167253
Sorry het MOET gewoon..

huehuehue!
pi_135560069
HUEHUEHUE
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:49:04 #92
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135561048
Eerste penta was met Mordekaiser.

Wist niet wat me overkwam toen de hele chat werd volgespammed met huehuehuehuehue

I like my music how I like my weapons: Heavy and Metalllll
pi_135563182
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb gisteren voor het eerst in een ander veld gespeeld :D met die turrets die je kunt overnemen in die cirkel.
Was een meesterlijk spel is dit... ik speel het veel te weinig :'(
dominion. Vry retarded lol.
Because you know i'm all about that ass
pi_135563389
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef blow... het volgende:

[..]

dominion. Vry retarded lol.
Vry? :{
Ik vond het wel grappig om te doen :) weet niet wat daar retarded aan is?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135563455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vry? :{
Ik vond het wel grappig om te doen :) weet niet wat daar retarded aan is?
Nah is niet retarded (denk dat hij "vrij" of "very" bedoeld :p Niemand speelt het alleen.. Nauwelijks iig
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135563490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Nah is niet retarded (denk dat hij "vrij" of "very" bedoeld :p Niemand speelt het alleen.. Nauwelijks iig
Gisteren was ook mijn eerste keer. Heb het nog niet eerder gedaan en vond het daarom dus wel eens leuk om te doen. That's all :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135563511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gisteren was ook mijn eerste keer. Heb het nog niet eerder gedaan en vond het daarom dus wel eens leuk om te doen. That's all :)
True, keertje tussendoor is altijd wel leuk, net als ARAM. Maar ranked blijft me het meeste boeien omdat ik competitief ben ingesteld :p
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135563542
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

True, keertje tussendoor is altijd wel leuk, net als ARAM. Maar ranked blijft me het meeste boeien omdat ik competitief ben ingesteld :p
Ben pas lvl 12 :') dus ranked duurt nog wel even. Welke divisie speel je?

edit: ik ben het wel met je eens dat Summoners Rift het leukste is, al doe ik Twisted treeline ook wel graag.

ARAM vind ik kut.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135563603
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ben pas lvl 12 :') dus ranked duurt nog wel even. Welke divisie speel je?
Silver 1 ;_: Zit vast op 99 League points :/ Win wel veel lately, maar speel het nu casual tot de Season 4 reset :). Check: http://www.lolking.net/summoner/euw/19481860
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135563667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Silver 1 ;_: Zit vast op 99 League points :/ Win wel veel lately, maar speel het nu casual tot de Season 4 reset :). Check: http://www.lolking.net/summoner/euw/19481860
Ik heb wel eens tegen jou gespeeld ooit _O- Ik speel vaak samen met allemaal vrienden die ook ranked doen, dus ik ben de n00b die de onbedoeld tegenstanders feed, waaronder jou dus waarschijnlijk :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135563701
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik heb wel eens tegen jou gespeeld ooit _O- Ik speel vaak samen met allemaal vrienden die ook ranked doen, dus ik ben de n00b die de onbedoeld tegenstanders feed, waaronder jou dus waarschijnlijk :@
Haha wow echt? Ben ik zo herkenbaar? XD
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135563740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Haha wow echt? Ben ik zo herkenbaar? XD
Nou je nickname herken ik :P

Ik ga straks maar weer eens eventjes wat uplevelen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135565359
Net een sup Leona die mocht bannen in champion select, slaat ze Blitzcrank over :') ja want 'BZ is niet sterk' :') :') Vervolgens valt ze compleet terug en plaatst ze nauwelijks wards waardoor Blitz ons beide keer op keer kon grabben. Neeeee, Blitz is niet sterk :') gtfo kut nab, blitz is wel degelijk sterk als je je als een retard gedraagd... Ging ze vervolgens telkens zenithblade middenin de reeds gefeedde Corki en BZ doen :') en dan mij de schuld geven omdat ze werd geoneshot... echt het niveau van een aardappel weer... :')
pi_135565850
Merk dat ik support en midlane spelen nu toch leuker begin te vinden dan ADC. Het is wat meer belonend werk en je hebt het wat meer in eigen hand. Er lopen ook zo gruwelijk veel slechte supports rond dat het ADC'en er ook niet toffer op wordt.

Ik vind vooral Sona erg fijn als support, maar heb ook al eens een goeie rond met Karma gespeeld. Met deze twee win ik ongeveer 75% van de lanes doordat vijanden earlygame zo hard weg te zonen zijn. Wat zijn nog meer goeie support champions (geen blitz/thresh/leona/taric achtige shit, dat vind ik dan weer niks) ?
pi_135566463
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef GlenSpey het volgende:
Merk dat ik support en midlane spelen nu toch leuker begin te vinden dan ADC. Het is wat meer belonend werk en je hebt het wat meer in eigen hand. Er lopen ook zo gruwelijk veel slechte supports rond dat het ADC'en er ook niet toffer op wordt.

Ik vind vooral Sona erg fijn als support, maar heb ook al eens een goeie rond met Karma gespeeld. Met deze twee win ik ongeveer 75% van de lanes doordat vijanden earlygame zo hard weg te zonen zijn. Wat zijn nog meer goeie support champions (geen blitz/thresh/leona/taric achtige shit, dat vind ik dan weer niks) ?
Rammus
pi_135566577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Rammus
Heb ik nog nooit in de support rol gezien ;)
pi_135566737
Uhm GlenSpey,
Begin eens met de fout bij jezelf te zoeken. Als ik als firstpick Leona pick, ban ik ook niet Blitzcrank. Dat jij keer op keer gegrabbed wordt ligt niet alleen aan zijn wards, maar nog meer aan jou eigen awareness waar Blitz is, je ziet tenslotte welke bush hij inloopt. Dat jij dan niet gewoon achter wat minions en/of buiten zijn grabrange blijft staan ligt niet aan je support.

Daarnaast kan je er ook je voordeel mee doen. Als Blitz namelijk die Leona grabbed zoals jij schetst, brengt ie juist zijn eigen ADC in gevaar omdat op die manier Leona wel heel makkelijk bij de ADC komt voor een stun. Ik denk dat Leona de sterkste counter support tegen Blitz is, dus waarom Blitz bannen.

Ik ben geen pro, de meeste hier zouden me waarschijnlijk noob noemen, maar een ander de schuld geven dat je gegrabbed wordt door een Blitz slaat echt alles.

En op je laatste vraag: Thresh Leona, Taric zijn 3 van de sterkste supports op dit moment. Sona is ook fijn inderdaad. Probeer Soraka, Janna, Lulu eens, die liggen wat meer in lijn met Sona. En onthoud mijn eerste tip: zoek de fout bij jezelf, niet bij een ander. Andere zijn namelijk variabelen waar je geen invloed op hebt.

Ik weet niet welk niveau je speelt, maar ik zit Silver5 en kom maar zeer zelden een goeie Blitz tegen.
pi_135566843
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef GlenSpey het volgende:
Merk dat ik support en midlane spelen nu toch leuker begin te vinden dan ADC. Het is wat meer belonend werk en je hebt het wat meer in eigen hand. Er lopen ook zo gruwelijk veel slechte supports rond dat het ADC'en er ook niet toffer op wordt.

Ik vind vooral Sona erg fijn als support, maar heb ook al eens een goeie rond met Karma gespeeld. Met deze twee win ik ongeveer 75% van de lanes doordat vijanden earlygame zo hard weg te zonen zijn. Wat zijn nog meer goeie support champions (geen blitz/thresh/leona/taric achtige shit, dat vind ik dan weer niks) ?
Ik speelde juist altijd al graag support, maar het ging me tegenstaan omdat de ADC vaak extreem slecht zijn. Wat ik op zich nog wel kan hebben, maar ze hebben ook nog eens bijna altijd zo'n grote bek. En dan ben ik het wel weer zat.
pi_135566927
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb ik nog nooit in de support rol gezien ;)
TP + Flash, je hebt je Q om te engagen met eventueel flash. Zodra je de Q hit E voor taunt. Ondertussen W aanzetten voor extra armor en dmg.

Zodra je mobility boots met homeguard hebt kun je elke lane met je tp+q ganken mbv een ward halverwege de map. Dat gedaan ga je base en met de homeguard+q ben je razendsnel weer bij je adc.

Teamfight ben je een mindere tank, maar het is zo geinig xD
pi_135568565
Blitz Leona zou juist een makkelijke name moeten zijn voor de leona..

Op lvl 1 kost dure grab half zen manna. Daarbij ska jij de bosjes in loopt loop je de andere kant op ( zonder w) met w gewoon shield aan. Staat hun and te dicht bij.. q stun.. En weg uit lane.
Je zou jou heel makkelijk de hook moeten kunnen uitlokken met leona.
Als je and dan echt niet oplet die je daar natuurlijk niet veel aan
pi_135568933
Blitzcrank bannen terwijl je first pick leona bent zou indd vrij retarded zijn. Of die leona zelf tering slecht is terzijde.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135571196
Blijft niks meer over van de oude garde hier ;(
pi_135571727
Tijd voor LCS, misschien dat mn stream nu wel goed blijft :o
pi_135573272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:03 schreef EroSensei het volgende:
Uhm GlenSpey,
Begin eens met de fout bij jezelf te zoeken. Als ik als firstpick Leona pick, ban ik ook niet Blitzcrank. Dat jij keer op keer gegrabbed wordt ligt niet alleen aan zijn wards, maar nog meer aan jou eigen awareness waar Blitz is, je ziet tenslotte welke bush hij inloopt. Dat jij dan niet gewoon achter wat minions en/of buiten zijn grabrange blijft staan ligt niet aan je support.

Daarnaast kan je er ook je voordeel mee doen. Als Blitz namelijk die Leona grabbed zoals jij schetst, brengt ie juist zijn eigen ADC in gevaar omdat op die manier Leona wel heel makkelijk bij de ADC komt voor een stun. Ik denk dat Leona de sterkste counter support tegen Blitz is, dus waarom Blitz bannen.

Ik ben geen pro, de meeste hier zouden me waarschijnlijk noob noemen, maar een ander de schuld geven dat je gegrabbed wordt door een Blitz slaat echt alles.

En op je laatste vraag: Thresh Leona, Taric zijn 3 van de sterkste supports op dit moment. Sona is ook fijn inderdaad. Probeer Soraka, Janna, Lulu eens, die liggen wat meer in lijn met Sona. En onthoud mijn eerste tip: zoek de fout bij jezelf, niet bij een ander. Andere zijn namelijk variabelen waar je geen invloed op hebt.

Ik weet niet welk niveau je speelt, maar ik zit Silver5 en kom maar zeer zelden een goeie Blitz tegen.
Nee, deze fout ligt niet bij mijzelf. Leona raakte niet alleen zelf telkens gegrabbed, ze deed ook nog eens telkens haar zenith blade vol in de vijand (dus juist weer weg bij ons turret). Ik kan er vervolgens achteraan huppelen, moet uiteraard wel om de minions heen dus dan duurt het even voor ik er ben (vijanden rennen ook weg bij je eigen turret enzulks). Tegen de tijd dat ik een paar schoten had kunnen lossen was Leona al dood. Keer op keer. We hebben het hier over een Leona die uiteindelijk met 0/13/4 eindigde, en die vier assists waren van teamfights verderop in het spel, niet omdat ze mij zo geweldig aan t helpen was.

Wat betreft grabs. Ik ben mij meestal prima aware van waar de vijandelijke Blitz is. Dat betekent niet dat het onmogelijk is dat een Blitz je toch te pakken krijgt, waarom zou Blitz immers nog gespeeld worden als dat nooit lukte ;) bovendien is het zo dat je op een gegeven moment erg ver achter gaat lopen als je constant bij je eigen turret moet dansen omdat je zo'n minkukel naast je hebt staan. Je MOET dan wel meer risico gaan nemen want anders kan je het helemaal schudden. Of moet ik dan maar tandeloos gaan toekijken hoe de vijandelijke ADC langzaamaan steeds verder op me uitloopt qua kills en cs? Daar schiet ook niemand iets mee op.

Blitz op de ban had in ieder geval in deze pot een hoop ellende bespaard ;)
pi_135576858
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef GlenSpey het volgende:
[Insert name] op de ban had in ieder geval in deze pot een hoop ellende bespaard ;)
Deze zin kun je bij elke nederlaag plaatsen :O
pi_135577163
Ohja. Voor de nieuwe batties hier.

https://github.com/chrippa/livestreamer

Kun je streams van youtube/twitch etc kijken in je eigen videoplayer (VLC ofzo). Werkt stuk fijner dan die stream sites en het gebruikt geen flash.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135581102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef kensei het volgende:
Blijft niks meer over van de oude garde hier ;(
mjah er wordt nog maar zelden iets zinnigs gezegd eigenlijk :D Ik zie wel dat BG inmiddels weer weg is: weer een ragequit voor anderhalve maand?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_135581290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef nyny83 het volgende:

[..]

mjah er wordt nog maar zelden iets zinnigs gezegd eigenlijk :D Ik zie wel dat BG inmiddels weer weg is: weer een ragequit voor anderhalve maand?
Wss wel ja, hij wilde wel zn account verkopen. Maar het is en blijft BG. Hij is nog wel actief op het forum waar ie nog steeds onzin vertelt :(
pi_135582170
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef nyny83 het volgende:

[..]

mjah er wordt nog maar zelden iets zinnigs gezegd eigenlijk :D Ik zie wel dat BG inmiddels weer weg is: weer een ragequit voor anderhalve maand?
Na de komst van een aantal personen ging het opeens hard achteruit ja :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135582762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef znarch het volgende:

[..]

Na de komst van een aantal personen ging het opeens hard achteruit ja :'(
Vooral 1 persoon :P
pi_135582942
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef kensei het volgende:

[..]

Vooral 1 persoon :P
ik?
Because you know i'm all about that ass
pi_135584162
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef kensei het volgende:

[..]

Vooral 1 persoon :P
Ik kan er zo 4 opnoemen denk ik. En dan tel ik epicknife niet mee.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135587314
Supa Hot Crew gaat lekker tegen Gambit!
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135591902
Nieuwe champion gelekt:





En om het verder te verifiëren zat het ook in de Creator Viktor splash:

  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:12:43 #125
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135594176
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:10 schreef JennaSometimes het volgende:
Nieuwe champion gelekt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En om het verder te verifiëren zat het ook in de Creator Viktor splash:

[ afbeelding ]
Tentacles, tentacles everywhere
pi_135594819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:10 schreef JennaSometimes het volgende:
Nieuwe champion gelekt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En om het verder te verifiëren zat het ook in de Creator Viktor splash:

[ afbeelding ]
Wow.. ik vind em echt lelijk.
pi_135594954
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Wow.. ik vind em echt lelijk.
Eerst zien hoe zijn battlecast eruit ziet, dan pas beginnen met oordelen.
pi_135595040
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:34 schreef GlenSpey het volgende:
Net een sup Leona die mocht bannen in champion select, slaat ze Blitzcrank over :') ja want 'BZ is niet sterk' :') :') Vervolgens valt ze compleet terug en plaatst ze nauwelijks wards waardoor Blitz ons beide keer op keer kon grabben. Neeeee, Blitz is niet sterk :') gtfo kut nab, blitz is wel degelijk sterk als je je als een retard gedraagd... Ging ze vervolgens telkens zenithblade middenin de reeds gefeedde Corki en BZ doen :') en dan mij de schuld geven omdat ze werd geoneshot... echt het niveau van een aardappel weer... :')
Blitzcrank is ook helemaal geen ban waardig op het moment.
pi_135595097
Riot, mijn Elo, wat doe je ;(

Moet ik 10 placements gaan spelen, dat zal vast heel leuk gaan worden :')
pi_135595144
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Eerst zien hoe zijn battlecast eruit ziet, dan pas beginnen met oordelen.
Wellicht dat ie er dan beter uit ziet inderdaad.
pi_135595941
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Tentacles, tentacles everywhere
;(
Hentai.

10 euro dat op rule34 deze champ vaak gaat langskomen
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:45:55 #133
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:14:14 #134
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_135597819
Low ELO all over again, geweldig, zo'n reset!
pi_135597876
Weet iemand of placement matches zijn gebaseerd op je MMR van je vorige seizoen? Vroeger was je nieuwe MMR altijd (Oude MMR - 1200)/2 + 1200 je nieuwe MMR. Dus als ik 2100 MMR had zou mijn nieuwe MMR 1650 moeten zijn en aan de hand daarvan mijn placements. Het is niet best, maar het is beter dan iedereen hard resetten naar 1200, dan krijg je echt pure chaos.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:18:28 #136
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_135597915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Keselo het volgende:
Weet iemand of placement matches zijn gebaseerd op je MMR van je vorige seizoen? Vroeger was je nieuwe MMR altijd (Oude MMR - 1200)/2 + 1200 je nieuwe MMR. Dus als ik 2100 MMR had zou mijn nieuwe MMR 1650 moeten zijn en aan de hand daarvan mijn placements. Het is niet best, maar het is beter dan iedereen hard resetten naar 1200, dan krijg je echt pure chaos.
Volgens mij is het dit jaar ook gewoon weer een 'soft reset' inderdaad.
pi_135597944
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef Renn het volgende:

[..]

Volgens mij is het dit jaar ook gewoon weer een 'soft reset' inderdaad.
Ok fijn. Vorig jaar waren mijn eerste 20 games alsnog een regelrecht drama, hopelijk valt dat deze keer nog wat mee.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:54:38 #138
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_135599220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ok fijn. Vorig jaar waren mijn eerste 20 games alsnog een regelrecht drama, hopelijk valt dat deze keer nog wat mee.
Eerste 3 heb ik verloren... Gansklare mongolen :P
Maargoed ik klim wel weer
pi_135599403
Kan je nou in S4 wel 'gewoon' demoten? want dan zou het ineens een stuk minder uitmaken waar je terecht komt. De echte divisies 5 "hell" bestaat dan niet meer, behalve in Bronze omdat daar alle meuk terecht komt neem ik aan?
pi_135600178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef EroSensei het volgende:
Kan je nou in S4 wel 'gewoon' demoten? want dan zou het ineens een stuk minder uitmaken waar je terecht komt. De echte divisies 5 "hell" bestaat dan niet meer, behalve in Bronze omdat daar alle meuk terecht komt neem ik aan?
Ja, je kunt nu uit een League droppen naar een lagere als je MMR te laag is.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:29:02 #141
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135602705
Defenders of Demaciaaaaaaa bundle! _O_
pi_135603651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:10 schreef JennaSometimes het volgende:
Nieuwe champion gelekt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En om het verder te verifiëren zat het ook in de Creator Viktor splash:

[ afbeelding ]
Range ziet er gruwelijk uit.
pi_135604740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef EroSensei het volgende:
Kan je nou in S4 wel 'gewoon' demoten? want dan zou het ineens een stuk minder uitmaken waar je terecht komt. De echte divisies 5 "hell" bestaat dan niet meer, behalve in Bronze omdat daar alle meuk terecht komt neem ik aan?
Even mezelf gequote voor degene die net als ik niet precies wisten hoe het zit:

if you fall a full tier below your placement in terms of MMR, a demotion warning will appear in your profile (IE: A Gold V player playing at a Silver V skill level would see this warning)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:51:17 #144
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135608295
Doe geen placement matches vandaag, heb mijn eerste net gedaan en met moeite gewonnen, iedereen had last van huge lagspikes.
pi_135608300
Waar kan je je MMR terugvinden?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:54:48 #146
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135608445
1 gewonnen, 1 verloren
Kut :(
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135608928
Na de update van 4.1 heb ik vaak een FPS lag van 10-20.. Iemand die dit ook heeft? :'(
pi_135609083
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef Renn het volgende:

[..]

Volgens mij is het dit jaar ook gewoon weer een 'soft reset' inderdaad.
Volgens mij niet.. Alle ranked info is verdwenen, zit ook niet in een divisie nu, vorig jaar wel. Ik denk een hard reset. Wacht nog wel paar weken en dan pas ranked als alles en iedereen beetje op z'n plek zit
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:17:16 #149
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135609225
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Volgens mij niet.. Alle ranked info is verdwenen, zit ook niet in een divisie nu, vorig jaar wel. Ik denk een hard reset. Wacht nog wel paar weken en dan pas ranked als alles en iedereen beetje op z'n plek zit
Het is een soft reset, je MMR wordt met 1200 opgeteld en gedeeld.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:17:43 #150
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135609242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Doe geen placement matches vandaag, heb mijn eerste net gedaan en met moeite gewonnen, iedereen had last van huge lagspikes.
Ja, servers zijn lekker bezig..

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan je je MMR terugvinden?
Nergens, die is niet te zien.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135609730
Ik ownde toen zo hard.
pi_135610219
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ] Ik ownde toen zo hard.
wie ben jij? :D
Because you know i'm all about that ass
pi_135610391
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:46 schreef blow... het volgende:

[..]

wie ben jij? :D
De schoenenman, mijn game was gericht op het verzamelen van schoenen. Ze hadden moeite met mij 1 vs 1 te killen.
pi_135610427
Godverdomme, eerste ranked potje in s4. Verloren door die pauper lag
pi_135610526
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:54 schreef Lamabal het volgende:
Godverdomme, eerste ranked potje in s4. Verloren door die pauper lag
Loss Prevented heb je dan zeker?
pi_135610579
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:59 schreef BobW het volgende:

[..]

Loss Prevented heb je dan zeker?
Jup
pi_135610693
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:02 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Jup
dan telt hij niet he.
Because you know i'm all about that ass
pi_135610700
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:52 schreef Hermanna het volgende:

[..]

De schoenenman, mijn game was gericht op het verzamelen van schoenen. Ze hadden moeite met mij 1 vs 1 te killen.
heb ik ook gedaan een keer xD
Because you know i'm all about that ass
pi_135610922
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:06 schreef blow... het volgende:

[..]

dan telt hij niet he.
Volgens mij dus wel, omdat je in je eerste 10 matches zit
pi_135611024
0 win 4 lose wat een drama.. en ik speelniet eens zo slecht zie lolking:
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204#matches
pi_135611584
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:14 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Volgens mij dus wel, omdat je in je eerste 10 matches zit
Loss prevented telt niet voor je placements, had er net ook een en die game staat niet bij mijn ranked stats.
pi_135611816


Deze hoge Elo queue :')

Kom ook alleen bij mensen die vorig seizoen D1+ waren, godverdomme.

Ooh, ranked queues zijn down :')
pi_135612679
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]

Deze hoge Elo queue :')

Kom ook alleen bij mensen die vorig seizoen D1+ waren, godverdomme.

Ooh, ranked queues zijn down :')
'Begin jij nu ook al'

:D
pi_135616765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]

Deze hoge Elo queue :')

Kom ook alleen bij mensen die vorig seizoen D1+ waren, godverdomme.

Ooh, ranked queues zijn down :')
Same here brah
pi_135619356
Voor wie zijn jullie? Ik ben voor c9

[ Bericht 6% gewijzigd door blow... op 17-01-2014 22:06:39 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_135619985
Teemo !
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_135620153
Yeey vi.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:29:07 #168
148823 znarch
ondertitel
pi_135620288
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:24 schreef Drolflap het volgende:
Teemo !
Helden :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135620325
Wtf gebeurt et h8er
Because you know i'm all about that ass
pi_135620444
Holy im confused
Because you know i'm all about that ass
pi_135620493
DYRUSSSS
pi_135621906
C9 speelt netjes vind ik :D
Because you know i'm all about that ass
pi_135622381
GG TSM
🔒
pi_135622661
Ik was helemaal de weg kwijt in het begin :P
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:15:46 #175
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135622746
Kut, ik ben er net weer van de plaatselijke trots(FC Emmen _O_), Deed C9 Teemo picken? Toplane?
pi_135622747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef FedExpress het volgende:
Ik was helemaal de weg kwijt in het begin :P
same

waarom zou je nasus bot 2 turrets laten verliezen
Because you know i'm all about that ass
pi_135622771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Kut, ik ben er net weer van de plaatselijke trots(FC Emmen _O_), Deed C9 Teemo picken? Toplane?
renekton top, teem mid, vi jungle, tresh support, caitlyn adc.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:16:49 #178
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135622796
Wat voor build eindigde Teemo?
pi_135622846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat voor build eindigde Teemo?
Deathcap, Morello, Liandry, Sorc boots en Void staff

Sorc > Haunting Guise > Morello > Deathcap > Liandry > Void.

Die volgorde.
pi_135622883
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat voor build eindigde Teemo?
deatcap, morreloniumicon, sorcerer shoes, liandry's banseehe veil, en uhm... geen idee.
Because you know i'm all about that ass
pi_135622897
ah en void dus.
Because you know i'm all about that ass
pi_135622915
En Banshee inderdaad als laatste.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:19:28 #183
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135622926
VRAGENVUUUUUUR! KDA? :@
pi_135622939
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef blow... het volgende:

[..]

same

waarom zou je nasus bot 2 turrets laten verliezen
Ja, maar ook top 1 pakken en vervolgens terug wisselen met adc/supp naar bot. Renekton die wolves begint te doen en bijna dood gaat. Het ging erg snel allemaal haha
~Si vis amari, ama~
pi_135622957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef Stevenzenl het volgende:
VRAGENVUUUUUUR! KDA? :@
hij ging best vroeg al 1/3, daarna geen idee meer.
Because you know i'm all about that ass
pi_135622970
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ja, maar ook top 1 pakken en vervolgens terug wisselen met adc/supp naar bot. Renekton die wolves begint te doen en bijna dood gaat. Het ging erg snel allemaal haha
ja inderdaad.
Because you know i'm all about that ass
pi_135623012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef Stevenzenl het volgende:
VRAGENVUUUUUUR! KDA? :@
3/3/10
pi_135623023
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef blow... het volgende:

[..]

ja inderdaad.
wist ook niet dat het zo snel kon gaan zeg. 2 turrets in een lane binnen wat, 6 minuten?
~Si vis amari, ama~
pi_135623088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:21 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wist ook niet dat het zo snel kon gaan zeg. 2 turrets in een lane binnen wat, 6 minuten?
Voordat ze alle outer turrets al die extra resists gaven de eerste 8 minuten was dit de standaard. Na de Blue en red buff gingen de junglers naar de 1v2 lane om de turret te pushen, die standaard 20 seconde later neer ging.
pi_135623164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:22 schreef Keselo het volgende:

[..]

Voordat ze alle outer turrets al die extra resists gaven de eerste 8 minuten was dit de standaard. Na de Blue en red buff gingen de junglers naar de 1v2 lane om de turret te pushen, die standaard 20 seconde later neer ging.
holy ***
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:24:02 #191
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135623168

Kippenvel bij dezen!
pi_135623270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:22 schreef Keselo het volgende:

[..]

Voordat ze alle outer turrets al die extra resists gaven de eerste 8 minuten was dit de standaard. Na de Blue en red buff gingen de junglers naar de 1v2 lane om de turret te pushen, die standaard 20 seconde later neer ging.
Weet wat geleerd *)
~Si vis amari, ama~
pi_135625249
Kassadin/Yasuo/Lee sin tegen een team met olaf en renekton :')

EG, EG. Kom op zeg.
Conscience do cost.
pi_135629429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:26 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Weet wat geleerd *)
Wel alleen in competitive he, in solo queue e.d. zag je dat eigenlijk nooit
pi_135630823
http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#matches/1278779603

Placement matches gaat lekker tot nu toe met anivia. Die fizz in mijn laatste game...

Level 6 -> All in.. wtf?! anivia is nog geen ei?!
FIRST BLOOD..

Noob fizz spelers die anivia proberen counteren zonder dat ze naar runes kijken :')
pi_135632069
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ] Ik ownde toen zo hard.
Je naam wegstrepen maar elders laten staan. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135632135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:07 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je naam wegstrepen maar elders laten staan. :')
Waar dan?
pi_135632219
er staat inz***
sion

ohja. adc is moeilijk met een troll support die niet helpt gvd.
Because you know i'm all about that ass
pi_135632395
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:35 schreef blow... het volgende:
er staat inz***
sion

ohja. adc is moeilijk met een troll support die niet helpt gvd.
Nah, is de naam van de tegenstander erover heen geplakt. Zie 2 renektons.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 08:36:47 #200
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135633204


hihaho
pi_135634227
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:35 schreef blow... het volgende:
er staat inz***
sion

ohja. adc is moeilijk met een troll support die niet helpt gvd.
Dit waarschijnlijk omdat die mensen nog steeds leven in het "support is saai. je kunt niks en moet alleen warden en dat wil ik niet" tijd perk aanwezig zijn xD
pi_135635050
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:06 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dit waarschijnlijk omdat die mensen nog steeds leven in het "support is saai. je kunt niks en moet alleen warden en dat wil ik niet" tijd perk aanwezig zijn xD
daarom spelen we annie leona of blitz (hij was blitz)

Ik vind support best leuk worden. Gelukkig was ik adc nidalee dus had ik nog een vorm van waves pushen en in leven blijven.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:43:01 #203
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_135636063
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:53 schreef blow... het volgende:

[..]

daarom spelen we annie leona of blitz (hij was blitz)

Ik vind support best leuk worden. Gelukkig was ik adc nidalee dus had ik nog een vorm van waves pushen en in leven blijven.
ADC nidalee? :')
pi_135636204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:43 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

ADC nidalee? :')
op yo
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135636947
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef ems. het volgende:
Kassadin/Yasuo/Lee sin tegen een team met olaf en renekton :')

EG, EG. Kom op zeg.
Af en toe snap ik ook geen reet van de picks van die pro teams hoor. Dit was inderdaad zo'n voorbeeld. Soms zijn hun builds ook compleet achterlijk zoals Wickd 2 dagen terug met zn 'bitchslap malphite' die in 2 seconden na zijn ulti dood was.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:43:40 #206
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135637416
Ranked queues weer disabled.
Rage hem hard door dit kutgedoe met mijn teringteams,
al 2 loses omdat ik in een prutteam kom.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135638690
jezus wat een kutteams.. allemaal platinum gasten in s3 die op bronze niveau spelen :')
pi_135638726
Niet tilten jongens. Anders geef je mij plezier maar jezelf niet. :'(

ik ga lekker geen ranked doen, sraks weer 2/8 wins.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135638941
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:43 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

ADC nidalee? :')
wat is mis daarmee jonguh
Because you know i'm all about that ass
pi_135638971
gewoon effe wachten tot de platjes weer plat zijn
Because you know i'm all about that ass
pi_135640121
De S4 reset betekent dat ik alleen maar tegen mensen die tijdens S3 minstens een volle league hoger waren kom te spelen. Vrijwel iedere game bot tegen iemand die challenger was, iedere game tegen minstens 3 man die D1 waren, waar slaat dit op :')
pi_135640177
nice, weer een loss.. dit keer door een trollende duo buddy waar ik al maanden mee speel. Removed from friendlist.
pi_135640264
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:17 schreef Keselo het volgende:
De S4 reset betekent dat ik alleen maar tegen mensen die tijdens S3 minstens een volle league hoger waren kom te spelen. Vrijwel iedere game bot tegen iemand die challenger was, iedere game tegen minstens 3 man die D1 waren, waar slaat dit op :')
Heerlijk toch. Lekker oefenen :P
Conscience do cost.
pi_135640332
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Heerlijk toch. Lekker oefenen :P
Worden iedere game gerekt, maar we winnen meestal onze lane nog wel, lategame is het alleen niet te doen.
pi_135641222
maar goed dat ik nu nog effe geen ranked games ga doen :P speelt niet zo lekker op een oude laptop bij mijn ouders thuis.
pi_135641230


_O_ _O_ _O_
pi_135641246
Sinds het nieuwe seizoen is gestart al 3 keer een Loss Prevented gehad _O-
pi_135641307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:51 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
dat ga dit weekend nog wel aanhouden denk ik of ze moeten het vandaag nog kunnen fixen maar kan toch pas ranked spelen als ik weer thuis ben maandag :P
pi_135643190
Zucht. van Silver 1 met 99LP naar Silver 4. F M L
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:02:23 #220
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135646843
Nog steeds ranked disabled :/
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135647046
LOOOOOOOL ZOJUIST TWEE KEER ACHTER ELKAAR EEN 4V5 GEWONNEN (wij dus met 4). Eerst een normal waar ik Elise voor 't eerst speelde, gaat teemo top afk in zn lane staan (invi) omdat hij op Singed liep te janken, vervolgens DC'd hij dus omdat ie te lang afk was. Uiteindelijk winnen we door een Yasuo die 30/7 was ofzo.

Vervolgens een ranked game waar onze jungler ragequit (Shaco) omdat hij na 5 minuten al 0/2 was en bot de schuld gaf. Vervolgens carryen ik (yasuo) en Singed de game en winnen we die ook xD

Je moest de chat eens lezen van de tegenstander.. Begon van "LOL NO WE DONT REPORT HIM, WE HONOR FOR FREE WIN", eindigde met "OMG REPORT OUR NOOB GRAGAS, FUCK MY TEAM"

Lovely.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135648275
haha nice :P helaas gaat dat zo als ze maar iemand kunnen report en de schuld kunnen geven
pi_135648619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef ProblemExcel het volgende:
haha nice :P helaas gaat dat zo als ze maar iemand kunnen report en de schuld kunnen geven
True, Gragas zat ook nog eens te flamen dat Yasuo een 'NOOB CHAMP OMG YOU ONLY HAVE TO AUTO ATTACK' is, vrij hilarisch ^^
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135648795
Angezien mijn last hitting met mijn ap champs zuigt vraag ik me af hoe jullie dat doen. Met katarina gaat het nog wel, heeft ook geen mana, geen zorgen dus maar met champs als nidalee is het moeilijk. Je hebt amper ad als je geen ad bouwt, lich bane rushen heeft geen effect en de mana costs van je spear zijn te hoog voor farmen. Is dat gewoon oefenen of heeft er iemand een gouden tip / goede ap champ waarmee makkelijk lasthitten is en die niet te duur is of supermakkelijk/leuk. Ziggs bevoorbeeld is wel duur (en mijn ip is te laag) maar die lijkt me wel leuk en makkelijk voor lasthits door zijn bommetjes en passive, maar die heeft weer een lastigere escape...
Because you know i'm all about that ass
pi_135648815
Ohja doran's blade start lijkt me niet echt de oplossing of wel?

Of ise en ad mid de enige optie!
Because you know i'm all about that ass
pi_135648962
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef blow... het volgende:
Ohja doran's blade start lijkt me niet echt de oplossing of wel?

Of ise en ad mid de enige optie!
Sowieso 21/9/0 of 21/0/9 (mijn favoriet) gaan als AP Mid, en dan de Arcane Blade mastery hebben, dan doe je 5% van je AP als auto attack damage. Verder kun je ook soms je spells gebruiken, en als je echt slecht bent in last hitten kun je meer focussen op farmen dmv je skills en minder op harassen. Ondertussen is het puur focussen op waar je mee bezig bent, kijk welke minions worden aangevallen door de hoeveelheid minions van de tegenstander en schat in hoeveel damage die doen. Mijn tip voor jou is dan wel champs met AOE damage te spelen, dan hoef je ook minder te focussen op last hitten en kun je je skills ervoor gebruiken (Gragas comes to mind, of Viktor, of Anivia). Verder gewoon oefenen oefenen oefenen
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135649428
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:08 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Sowieso 21/9/0 of 21/0/9 (mijn favoriet) gaan als AP Mid, en dan de Arcane Blade mastery hebben, dan doe je 5% van je AP als auto attack damage. Verder kun je ook soms je spells gebruiken, en als je echt slecht bent in last hitten kun je meer focussen op farmen dmv je skills en minder op harassen. Ondertussen is het puur focussen op waar je mee bezig bent, kijk welke minions worden aangevallen door de hoeveelheid minions van de tegenstander en schat in hoeveel damage die doen. Mijn tip voor jou is dan wel champs met AOE damage te spelen, dan hoef je ook minder te focussen op last hitten en kun je je skills ervoor gebruiken (Gragas comes to mind, of Viktor, of Anivia). Verder gewoon oefenen oefenen oefenen
hebben gragas en anivia lage mana costs? Thx voor de tip trouwens. Wat neem jij. Ij de 9van 21 0 9? Langere buffs, mana regen en movespeed?
Because you know i'm all about that ass
pi_135649564
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef blow... het volgende:
Is dat gewoon oefenen of heeft er iemand een gouden tip
Oefenen
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135649670
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:23 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Oefenen
ohke toch. Ik probeer elke dag wel effe te oefenen in cuatom en dan gaat dat prima maar in pvp raak ik snel afgeleid zegmaar.
Because you know i'm all about that ass
pi_135649704
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:26 schreef blow... het volgende:

[..]

ohke toch. Ik probeer elke dag wel effe te oefenen in cuatom en dan gaat dat prima maar in pvp raak ik snel afgeleid zegmaar.
Je hebt champs waarmee het easy is zoals veigar en kennen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135649766
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je hebt champs waarmee het easy is zoals veigar en kennen.
kennen lijkt me heel leuk idd.

met malzahar vond ik farmen ook wel easy eigenlijk :)
Because you know i'm all about that ass
pi_135649949
ik ben zelf momenteel met ahri aan het oefenen de burst die ze doet is ook wel nice als je tenminste alles raakt :P voormij is dat effe door oefenen met button smash om het onder de knie te krijgen. begin valt wel tegen als je tegen over een champ staat die al wat betere clear damage heeft voor minions maar mid en late zijn die waves zo gecleared met der q :P
pi_135650048
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:33 schreef ProblemExcel het volgende:
ik ben zelf momenteel met ahri aan het oefenen de burst die ze doet is ook wel nice als je tenminste alles raakt :P voormij is dat effe door oefenen met button smash om het onder de knie te krijgen. begin valt wel tegen als je tegen over een champ staat die al wat betere clear damage heeft voor minions maar mid en late zijn die waves zo gecleared met der q :P
ahri is qel baas ids maar als je in en trade je charm mist velies je bijna altijd
Because you know i'm all about that ass
pi_135650191
klopt al te vaak meegemaakt :P dat is dus nog een punt waar ik aan moet werken snel reageren en snel toeslaan
pi_135650236
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef blow... het volgende:

[..]

hebben gragas en anivia lage mana costs? Thx voor de tip trouwens. Wat neem jij. Ij de 9van 21 0 9? Langere buffs, mana regen en movespeed?
Mana costs kun je opzoeken op de Lol Wiki hè.. ik neem zelf movement speed 3/3, mana regen 1/1, recall korter 1/1, pots langer 1/1 en cookie 1/1.

Btw, twee goeie auto attack AP champs zijn Orianna en Ziggs.
Orianna's passive is net als die mastery, dat je auto attacks een bepaalde hoeveelheid extra damage doen door je AP, en Ziggs doet (met een 12 second cooldown) een auto attack die ook veel damage doet
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135650333
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:40 schreef ProblemExcel het volgende:
klopt al te vaak meegemaakt :P dat is dus nog een punt waar ik aan moet werken snel reageren en snel toeslaan
Mwah, Ahri is gewoon charms schieten op veilige afstand tot je er eentje raakt, dan is je Q een 100% hit (als je niet helemaal debiel bent) en je W en ult zijn geen skillshots.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135650549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Mwah, Ahri is gewoon charms schieten op veilige afstand tot je er eentje raakt, dan is je Q een 100% hit (als je niet helemaal debiel bent) en je W en ult zijn geen skillshots.
jup das zo zijn er maar 2 alleen ik moet er gewoon sneller in worden met reageren
pi_135650988
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Mana costs kun je opzoeken op de Lol Wiki hè.. ik neem zelf movement speed 3/3, mana regen 1/1, recall korter 1/1, pots langer 1/1 en cookie 1/1.

Btw, twee goeie auto attack AP champs zijn Orianna en Ziggs.
Orianna's passive is net als die mastery, dat je auto attacks een bepaalde hoeveelheid extra damage doen door je AP, en Ziggs doet (met een 12 second cooldown) een auto attack die ook veel damage doet
ja klopt. Als ik mana costs opzoek heb ik meestal nog geen idee hoe moeilijk mana management is.
Because you know i'm all about that ass
pi_135651394
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:29 schreef blow... het volgende:

[..]

kennen lijkt me heel leuk idd.

met malzahar vond ik farmen ook wel easy eigenlijk :)
Ja als je de achterste minions Ed kun je ze niet missen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135651479
Ziggs heeft echt een nerf nodig. Is gewoon Anivia in easy mode.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135652132
Keselo so heavy ;)
pi_135652560
hoezo is ziggs easy anivia? :P
Because you know i'm all about that ass
pi_135652630
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef blow... het volgende:
hoezo is ziggs easy anivia? :P
kan makkelijk creepwaves killen met z'n Q en E
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135652945
Anivia is sowieso niet meer echt wat het geweest was. De damage is niet bijzonder en om er het maximale uit te halen moet iemand eerst ook nog eens ge'frozen' zijn. Andere champs hebben dat probleem niet en hebben daarnaast vaak nog veel meer voordelen.

En ziggs is sowieso een van de makkelijkere champs, voor zover er moeilijke champs bestaan.
Conscience do cost.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:37:47 #245
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135653410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef ems. het volgende:
Anivia is sowieso niet meer echt wat het geweest was. De damage is niet bijzonder en om er het maximale uit te halen moet iemand eerst ook nog eens ge'frozen' zijn. Andere champs hebben dat probleem niet en hebben daarnaast vaak nog veel meer voordelen.

En ziggs is sowieso een van de makkelijkere champs, voor zover er moeilijke champs bestaan.
Anivia wordt geloof ik binnenkort gebuft.

En moeilijke champs zat: Leblanc, Shaco, Orianna, Vladimir etc
pi_135653583
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Anivia wordt geloof ik binnenkort gebuft.

En moeilijke champs zat: Leblanc, Shaco, Orianna, Vladimir etc
Zodra je een beetje vaak lol hebt gespeeld zijn er geen moeilijke champs meer. Dan is het een kwestie van 1 potje spelen en dan ken je zijn 4 spells wel.

Btw: vladimir? :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135653590
Series 4-3 afgesloten (3 loss prevented, dus die tellen niet) en ben geplaatst in Plat 3, valt godverdomme nog reuze mee als ik al die horrorverhalen hoor over mensen die in silver 3 komen (terwijl ze eerst Diamond waren) _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Keselo op 18-01-2014 20:53:59 ]
pi_135653620
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Keselo so heavy ;)
;(
pi_135654939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Anivia wordt geloof ik binnenkort gebuft.
Deze patch geloof ik ook al een beetje gebuffed.
quote:
En moeilijke champs zat: Leblanc, Shaco, Orianna, Vladimir etc
Die zijn niet moeilijk. Met name de laatste 3 zijn doodsimpel. Alleen leblanc vereist nog enige vingervlugheid, maar moeilijk? nah :P
Conscience do cost.
pi_135655095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Deze patch geloof ik ook al een beetje gebuffed.

[..]

Die zijn niet moeilijk. Met name de laatste 3 zijn doodsimpel. Alleen leblanc vereist nog enige vingervlugheid, maar moeilijk? nah :P
Dit. Eigenlijk zijn alle champs nogal straight forward. Er goed mee zijn is iets anders natuurlijk.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135655148
ik vind orianna best moeilijk hoor.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:23:44 #252
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135655893
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef znarch het volgende:

[..]

Dit. Eigenlijk zijn alle champs nogal straight forward. Er goed mee zijn is iets anders natuurlijk.
Naja misschien kan ik gewoon niet met vrij squishy champs(nee vladimir niet) omgaan haha :')
pi_135656267
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef blow... het volgende:
ik vind orianna best moeilijk hoor.
Speel er een paar keer mee en je hebt er meer controle over
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135657383
Zojuist Voyboy die met Akali ff liet zien hoe je Yasuo vernielt. Dt zag er wel heel simpel uit :)
pi_135657605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef Barbewire het volgende:
Zojuist Voyboy die met Akali ff liet zien hoe je Yasuo vernielt. Dt zag er wel heel simpel uit :)
True, Curse speelde zwáár goed
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135657691
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef Barbewire het volgende:
Zojuist Voyboy die met Akali ff liet zien hoe je Yasuo vernielt. Dt zag er wel heel simpel uit :)
Erg leuke teamcomp hadden ze inderdaad. Denk alleen wel dat als de game langer dan 40 minuten had geduurd XDG het gewoon had kunnen winnen.
pi_135658341
Zie ik daar nou legendshotGG?
Conscience do cost.
pi_135658770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:27 schreef ems. het volgende:
Zie ik daar nou legendshotGG?
Yes sir! Hun "echte' jungler Dexter kreeg geen visa (omdat hij uit Europa komt), dus moesten ze een vervanger. Daarom speelt Link nu jungle en HotShot mid
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135658832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:39 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Yes sir! Hun "echte' jungler Dexter kreeg geen visa (omdat hij uit Europa komt), dus moesten ze een vervanger. Daarom speelt Link nu jungle en HotShot mid
En meteen met een Cassi. Wat een held _O_

Doch vermoed ik dat ze keihard gaan verliezen.
Conscience do cost.
pi_135659162
Met lb is het een kwestie van wel of niet weten of je een spell hebt gebruikt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135660739
Bjergsen owned Scarra even 1v1
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135661209
TSM deelt billenkoek uit.
Conscience do cost.
pi_135661379
Dignitas is echt geen LCS niveau :')
pi_135661497
Damn, Bjerger King!!
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135662832
Andere mensen hier soms ook constant hoge ms?
pi_135662908
Vooralsnog geen lag gehad sinds S4 is gestart, maar op Reddit heb ik gezien dat er meer mensen last van hebben.
pi_135662968
zelf geen last van maar ik zie andere mensen tijdens de game er over klagen
pi_135663041
Nou ja, de lag is wel steady, maar met 117 ms spelen in plaats van de gebruikelijke 10-30 is wel wennen.
pi_135663261
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:31 schreef Xetran het volgende:
Nou ja, de lag is wel steady, maar met 117 ms spelen in plaats van de gebruikelijke 10-30 is wel wennen.
achja als ik er meer dan 120 ms heb begint die bij mij al atempting to reconnect en kan ik niks meer waar ik al denk dat moet echt wel meer dan 120 ms zijn :P maar is idd wel vervelend
pi_135663407
Vanmiddag met Aram 5/6 sec lag spikes had, geen fps issues. Maar het was in beide teams zo.
  zondag 19 januari 2014 @ 01:12:46 #271
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_135664222
Hele dag al gezeik in ranked ja, 2 losses die loss forgiven hadden moeten zijn -.-
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_135664855
Sona sup beginnen met een ancient coin of doran's shield? Ik ben dol op de survivability die doran's de eerste minuten geeft, maar een beetje extra goud zou opzich ook niet misstaan...
pi_135665498
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 01:45 schreef GlenSpey het volgende:
Sona sup beginnen met een ancient coin of doran's shield? Ik ben dol op de survivability die doran's de eerste minuten geeft, maar een beetje extra goud zou opzich ook niet misstaan...
Welke het best uitkomt. Als je vertrouwen hebt dat het in de early game goed gaat neem je de coin, anders neem je de shield.

Niet alles staat geschreven in steen, zeker niet op niet-lcs-niveau :P
Conscience do cost.
pi_135668634
Als ze veel burst hebben zou ik voor shield gaan, anders coin
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 19 januari 2014 @ 13:00:36 #275
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135671689
Hoeveel wins en loses hebben jullie al in de eerste 10 games pff..

Wins: 4
Loses: 5

Ik ga dus (weer) naar bronze V :(
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135671912
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef Munchlax het volgende:
Hoeveel wins en loses hebben jullie al in de eerste 10 games pff..

Wins: 4
Loses: 5

Ik ga dus (weer) naar bronze V :(
Wins: 2
Loss: 1
Loss forgiven: 2
pi_135672209
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef jespertje het volgende:

[..]

Wins: 2
Loss: 1
Loss forgiven: 2
bronze v = 0 wins
Because you know i'm all about that ass
pi_135672541
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef blow... het volgende:

[..]

bronze v = 0 wins
Ligt ook aan je positie afgelopen seizoen. En dan ook dat die MMR schijnbaar minder mee genomen wordt. (diamond 1's die in laag gold terecht komen, etc). Dus Bronze 5 is goed haalbaar nu :')
pi_135672544
Wanneer kon je ranked spelen in S4? 16 januari toch?
pi_135674023
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer kon je ranked spelen in S4? 16 januari toch?
Zo iets ja
  zondag 19 januari 2014 @ 14:29:38 #281
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135675206
Ja, ik heb 5/5 gehad in matchmaking en zit weer in Bronze V.
Man, heb hier een hekel aan.

Tips om uit Bronze V te komen, ik main veel Vi?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135675248
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:29 schreef Munchlax het volgende:
Ja, ik heb 5/5 gehad in matchmaking en zit weer in Bronze V.
Man, heb hier een hekel aan.

Tips om uit Bronze V te komen, ik main veel Vi?
Goed spelen, niet ragen. Mensen ignore, en vooral goed spelen. Welke lane main je
  zondag 19 januari 2014 @ 14:31:40 #283
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_135675287
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:29 schreef Munchlax het volgende:
Ja, ik heb 5/5 gehad in matchmaking en zit weer in Bronze V.
Man, heb hier een hekel aan.

Tips om uit Bronze V te komen, ik main veel Vi?
ALL chat uitzetten, communiceer met pings. Wordt een constante factor, ga niet dood. Je hoeft niet legendary te gaan, als je maar een bijdrage levert met objectives en niet dood gaat.

Uiteindelijk ga je heus klimmen :)
pi_135675443
Riot wil de gebooste accounts naar beneden trappen of ze willen iedereen langer laten spelen = meer money.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135675546
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef dustbrain het volgende:
Riot wil de gebooste accounts naar beneden trappen of ze willen iedereen langer laten spelen = meer money.
?
Because you know i'm all about that ass
pi_135675964
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef blow... het volgende:

[..]

?
?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135676132
riot = illuminati
Conscience do cost.
  zondag 19 januari 2014 @ 14:48:55 #288
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135676136
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Goed spelen, niet ragen. Mensen ignore, en vooral goed spelen. Welke lane main je
Top en Jungle. ;)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 19 januari 2014 @ 14:50:17 #289
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135676239
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef ems. het volgende:
riot = illuminati


Yes the Illuminati, yesssss.
pi_135676745
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Top en Jungle. ;)
Het "mensen ignoren" is allicht nog het beste advies van alles. Niet dat je meteen iedereen moet muten, maar draag vooral niet bij aan drama. Laat mensen lekker flamen en probeer er het beste van te maken.

Zo vaak zien gebeuren dat het in de chat al fout gaat en dat jungle top niet meer gaat helpen omdat hij "bijdehand" deed. Of dat een soraka weigert nog heals uit te delen aan een feeder. Het enige wat je ermee bereikt is dat je winkansen nog veel meer dalen.
Conscience do cost.
pi_135677134
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

?
ik snap je niet
Because you know i'm all about that ass
pi_135677433
Niet van mij
pi_135677587
Ik snap echt helemaal niks van die placements bij ranked. Sommigen winnen veel, halen goede scores maar worden toch laag geplaatst terwijl anderen die hetzelfde doen juist weer heel hoog geplaatst worden :?
pi_135677936
Deze gast was sowieso niet hoog qua ranking, maar dan nog, een positieve W/L dan hoor je niet lager geplaatst te worden (als je al onder het gemiddelde zat)
  zondag 19 januari 2014 @ 15:36:00 #295
148823 znarch
ondertitel
pi_135678565
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van die placements bij ranked. Sommigen winnen veel, halen goede scores maar worden toch laag geplaatst terwijl anderen die hetzelfde doen juist weer heel hoog geplaatst worden :?
Is bugged momenteel. Al heeft Riot het nog niet toegegeven. Er zijn zat voorbeelden op reddit van placement matches waar geen zak van klopt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135678827
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef znarch het volgende:

[..]

Is bugged momenteel. Al heeft Riot het nog niet toegegeven. Er zijn zat voorbeelden op reddit van placement matches waar geen zak van klopt.
de bronze 5 jes die silver 3 horen te zijn blijven na de fix ook bronze 5 want riot wil niet toegeven dat ze een fout hebben gemaakt :')
Because you know i'm all about that ass
pi_135678973
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ] Niet van mij
_O- _O-
pi_135679152
nu in placement ga ik 9/1 en ik kom in bronze 2 doordat ik zoveel lose had van vorig seizoen
  zondag 19 januari 2014 @ 15:47:50 #299
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_135679213
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:46 schreef op_quoter het volgende:
nu in placement ga ik 9/1 en ik kom in bronze 2 doordat ik zoveel lose had van vorig seizoen
Dit. Alleen voor mij bronze v lol
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_135679454
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ] Niet van mij
"Congratulations" :')
We're slowly approaching inevitable death.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')