Geen idquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou voor troep onder zn bed liggen?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, inderdaad niet zijn id. Die hangt op z'n jas.
pluba+slippers vermoed ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou voor troep onder zn bed liggen?
Ik haaaaaaaat lopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooie (mini) docu
\
Pff 20KM 3e lijns met wapen om te beginnenIk vond 20KM 2e lijns al kut
Jij bent toch al zelf de personificatie van Het stoute soldaatje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef ErwinRommel het volgende:
iemand wel eens in Nieuwersluis geweest?
Daar is mij niks van bekend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij bent toch al zelf de personificatie van Het stoute soldaatje?
Of doel je op de hedendaagse vrouwengevangenis?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar is mij niks van bekend.
Ohh, wacht........die ene keer
Geen idee wat het nu is. Monument geloof ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of doel je op de hedendaagse vrouwengevangenis?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
de hedendaagse vrouwengevangenis?
Dat is mooi toch? Gevangen zitten in een rijksmonumentquote:
En dan vet alimentatie betalen na je strafquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zou al tekenen voor gevangen zitten in een vrouwengevangenis.
ICT-dienst van de overheid die niet naar behoren functioneert? Que?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver, waarom werkt mijn telestick niet. Kan ik natuurlijk ook die opstartCD weer niet vinden....
Ja mooi kut weer. Moet nog ff digitaal VRA'tje sturen om mn uniform in het buitenland te kunnen dragen volgende week. Gaat allemaal weer lang duren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ICT-dienst van de overheid die niet naar behoren functioneert? Que?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, je moet er wat voor over hebben om buitengewoon Amerikaans handgranaatgooiert te worden...
Want dat moet aangevraagd worden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja mooi kut weer. Moet nog ff digitaal VRA'tje sturen om mn uniform in het buitenland te kunnen dragen volgende week. Gaat allemaal weer lang duren.
Sowiesoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij eet elke dag een vette bek?
Nope.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Kan dat HV account ook verwijderd worden?
Ok das wel gaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |