Volgens mij is het wel zo dat je de webcam niet kan aanzetten zonder dat het lampje gaat branden. Heeft iets te maken met het elektrische circuit, zelfs software kan daar niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:50 schreef Chule het volgende:
Mijn MBP wordt bijna 4 jaar.![]()
Heb je trouwens met een Mac minder snel kans op webcamhackers, als in moeilijker te hacken? /noob
Dat is onjuist. De camera en licht software kunnen beiden apart aangeroepen worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo dat je de webcam niet kan aanzetten zonder dat het lampje gaat branden. Heeft iets te maken met het elektrische circuit, zelfs software kan daar niets aan veranderen.
Het gaat hier over een Mac, he. Geen iDevice. Hier kun je er meer over lezen, maar deze comment legt alles vrij duidelijk uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is onjuist. De camera en licht software kunnen beiden apart aangeroepen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raak mij aan. Meer dan 8 jaar al goed werkend (G4 Powerbook)en counting.quote:
quote:Heb je trouwens met een Mac minder snel kans op webcamhackers, als in moeilijker te hacken? /noob
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef totalvamp het volgende:
Er is een apple store in rotterdam...zit er zelfs 1 in delft.
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef totalvamp het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het gaat hier over een Mac, he. Geen iDevice. Hier kun je er meer over lezen, maar deze comment legt alles vrij duidelijk uit.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Raak mij aan. Meer dan 8 jaar al goed werkend (G4 Powerbook)en counting.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef totalvamp het volgende:
Jaquote:
Nee, echt niet. Een Apple Store is eigendom van Apple. Een premium reseller is dat nouja, niet dus. Dat jij dat hetzelfde vínd wel nog niet zeggen dat dat hetzelfde ís.quote:
Maar wat is het verschil dan uiteindelijk?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Een Apple Store is eigendom van Apple. Een premium reseller is dat nouja, niet dus. Dat jij dat hetzelfde vínd wel nog niet zeggen dat dat hetzelfde ís.
Het ontbreken van een Genius Bar en personeel dat meer om het product en klant dan de verkooptargets geeft is al een gigantisch verschil.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan uiteindelijk?
Ik mag hopen dat ze in een echte apple store een stuk vriendelijker zijn?
Nah, ze zullen in de Apple store ook wel verkooptargets hebben, maar idd, denk dat ze wat meer om het product zelf gevenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het ontbreken van een Genius Bar en personeel dat meer om het product en klant dan de verkooptargets geeft is al een gigantisch verschil.
Dat heb ik in r'dam niet zo meegekregen, die lui waren meer bezig met zichzelf en spraken soms iemand aan alsof diegene minderwaardig was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Letterlijk bij elke APR valt het personeel je lastig tijdens het spelen van hun producten met de irritante "Kan ik je ergens mee helpen?" Zodra ik hulp nodig heb roep ik je wel. Als een rasechte zolderautist kan ik daar niet mee omgaan.
De Apple Store is letterlijk een speeltuin zonder bemoeienis van welk personeelslid dan ook.
1999 PowerMac G4 checking inquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Raak mij aan. Meer dan 8 jaar al goed werkend (G4 Powerbook)en counting.
[..]
Mja, ik vind het een vriendelijke vraag, toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Letterlijk bij elke APR valt het personeel je lastig tijdens het spelen van hun producten met de irritante "Kan ik je ergens mee helpen?" Zodra ik hulp nodig heb roep ik je wel. Als een rasechte zolderautist kan ik daar niet mee omgaan.
De Apple Store is letterlijk een speeltuin zonder bemoeienis van welk personeelslid dan ook.
Jij gaat zeker nooit kleding kopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een vriendelijke vraag, toch?![]()
Ik vind het prettiger als ze zeggen "Als ik u ergens mee kan helpen moet het zeggen."quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een vriendelijke vraag, toch?Een nette reactie terug dat je aan het kijken bent, dan zeggen ze meestal wel: ' Prima! Ik hoor het wel' en lopen ze weg. Als ze dan nog aan je blijven plakken, dan word ik idd giftig ja.
Als ik dan met mijn hand tien centimeter of minder van een kledingstuk verwijderd ben en de verkoper zegt: "Even passen?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |