Iemand?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is de originele muis. Ik ben nu naar Finder gegaan en terwijl ik klikte op Alt naar Ga gegaan en daar geklikt op Bibliotheek -> Preferences. Daar zag ik staan com.apple.driver.AppleHIDMouse.plist. Dat bestand heb ik verwijderd en vervolgens heb ik mijn computer opnieuw opgestart maar er is niets veranderd. Als ik op de rechtermuisknop klik terwijl ik op een afbeelding sta, zoomt hij in en uit maar ik krijg geen mogelijkheden om iets op te slaan.
Ik hoop dat iemand me kan zeggen wat ik het best kan doen. Ik word wel een beetje moe van deze computer want ik heb hem nu al twee keer ter reparatie weggebracht en de laatste keer is de harde schijf vervangen maar hij werkt dus nog steeds niet zoals voorheen.![]()
Zie zien mijn muisinstellingen eruit:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is het wel zo dat je de webcam niet kan aanzetten zonder dat het lampje gaat branden. Heeft iets te maken met het elektrische circuit, zelfs software kan daar niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:50 schreef Chule het volgende:
Mijn MBP wordt bijna 4 jaar.![]()
Heb je trouwens met een Mac minder snel kans op webcamhackers, als in moeilijker te hacken? /noob
Dat is onjuist. De camera en licht software kunnen beiden apart aangeroepen worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo dat je de webcam niet kan aanzetten zonder dat het lampje gaat branden. Heeft iets te maken met het elektrische circuit, zelfs software kan daar niets aan veranderen.
Het gaat hier over een Mac, he. Geen iDevice. Hier kun je er meer over lezen, maar deze comment legt alles vrij duidelijk uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is onjuist. De camera en licht software kunnen beiden apart aangeroepen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raak mij aan. Meer dan 8 jaar al goed werkend (G4 Powerbook)en counting.quote:
quote:Heb je trouwens met een Mac minder snel kans op webcamhackers, als in moeilijker te hacken? /noob
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef totalvamp het volgende:
Er is een apple store in rotterdam...zit er zelfs 1 in delft.
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef totalvamp het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het gaat hier over een Mac, he. Geen iDevice. Hier kun je er meer over lezen, maar deze comment legt alles vrij duidelijk uit.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Raak mij aan. Meer dan 8 jaar al goed werkend (G4 Powerbook)en counting.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:56 schreef totalvamp het volgende:
Jaquote:
Nee, echt niet. Een Apple Store is eigendom van Apple. Een premium reseller is dat nouja, niet dus. Dat jij dat hetzelfde vínd wel nog niet zeggen dat dat hetzelfde ís.quote:
Maar wat is het verschil dan uiteindelijk?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Een Apple Store is eigendom van Apple. Een premium reseller is dat nouja, niet dus. Dat jij dat hetzelfde vínd wel nog niet zeggen dat dat hetzelfde ís.
Het ontbreken van een Genius Bar en personeel dat meer om het product en klant dan de verkooptargets geeft is al een gigantisch verschil.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan uiteindelijk?
Ik mag hopen dat ze in een echte apple store een stuk vriendelijker zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |