Arne Jansenquote:
Die was al naar de ijskast om een nieuw glas in te schenken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met iemand trouwen die wel van een glaasje houdt, en achteraf zeuren dat ze niet van de drank kan afblijven.
Bonnie had de lege flessen achter die gek moeten aan gooien.
Dan kan het nog wel eens slecht aflopen..quote:
Nee ... Nee ... Neehee!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Ole het volgende:
Dan kan het nog wel eens slecht aflopen..
Die synthetische pruik van Bonnie!quote:
had ze beter even Paaij/ Brard of Breukhoven om advies kunnen vragenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die synthetische pruik van Bonnie!
quote:
Vertel, m'n tv is kapot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Ik flits er langs op SBS en val met mijn neus in de boter en hoor een reactie van beiden.
Het is een stijlvol geheel.
Wil het graag terugzien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef Ole het volgende:
Jammer gemist..
Lekker je ruzies bij shownieuws uitvechten
quote:BONNIE: ´DIE MAN IS GEWOON EEN LOSER´; ANNE-JAN: ´DE DRANK ERUIT OF IK ERUIT´
CELEBS, MUZIEK VANDAAG 18:05
Bonnie: ´Die man is gewoon een loser´; Anne-Jan: ´De drank eruit of ik eruit´
Bonnie St. Claire en haar man Anne-Jan Jongbloed hebben woensdag in Show Vandaag gereageerd op de berichten over een echtelijke ruzie die voor Anne-Jan eindigde in het ziekenhuis.
Patty Brard sprak Bonnie woensdag telefonisch. Volgens Patty was Bonnie strijdvaardig en erg boos op haar man. De zangeres zou ook knokken voor haar eigen behoud en nog steeds twee keer per week optreden.
Bonnie St. Claire zegt: “Wat gebeurt er allemaal in mijn leven? Van alles. Deze relatie wankelt al jaren.” Bij een (zoveelste) ruzie ging haar man Anne-Jan het huis uit en zou daarbij de laptop en mobiele telefoon van Bonnie hebben meegenomen, zo vertelt de zangeres. “Ik kon niemand meer bereiken, maar zag de auto nog beneden staan. Ik ben toen het mobieltje gaan halen, dan had ik dat vast binnen.”
Toen Anne-Jan het huis weer in wilde, liet Bonnie naar haar zeggen haar binnen niet meer binnen. Hij zou daarop geprobeerd hebben om via een afvalcontainer het balkon op te klimmen om zo binnen te komen. Daarop is hij ten val gekomen. “Ik heb hem met geen vinger aangeraakt.” Bonnie suggereert dat het zou kunnen dat Anne-Jan “teveel joints gerookt” had, maar hoe het gebeurt is, weet ze ook niet: “Je ne sais pas”, zegt ze in het Frans.
Bonnie besluit met: “Die man is gestoord. En daarom heb ik de deur op slot gehouden. Anne-Jan is gewoon een loser en ik ga door met mijn leven.”
De drank eruit of ik eruit
In een reactie zegt Anne-Jan aan Show Vandaag: “Met mijzelf gaat het redelijk goed. Ik heb één been gebroken.” Verwijzend naar Bonnie’s uitspraken, zegt hij: “Ik ga me niet verlagen tot dat niveau.”
Volgens Anne-Jan is er iets heel anders aan de hand: “Al die verhalen, voor de zoveelste keer: het is allemaal bedoeld om het drankprobleem [van Bonnie, red.] te camoufleren.” Daaraan wijt hij ook de verhalen over huiselijk geweld en vernedering in het huwelijk. “Dat heeft ze ook over haar eerste man geroepen. Daar speelt het hele Verhaal Drank ook in mee.”
Anne-Jan ontkent vreemd gegaan te zijn. Hij wijst erop dat in de ogen van Bonnie elke vrouwelijke collega of kennis iemand is waarmee hij er een relatie op na zou houden.
Over de toedracht van het ongeluk verklaart Anne-Jan: “Ik ben niet geduwd, geen sprake van. De deur zat op slot en via de intercom kon ik horen dat mijn vrouw weer een slok op had. Ik heb geprobeerd binnen te komen via het balkon. Dat zou niet de eerste keer zijn. Daarbij ben ik gevallen en heb ik een been gebroken.”
Of dit dramatische incident het einde van het huwelijk betekent, geeft Anne-Jan antwoord door de bal bij Bonnie neer te leggen: “Bonnie mag kiezen: de drank eruit of ik eruit?”
Laatste update: Vandaag 18:06
In elk geval weer smeuiig nieuws. Werd wel weer eens tijdquote:
quote:Bonnie: Ik ben heel bang voor mijn man
© ANP
Bonnie St. Claire ziet haar huwelijk met Anne-Jan totaal niet meer zitten. "Ik ben soms heel erg bang voor hem", laat ze in een interview met RTL Boulevard weten.
Eerder werd bekend dat Anne-Jan zijn beide benen heeft gebroken. Bonnie vertelt daarover: "We hebben erg vaak ruzie samen. Afgelopen vrijdag had ik alles in huis afgesloten, maar hij probeerde via het balkon binnen te komen. Tijdens die poging is hij naar beneden te vallen."
Anne-Jan herstelt nu in een ziekenhuis, maar een warm welkom hoeft hij thuis niet te verwachten. "Hij slaat me niet, maar hij kan heel dreigend overkomen", vervolgt Bonnie. "Ik overweeg een scheiding. Ik zou niet weten wat we anders nog moeten."
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Van port word je inderdaad helemáál niet dronken of zo hoorquote:wo 15 jan 2014, 19:05
Man Bonnie st. Claire gestrest
van onze redactie
AMSTERDAM -
De man van Bonnie St. Claire werd al eerder opgenomen in het ziekenhuis, omdat hij zich grote zorgen maakt om zijn vrouw.
Dat laat Anne-Jan woensdag weten aan RTL Boulevard.
"Bonnie heeft nog steeds een drankprobleem. Ik ben drie weken geleden ook opgenomen wegens benauwdheidproblemen. Ik heb stress, omdat ik gewoon wil dat het goed komt met haar."
De zangeres zou volgens haar man aan de port zitten, omdat dat 'geen kwaad kan'.
Bonnie en Anne-Jan hadden afgelopen maandag ruzie over het drankgebruik van st. Claire. Het zou zo uit de hand gelopen zijn dat Anne-Jan in het ziekenhuis is beland met twee gebroken benen.
Hoe is het momenteel met je neus ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Ik flits er langs op SBS en val met mijn neus in de boter en hoor een reactie van beiden.
ze klinkt broodjenuchter hoor zo met haar glas rosé in de hand!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag fragment staat online: http://www.show.nl/showfl(...)nk-eruit-of-ik-eruit
ze heeft juist geen levertransplantatie gehad. Maar mag eigenlijk niets meer drinken om dat te voorkomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Andromache het volgende:
Dat die vrouw nog overeind staat. Had het mens niet een levertransplantatie gehad en mocht ze nooit meer alcohol? Geen knip voor de neus waard, er staan honderden mensen op de wachtlijst die wel om kunnen gaan met de verantwoordelijkheid voor een transplantatie.
Team Arne Jan dus!
Geheel onthouders ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:17 schreef kissaa het volgende:
Hij heeft 'slechts' een been gebroken en niet twee.
eeehm....quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe zou ze het in het Duits zeggen?
De acteur van Grease is inmiddels overleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor een Nederlandse Celebrity Rehab.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor een Nederlandse Celebrity Rehab.
Dit wilde ik posten toen ik de OP lasquote:
Ja toeval weer de klikoquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit wilde ik posten toen ik de OP las
Damzz en wederom een kliko in het spel.
Altijd weer die kliko.
Dinges van het Journaal? Wie dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De acteur van Grease is inmiddels overleden.
Doodsverwensing.
Trouwens hoe heet ie, dinges van het journaal en Paul de Leeuw is ook alcoholist.
Wist je dat Jan Rot Herman Brood ooit schuchter een biertje gaf. En dat Herman zei dat ie geen bier luste ?
Najimquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Ole het volgende:
[..]daar wachten we al jaren op! Met Bonnie, Patty, Ferry...
er zijn er zat!
Maar nu is er dus ineens een heel ander verhaal
Ik bedoelde Hans van der Togt. Waar ie een held was bij Paul de Leeuw. Geen journaal dus maar aankondiger van programma's.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dinges van het Journaal? Wie dan?
En Paul de Leeuw?
Ah.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Hans van der Togt. Waar ie een held was bij Paul de Leeuw. Geen journaal dus maar aankondiger van programma's.
And that's a fact!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze klinkt nou niet bepaald helder
zal wel meevallen denk ik.quote:
Had de Bonnie-gate al geopend. En werd gesloten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik.
quote:ANNE-JAN WIL VECHTEN VOOR HUWELIJK MET BONNIE ST. CLAIRE, MAAR ZIJ ´GRIJPT WEER NAAR DE FLES´
CELEBS, MUZIEK DONDERDAG 19:20
DELEN
0
De man van Bonnie St Claire, Anne-Jan Jongbloed, wil nog steeds te willen vechten voor zijn huwelijk. Afgelopen weekend viel hij nog na een ruzie met Bonnie van het balkon en brak hij zn been toen zij weigerde hem binnen te laten. Hij wil toch bij haar blijven, omdat hij haar eeuwige trouw heeft beloofd. Maar dan moet ze wel wat aan haar drankprobleem doen. Maar volgens Anne-Jan greep Bonnie vanmorgen gewoon weer naar de fles.
Bonnie St. Claire heeft naar eigen zeggen geen herinnering aan de avond. ”Ik had de scheiding allang ingezet, maar ik heb hem echt niet van het balkon geduwd hoor”, laat Bonnie aan RTL Boulevard weten. ”Hij gaat een verhaal doen, terwijl ik niet eens weet wat er gebeurd is.”
Anne-Jan vertelt een heel ander verhaal over de bewuste avond. Bonnie zou te diep in het glaasje hebben gekeken en ‘kon weer even geen vriendin met zichzelf zijn’. Bonnie zou zichzelf hebben opgesloten in de badkamer. In een poging zijn vrouw van buitenaf te bereiken, zou hij van het balkon zijn gevallen.
Drankprobleem
”Hij valt van het balkon, dus wie was er donken?”, verdedigt St. Claire zich. Maar volgens Anne-Jan drinkt zijn vrouw sinds medio 2011 weer stevig. In een poging Bonnie van de drank te helpen, zou Jongbloed de lokale slijter om hulp hebben gevraagd. ”Bonnie komt hier regelmatig. Anne-Jan is langs geweest om te vragen of we geen drank meer wilden verkopen aan zijn vrouw”, bevestigt de slijter.
Maar een ooggetuige van het balkonincident vertelt dat Jongbloed die avond ook dronken was en naar alcohol rook. Anne-Jan ontkent dit.
Ondanks alles wil Anne-Jan niet scheiden. En volgens Jongbloed wil zijn vrouw dat eigenlijk ook niet. ”Als ze nuchter is, ziet ze het heel anders”, zegt hij over de scheidingsaanvraag van Bonnie.
(Redactie/BuzzE)
quote:Exclusieve artikelen van de Telegraaf redactie
vr 17 jan 2014, 05:30
KRANT ’Bonnie niet meer te redden’
AMSTERDAM -
Met lede ogen ziet Gerard Joling (53) aan hoe Bonnie St. Claire (64) door haar alcoholverslaving zichzelf en daardoor haar hele leven, inclusief haar huwelijk met de jongere Anne-Jan Jongebloed, verwoest. „Ik heb er echt álles aan gedaan”, zegt Geer, die tot voor kort nog een van de weinige vrienden was die zich om de zangeres bekommerde. „Maar Bonnie wíl gewoon niet worden geholpen. Doodzonde van zo’n lief mens, maar ze is niet te redden, vrees ik.” Alcohol maakt op dit moment werkelijk álles kapot wat Bonnie lief is. Het huwelijk van de zangeres, die een paar jaar terug in het ziekenhuis belandde wegens levercirrose en zelfs even op de wachtlijst voor een levertransplantatie stond, staat onder hoge druk. Vrienden keren haar ten einde raad de rug toe en zelfs optreden lijkt als gevolg van haar verslaving soms voor haar een onmogelijke opgave. Desondanks lukt het Bonnie maar niet het tij te keren.
ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe zou ze het in het Duits zeggen?
echt niet! die drinkt nog steedsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah.
Maar die was afgekickt, dacht ik.
quote:Vrienden van Bonnie luiden de noodklok
© ANP
De relatiecrisis van Bonnie St. Claire en haar man Anne-Jan Jongbloed zou door het alcoholgebruik van de blondine komen. Vrienden van de zangeres maken zich grote zorgen en trekken aan de bel.
"Ze heeft periodes gehad dat het heel goed met haar gaat", vertelt Viola Holt aan RTL Boulevard. Bon en Viool waren een paar jaar geleden samen wekelijks te zien in het Tien-programma Het glas is halfvol waarin de twee samen feestjes afstruinden. "Toch denk ik dat alleen de harde lijn voor Bonnie werkt. Gewoon weer een paar maanden een kliniek in."
Gisteravond had RTL Boulevard een livegesprek met Bonnie. Het leek erop dat de zangeres niet helemaal helder aan de telefoon hing. Zelf ontkent Bon in alle toonaarden dat zij een probleem heeft en schuift ze de schuld op haar man Anne-Jan. Hij viel een paar dagen geleden na een ruzie met Bonnie van het balkon van hun huis en brak daarbij zijn scheenbeen. Wat er precies is gebeurd is niet duidelijk, wel dat er alcohol in het spel was.
Viola houdt haar hart vast voor verdere escalaties. "Ik vrees het ergste. Net als heel Nederland, denk ik." Viool doet dan ook een dringende oproep aan haar vriendin. "Lieve Bon, alsjeblieft, doe er wat aan. Heel Nederland wil jou zien als een frisse en fijne zangeres."
Best wel eigenlijk...quote:
kan erfelijk zijn. Maar ongezond gedrag zal ook wel invloed hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk...
Waarom is Bonnie eigenlijk kaal? Is dat van een ziekte ofzo?
Toch niet van de alcohol. of kan dat ook?
Ah.. oké, kan dus allebei, een ziekte of (te veel) alcohol? Lijkt me best wel een rampquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
kan erfelijk zijn. Maar ongezond gedrag zal ook wel invloed hebben.
schildklier kan invloed hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. oké, kan dus allebei, een ziekte of (te veel) alcohol? Lijkt me best wel een ramp
Dat is alweer bijna drie jaar geledenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat al te googelen of ik iets kon vinden over haar kaalheid, maar ik kan ook niks vinden, ik kwam wel
dit tegen...
http://www.nu.nl/achterkl(...)waar-depressief.html
Een jaar geleden zouden ze ook al gaan scheiden, dus het zal wel loslopen![]()
hoop ik voor ze dan, tis wel vaker drama daar dus ...
Wel vreemd dat er nergens een oorzaak voor haar kaalheid te vinden is, waarschijnlijk geenquote:
Misschien is ze daarom begonnen met drinkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er nergens een oorzaak voor haar kaalheid te vinden is, waarschijnlijk geen
ziekte dus, je hebt toch zo'n ziekte? Ik weet niet hoe dat heet, maar dan worden vrouwen ook kaal
boven op het hoofd, rampzalig dat wel
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien is ze daarom begonnen met drinken
ze was toch misbruikt op jonge leeftijd ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien is ze daarom begonnen met drinken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft dus een kwade dronk en een kwaadaardige kapper.
Herman was dan ook kaal toen ie sprong.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Ole het volgende:
Het feit dat haar lever slecht werkt zal wel invloed hebben. Maar dan hadden Hazes en Brood ook kaal moeten zijn ..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is haar lever een opvolging van drama en depressies.
De ziekte van Hedel. Minder haar op je schedel dan op je lever.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er nergens een oorzaak voor haar kaalheid te vinden is, waarschijnlijk geen
ziekte dus, je hebt toch zo'n ziekte? Ik weet niet hoe dat heet, maar dan worden vrouwen ook kaal
boven op het hoofd, rampzalig dat wel
Kappen nouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft dus een kwade dronk en een kwaadaardige kapper.
André Hazes kreeg als volksheld een musical als alcoholist.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:28 schreef Elan het volgende:
Lekker kapot laten zuipen dan, mens heeft gelukkig een vrije wil dus lekker laten gaan en je handen er af trekken. Wat dat betreft heeft Geer volledig gelijk dat deze vrouw niet meer te redden is.
Dat is niet waar Herman Brood was niet kaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:24 schreef tong80 het volgende:
Herman was dan ook kaal toen ie sprong.
Bonnie Swart heet ze in het eggiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heet in het echt Bonje aldus wiki
Nog erger, ze heet Bonjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is niet waar Herman Brood was niet kaal.
[..]
Bonnie Swart heet ze in het eggie![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
De ziekte van Hedel. Minder haar op je schedel dan op je lever.
Het is echt treurig. Hopelijk gaat ze snel de juiste hulp vragen en krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:47 schreef aadspagaat het volgende:
Ik woon in hetzelfde dorp als Bonnie, en ben er al een paar keer slingerend op straat tegengekomen![]()
een keer ging ik nog ff wat boodschappen halen savonds toen ik achter haar stond bij de kassa. het enige wat ze had waren twee flessen port, maar ze was te dronken om haar pinpas in het pinapparaat te stoppen. na oneindig kloten en met hulp van de kassadame toch gelukt, maar toen wist ze of de pincode niet meer of er stond geen geld meer op, want ze kon zonder die flessen de winkel uit![]()
Ja echt hoor, het is echt een wandelend lijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt treurig. Hopelijk gaat ze snel de juiste hulp vragen en krijgen.
Wat erg ze moet toch gauw geholpen worden bij een AA kliniek.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:47 schreef aadspagaat het volgende:
Ik woon in hetzelfde dorp als Bonnie, en ben er al een paar keer slingerend op straat tegengekomen![]()
een keer ging ik nog ff wat boodschappen halen savonds toen ik achter haar stond bij de kassa. het enige wat ze had waren twee flessen port, maar ze was te dronken om haar pinpas in het pinapparaat te stoppen. na oneindig kloten en met hulp van de kassadame toch gelukt, maar toen wist ze of de pincode niet meer of er stond geen geld meer op, want ze kon zonder die flessen de winkel uit![]()
nou ben ik niet iemand die het gaat filmen ofzo, maar had ik het gedaan dan waren Patty en Kwalbert nu onderling aan het vechten voor de rechten van het filmpje voor die kutshows van ze![]()
oh wat jammer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
echt niet! die drinkt nog steeds
hij zegt dat hij het in de hand heeft (maar vermoed dat hij de fles of het glas bedoelt)
bonnie is nog niet de pijp uit, dus misschien krijgt zij dit ook nog wel. Alhoewel er dan natuurlijk eerst nog een documantaire over haar gemaakt moet worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
André Hazes kreeg als volksheld een musical als alcoholist.
André Hazes was bij leven nooit een volksheld. Dat is hoe de man met terugwerkende kracht in de markt wordt gezet, nu hij dood is. En dat vooral om een musical te promoten. "Een volksheld, een legende"... - laat me niet lachen man. Het was gewoon een verdienstelijk zanger die een aantal grote hits heeft gehad; niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
André Hazes kreeg als volksheld een musical als alcoholist.
ik denk dat jij nog even je geschiedenislesjes neerlandse muziek moet overdoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
André Hazes was bij leven nooit een volksheld. Dat is hoe de man met terugwerkende kracht in de markt wordt gezet, nu hij dood is. En dat vooral om een musical te promoten. "Een volksheld, een legende"... - laat me niet lachen man. Het was gewoon een verdienstelijk zanger die een aantal grote hits heeft gehad; niet meer en niet minder.
Voor je carrière is niks beter dan doodgaan. Herman Brood is ook zo'n voorbeeld. Nog nooit van z'n leven een top 5-hit gehad, todat -ie doodging. Toen stond zijn versie van "My Way" (niet om aan te horen trouwens) ineens op #1.
Als hij die documantaire over andre " zij gelooft in mij" kijkt dan heb je de geschiedenis van andre wel mooi samengevat. Deze staat zelfs op youtube.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog even je geschiedenislesjes neerlandse muziek moet overdoen.
Meer dan elfletters te veelquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
André Hazes was bij leven nooit een volksheld. Dat is hoe de man met terugwerkende kracht in de markt wordt gezet, nu hij dood is. En dat vooral om een musical te promoten. "Een volksheld, een legende"... - laat me niet lachen man. Het was gewoon een verdienstelijk zanger die een aantal grote hits heeft gehad; niet meer en niet minder.
Voor je carrière is niks beter dan doodgaan. Herman Brood is ook zo'n voorbeeld. Nog nooit van z'n leven een top 5-hit gehad, todat -ie doodging. Toen stond zijn versie van "My Way" (niet om aan te horen trouwens) ineens op #1.
Dus ja, als Bonnie iets wil.... dan moet ze de pijp uitgaan (of doen alsof). Dan is ze niet meer dat domme drankorgel met een laag IQ, maar de "legendarische volkszangeres"...
Wat denk je van Brood ? De enige echte rock 'n' roller die we hebben gehad. In de jaren 70 hoefde hij alleen nog maar naar de koningin te zwaaien.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij die documantaire over andre " zij gelooft in mij" kijkt dan heb je de geschiedenis van andre wel mooi samengevat. Deze staat zelfs op youtube.
Hij heeft wel gelijk. Andre Hazes werd uitgekotst. Beetje de zanger Rinus van het zuiden van het land.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nou.... bij een deel van de bevolking hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach nee joh, Hazes was de laatste jaren prima bon ton. Zelfs Maxima en Willem ging naar een concert. En met zijn rock'n roll-album wist hij plots zelfs de zogenaamde hippe dj's en artiesten te behagen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Andre Hazes werd uitgekotst. Beetje de zanger Rinus van het zuiden van het land.
Zit je wel met een oeuvre-probleem. Hebben al die artisten op het herdenkingsconert alleen maar 'kom je buitenspelen' en 'pierot' tot hun beschikking. Het wordt wel saai als Xander en De drie J's en Guus Meeuwis allemaal hetzelfde liedje staan te vertolken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
ze hadden een relatie met de fles
ik ben benieuwd wat er gebeurd als de lever van bon het vaantje strijkt.
staat dan anne-jan op om het erfgoed van bon te verdedigende tragedie tot de laatste cent te verzilveren? onder het mom van: zo zou bon het gewild hebben
zijn we er wel lekker snel vanafquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zit je wel met een oeuvre-probleem. Hebben al die artisten op het herdenkingsconert alleen maar 'kom je buitenspelen' en 'pierot' tot hun beschikking. Het wordt wel saai als Xander en De drie J's en Guus Meeuwis allemaal hetzelfde liedje staan te vertolken.
Dat is waar!quote:
Ze had ook nog een hitje in 1972 ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zit je wel met een oeuvre-probleem. Hebben al die artisten op het herdenkingsconert alleen maar 'kom je buitenspelen' en 'pierot' tot hun beschikking. Het wordt wel saai als Xander en De drie J's en Guus Meeuwis allemaal hetzelfde liedje staan te vertolken.
Ah kijk aan!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze had ook nog een hitje in 1972 ofzo![]()
sorry, maar idd jaquote:
Ik vergelijk het met zanger Rinus omdat het voor die tijd je meer ging naar de artiest dan het nummer wat die persoon zong. Het ging meer richting de freakshow. Dat hazes wel wat kon zingen en dat herman muziek kon maken staat wel vast. Alleen bij het einde van hun dood was er nog weinig over van dat talent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach nee joh, Hazes was de laatste jaren prima bon ton. Zelfs Maxima en Willem ging naar een concert. En met zijn rock'n roll-album wist hij plots zelfs de zogenaamde hippe dj's en artiesten te behagen.
En Herman Brood heeft in zijn goede jaren ontzettende goede muziek gemaakt en hits geschoord, ook buiten Nederland.
Dus om die twee nu af te schrijven als waardeloze artiesten-tot-ze-doodgingen vind ik echt overdreven.
Dit is al jaren een wandelend wrak.quote:Maar wat dit allemaal met Bon te maken heeft, weet ik ook niet.
Ritsiebie ritsiebah ritsieboem!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Copycat het volgende:
De vergelijking met Rinus is echt zo'n manke.
Dan had hij hem idd beter met koos kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Copycat het volgende:
De vergelijking met Rinus is echt zo'n manke.
koos zou wensen dat hij mank wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan had hij hem idd beter met koos kunnen vergelijken.
Klassieker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Macka66 het volgende:
Rocky van Don Mercedes ("Rocky, ik ben zo bang om nu al te sterven, en wat hierna dan komt. Is er dan soms een heel nieuw leven achter de horizon")
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Macka66 het volgende:
Er zitten nog twee hits in Bon d'r oeuvre die het vast goed doen op een herdenkingsconcert: Dokter Bernard (duet met Ron Brandsteder, 'Dokter, ik ben zo bang') en Rocky van Don Mercedes ("Rocky, ik ben zo bang om nu al te sterven, en wat hierna dan komt. Is er dan soms een heel nieuw leven achter de horizon")
Hebben we de helft voor de pauze al gevuld![]()
telegraafquote:"Ik ontken niet dat ik graag een wijntje drink, ook overdag, maar dat betekent niet dat ik een probleem heb", vervolgt Bonnie. En 'dat wijntje' pakt niemand haar af. "Ik laat de drank voor niemand staan, en als dat betekent dat ik er over een half jaar niet meer ben, dan is dat maar zo. Ik drink tot ik er dood bij neerval."
Als kind maakte ik mijn ouders, broer en zus gek door onderweg naar ons vakantieadres deze twee klassiekers continu te zingen. Van Rocky naar Bernhard en terug ... Ik kon er geen genoeg van krijgen. Zij wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Macka66 het volgende:
Er zitten nog twee hits in Bon d'r oeuvre die het vast goed doen op een herdenkingsconcert: Dokter Bernard (duet met Ron Brandsteder, 'Dokter, ik ben zo bang') en Rocky van Don Mercedes ("Rocky, ik ben zo bang om nu al te sterven, en wat hierna dan komt. Is er dan soms een heel nieuw leven achter de horizon")
Hebben we de helft voor de pauze al gevuld![]()
HILVERSUM - Bonnie St. Clair kan niet zonder alcohol, maar heeft geen alcoholprobleem. Althans, dat zegt ze zelf tegen de Story. ''Ze zeggen dat ik een alcoholist ben, maar dat is niet zo!''quote:
Spoken as a true alcoholic.quote:
quote:
quote:''Ik laat de drank voor niemand staan, en als dat betekent dat ik er over een half jaar niet meer ben, dan is dat maar zo. Ik drink tot ik er dood bij neerval.''
quote:''Ze zeggen dat ik een alcoholist ben, maar dat is niet zo!''
Wij zijn gescheiden bij de geboorte.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als kind maakte ik mijn ouders, broer en zus gek door onderweg naar ons vakantieadres deze twee klassiekers continu te zingen. Van Rocky naar Bernhard en terug ... Ik kon er geen genoeg van krijgen. Zij wel.
Hoe komt men er toch bijquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze drinkt ook overdag, kiest liever voor de drank dan voor haar man en sterft nog liever dan te moeten stoppen met drinken, maar ze is echt geen alcoholist, hoor.
quote:Bonnie St. Claire: 'Ik drink tot ik er dood bij neerval'.
Volgens Bonnie St. Claire maakt het feit dat ze graag "een wijntje" tot zich neemt haar heus geen alcoholist.
De zangeres is er stellig van overtuigd dat ze helemaal geen drankprobleem heeft. "Ze zeggen dat ik een alcoholist ben, maar dat is niet zo!", zegt ze in weekblad Story.
"Ik ontken niet dat ik graag een wijntje drink, ook overdag, maar dat betekent niet dat ik een probleem heb", vervolgt Bonnie. En 'dat wijntje' pakt niemand haar af. "Ik laat de drank voor niemand staan, en als dat betekent dat ik er over een half jaar niet meer ben, dan is dat maar zo. Ik drink tot ik er dood bij neerval."
In 2008 werd St. Claire met cirrose, een gevolg van haar alcoholgebruik, opgenomen in het ziekenhuis en werd ze gewaarschuwd dat ze het niet zou overleven als ze door bleef drinken. Sindsdien dronk ze enige tijd geen druppel meer, maar uiteindelijk ging het toch weer mis. Begin dit jaar brak haar man Anne-Jan een been toen hij na een echtelijke ruzie van het balkon viel. De aanleiding van de ruzie kent twee verhalen: volgens Anne-Jan was Bonnie beschonken en volgens Bonnie was Anne-Jan dronken.
Onzin, vertelde Anne-Jan eerder in deze krant. "Met die leugens heeft ze steeds maar één doel: verdoezelen dat ze weer te veel had gedronken. Ze maskeert haar echte probleem. Iedereen weet het. Sinds 2008 zijn we bezig om haar er nu eens voorgoed van af te helpen. Maar ze wil het niet, ze wil het gewoon niet. Ze ziet het probleem ook niet, en daardoor neemt ze maar een wijntje, zoals ze zelf zegt."
Psssst kijk eens een paar posts hierbovenquote:
Eén van de grootste symptomen van verslaving is ontkenning, dat blijkt maar weer..quote:
minstens! *hik*quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk als ze zeggen dat ze best wel een paar wijntjes per dag kunnen drinken. Ik als alcoholist weet gewoon dat ik na het eten van een rum-bonbon pas stop na twee liter wijn.
Ik hield het beschaafd Olequote:
quote:Bonnie St. Claire wil verder met Anne-Jan
van onze redactie
AMSTERDAM -
Bonnie St. Claire heeft er vertrouwen in dat zij en haar man Anne-Jan niet uit elkaar gaan.
"Maar dan moet hij veranderen. Want ik wil mijn wijn niet opgeven", zegt Bonnie tegen De Telegraaf.
Anne-Jan, die nu in het ziekenhuis ligt met een gebroken been, mag vrijdag naar huis. Bij Bonnie is hij welkom. "Als hij uit het ziekenhuis komt, wil ik wel kijken hoe het verder gaat. Hij mag terugkomen, maar dan wel op mijn voorwaarden. Hij is degene die moet veranderen en niet ik."
Bonnie en Anne-Jan kregen vorige week ruzie die behoorlijk uit de hand liep. Hij viel tijdens de woordenwissseling over het drankgebruik van Bonnie van het balkon en brak daarbij zijn scheenbeen. Bonnie liet eerder nog weten dat ze wilde scheiden, maar ze krabbelt nu dus terug...
Lees het interview met Bonnie St. Claire morgen in De Telegraaf.
Zeker als ze blijven ontkennen en zo star niet geholpen willen worden, is het een verloren strijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan iedereen wel over oordelen maar het is een ziekte die niet voor iedereen te genezen is. Lastig voor de omgeving iig om toe te kijken maar op een gegeven moment moet je er daar maar bij neerleggen. Ik had er ook zo ene dicht in mijn buurt, elke dag drinken. In de ochtend na de koffie (voor de vorm) over gaan op witte wijn en dan in de namiddag was het rode wijn. Deze persoon is ook niet oud geworden (54) dus dan doet Bonnie het nog aardig goed.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:50 schreef Ole het volgende:
Jammer dat de kranten hier op mijn werk zijn wegbezuinigd, anders had ik het hele artikel even kunnen scannen..
quote:Bonnies omgekeerde wereld:
’HIJ moet veranderen, niet IK’
Anne-Jan nog welkom, maar onder voorwaarden
Als haar negentien jaar jongere echtgenoot Anne-Jan na zijn ziekenhuisopname nog thuis wil komen, zal Bonnie St. Claire (64) tóch weer de deur voor hem opendoen. De zangeres krabbelt hiermee terug van haar eerder aangekondigde scheidingsplannen. Maar in plaats van de hand in eigen boezem te steken, verbindt Bonnie – die weigert de wijn te laten staan - één voorwaarde, die uit de omgekeerde wereld lijkt te komen, aan een verzoening: „Anne-Jan moet veranderen.”
Na de echtelijke ruzie, waarbij Anne-Jan door een val van het balkon zijn been brak en al twee keer werd geopereerd, riep Bonnie stellig: „Ik wil van hem af, mijn advocaat is er inmiddels mee bezig!” Nu lijkt alles anders.
Als het aan Bonnie St. Claire ligt, wordt de scheiding die ze aanvankelijk van de daken schreeuwde niet doorgezet. Mits de sfeer in het Aalsmeerse appartementje dat ze met Anne-Jan bewoont drastisch verbetert. Anderhalve week na de dramatisch verlopen onenigheid waarbij volgens Anne-Jan ook drank in het spel was, zegt Bonnie - die nog altijd niet in lijkt te zien welke verwoesting alcohol in haar leven aanricht: „Ik heb hem sinds zijn ziekenhuisopname niet gemist, maar ik wil ons toch nog een kans geven. Al kan dat alleen maar als hij verandert.”
„Zo wil ik bijvoorbeeld níét meer dat eeuwige gezeur van hem”, gaat de schippersdochter voortvarend verder. „Urenlang kan hij doorzagen over dingen die zijn geweest. Dingen die misschien soms een beetje misliepen omdat ik de pech had dat mensen me aangeschoten zagen, dingen die ik al lang achter me heb gelaten... Én ik wil dat Anne-Jan blij en gezellig is als we thuis zijn, en niet dat ik moet afwachten hoe zijn stemming is. Die spanning wil ik niet meer, want het leven is veel te kort om zo somber en lelijk te doen. Ik ben zelf geen ruziezoeker, maar AnneJan kan soms erg rancuneus zijn.”
Bonnie was allerminst blij met het verhaal dat haar echtgenoot, die momenteel geneest van de breuk in zijn scheenbeen, vorige week uitgebreid aan Privé deed. Ten einde raad vertelde hij vanuit zijn ziekenhuisbed voor het eerst zijn schokkende relaas, nadat hij tien jaar lang zijn vrouw de handen boven het hoofd had gehouden. Anne-Jan: „De drank vernietigt alles wat er tussen ons is. Bonnie, red jezelf nu het nog kan!”
Maar Anne-Jan lijkt een roepende in de woestijn, want Bonnie lijkt maar niet te willen of, misschien beter gezegd, te kúnnen inzien hoe haar door wanhoop gedreven echtgenoot hiermee – tevergeefs - een allerlaatste strohalm beetpakte. Want Bonnie lijkt onbewogen. „Als hij dat uit liefde heeft verteld, geloof ik het niet. Liefde? Ik noem dat bemoeizucht, zoals mijn moeder, die ik niet meer spreek, dat ook zo vaak deed. Al-tíjd maar blindstaren op dat wijntje dat ik drink. Alsof er verder niets anders in mijn leven is. Ik kan ze vertellen: ik werk en doe dat goed, ik verzorg mijn huis, de hondjes komen niets tekort en ik ben een vrolijke dorpsbewoonster die veel aanspraak heeft op straat. Ík vind niet dat er iets mis is met mij of met mijn leven.”
„ Weet je wat ik zo tegenstrijdig vind aan het verhaal van Anne-Jan?” gaat Bonnie verder. „Hij zegt dat ík een drankprobleem heb, maar híj koopt het voor me. En als we dan onderling spanningen hebben dan dreigt hij, nota bene mét een glas rode wijn in zijn hand, dat alle drank de deur uitgaat. Het is de pot die de ketel verwijt!”
Heisa
Na haar tirade valt Bonnie even stil. Dan zegt ze: „Toch geloof ik nog wel dat er tussen ons iets van liefde is. Maar het heeft door alle heisa van de afgelopen tijd een flinke knauw gekregen. Mensen weten gewoon niet wat zich hierbinnen allemaal afspeelt, ze wijten alles aan wat ze noemen mijn ’drankprobleem’. Maar ik héb geen probleem, dat lijkt de buitenwereld te hebben. Ondanks alle ruis hebben AnneJan en ik nog wel contact met elkaar, vooral via sms. Maar als hij thuiskomt, blijft het afwachten hoe het met ons verder moet.”
Dat ook Anne-Jan de afgelopen twee weken de tijd heeft gehad om het huwelijk, dat hij in 2004 live voor de camera’s van SBS6 op het landgoed van Imca Marina sloot, te overdenken realiseert Bonnie zich ondanks alles terdege. Peinzend: „Misschien is het niet meer aan mij om te gissen naar onze toekomst... Misschien heeft hij inmiddels besloten dat híj het anders wil en zet hij mij bij het grofvuil. Maar tot nu toe is de soep nog nooit zo heet gegeten als zij werd opgediend.”
Dan, met vastbesloten klank in haar stem: „Dat wijntje zet ik voor niets of niemand aan de kant. Mezelf laten opnemen in een afkickkliniek? Waarom? Ik geloof dat als ik mezelf daar zou laten opsluiten, het leven voor mij geen enkele waarde meer heeft. Dan kan het maar beter afgelopen zijn. Voor mij is nu één ding duidelijk: zoals het thuis de laatste tijd was, wil ik het nooit meer.” Haar echtgenoot verwoordt het hoogstwaarschijnlijk niet anders… Vanessa Bontje
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Watvoor werk doet ze eigenlijk?
Eefquote:
Ja, tuurlijk. Iedereen heeft er recht op om zich dood te drinken! Zonder gezeik!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik mag Bon wel.
Ook al is ze alcoholiste, ook zij heeft recht op een leven die zij op haar manier mag invullen zonder gezeik van haar vent! Of van wie dan ook.
#teamBonnie
Vind ik wel. Jij niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Iedereen heeft er recht op om zich dood te drinken! Zonder gezeik!
Want die vent heeft geen recht te zeiken over het in stand houden van het alcoholisme van zijn vrouw? Als ze geen gezeik van hem wil, moet ze hem loslaten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik mag Bon wel.
Ook al is ze alcoholiste, ook zij heeft recht op een leven die zij op haar manier mag invullen zonder gezeik van haar vent! Of van wie dan ook.
#teamBonnie
Bonniequote:
Geldt dat ook niet voor Anne J ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die vent heeft geen recht te zeiken over het in stand houden van het alcoholisme van zijn vrouw? Als ze geen gezeik van hem wil, moet ze hem loslaten.
Loslaten betekent dat iemand zich gaat dooddrinken. Misschien is dat wel moeilijk, als je van iemand houdt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Geldt dat ook niet voor Anne J ?
Ze zingt......en gaat soms buitenspelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
BonnieIn dat Telegraafartikel vertelt dat ze werkt en dat ze dat goed doet. Ik heb geen idee wat ze doet.
Dat mag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onverschillig, eigenlijk.
Dat accepteren is dan een uiteindelijke uitkomst/conclusie voor degene die zich er niet meer mee bezig wil/kan houden omdat het niks uithaalt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik kom zelf uit een familie waarin alcoholisme een grote rol speelt/speelde.
Denk niet dat er niet alles aan gedaan is om hulp aan te bieden om het tij te keren.
Helaas.
Op een gegeven moment kun je niet anders dan het te accepteren als de persoon in kwestie aangeeft zijn leven te leiden hoe hij/zij zelf wilt.
Wie ben jij dan om in den treure [wat niets uithaalt] zijn of haar leven te willen bepalen?
Daar is niks onverschilligs aan, naar mijn mening.
Jij weet duidelijk niet wat een verslaving inhoudt. Niet voor de verslaafde zelf, zeker ook voor de omgeving! En gelukkig voor jou dat je het niet weet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat accepteren is dan een uiteindelijke uitkomst/conclusie voor degene die zich er niet meer mee bezig wil/kan houden omdat het niks uithaalt.
Maar dan kun je nog niet zeggen dat het een recht is voor mensen om zonder gezeik aan hun kop hun verslaving te kunnen onderhouden.
Voor Anne-Jan hoop ik dat hij sterk genoeg is zijn handen volledig van Bonnie af te trekken. Ze wil duidelijk niet stoppen, ziet als een ware verslaafde het probleem niet en sterft zelfs liever dan dat ze haar drinken stopt. Heel treurig, maar als dit haar keuze is, zal ze die weg alleen moeten bewandelen, zonder anderen nog verder mee in die treurnis te trekken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Geldt dat ook niet voor Anne J ?
Amenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Anne-Jan hoop ik dat hij sterk genoeg is zijn handen volledig van Bonnie af te trekken. Ze wil duidelijk niet stoppen, ziet als een ware verslaafde het probleem niet en sterft zelfs liever dan dat ze haar drinken stopt. Heel treurig, maar als dit haar keuze is, zal ze die weg alleen moeten bewandelen, zonder anderen nog verder mee in die treurnis te trekken.
Maar hopelijk gaat ze toch snel inzien dat ze een probleem heeft. Een groot probleem. En anders sturen we van Peter Van der Vorst erop af!
of juist wel, heb meelij met haar. Ze is volgen mij geen slechte.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Bonnie niet meer gered willen worden.
Ik denk ook niet dat ze slecht is, maar ik krijg eerder de indruk dat ze gewoon met rust gelaten wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
of juist wel, heb meelij met haar. Ze is volgen mij geen slechte.
Ik dacht meer aan John Williams met de show 'Bonje met Bonnie'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Anne-Jan hoop ik dat hij sterk genoeg is zijn handen volledig van Bonnie af te trekken. Ze wil duidelijk niet stoppen, ziet als een ware verslaafde het probleem niet en sterft zelfs liever dan dat ze haar drinken stopt. Heel treurig, maar als dit haar keuze is, zal ze die weg alleen moeten bewandelen, zonder anderen nog verder mee in die treurnis te trekken.
Maar hopelijk gaat ze toch snel inzien dat ze een probleem heeft. Een groot probleem. En anders sturen we van Peter Van der Vorst erop af!
Wat is dit voor logica.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik mag Bon wel.
#teamBonnie
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:23 schreef Amarantha het volgende:
Dit loopt zo niet goed af.. Ik voorspel dat ze dit jaar nog wel komt te overlijden
Dat is een ander verhaal. De verslavingszorg is natuurlijk ook geen moedertje die je continu aan de hand houdt. Je moet het na behandeling toch vooral zelf doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Overschat de verslavingszorg in NL niet.
Ik ken meer mensen die terug zijn gevallen dan mensen die werkelijk geen druppel of welk ander genotsmiddel dan ook voor altijd laten staan.
Alsof ervaring nodig isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te leggen aan onervaren pubers
Anne J moet niet zeuren zeiken! Hij zuipt en blowt zelf als een malle. Als hij er last van heeft kan hij zelf ook weggaan he!? Ze verwijten elkaar de dingen die ze zelf doen. Typisch gedrag van een verslaafde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: prima als ze zich dood wil zuipen. Maar dan moet ze daar geen anderen, zoals Anne-Jan, mee belasten en hem lekker laten. Niet zeggen dat-ie terug mag komen zolang hij niet zeurt over haar drankgebruik.
Nee hoor, je hoeft voor mij geen respect te hebben. Maar het is gewoon tegen een dikke muur praten als mensen weinig inlevingsvermogen hebben en niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Alsof ervaring nodig isOf ben je zo'n type die vind dat ouderen respect moeten hebben omdat ze oud zijn. Echt, het maakt van je debiele logica niets meer waard.
Hij mag voor haar naar de Mitra lopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: prima als ze zich dood wil zuipen. Maar dan moet ze daar geen anderen, zoals Anne-Jan, mee belasten en hem lekker laten. Niet zeggen dat-ie terug mag komen zolang hij niet zeurt over haar drankgebruik.
En vaak niet eens meer een kwestie van niet zonder willen maar van geestelijk en lichamelijk niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:49 schreef Copycat het volgende:
Een verslaving is al lang geen kwestie meer van genieten.
Hopelijk toont hij ruggengraat en gaat hij vandaag -na ziekenhuisontslag- echt niet terug naar Bonnie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Dementor het volgende:
Hij mag voor haar naar de Mitra lopen.
Ik heb er ook ervaring mee. Ik twijfel alleen of je nog kan spreken over een eigen keuze. Die mensen zijn compleet de weg kwijt. Ik ben het wel met je eens dat het in sommige gevallen beter kan accepteren, maar alleen omdat hulp zinloos is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft voor mij geen respect te hebben. Maar het is gewoon tegen een dikke muur praten als mensen weinig inlevingsvermogen hebben en niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
ze mag ook wel wat aan die tanden doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Bonnie St. Claire naar Zatlappenfestival
van onze redactie
AMSTERDAM -
Bonnie St. Claire zal eind februari een optreden verzorgen op een feest met de toepasselijke naam Zatlappenfestival.
Bonnie is de afgelopen weken weer regelmatig in het nieuws vanwege haar drankgebruik, maar dat houdt haar niet tegen om op 23 februari een optreden te verzorgen op het feest. "Ik heb haar zaterdagochtend nog gebeld, en ze heeft haar optreden bevestigd, dus ik ga er vanuit dat ze erbij is", laat organisator Paul Wolbers weten.
Helaas voor alle Bonnie-fans; het Zatlappenfestival is besloten en alleen toegankelijk voor
genodigden zatlappen.
![]()
![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
zijn dat nou die wijntanden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Ole het volgende:
[..]
ze mag ook wel wat aan die tanden doen
Er is wel wat meer nodig om 'dat' weer wat toonbaar te krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Ole het volgende:
[..]
ze mag ook wel wat aan die tanden doen
Return is een groot woord.quote:
het is toch het zatlappen festival?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er is wel wat meer nodig om 'dat' weer wat toonbaar te krijgen.
Dat deed ie op eigen initiatief al.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Anne-Jan weer terug bij Bonnie St. Claire
Bon, schop die homo het huis uit zeg!
quote:'Bonnie St. Claire is niet te helpen'
Viola Holt heeft inmiddels de hoop opgegeven dat ze haar vriendin Bonnie St. Claire nog van haar drankverslaving af kan helpen. "Bonnie is niet te helpen."
Foto: Hollandse Hoogte
Dat zegt de oud-presentatrice in een interview met Weekend.
"Hoe vaak denk je dat wij het geprobeerd hebben? Er zijn grenzen en die zijn bereikt. Als ze zelf niet inziet dat ze moet veranderen, kunnen wij niets voor haar betekenen", aldus Holt.
St. Claire kampt al jaren met een alcoholverslaving en kwam ook onlangs weer in de publiciteit nadat zij en haar man flinke ruzie hadden. Anne-Jan Jongbloed brak bij die ruzie zijn been toen hij probeerde hun gezamenlijke woning in te komen.
"Ik maak me altijd zorgen om Bonnie, dat doet iedereen. We horen ook niks van haar. Maar wat kun je ermee? Niks."
Holt voegt er aan toe dat ze eigenlijk geen idee heeft hoe het nu met St. Claire gaat. "Bonnie is een lieverd, maar ze zondert zich meer en meer af. We horen niks van haar."
Door: NU.nl/Lara Zevenberg
Op teletext van RTL staat het.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
José Hoebée heeft het contact ook verbroken en treedt ook niet meer met haar op.
Las ik vandaag ergens... En niet bij de kapper, maar ik weet bij god niet meer waar wél.
oh ja, ook ergens gezien!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
José Hoebée heeft het contact ook verbroken en treedt ook niet meer met haar op.
Las ik vandaag ergens... En niet bij de kapper, maar ik weet bij god niet meer waar wél.
Nou hé. En dan vraag je je af waar ze tijd vandaan halen om zich om zoveel onzin druk te gaan maken. Bedoel er moet toch ook geld op de plank komen? Als je moet werken voor je geld dan heb je helemaal geen tijd om je met dit soort zaken te bezigen.quote:
o jawel hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou hé. En dan vraag je je af waar ze tijd vandaan halen om zich om zoveel onzin druk te gaan maken. Bedoel er moet toch ook geld op de plank komen? Als je moet werken voor je geld dan heb je helemaal geen tijd om je met dit soort zaken te bezigen.
quote:‘BONNIE ST. CLAIRE WIL TOCH SCHEIDEN’
CLIPS, CELEBS, MUZIEK VANDAAG 23:19
DELEN:
0
Bonnie St. Claire wil toch gaan scheiden van Anne-Jan. Dit meldt de nieuwe Story die woensdag verschijnt. Volgens het weekblad is de zangeres helemaal klaar met haar man. De twee zouden zelfs de jaarwisseling niet samen hebben doorgebracht.
Begin januari vorig jaar barstte de bom al tussen Bonnie en haar man, toen ze flinke bonje kregen over het drankgebruik van de zangeres. (zie video boven). Anne-Jan brak zijn scheenbeen, nadat hij tijdens het geruzie van hun balkon viel. Maar later die maand vertelde Bonnie dat ze haar huwelijk toch nog een kans wilde geven.
bonnie heet officieel bonjequote:Op woensdag 14 januari 2015 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Bonje en José. Freudiaanse verspreking of met opzet?
Toch niet. Taaie!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:23 schreef Amarantha het volgende:
Dit loopt zo niet goed af.. Ik voorspel dat ze dit jaar nog wel komt te overlijden
Ole, links en rechts op de bek Kussen.quote:
Nou....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole, links en rechts op de bek Kussen.
OK vooruit dan maarquote:
Ben weg voor vandaag.quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:40 schreef Leandra het volgende:
Is het een januari-dingetje met Bonnie? Dat ze tijdens de "gezellige" feestdagen zoveel gezopen heeft dat het weer eens tijd is voor een echtscheiding, waar ze dan zo rond Valentijnsdag op terugkomt?
Daar ging mijn wijntjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:40 schreef Leandra het volgende:
Is het een januari-dingetje met Bonnie? Dat ze tijdens de "gezellige" feestdagen zoveel gezopen heeft dat het weer eens tijd is voor een echtscheiding, waar ze dan zo rond Valentijnsdag op terugkomt?
quote:“BONNIE VERKEERT IN LEVENSGEVAAR!”
CLIPS, CELEBS, MUZIEK VRIJDAG 22:55
DELEN:
7
Bonnie St. Claire, die momenteel in een zware huwelijkscrisis zit, heeft nog maar een half jaar te leven. Dit vrezen deskundigen die op de hoogte zijn van de gevaren van haar levercirrose en drankmisbruik.
Oei. Nog verder nieuws ?quote:
mwah.. Beetje een non-item http://www.show.nl/video/clips/2015/bonnie-verkeert-levensgevaar/quote:
Bonnie leeft anders niet bepaald als een non.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
mwah.. Beetje een non-item http://www.show.nl/video/clips/2015/bonnie-verkeert-levensgevaar/
bronquote:Vrienden luiden de noodklok…
Verzuipt Bonnie in trouwbelofte?
Is het de trouwbelofte die BONNIE ST. CLAIRE op 13 december 2004 aan ANNE JAN live op tv deed, die haar ’op haar plek’ houdt? De zangeres deed begin dit jaar een wanhoopskreet op deze pagina door te vertellen over Anne Jans buien, tijdens welke hij haar zelfs een keer de pruik van haar hoofd getrokken zou hebben, die zij méér dan beu was.
„Hij laat geen spaan heel van wie ik ben” en „Ik wil scheiden, maar ik weet niet goed hoe. Hij zegt doodkalm: ’Jij wilt weg? Dan blíjf ik!’ Hij weigert gewoon ons huis te verlaten! Moet ik dan mijn thuishaven verlaten? Waarin de meubeltjes staan die ik van BENNY NEYMAN erfde en waar mijn hondjes wonen?”
Maar hoe stellig Bonnie toen ook was, de situatie is volgens bekenden allerminst verbeterd. Nog altijd belt de zangeres om haar relaas te doen. „Het is vreselijk ellendig voor haar, maar als je niet oppast zit je zomaar urenlang aan de telefoon”, zegt er eentje. „En áls ze belt, is er ellende. Bovendien belt ze op de meest gekke tijdstippen. Zoals rond middernacht. Dan is Anne Jan niet thuis, want anders durft ze niet te bellen. Die man beheerst haar leven. Hij stuurt namens haar zelfs e-mails die álles en álles kapot maken.”
De warboel is zo groot, dat de mensen die zich nog om de zangeres bekommeren hun best moeten blijven doen om de handen er niet vanaf te trekken. „Als het nou nog zín heeft om naar haar te luisteren, dan zou ik het nog een heel ander verhaal vinden. Maar inmiddels weten haar vertrouwelingen wel beter: Bonnie is niet te helpen. Niet waar het haar huwelijk betreft, want ze gaat toch niet bij hem weg, en wat betreft haar drankverslaving evenmin. Want die heeft ze, in tegenstelling tot wat ze beweert, nog altijd niet onder controle. Ik vrees ook dat dat nooit gaat gebeuren…”
Opvallend is hoe Bonnie door haar intimi als heel trouw wordt omschreven. „Weet je dat ik wel eens vermoed dat dát de enige reden is dat ze nog bij haar man is?” zegt een ander. „Bonnie is diep van binnen een heel zuiver en mooi mens. Eentje die niet zo snel haar trouwbelofte zal breken. Voor mij is zo klaar als een klontje dat Anne Jan daarop inspeelt. Hij wéét dat ze alles zal proberen om bij elkaar te blijven. Jammer is alleen dat Bonnie zich zo makkelijk laat manipuleren, want dat is wat hij doet.”
Bonnie heeft amper nog mensen over. „Zelfs haar lange vriendschap met JOSÉ HOEBEE (61) is naar de bliksem!”, vertelt een collega. „En ik geloof zelfs dat GERARD JOLING, die haar altijd een warm hart heeft toe gedragen, afstand heeft genomen.”
Ook zakelijk draait het allemaal niet op rolletjes. De manager van Gerard, WINO OMTZIGT, heeft na de ’schermutseling’ die Bonnie en haar man op deze pagina hadden, eieren voor zijn geld gekozen. „Sommige dingen met haar en Anne Jan veranderen nu eenmaal nooit”, zei hij toen. Het management van Bonnie, dat eerst lag bij het kantoor van Wino, is sinds afgelopen zondag door een ander overgenomen. Nu is Entertainment.nl slechts nog verantwoordelijk voor Bonnies boekingen, waarvan onduidelijk is of die er nog zijn want Bonnies site is uit de lucht.
Zelf deed de zangeres onlangs op Facebook luchtig over de situatie. Ze zit nu midden in een verhuizing binnen Aalsmeer, waarbij ze haar bovenappartement verruilt voor een onderkomen op de begane grond. „Inmiddels werken Anne Jan en ik lekker door. Wel een beetje druk bij elkaar, maar het gaat goed hoor, ook met onze relatie. We zijn al dertien jaar samen en we weten echt wel wat we aan elkaar hebben. Altijd weer een bodem om op terug te kunnen komen, prima! Liefde en geduld zijn nu eenmaal in elke relatie nodig.”
Waarom heeft ze eigenlijk een pruik?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
"...hij haar zelfs een keer de pruik van haar hoofd getrokken zou hebben, die zij méér dan beu was."
Wat zeurt Bon dan!?
Geen idee. Ze heeft hem de helft van de keer nog als een scheve baret op ook.quote:
Laatste alinea:quote:„Hij laat geen spaan heel van wie ik ben” en „Ik wil scheiden, maar ik weet niet goed hoe. Hij zegt doodkalm: ’Jij wilt weg? Dan blíjf ik!’ Hij weigert gewoon ons huis te verlaten! Moet ik dan mijn thuishaven verlaten? Waarin de meubeltjes staan die ik van BENNY NEYMAN erfde en waar mijn hondjes wonen?”
Eerst miepen dat hij niet weg wil uit jullie huis, en dat jij niet weg kunt omdat je spulletjes daar staan en je hondjes er wonen, en wat doe je even later.... samen verhuizenquote:Zelf deed de zangeres onlangs op Facebook luchtig over de situatie. Ze zit nu midden in een verhuizing binnen Aalsmeer, waarbij ze haar bovenappartement verruilt voor een onderkomen op de begane grond. „Inmiddels werken Anne Jan en ik lekker door. Wel een beetje druk bij elkaar, maar het gaat goed hoor, ook met onze relatie. We zijn al dertien jaar samen en we weten echt wel wat we aan elkaar hebben. Altijd weer een bodem om op terug te kunnen komen, prima! Liefde en geduld zijn nu eenmaal in elke relatie nodig.”
Ik kon er gewoon zo gauw niks over vinden. Kon ook zijn dat ze haar haar gewoon had afgeschoren (kwaliteit daarvan kan ook minder worden en dan is lang haar niet mooi meer) en daarover een pruik draagt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien hier om?
Er zijn ook voedingsmiddelen die je moet vermijden, omdat ze haaruitval bevorderen. Alcohol, cafeïne, suiker en nicotine putten de voorraden vitaminen en mineralen in het lichaam uit en stimuleren de aanmaak van testosteron, wat leidt tot haaruitval.
Nu ze op de begane grond gaan wonen wordt die kans alleen maar kleiner...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Nooit gedacht dat dit topic ooit nog gekickt zou worden zonder een fatale val het balkon
Ze is dan ook niet dom!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat ze het niet vergeten is.
Eén troost voor haar: hoe kort ze ook nog te gaan heeft, haar leeftijd is nú al hoger dan haar IQ.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eén troost voor haar: hoe kort ze ook nog te gaan heeft, haar leeftijd is nú al hoger dan haar IQ.
tong weet dat. Maar die is even op vakantiequote:
Heeft hij weer een ban?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
tong weet dat. Maar die is even op vakantie
minder dan een chimpanseequote:
yupquote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)nie_zag_ALLES__.htmlquote:’Het was een complete chaos’
Verhuizer Bonnie zag ellende van dichtbij
Het lijkt BONNIE ST. CLAIRE maar niet te lukken haar leven op orde te krijgen. De 65-jarige zangeres verhuisde eerder deze maand met haar man ANNE-JAN JONGEBLOED naar een, veel kleiner, appartement in Aalsmeer. En terwijl het erop léék dat de twee hun zaakjes voor mekaar hebben, weten de verhuizers wel beter…
Het moet me nogal een tafereel zijn geweest, daar in Aalsmeer, als we ondernemer HARRY RUPERT mogen geloven. De Nieuw-Vennepse verhuizer leidde er de verhuizing van BONNIE ST. CLAIRE en ANNE-JAN JONGEBLOED in goede banen. Althans, dat probéérde hij.
„Alles ging anders dan we normaal doen”, vertelt Rupert. „Het was nog voor twaalven dat Bonnie twee flessen rosé wegtikte”, vervolgt hij. „Na de eerste was ze nog gezellig, de omslag kwam nadat de tweede soldaat was gemaakt. Ze liep tussen de verhuisdozen en meubels te schelden op haar man en ruziede aan een stuk door. Op het laatst wist ze niet meer wat ze aan het doen was. Steeds vroeg ze: ’Waar zijn mijn meubels?’ Ze had geen idéé meer van verhuizen…”
Lees alle details over de rampzalige verhuizing in Bonnie's bizarre verhuizing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |