Arne Jansenquote:
Die was al naar de ijskast om een nieuw glas in te schenken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met iemand trouwen die wel van een glaasje houdt, en achteraf zeuren dat ze niet van de drank kan afblijven.
Bonnie had de lege flessen achter die gek moeten aan gooien.
Dan kan het nog wel eens slecht aflopen..quote:
Nee ... Nee ... Neehee!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Ole het volgende:
Dan kan het nog wel eens slecht aflopen..
Die synthetische pruik van Bonnie!quote:
had ze beter even Paaij/ Brard of Breukhoven om advies kunnen vragenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die synthetische pruik van Bonnie!
quote:
Vertel, m'n tv is kapot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Ik flits er langs op SBS en val met mijn neus in de boter en hoor een reactie van beiden.
Het is een stijlvol geheel.
Wil het graag terugzien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef Ole het volgende:
Jammer gemist..
Lekker je ruzies bij shownieuws uitvechten
quote:BONNIE: ´DIE MAN IS GEWOON EEN LOSER´; ANNE-JAN: ´DE DRANK ERUIT OF IK ERUIT´
CELEBS, MUZIEK VANDAAG 18:05
Bonnie: ´Die man is gewoon een loser´; Anne-Jan: ´De drank eruit of ik eruit´
Bonnie St. Claire en haar man Anne-Jan Jongbloed hebben woensdag in Show Vandaag gereageerd op de berichten over een echtelijke ruzie die voor Anne-Jan eindigde in het ziekenhuis.
Patty Brard sprak Bonnie woensdag telefonisch. Volgens Patty was Bonnie strijdvaardig en erg boos op haar man. De zangeres zou ook knokken voor haar eigen behoud en nog steeds twee keer per week optreden.
Bonnie St. Claire zegt: “Wat gebeurt er allemaal in mijn leven? Van alles. Deze relatie wankelt al jaren.” Bij een (zoveelste) ruzie ging haar man Anne-Jan het huis uit en zou daarbij de laptop en mobiele telefoon van Bonnie hebben meegenomen, zo vertelt de zangeres. “Ik kon niemand meer bereiken, maar zag de auto nog beneden staan. Ik ben toen het mobieltje gaan halen, dan had ik dat vast binnen.”
Toen Anne-Jan het huis weer in wilde, liet Bonnie naar haar zeggen haar binnen niet meer binnen. Hij zou daarop geprobeerd hebben om via een afvalcontainer het balkon op te klimmen om zo binnen te komen. Daarop is hij ten val gekomen. “Ik heb hem met geen vinger aangeraakt.” Bonnie suggereert dat het zou kunnen dat Anne-Jan “teveel joints gerookt” had, maar hoe het gebeurt is, weet ze ook niet: “Je ne sais pas”, zegt ze in het Frans.
Bonnie besluit met: “Die man is gestoord. En daarom heb ik de deur op slot gehouden. Anne-Jan is gewoon een loser en ik ga door met mijn leven.”
De drank eruit of ik eruit
In een reactie zegt Anne-Jan aan Show Vandaag: “Met mijzelf gaat het redelijk goed. Ik heb één been gebroken.” Verwijzend naar Bonnie’s uitspraken, zegt hij: “Ik ga me niet verlagen tot dat niveau.”
Volgens Anne-Jan is er iets heel anders aan de hand: “Al die verhalen, voor de zoveelste keer: het is allemaal bedoeld om het drankprobleem [van Bonnie, red.] te camoufleren.” Daaraan wijt hij ook de verhalen over huiselijk geweld en vernedering in het huwelijk. “Dat heeft ze ook over haar eerste man geroepen. Daar speelt het hele Verhaal Drank ook in mee.”
Anne-Jan ontkent vreemd gegaan te zijn. Hij wijst erop dat in de ogen van Bonnie elke vrouwelijke collega of kennis iemand is waarmee hij er een relatie op na zou houden.
Over de toedracht van het ongeluk verklaart Anne-Jan: “Ik ben niet geduwd, geen sprake van. De deur zat op slot en via de intercom kon ik horen dat mijn vrouw weer een slok op had. Ik heb geprobeerd binnen te komen via het balkon. Dat zou niet de eerste keer zijn. Daarbij ben ik gevallen en heb ik een been gebroken.”
Of dit dramatische incident het einde van het huwelijk betekent, geeft Anne-Jan antwoord door de bal bij Bonnie neer te leggen: “Bonnie mag kiezen: de drank eruit of ik eruit?”
Laatste update: Vandaag 18:06
In elk geval weer smeuiig nieuws. Werd wel weer eens tijdquote:
quote:Bonnie: Ik ben heel bang voor mijn man
© ANP
Bonnie St. Claire ziet haar huwelijk met Anne-Jan totaal niet meer zitten. "Ik ben soms heel erg bang voor hem", laat ze in een interview met RTL Boulevard weten.
Eerder werd bekend dat Anne-Jan zijn beide benen heeft gebroken. Bonnie vertelt daarover: "We hebben erg vaak ruzie samen. Afgelopen vrijdag had ik alles in huis afgesloten, maar hij probeerde via het balkon binnen te komen. Tijdens die poging is hij naar beneden te vallen."
Anne-Jan herstelt nu in een ziekenhuis, maar een warm welkom hoeft hij thuis niet te verwachten. "Hij slaat me niet, maar hij kan heel dreigend overkomen", vervolgt Bonnie. "Ik overweeg een scheiding. Ik zou niet weten wat we anders nog moeten."
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Van port word je inderdaad helemáál niet dronken of zo hoorquote:wo 15 jan 2014, 19:05
Man Bonnie st. Claire gestrest
van onze redactie
AMSTERDAM -
De man van Bonnie St. Claire werd al eerder opgenomen in het ziekenhuis, omdat hij zich grote zorgen maakt om zijn vrouw.
Dat laat Anne-Jan woensdag weten aan RTL Boulevard.
"Bonnie heeft nog steeds een drankprobleem. Ik ben drie weken geleden ook opgenomen wegens benauwdheidproblemen. Ik heb stress, omdat ik gewoon wil dat het goed komt met haar."
De zangeres zou volgens haar man aan de port zitten, omdat dat 'geen kwaad kan'.
Bonnie en Anne-Jan hadden afgelopen maandag ruzie over het drankgebruik van st. Claire. Het zou zo uit de hand gelopen zijn dat Anne-Jan in het ziekenhuis is beland met twee gebroken benen.
Hoe is het momenteel met je neus ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Ik flits er langs op SBS en val met mijn neus in de boter en hoor een reactie van beiden.
ze klinkt broodjenuchter hoor zo met haar glas rosé in de hand!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag fragment staat online: http://www.show.nl/showfl(...)nk-eruit-of-ik-eruit
ze heeft juist geen levertransplantatie gehad. Maar mag eigenlijk niets meer drinken om dat te voorkomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Andromache het volgende:
Dat die vrouw nog overeind staat. Had het mens niet een levertransplantatie gehad en mocht ze nooit meer alcohol? Geen knip voor de neus waard, er staan honderden mensen op de wachtlijst die wel om kunnen gaan met de verantwoordelijkheid voor een transplantatie.
Team Arne Jan dus!
Geheel onthouders ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:17 schreef kissaa het volgende:
Hij heeft 'slechts' een been gebroken en niet twee.
eeehm....quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe zou ze het in het Duits zeggen?
De acteur van Grease is inmiddels overleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor een Nederlandse Celebrity Rehab.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:39 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor een Nederlandse Celebrity Rehab.
Dit wilde ik posten toen ik de OP lasquote:
Ja toeval weer de klikoquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit wilde ik posten toen ik de OP las
Damzz en wederom een kliko in het spel.
Altijd weer die kliko.
Dinges van het Journaal? Wie dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De acteur van Grease is inmiddels overleden.
Doodsverwensing.
Trouwens hoe heet ie, dinges van het journaal en Paul de Leeuw is ook alcoholist.
Wist je dat Jan Rot Herman Brood ooit schuchter een biertje gaf. En dat Herman zei dat ie geen bier luste ?
Najimquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Ole het volgende:
[..]daar wachten we al jaren op! Met Bonnie, Patty, Ferry...
er zijn er zat!
Maar nu is er dus ineens een heel ander verhaal
Ik bedoelde Hans van der Togt. Waar ie een held was bij Paul de Leeuw. Geen journaal dus maar aankondiger van programma's.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dinges van het Journaal? Wie dan?
En Paul de Leeuw?
Ah.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Hans van der Togt. Waar ie een held was bij Paul de Leeuw. Geen journaal dus maar aankondiger van programma's.
And that's a fact!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze klinkt nou niet bepaald helder
zal wel meevallen denk ik.quote:
Had de Bonnie-gate al geopend. En werd gesloten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik.
quote:ANNE-JAN WIL VECHTEN VOOR HUWELIJK MET BONNIE ST. CLAIRE, MAAR ZIJ ´GRIJPT WEER NAAR DE FLES´
CELEBS, MUZIEK DONDERDAG 19:20
DELEN
0
De man van Bonnie St Claire, Anne-Jan Jongbloed, wil nog steeds te willen vechten voor zijn huwelijk. Afgelopen weekend viel hij nog na een ruzie met Bonnie van het balkon en brak hij zn been toen zij weigerde hem binnen te laten. Hij wil toch bij haar blijven, omdat hij haar eeuwige trouw heeft beloofd. Maar dan moet ze wel wat aan haar drankprobleem doen. Maar volgens Anne-Jan greep Bonnie vanmorgen gewoon weer naar de fles.
Bonnie St. Claire heeft naar eigen zeggen geen herinnering aan de avond. ”Ik had de scheiding allang ingezet, maar ik heb hem echt niet van het balkon geduwd hoor”, laat Bonnie aan RTL Boulevard weten. ”Hij gaat een verhaal doen, terwijl ik niet eens weet wat er gebeurd is.”
Anne-Jan vertelt een heel ander verhaal over de bewuste avond. Bonnie zou te diep in het glaasje hebben gekeken en ‘kon weer even geen vriendin met zichzelf zijn’. Bonnie zou zichzelf hebben opgesloten in de badkamer. In een poging zijn vrouw van buitenaf te bereiken, zou hij van het balkon zijn gevallen.
Drankprobleem
”Hij valt van het balkon, dus wie was er donken?”, verdedigt St. Claire zich. Maar volgens Anne-Jan drinkt zijn vrouw sinds medio 2011 weer stevig. In een poging Bonnie van de drank te helpen, zou Jongbloed de lokale slijter om hulp hebben gevraagd. ”Bonnie komt hier regelmatig. Anne-Jan is langs geweest om te vragen of we geen drank meer wilden verkopen aan zijn vrouw”, bevestigt de slijter.
Maar een ooggetuige van het balkonincident vertelt dat Jongbloed die avond ook dronken was en naar alcohol rook. Anne-Jan ontkent dit.
Ondanks alles wil Anne-Jan niet scheiden. En volgens Jongbloed wil zijn vrouw dat eigenlijk ook niet. ”Als ze nuchter is, ziet ze het heel anders”, zegt hij over de scheidingsaanvraag van Bonnie.
(Redactie/BuzzE)
quote:Exclusieve artikelen van de Telegraaf redactie
vr 17 jan 2014, 05:30
KRANT ’Bonnie niet meer te redden’
AMSTERDAM -
Met lede ogen ziet Gerard Joling (53) aan hoe Bonnie St. Claire (64) door haar alcoholverslaving zichzelf en daardoor haar hele leven, inclusief haar huwelijk met de jongere Anne-Jan Jongebloed, verwoest. „Ik heb er echt álles aan gedaan”, zegt Geer, die tot voor kort nog een van de weinige vrienden was die zich om de zangeres bekommerde. „Maar Bonnie wíl gewoon niet worden geholpen. Doodzonde van zo’n lief mens, maar ze is niet te redden, vrees ik.” Alcohol maakt op dit moment werkelijk álles kapot wat Bonnie lief is. Het huwelijk van de zangeres, die een paar jaar terug in het ziekenhuis belandde wegens levercirrose en zelfs even op de wachtlijst voor een levertransplantatie stond, staat onder hoge druk. Vrienden keren haar ten einde raad de rug toe en zelfs optreden lijkt als gevolg van haar verslaving soms voor haar een onmogelijke opgave. Desondanks lukt het Bonnie maar niet het tij te keren.
ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe zou ze het in het Duits zeggen?
echt niet! die drinkt nog steedsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah.
Maar die was afgekickt, dacht ik.
quote:Vrienden van Bonnie luiden de noodklok
© ANP
De relatiecrisis van Bonnie St. Claire en haar man Anne-Jan Jongbloed zou door het alcoholgebruik van de blondine komen. Vrienden van de zangeres maken zich grote zorgen en trekken aan de bel.
"Ze heeft periodes gehad dat het heel goed met haar gaat", vertelt Viola Holt aan RTL Boulevard. Bon en Viool waren een paar jaar geleden samen wekelijks te zien in het Tien-programma Het glas is halfvol waarin de twee samen feestjes afstruinden. "Toch denk ik dat alleen de harde lijn voor Bonnie werkt. Gewoon weer een paar maanden een kliniek in."
Gisteravond had RTL Boulevard een livegesprek met Bonnie. Het leek erop dat de zangeres niet helemaal helder aan de telefoon hing. Zelf ontkent Bon in alle toonaarden dat zij een probleem heeft en schuift ze de schuld op haar man Anne-Jan. Hij viel een paar dagen geleden na een ruzie met Bonnie van het balkon van hun huis en brak daarbij zijn scheenbeen. Wat er precies is gebeurd is niet duidelijk, wel dat er alcohol in het spel was.
Viola houdt haar hart vast voor verdere escalaties. "Ik vrees het ergste. Net als heel Nederland, denk ik." Viool doet dan ook een dringende oproep aan haar vriendin. "Lieve Bon, alsjeblieft, doe er wat aan. Heel Nederland wil jou zien als een frisse en fijne zangeres."
Best wel eigenlijk...quote:
kan erfelijk zijn. Maar ongezond gedrag zal ook wel invloed hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk...
Waarom is Bonnie eigenlijk kaal? Is dat van een ziekte ofzo?
Toch niet van de alcohol. of kan dat ook?
Ah.. oké, kan dus allebei, een ziekte of (te veel) alcohol? Lijkt me best wel een rampquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
kan erfelijk zijn. Maar ongezond gedrag zal ook wel invloed hebben.
schildklier kan invloed hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. oké, kan dus allebei, een ziekte of (te veel) alcohol? Lijkt me best wel een ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |