Arne Jansenquote:
Die was al naar de ijskast om een nieuw glas in te schenken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met iemand trouwen die wel van een glaasje houdt, en achteraf zeuren dat ze niet van de drank kan afblijven.
Bonnie had de lege flessen achter die gek moeten aan gooien.
Dan kan het nog wel eens slecht aflopen..quote:
Nee ... Nee ... Neehee!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Ole het volgende:
Dan kan het nog wel eens slecht aflopen..
Die synthetische pruik van Bonnie!quote:
had ze beter even Paaij/ Brard of Breukhoven om advies kunnen vragenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die synthetische pruik van Bonnie!
quote:
Vertel, m'n tv is kapot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Ik flits er langs op SBS en val met mijn neus in de boter en hoor een reactie van beiden.
Het is een stijlvol geheel.
Wil het graag terugzien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef Ole het volgende:
Jammer gemist..
Lekker je ruzies bij shownieuws uitvechten
quote:BONNIE: ´DIE MAN IS GEWOON EEN LOSER´; ANNE-JAN: ´DE DRANK ERUIT OF IK ERUIT´
CELEBS, MUZIEK VANDAAG 18:05
Bonnie: ´Die man is gewoon een loser´; Anne-Jan: ´De drank eruit of ik eruit´
Bonnie St. Claire en haar man Anne-Jan Jongbloed hebben woensdag in Show Vandaag gereageerd op de berichten over een echtelijke ruzie die voor Anne-Jan eindigde in het ziekenhuis.
Patty Brard sprak Bonnie woensdag telefonisch. Volgens Patty was Bonnie strijdvaardig en erg boos op haar man. De zangeres zou ook knokken voor haar eigen behoud en nog steeds twee keer per week optreden.
Bonnie St. Claire zegt: “Wat gebeurt er allemaal in mijn leven? Van alles. Deze relatie wankelt al jaren.” Bij een (zoveelste) ruzie ging haar man Anne-Jan het huis uit en zou daarbij de laptop en mobiele telefoon van Bonnie hebben meegenomen, zo vertelt de zangeres. “Ik kon niemand meer bereiken, maar zag de auto nog beneden staan. Ik ben toen het mobieltje gaan halen, dan had ik dat vast binnen.”
Toen Anne-Jan het huis weer in wilde, liet Bonnie naar haar zeggen haar binnen niet meer binnen. Hij zou daarop geprobeerd hebben om via een afvalcontainer het balkon op te klimmen om zo binnen te komen. Daarop is hij ten val gekomen. “Ik heb hem met geen vinger aangeraakt.” Bonnie suggereert dat het zou kunnen dat Anne-Jan “teveel joints gerookt” had, maar hoe het gebeurt is, weet ze ook niet: “Je ne sais pas”, zegt ze in het Frans.
Bonnie besluit met: “Die man is gestoord. En daarom heb ik de deur op slot gehouden. Anne-Jan is gewoon een loser en ik ga door met mijn leven.”
De drank eruit of ik eruit
In een reactie zegt Anne-Jan aan Show Vandaag: “Met mijzelf gaat het redelijk goed. Ik heb één been gebroken.” Verwijzend naar Bonnie’s uitspraken, zegt hij: “Ik ga me niet verlagen tot dat niveau.”
Volgens Anne-Jan is er iets heel anders aan de hand: “Al die verhalen, voor de zoveelste keer: het is allemaal bedoeld om het drankprobleem [van Bonnie, red.] te camoufleren.” Daaraan wijt hij ook de verhalen over huiselijk geweld en vernedering in het huwelijk. “Dat heeft ze ook over haar eerste man geroepen. Daar speelt het hele Verhaal Drank ook in mee.”
Anne-Jan ontkent vreemd gegaan te zijn. Hij wijst erop dat in de ogen van Bonnie elke vrouwelijke collega of kennis iemand is waarmee hij er een relatie op na zou houden.
Over de toedracht van het ongeluk verklaart Anne-Jan: “Ik ben niet geduwd, geen sprake van. De deur zat op slot en via de intercom kon ik horen dat mijn vrouw weer een slok op had. Ik heb geprobeerd binnen te komen via het balkon. Dat zou niet de eerste keer zijn. Daarbij ben ik gevallen en heb ik een been gebroken.”
Of dit dramatische incident het einde van het huwelijk betekent, geeft Anne-Jan antwoord door de bal bij Bonnie neer te leggen: “Bonnie mag kiezen: de drank eruit of ik eruit?”
Laatste update: Vandaag 18:06
In elk geval weer smeuiig nieuws. Werd wel weer eens tijdquote:
quote:Bonnie: Ik ben heel bang voor mijn man
© ANP
Bonnie St. Claire ziet haar huwelijk met Anne-Jan totaal niet meer zitten. "Ik ben soms heel erg bang voor hem", laat ze in een interview met RTL Boulevard weten.
Eerder werd bekend dat Anne-Jan zijn beide benen heeft gebroken. Bonnie vertelt daarover: "We hebben erg vaak ruzie samen. Afgelopen vrijdag had ik alles in huis afgesloten, maar hij probeerde via het balkon binnen te komen. Tijdens die poging is hij naar beneden te vallen."
Anne-Jan herstelt nu in een ziekenhuis, maar een warm welkom hoeft hij thuis niet te verwachten. "Hij slaat me niet, maar hij kan heel dreigend overkomen", vervolgt Bonnie. "Ik overweeg een scheiding. Ik zou niet weten wat we anders nog moeten."
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Van port word je inderdaad helemáál niet dronken of zo hoorquote:wo 15 jan 2014, 19:05
Man Bonnie st. Claire gestrest
van onze redactie
AMSTERDAM -
De man van Bonnie St. Claire werd al eerder opgenomen in het ziekenhuis, omdat hij zich grote zorgen maakt om zijn vrouw.
Dat laat Anne-Jan woensdag weten aan RTL Boulevard.
"Bonnie heeft nog steeds een drankprobleem. Ik ben drie weken geleden ook opgenomen wegens benauwdheidproblemen. Ik heb stress, omdat ik gewoon wil dat het goed komt met haar."
De zangeres zou volgens haar man aan de port zitten, omdat dat 'geen kwaad kan'.
Bonnie en Anne-Jan hadden afgelopen maandag ruzie over het drankgebruik van st. Claire. Het zou zo uit de hand gelopen zijn dat Anne-Jan in het ziekenhuis is beland met twee gebroken benen.
Hoe is het momenteel met je neus ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Ik flits er langs op SBS en val met mijn neus in de boter en hoor een reactie van beiden.
ze klinkt broodjenuchter hoor zo met haar glas rosé in de hand!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Mylene het volgende:
Show Vandaag fragment staat online: http://www.show.nl/showfl(...)nk-eruit-of-ik-eruit
ze heeft juist geen levertransplantatie gehad. Maar mag eigenlijk niets meer drinken om dat te voorkomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Andromache het volgende:
Dat die vrouw nog overeind staat. Had het mens niet een levertransplantatie gehad en mocht ze nooit meer alcohol? Geen knip voor de neus waard, er staan honderden mensen op de wachtlijst die wel om kunnen gaan met de verantwoordelijkheid voor een transplantatie.
Team Arne Jan dus!
Geheel onthouders ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |