SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het is idd niet bij te houdenquote:
spanbandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat is het probleem niet. Bed is ontzet, moet even alle schroeven nalopen en er eventueel een paar extra in draaien
.
Ik ben anders gewendquote:
10 april!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben anders gewend.
Maar wanneer komt je nieuwe tat en wanneer ga je me al je tat's laten zien.
Trustequote:
Ook een ideequote:
Nou ja echt smooth was het niet volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 april!
Vraag je nu heel smooth of ik voor je uit de kleren wil gaan?
Ghehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja echt smooth was het niet volgens mij.
En je hebt min of meer een vriend wat ik begreepquote:
Uhm ingewikkeld verhaal welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
En je hebt min of meer een vriend wat ik begreep, al kan dat achterhaalde informatie zijn
.
Ah okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ingewikkeld verhaal wel![]()
Hoe dan ook ik ben gewoon weer terug gegaan naar scharrelen, en dat bevalt prima
En jij? Ook druk aan de scharrel?quote:
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij? Ook druk aan de scharrel?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Fax!!!
Ik vind je tof!! Maar ik moest toch aan jou denken bij het zien van deze. Sorry!!!
Die is leuk voor een tegeltje aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar er is geen sneeuwquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, niet veel dus
. Zaterdag ga ik weer eens uit. Dan is het hier yukigassen overdag en ik ga 's avonds naar een bandje dat optreed
.
Wat heeft ie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind ziek, ook al is je kroost al wat ouder het is gewoon niet leuk
Koorts en misselijkquote:
Komt goedquote:
Dat is best lastigquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Tamashii het volgende:
Fuuu goedemorgen. Vroeg opstaan is niks voor mij ontdek ik elke morgen weer.
Daar zijn we niet voor gemaakt he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Tamashii het volgende:
Fuuu goedemorgen. Vroeg opstaan is niks voor mij ontdek ik elke morgen weer.
Nee, maar dan ook echt nee. Zo kort slaap ik nou ook weer niet. Het was gisteravond 1 uur en nu 8 uur. Moet ik dan echt elke dag 9 uur slapen ofzo....quote:
Dus nu ga je zelf iets doen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Pilates gaat niet door...
stiekem ben ik blij
Het is gewoon die wekker en het niet uit jezelf wakker wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar dan ook echt nee. Zo kort slaap ik nou ook weer niet. Het was gisteravond 1 uur en nu 8 uur. Moet ik dan echt elke dag 9 uur slapen ofzo....
quote:
Was nog op het nieuws vanochtendquote:
Ik zag gisteren de trailer voor het eerst toen had ik al zoiets van die wil ik zien. En idd die prank kwam vanochtend voorbij bij het ontbijtnieuws.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Was nog op het nieuws vanochtendLeuke PR stunt
Welke film is dat van dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik vind je UI leukzo'n lievige film
quote:
Aha, die heb ik nog niet gezienquote:
superschattig liedje:quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Aha, die heb ik nog niet gezien
Al een paar weken toch? Eens zien of ie al te downloaden isquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Draait ook net in de bios geloof ik, hij is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik veel, hou het niet bijquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een paar weken toch? Eens zien of ie al te downloaden is
ja ik heb 'm midden december al gezien in OVquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een paar weken toch? Eens zien of ie al te downloaden is
yayquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is al te downloaden![]()
Straks even kijken dus
op scc?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is al te downloaden![]()
Straks even kijken dus
Geen idee.quote:
Oeh... kun je voor mij een triplecheeseburger meebrengen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even langs de Mc scheuren voor een eggmcmuffinZinin!!
ik googlen, ik vies gezicht trekkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die had ik gisterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh... kun je voor mij een triplecheeseburger meebrengen?
Maf dat ze die niet vast in het assorti opnemen...
Goed is die he. -Bijna- net zo goed als een burger van Burgerkingquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die had ik gisteren
Ja echt, die mag er best vast in komen. net als de chicken sate!
Hij is zeker lekkerquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed is die he. -Bijna- net zo goed als een burger van Burgerking
ligt eraan wat voor contract het is en wat daarin staatquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als een contract verlengd afloopt per 1 maart hoeveel tijd van te voren moeten ze je op de hoogte stellen dat je niet mag blijven of dat je contract verlengd wordt?
Is daar een wettelijke verplichting voor?
Daar staat niets in mbt het verlengen, wel als de werkgever ontslag neemt is dat standaard een maand van te vorenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor contract het is en wat daarin staat
Ik vond zo 1-2-3 het volgende:quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als een contract verlengd afloopt per 1 maart hoeveel tijd van te voren moeten ze je op de hoogte stellen dat je niet mag blijven of dat je contract verlengd wordt?
quote:Ik heb een jaarcontract en dat loopt volgende week af. Nu heeft mijn baas gisteren gezegd dat het contract niet wordt verlengd. Mag dat zomaar?
Ja, dat kan zomaar. Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd loopt van rechtswege af. Dat betekent dat er geen sprake is van opzegging. Soms staat er wel een aanzegtermijn in een contract opgenomen, waarin is opgenomen dat de werkgever het op een bepaald moment moet aangeven, als hij het contract niet wil verlengen. Zo´n termijn is echter geen opzegtermijn. Als de werkgever zich niet aan een aanzegtermijn houdt, kan de werknemer een schadevergoeding vragen. Ook staat er soms iets in het contract over tussentijdse opzegging, waarbij dan een termijn wordt genoemd. Dit heeft echter niets te maken met de afloop van het contract.
Ik weet het niet helemaal zeker!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar staat niets in mbt het verlengen, wel als de werkgever ontslag neemt is dat standaard een maand van te voren
holy shit! Mijn hart roept dat die een aanval krijgtquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, maar het is gebruikelijk dat het zo'n maand/4weken van tevoren wordt aangegeven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is gebruikelijk, maar geen wet of regel, tenzij in het contract zelf vermeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker!!
Volgens mij moeten ze minimaal 1 maand van tevoren aangeven of het verlengd gaat worden of niet. Als ze niets zeggen en de datum is voorbij dan zouden ze automatisch een verlenging aangaan.
Ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag, zo niet dan hoor ik het graag en verwijder ik het weer.
Maar ehm, dit is beter dan iets van de McDan ga ik toch liever voor de McDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik weet niet of dit hier mag, zo niet dan hoor ik het graag en verwijder ik het weer.
Maar ehm, dit is beter dan iets van de McWietsuikerspin, knappe kop die dat bedacht heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs Fok kan je niet voldoende afleiding geven?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:48 schreef Snoepie85 het volgende:
dit ben ik op m'n werk nu:
[ afbeelding ]
nuh...quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs Fok kan je niet voldoende afleiding geven?
9gag is altijd mijn laatste hoopquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nuh...misschien eens even op de frontpage loeren..
Dan mag je wel weer eens langs de waxerquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:48 schreef Snoepie85 het volgende:
dit ben ik op m'n werk nu:
[ afbeelding ]
Oh jee, dan ben je echt verveeldquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]9gag... nuh. ik ga maar wat mails opruimen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dan mag je wel weer eens langs de waxer
Die is hier al geweest...quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef fietsie het volgende:
Ik ben maar wat KPD topics aan het vullen met plaatjes. Tot de pakjesmeneer er -eindelijk- is..
A Womans pleasure topic heeft nieuwsquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is hier al geweest...
Heb de hele ochtend nog geen fuck gedaan, behalve douchen
okequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
A Womans pleasure topic heeft nieuws
uiteraardquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem gingen je mondhoeken omhoog
Heel goed, dat gaat nog eens wat worden met jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
uiteraardhaha - ik geef het toe. goed hè?
Wat houdt dat in ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Godver de godver, blijk ik een 2000-uren contract te hebben ipv een jaarcontract
En dat betekend?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Godver de godver, blijk ik een 2000-uren contract te hebben ipv een jaarcontract
En daar was ik dan weer te lui voorquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En daar was ik dan weer te lui voor
Maar ehm, dit is beter dan iets van de McCool! *apothekershart maakt sprongetje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Precies, jij snapdt hedtquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef muhahaha het volgende:
Standaardt altijd met d en t. Kan niet misgaan dan.
jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed moment om een serie op te zetten merk ik al !!
Seizoen 2 wordt nu opgestartquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jadeze taalverkr8ers zijn weer lekker bezig
True Blood weer aan de beurt?
Ja das die zwart witte, de brutaalste, maar ook de meest bangequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik herinner me dat je ooit een boterham onder de bank vond lola.
Ik bedoel een heuse boterham.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das die zwart witte, de brutaalste, maar ook de meest bange
Sowiesoquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik vind Jessica leukermooi kind.
Die 2 maanden overleef je nog wel tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa en Peu: Dat ik niet in maart word overgenomen door het bedrijf waar ik nu werk, maar pas in mei of zo
ja kloptquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso
Maar die naam hoor je niet 500 keer op zo'n foute toon.....
Sooooookieeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Nog even hard je best doen danquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa en Peu: Dat ik niet in maart word overgenomen door het bedrijf waar ik nu werk, maar pas in mei of zo
Scheelt misschien ook qua salaris.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Die 2 maanden overleef je nog wel toch
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja klopt
maar Bill is niet aantrekkelijk![]()
SPOILER ALERT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat zijn 2 maanden op een hele carrierequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheelt misschien ook qua salaris.
Hij woon op zichzelf en heeft een chickie, geld nodig dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat zijn 2 maanden op een hele carriere
Niks hij is ook nog jongquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat zijn 2 maanden op een hele carriere
Zit ook een groot verschil in salarisquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Die 2 maanden overleef je nog wel toch
Ik heb helemaal geen chickiequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij woon op zichzelf en heeft een chickie, geld nodig dus.
ja lekker tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je?
Zit sowieso wel erg veel naakt/seks in.....
Ja oke, vervelend dat je daar 2 maanden langer op moet wachten....quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit ook een groot verschil in salaris
Hmm dat zou wel erg rap zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet, voor je het weet woont ze bij je
ja soms een paar afleveringen achter elkaar.. gaan ze helemaal losquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik wel zoiets van... Daar gaan ze weer
Stiekem niet echt heel erg, maar de schrijvers zijn erg goed met cliffhangersquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja soms een paar afleveringen achter elkaar.. gaan ze helemaal losen dan weer een paar helemaal niet
ach, blijft een interessante serie
Blijkbaar kan mijn contactpersoon niet rekenenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke, vervelend dat je daar 2 maanden langer op moet wachten....
Maar het is vertraagt en niet voorbij oid, dus het is te overzien
Hij zet die datum zo ver mogelijk naar voren natuurlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar kan mijn contactpersoon niet rekenen. Ik had 24 dec 212 dagen (~1700u) gewerkt. Hoe hij dan op mei komt mag Joost weten
Wat een flikker is hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zet die datum zo ver mogelijk naar voren natuurlijk
Dat is niet zo raar. En leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen vrolijke vogeltjes fluiten
Hooikoorts komt altijd ongelegen lijkt me?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij? en dat komt ongelegen of wat?
Ja dat ga ik morgen even doen met een collega van HRquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zelf goede berekening maken en op zijn bureau flikkeren!
Tsja, wat kan ik er van zeggen, taal is niet mijn prioriteitquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]dat is wel een extreme vorm van luiheid dan
Damn, dat sucksquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
tja, als je het niet zo belangrijk vindt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat kan ik er van zeggen, taal is niet mijn prioriteituiteraard schrijf ik het liefste correct, maar soms lukt dat niet helemaal.
Hmhm. Maar contactpersoon van detacheringsbedrijf heeft een rekenfout gemaakt. Die post ben je vast al wel tegen gekomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, dat sucksde overname blijft wel zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hazelaar heb ik al gezien, plus nog wat andere bloemen. Damn you countryside.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe. Wat staat er in bloei
Tis koud
Dat komt altijd ongelegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij? en dat komt ongelegen of wat?
Je vergeet hoofdletters en een punt aan het eind van de zin.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja, als je het niet zo belangrijk vindt...ik zal alleen nooit stoppen met verbeteren
Ik nog steeds.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd zo grappig als kind
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Dat is heel goed, dan zal ik het wel leren. Huppel kan bevestigen dat het al heel wat beter is dan een aantal jaar geledenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja, als je het niet zo belangrijk vindt...ik zal alleen nooit stoppen met verbeteren
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmhm. Maar contactpersoon van detacheringsbedrijf heeft een rekenfout gemaakt. Die post ben je vast al wel tegen gekomen.Een GTV is wel heel wat anders dan een BMW heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel gaaf ja
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik had wel medelijden met de coyote.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapot schieten, anders schijten ze je auto volquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:34 schreef rival het volgende:
Zit een nest in mijn boom dus ik zal straks ook een hoop gefluit horen
Weet ik, was gewoon even aan het snuffelen. Overigens heb je dan ook totaal geen kofferruimte/ruimte voor LPGquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een GTV is wel heel wat anders dan een BMW hemaar wel gaaf ja
Tom & Jerryquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel medelijden met de coyote.Net als dat ik soms medelijden met Tom had, omdat Jerry echt een klootzak was.
Als kind zag ik dat niet, als volwassene pas.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel medelijden met de coyote.Net als dat ik soms medelijden met Tom had, omdat Jerry echt een klootzak was.
quote:
Tsskquote:
Voor LPG wel, maar daarna kan je de kofferbak dicht lassenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, was gewoon even aan het snuffelen. Overigens heb je dan ook totaal geen kofferruimte/ruimte voor LPG
Twijfel nog of de boom moet blijven staan of nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kapot schieten, anders schijten ze je auto vol
Ik had het al vrij snel door. Jerry boeide het niet als Tom onthoofd werd door een guillotine (wel grof voor een kinderprogrammaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als kind zag ik dat niet, als volwassene pas.
[..]
[..]
Tssk
Een GTV past qua maat wel aardig... *plaagt*quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een GTV is wel heel wat anders dan een BMW hemaar wel gaaf ja
Nou ja als ik die foto's zag past daar ook geen fatsoenlijke LPG tank inquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor LPG wel, maar daarna kan je de kofferbak dicht lassen
Het was wel grof, ja. Maar kinderen waren toen nog niet achterlijk en er werd niet gedacht dat ze die dingen zelf gingen proberen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het al vrij snel door. Jerry boeide het niet als Tom onthoofd werd door een guillotine (wel grof voor een kinderprogramma), maar Tom redde Jerry wel uit de vrieskou en warmde hem weer op.
Wat weet jij nu van mijn maten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een GTV past qua maat wel aardig... *plaagt*
Nee, dat zeker niet. Maar om het al te laten zien is wel hard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel grof, ja. Maar kinderen waren toen nog niet achterlijk en er werd niet gedacht dat ze die dingen zelf gingen proberen.
The pinky and the brainquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Snoepie85 het volgende:
ik vond dit altijd epic
[ afbeelding ]
Mn ouders hebben toen alle bomen in een straal van 10m rond het oprit weggehaald. Dat scheelde heel erg veel met schijt op de auto's.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Twijfel nog of de boom moet blijven staan of niet
Jofu was die kleine he, Vin is niet zo kleinquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een GTV past qua maat wel aardig... *plaagt*
Een langwerpige bom past daar wel in, kunnen er evt 2 boven elkaar. Dan kan je netto wel de 70 liter halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja als ik die foto's zag past daar ook geen fatsoenlijke LPG tank in
Dit is bij mij achter aan de waterkant, dus heeft niet direct veel invloed op de parkeerplaatsenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hebben toen alle bomen in een straal van 10m rond het oprit weggehaald. Dat scheelde heel erg veel met schijt op de auto's.
Ook 2 seizoenen duiven schieten hielp goed
Dat vond ik altijd wel een beetje van na mijn tijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Snoepie85 het volgende:
ik vond dit altijd epic
[ afbeelding ]
Veel groter dan mij is hij niet hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu was die kleine he, Vin is niet zo klein
JAAAAA.quote:
Bom? Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een langwerpige bom past daar wel in, kunnen er evt 2 boven elkaar. Dan kan je netto wel de 70 liter halen.
Mijn helden!quote:
Ik ben oudquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Snoepie85 het volgende:
ik vond dit altijd epic
[ afbeelding ]
ik vind het nog steeds leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd wel een beetje van na mijn tijd
Bomen zelf omzagen of hout kopen voor carport, weet niet wat goedkoper isquote:
Wijk met bomen of een kale vlakte.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bomen zelf omzagen of hout kopen voor carport, weet niet wat goedkoper is
Ik ben nu al 4 bomen kwijt en dat heeft me geen cent gekost, wel wat uren!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bomen zelf omzagen of hout kopen voor carport, weet niet wat goedkoper is
Zo noemen ze een cilindervormige LPG tank soms ook welquote:
Heb het te weinig gezien daarvoor, in mijn herinneringen was het wel leuk jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds leuklekker irritant
Nooit geweten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo noemen ze een cilindervormige LPG tank soms ook wel
Inderdaad. Beetje mooie nette carport kost al snel 3-5k euro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nu al 4 bomen kwijt en dat heeft me geen cent gekost, wel wat uren!
Hmm ja oke, maar dan kun je echt niks meer meenemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een langwerpige bom past daar wel in, kunnen er evt 2 boven elkaar. Dan kan je netto wel de 70 liter halen.
Detailquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja oke, maar dan kun je echt niks meer meenemen
Wel groter dan joofquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel groter dan mij is hij niet hoor
Hmm. Eens kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Detail![]()
ze zijn er trouwens wel, GTV's op LPG. Het schijnt dat je op de achterbank nog redelijk veel troep kwijt kan.
In mijn studie heb ik iemand leren kennen van 1,40.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen is groter dan joof, behalve mijn nichtje van bijna 1.
Wooooowquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn studie heb ik iemand leren kennen van 1,40.
Was wel een aardig meisje, maar wel erg klein. Was erg lastig voor haar om kleren te kopen.quote:
2013quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Vreemde kindernamen 2013: Khaleesi
Wie noemt zijn kind nou Khaleesi.
Dat is een titel, geen naam.
Kinderafdeling?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel een aardig meisje, maar wel erg klein. Was erg lastig voor haar om kleren te kopen.
en dan ook zo half fluisterend uitspreken "Khaleeeesiiiii"quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Mijn eerstgeborene ga ik Kaneel noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2013
Je kind niet Kaneel noemen
Dat is omdat niemand Daenerys kan spellen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoor Jora gewoon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan ook zo half fluisterend uitspreken "Khaleeeesiiiii"
Heb je de rest van die lijst gezien?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is omdat niemand Daenerys kan spellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor Jora gewoon.
Ernstig dit.
BUT KHALEESI!!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de rest van die lijst gezien?Tong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ook nog een tong80.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Meer twijfelend want dat doet hij best vaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jahahaha ik hoor het 'm ook zeggen. zo half geil of whatever het is
Vieze pedo, die Jora.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jahahaha ik hoor het 'm ook zeggen. zo half geil of whatever het is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn eerstgeborene ga ik Kaneel noemen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de rest van die lijst gezien?MystiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walhalla
Meklit
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Http://link.marktplaats.nl/760418076quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Detail![]()
ze zijn er trouwens wel, GTV's op LPG. Het schijnt dat je op de achterbank nog redelijk veel troep kwijt kan.
"Heb je Meklit gezien?"quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mystique
Walhalla
Meklit
Hoe oud is ze eigenlijk in de serie? In het boek is ze 13.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is ouder dan 11, dan beslist ze zelf.
Geen idee, ze lijkt me minimaal 16. Er is zover ik me kan herinneren nooit een leeftijd gezegd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk in de serie? In het boek is ze 13.
Ik weet wel dat bijna elk kind wel ouder is gemaakt. Arya, Bran, Sansa, Joffrey (ook 13 als hij op de troon belandt) en Margery.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ze lijkt me minimaal 16. Er is zover ik me kan herinneren nooit een leeftijd gezegd.
Geen boek gelezen hier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bijna elk kind wel ouder is gemaakt. Arya, Bran, Sansa, Joffrey (ook 13 als hij op de troon belandt) en Margery.
Ik dacht in de serie 14. In het boek wel 12.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen boek gelezen hier.
Sansa is toch 12? Haar leeftijd werd wel gezegd meen ik.
In de serie is zequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk in de serie? In het boek is ze 13.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef muhahaha het volgende:
Je zoon Kip noemen.
Ik wist niet dat GvsE al aan kinderen was begonnen.
Hm het is al even geleden dat ik de serie heb gekeken. Weet alleen dat ze nouja, aan de klats ging en joffrey al klaar stond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht in de serie 14. In het boek wel 12.
Poep en Jezus mogen niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we regels hadden voor namen. Maar je kunt je kinderen maar alles noemen, lijkt het.
Beetje creatief wel. Penis en vagina mag niet. Meklit, wie dat heeft goedgekeurd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we regels hadden voor namen. Maar je kunt je kinderen maar alles noemen, lijkt het.
Mja. Daar is hij 16 en zij is 14 ... Toch wat acceptabeler dan 12 en 13.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm het is al even geleden dat ik de serie heb gekeken. Weet alleen dat ze nouja, aan de klats ging en joffrey al klaar stond.
Die rode is een 'red' editie, de enige waarbij het dashboard ook in het rood is, moet je leuk vinden. Groen staat een GTV niet zo geweldig vind ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Http://link.marktplaats.nl/760418076
Http://link.marktplaats.nl/705163293
Het Christendom heeft nog steeds invloed op sommige wetten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook geen Jesus? Maar wel Jeshua?
Hypocrieten
Werd wel gezegd ergens, she's only 12 of zoiets. Of 14, weet het niet meer. Iig waar Tyrion bij betrokken was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja. Daar is hij 16 en zij is 14 ... Toch wat acceptabeler dan 12 en 13.
Hij zei: "She's only a child".quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werd wel gezegd ergens, she's only 12 of zoiets. Of 14, weet het niet meer. Iig waar Tyrion bij betrokken was.
Die heet gewoon een Spiderquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef fietsie het volgende:
Mijn baas bij Brunel had een GTV cabrio, met rechtsvoorin het kinderzitje voor zijn zoontje.....
Faalhazen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje creatief wel. Penis en vagina mag niet. Meklit, wie dat heeft goedgekeurd.
Het mag dus niet in het Nederlands, maar wel in het Engels, Spaans, Grieks en origineel Hebreeuws.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het Christendom heeft nog steeds invloed op sommige wetten.
Tata's be like:quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik heet Juëquinaisheley
Hoe?
Hoe?
Hoe?
Hoe?
Hoe?
etc
Ja, is ook belachelijk. Ik wil mijn zoon gewoon Jezus noemen. Hij is tenslotte de zoon van God.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faalhazen.
[..]
Het mag dus niet in het Nederlands, maar wel in het Engels, Spaans, Grieks en origineel Hebreeuws.
Heuh nee hoor, ik weet van niks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook belachelijk. Ik wil mijn zoon gewoon Jezus noemen. Hij is tenslotte de zoon van God.
Whehehe.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tata's be like:
Gefeliciteerd met Juëquinaisheley
Gefeliciteerd met Juëquinaisheley.
Gitaar is goddelijk, ja?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook belachelijk. Ik wil mijn zoon gewoon Jezus noemen. Hij is tenslotte de zoon van God.
Die rode is wel erg roodquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die rode is een 'red' editie, de enige waarbij het dashboard ook in het rood is, moet je leuk vinden. Groen staat een GTV niet zo geweldig vind ik.
je kwi nais sje liequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tata's be like:
Gefeliciteerd met Juëquinaisheley.
Wie zegt dat God een man is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Gitaar is goddelijk, ja?
Die spoiler hebben ze bijna allemaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die rode is wel erg rood
Oh en een lelijke spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |