SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het is idd niet bij te houdenquote:
spanbandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat is het probleem niet. Bed is ontzet, moet even alle schroeven nalopen en er eventueel een paar extra in draaien
.
Ik ben anders gewendquote:
10 april!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben anders gewend.
Maar wanneer komt je nieuwe tat en wanneer ga je me al je tat's laten zien.
Trustequote:
Ook een ideequote:
Nou ja echt smooth was het niet volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 april!
Vraag je nu heel smooth of ik voor je uit de kleren wil gaan?
Ghehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja echt smooth was het niet volgens mij.
En je hebt min of meer een vriend wat ik begreepquote:
Uhm ingewikkeld verhaal welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
En je hebt min of meer een vriend wat ik begreep, al kan dat achterhaalde informatie zijn
.
Ah okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ingewikkeld verhaal wel![]()
Hoe dan ook ik ben gewoon weer terug gegaan naar scharrelen, en dat bevalt prima
En jij? Ook druk aan de scharrel?quote:
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij? Ook druk aan de scharrel?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Fax!!!
Ik vind je tof!! Maar ik moest toch aan jou denken bij het zien van deze. Sorry!!!
Die is leuk voor een tegeltje aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar er is geen sneeuwquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, niet veel dus
. Zaterdag ga ik weer eens uit. Dan is het hier yukigassen overdag en ik ga 's avonds naar een bandje dat optreed
.
Wat heeft ie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind ziek, ook al is je kroost al wat ouder het is gewoon niet leuk
Koorts en misselijkquote:
Komt goedquote:
Dat is best lastigquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Tamashii het volgende:
Fuuu goedemorgen. Vroeg opstaan is niks voor mij ontdek ik elke morgen weer.
Daar zijn we niet voor gemaakt he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Tamashii het volgende:
Fuuu goedemorgen. Vroeg opstaan is niks voor mij ontdek ik elke morgen weer.
Nee, maar dan ook echt nee. Zo kort slaap ik nou ook weer niet. Het was gisteravond 1 uur en nu 8 uur. Moet ik dan echt elke dag 9 uur slapen ofzo....quote:
Dus nu ga je zelf iets doen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Pilates gaat niet door...
stiekem ben ik blij
Het is gewoon die wekker en het niet uit jezelf wakker wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar dan ook echt nee. Zo kort slaap ik nou ook weer niet. Het was gisteravond 1 uur en nu 8 uur. Moet ik dan echt elke dag 9 uur slapen ofzo....
quote:
Was nog op het nieuws vanochtendquote:
Ik zag gisteren de trailer voor het eerst toen had ik al zoiets van die wil ik zien. En idd die prank kwam vanochtend voorbij bij het ontbijtnieuws.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Was nog op het nieuws vanochtendLeuke PR stunt
Welke film is dat van dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik vind je UI leukzo'n lievige film
quote:
Aha, die heb ik nog niet gezienquote:
superschattig liedje:quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Aha, die heb ik nog niet gezien
Al een paar weken toch? Eens zien of ie al te downloaden isquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Draait ook net in de bios geloof ik, hij is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik veel, hou het niet bijquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een paar weken toch? Eens zien of ie al te downloaden is
ja ik heb 'm midden december al gezien in OVquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een paar weken toch? Eens zien of ie al te downloaden is
yayquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is al te downloaden![]()
Straks even kijken dus
op scc?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is al te downloaden![]()
Straks even kijken dus
Geen idee.quote:
Oeh... kun je voor mij een triplecheeseburger meebrengen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even langs de Mc scheuren voor een eggmcmuffinZinin!!
ik googlen, ik vies gezicht trekkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die had ik gisterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh... kun je voor mij een triplecheeseburger meebrengen?
Maf dat ze die niet vast in het assorti opnemen...
Goed is die he. -Bijna- net zo goed als een burger van Burgerkingquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die had ik gisteren
Ja echt, die mag er best vast in komen. net als de chicken sate!
Hij is zeker lekkerquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed is die he. -Bijna- net zo goed als een burger van Burgerking
ligt eraan wat voor contract het is en wat daarin staatquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als een contract verlengd afloopt per 1 maart hoeveel tijd van te voren moeten ze je op de hoogte stellen dat je niet mag blijven of dat je contract verlengd wordt?
Is daar een wettelijke verplichting voor?
Daar staat niets in mbt het verlengen, wel als de werkgever ontslag neemt is dat standaard een maand van te vorenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor contract het is en wat daarin staat
Ik vond zo 1-2-3 het volgende:quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als een contract verlengd afloopt per 1 maart hoeveel tijd van te voren moeten ze je op de hoogte stellen dat je niet mag blijven of dat je contract verlengd wordt?
quote:Ik heb een jaarcontract en dat loopt volgende week af. Nu heeft mijn baas gisteren gezegd dat het contract niet wordt verlengd. Mag dat zomaar?
Ja, dat kan zomaar. Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd loopt van rechtswege af. Dat betekent dat er geen sprake is van opzegging. Soms staat er wel een aanzegtermijn in een contract opgenomen, waarin is opgenomen dat de werkgever het op een bepaald moment moet aangeven, als hij het contract niet wil verlengen. Zo´n termijn is echter geen opzegtermijn. Als de werkgever zich niet aan een aanzegtermijn houdt, kan de werknemer een schadevergoeding vragen. Ook staat er soms iets in het contract over tussentijdse opzegging, waarbij dan een termijn wordt genoemd. Dit heeft echter niets te maken met de afloop van het contract.
Ik weet het niet helemaal zeker!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar staat niets in mbt het verlengen, wel als de werkgever ontslag neemt is dat standaard een maand van te voren
holy shit! Mijn hart roept dat die een aanval krijgtquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, maar het is gebruikelijk dat het zo'n maand/4weken van tevoren wordt aangegeven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is gebruikelijk, maar geen wet of regel, tenzij in het contract zelf vermeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker!!
Volgens mij moeten ze minimaal 1 maand van tevoren aangeven of het verlengd gaat worden of niet. Als ze niets zeggen en de datum is voorbij dan zouden ze automatisch een verlenging aangaan.
Ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag, zo niet dan hoor ik het graag en verwijder ik het weer.
Maar ehm, dit is beter dan iets van de McDan ga ik toch liever voor de McDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag, zo niet dan hoor ik het graag en verwijder ik het weer.
Maar ehm, dit is beter dan iets van de McWietsuikerspin, knappe kop die dat bedacht heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs Fok kan je niet voldoende afleiding geven?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:48 schreef Snoepie85 het volgende:
dit ben ik op m'n werk nu:
[ afbeelding ]
nuh...quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs Fok kan je niet voldoende afleiding geven?
9gag is altijd mijn laatste hoopquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nuh...misschien eens even op de frontpage loeren..
Dan mag je wel weer eens langs de waxerquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:48 schreef Snoepie85 het volgende:
dit ben ik op m'n werk nu:
[ afbeelding ]
Oh jee, dan ben je echt verveeldquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]9gag... nuh. ik ga maar wat mails opruimen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dan mag je wel weer eens langs de waxer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |