SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het is idd niet bij te houdenquote:
spanbandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat is het probleem niet. Bed is ontzet, moet even alle schroeven nalopen en er eventueel een paar extra in draaien
.
Ik ben anders gewendquote:
10 april!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben anders gewend.
Maar wanneer komt je nieuwe tat en wanneer ga je me al je tat's laten zien.
Trustequote:
Ook een ideequote:
Nou ja echt smooth was het niet volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 april!
Vraag je nu heel smooth of ik voor je uit de kleren wil gaan?
Ghehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja echt smooth was het niet volgens mij.
En je hebt min of meer een vriend wat ik begreepquote:
Uhm ingewikkeld verhaal welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
En je hebt min of meer een vriend wat ik begreep, al kan dat achterhaalde informatie zijn
.
Ah okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ingewikkeld verhaal wel![]()
Hoe dan ook ik ben gewoon weer terug gegaan naar scharrelen, en dat bevalt prima
En jij? Ook druk aan de scharrel?quote:
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij? Ook druk aan de scharrel?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Fax!!!
Ik vind je tof!! Maar ik moest toch aan jou denken bij het zien van deze. Sorry!!!
Die is leuk voor een tegeltje aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar er is geen sneeuwquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, niet veel dus
. Zaterdag ga ik weer eens uit. Dan is het hier yukigassen overdag en ik ga 's avonds naar een bandje dat optreed
.
Wat heeft ie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind ziek, ook al is je kroost al wat ouder het is gewoon niet leuk
Koorts en misselijkquote:
Komt goedquote:
Dat is best lastigquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Tamashii het volgende:
Fuuu goedemorgen. Vroeg opstaan is niks voor mij ontdek ik elke morgen weer.
Daar zijn we niet voor gemaakt he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:21 schreef Tamashii het volgende:
Fuuu goedemorgen. Vroeg opstaan is niks voor mij ontdek ik elke morgen weer.
Nee, maar dan ook echt nee. Zo kort slaap ik nou ook weer niet. Het was gisteravond 1 uur en nu 8 uur. Moet ik dan echt elke dag 9 uur slapen ofzo....quote:
Dus nu ga je zelf iets doen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
Pilates gaat niet door...
stiekem ben ik blij
Het is gewoon die wekker en het niet uit jezelf wakker wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar dan ook echt nee. Zo kort slaap ik nou ook weer niet. Het was gisteravond 1 uur en nu 8 uur. Moet ik dan echt elke dag 9 uur slapen ofzo....
quote:
Was nog op het nieuws vanochtendquote:
Ik zag gisteren de trailer voor het eerst toen had ik al zoiets van die wil ik zien. En idd die prank kwam vanochtend voorbij bij het ontbijtnieuws.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Was nog op het nieuws vanochtendLeuke PR stunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |