Lekker, warm water met opgelost zout.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
In onze kantine had je Cup a Soup
Oei, zout....vergeet het maar, verboten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
In onze kantine had je Cup a Soup
En als je 1000 knijpers in elkaar gezet hebt smeren ze boter op brood.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
In de cel krijg je alleen water en brood.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is ook naar Talpa gegaan voor het vrijwilligerswerk.
En toen deed hij het met zijn zus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is ook naar Talpa gegaan voor het vrijwilligerswerk.
Nee inderdaad, grapjequote:
Is het niet Wilpatat?quote:
Ja en 1500 calorieën meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef tralalala het volgende:
2 euroafzetters, daar heb je 2 broodjes kroket voor.
Everyday i'm snackeringquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, of vrijdag bij de borrel nog eens en zaterdag bij het uitgaan nog eens, dan gaat het hard.
Frikadel speciaal...zitten in elk geval wel verse uitjes op.quote:
Sjekd3j.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik heb al drie gevulde koeken op in een uur.
Flikker ze gewoon in een smoothiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef ddx het volgende:
2 stuks fruit per dag is ook wel erg veel. (en kost nog eens veel geld ook)
Op de markt kost het geen drolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef ddx het volgende:
2 druivenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef ddx het volgende:
Ja die markt die er alleen is als ik ga werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Op de markt kost het geen drol
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://wijnederland.tv/
ik zie Merel
Twee netjes mandarijnen bij de AH voor 2 euro, zo duur is dat toch niet? Verder gewoon LIDLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja die markt die er alleen is als ik ga werken.
Naja ik hou het wel bij 2 stuks fruit per week en gewoon groente iedere dag
Ik ga op zaterdag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja die markt die er alleen is als ik ga werken.
Naja ik hou het wel bij 2 stuks fruit per week en gewoon groente iedere dag
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verliezer van de weddenschap draagt dan tijdens een uitzending een echte Noorse kabeltrui.
Maar met mandarijntjes moet je er toch minimaal 5 per dag nemen ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Twee netjes mandarijnen bij de AH voor 2 euro, zo duur is dat toch niet? Verder gewoon LIDL
Ik denk dat Johan Derksen zich niet voor lul laat zetten door een of andere popie jopie presentator.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verliezer van de weddenschap draagt dan tijdens een uitzending een echte Noorse kabeltrui.
Nou, zolang ze dr bek houdt denk ik wel. Maar dan ben ik wel goed dronken ookquote:
biobitchquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef superniger het volgende:
Zij heeft een typische groenlinks uiterlijk.
Dan koop je nog wat appels of bananen? Wat let je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar met mandarijntjes moet je er toch minimaal 5 per dag nemen ?
En ik wil ook wel beetje afwisseling in voedsel.
Dat kan alleen bij VI .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die slang?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
Is dit die ene die met die blonde Britt de jungle inging?
Komt in de buurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
Is dit die ene die met die blonde Britt de jungle inging?
quote:Ik heb het verhaal van Niki gelezen
Ja, goed stuk
Ja, vond het niet goed
Nee (het is te vinden via www.kvdb.tv)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |