Die wil gewoon aandacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zit chiazia raar te lachen steeds.
Ja precies. Dit plan gaat sowieso mislukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. Als je 1 keer in de week gaat voetballen of kijken dan ga je toch niet gezond eten?
Seedorfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is het verband met een kalkoen en een penalty?
Om snel te maken wel ja.quote:
Ik niet meer...heb net een zak chokotoff's naar binnengewerkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
Ik krijg honger van al dat gepraat over eten
Hij lijkt me juist wél heel oprecht over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef xzaz het volgende:
Wel slim, het interseert hem geen ene kut maar er is een markt voor.
Doet ie beter dan die kale gangbanger.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Wilfred is aan het hosselen. Boekjes verkopen ja toch!
Ik net een beschuit met hagelslag, Fuck dat boekje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik niet meer...heb net een zak chokotoff's naar binnengewerkt.
Pauw had er wel raad mee geweten.quote:
Ja idd, of vrijdag bij de borrel nog eens en zaterdag bij het uitgaan nog eens, dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef danos het volgende:
Wat boeit het dat half nederland op zaterdag of zondag in de sportkantine een bakje friet met een kroket eet. Probleem is eerder als zehet thuis iedere dag doen...
Ik houd niet zo heel erg van patat...behalve als ik gezwommen heb, dan juist heb ik er het meeste trek in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef xzaz het volgende:
Wat is er mis met een patatje na 2 uur rond hebben gelopen.
Ja, maar ook wel erg naief. Maar goed, leuk dat ze het willen proberen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij lijkt me juist wél heel oprecht over dit onderwerp.
Straks mag je in de kroeg ook geen bier en bitterballen eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef danos het volgende:
Wat boeit het dat half nederland op zaterdag of zondag in de sportkantine een bakje friet met een kroket eet. Probleem is eerder als zehet thuis iedere dag doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |