Alsof hij per ongeluk seks krijgt...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef LompeWorst het volgende:
Hoef jij je geen zorgen over te maken, met geluk heb je ze pas over 5 jaar nodig.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef LompeWorst het volgende:
Hoef jij je geen zorgen over te maken, met geluk heb je ze pas over 5 jaar nodig.
Over de datumquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Tassendief het volgende:
Ik pak ze altijd van school bij Biologie.
Moet jij ook doen zijn ze wel gratis.
Condooms in combinatie met kontneuken kan heel erg gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef john-hert het volgende:
Dat is zeker je excuus om te gaan kontneuken? Kasthomo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef john-hert het volgende:
Dat is zeker je excuus om te gaan kontneuken? Kasthomo
Doet me denken aan zo'n andere tering debiel die constant van de daken moet schreeuwen dat hij sletjes neukt in een of ander Oostblok land.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
Doen alsof je veel neukt en ook nog doen alsof je in het buitenland komt. Uberfokker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 21:33:24 ]
Ik weet niet wat voor leven jij hebt maar het lijkt me tijd om eens vrienden te zoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
Doen alsof je veel neukt en ook nog doen alsof je in het buitenland komt. Uberfokker.
Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Vraag of de moeder van BredeBroeder ze voor je koopt!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef hmmmz het volgende:
Als zij niet klaarkomt kan ze niet zwanger worden, dus gewoon zonder.
Das ist verboten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet als je ze op marktplaats zet. Of speurders.nl
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n andere tering debiel die constant van de daken moet schreeuwen dat hij sletjes neukt in een of ander Oostblok land.*OostbloklandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens heb je me lang genoeg niet gehoord dus effe die grote mond van je dimmen anders ga ik weer een blik kuttopics opentrekken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wat een vreemde gedachtegang. Graag een uiteenzetting van hoe je bij deze merkwaardige opmerking komt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor leven jij hebt maar het lijkt me tijd om eens vrienden te zoeken
Ja, jezus, probeer ik een grapje te maken, hè en dan ga jij dreigen. Leuk joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
*Oostblokland
Tevens heb je me lang genoeg niet gehoord dus effe die grote mond van je dimmen anders ga ik weer een blik kuttopics opentrekken
Ja godverdomme, maak ik een grapje retour en dan ga jij boos wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, jezus, probeer ik een grapje te maken, hè en dan ga jij dreigen. Leuk joh.
Nee, ik ben sherlock en ik weet alles nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien omdat Vigen een Armeense naam is die je als Wikén uitspreekt?
Gaat dat anoniem bij de zorgverzekering?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
Je hebt toch ook van die euro per stuk condooms? En je kan bij je zorgverzekering condooms aanvragen
Ben je Armeen? Dan zal je wel moeten betalen voor je aan een kutje komt. Maar dat je zulke goedkope hoeren doet dat zelfs het condoom niet inbegrepen is, dan is het wel heel triest met je gesteld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien omdat Vigen een Armeense naam is die je als Wikén uitspreekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |