Alsof hij per ongeluk seks krijgt...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef LompeWorst het volgende:
Hoef jij je geen zorgen over te maken, met geluk heb je ze pas over 5 jaar nodig.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef LompeWorst het volgende:
Hoef jij je geen zorgen over te maken, met geluk heb je ze pas over 5 jaar nodig.
Over de datumquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Tassendief het volgende:
Ik pak ze altijd van school bij Biologie.
Moet jij ook doen zijn ze wel gratis.
Condooms in combinatie met kontneuken kan heel erg gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef john-hert het volgende:
Dat is zeker je excuus om te gaan kontneuken? Kasthomo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef john-hert het volgende:
Dat is zeker je excuus om te gaan kontneuken? Kasthomo
Doet me denken aan zo'n andere tering debiel die constant van de daken moet schreeuwen dat hij sletjes neukt in een of ander Oostblok land.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
Doen alsof je veel neukt en ook nog doen alsof je in het buitenland komt. Uberfokker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 21:33:24 ]
Ik weet niet wat voor leven jij hebt maar het lijkt me tijd om eens vrienden te zoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
Doen alsof je veel neukt en ook nog doen alsof je in het buitenland komt. Uberfokker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |