Per week, per maand?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef betyar het volgende:
Hoppa, bij mijn zus op haar werk gaat er 4 uur zorg af per bewoner. Dat zal die oude mensen leren!
Als we dat als argument gaan gebruiken zouden we allemaal loopjongen voor erik zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.
Dit blijft grappig, verslikte me in mijn koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als we dat als argument gaan gebruiken zouden we allemaal loopjongen voor erik zijn.
Hadden ze maar niet oud moeten worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef betyar het volgende:
Hoppa, bij mijn zus op haar werk gaat er 4 uur zorg af per bewoner. Dat zal die oude mensen leren!
Mèt faalbonus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
Het wordt alleen maar erger, en mensen zonder talent aan de top gaan er met het geld vandoor.
Ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Is die Pruis trouwens ook gebanned?
Nope: von_Preussen - zal wel gewoon druk met werk of studie zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Is die Pruis trouwens ook gebanned?
Walgelijk ja. Op de een of andere manier krijgen ze het altijd voor elkaar de zorg maximaal te exploiteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
Het wordt alleen maar erger, en mensen zonder talent aan de top gaan er met het geld vandoor.
Dat komt door het aantal patiënten, en het feit dat Nederlanders egoïsten zijn die niet voor een ander willen zorgen. Daardoor moet alles (zelfs thuiszorg) via de overheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Op de een of andere manier krijgen ze het altijd voor elkaar de zorg maximaal te exploiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |