Ik denk effectief helemaal geen ene anus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef De_Guidance het volgende:
Wat gaat er nu precies veranderen als Rutte het aankaart? Ik snap heel die obsessie daarmee niet. Zeker in dit specifieke geval, waar inmiddels duidelijk is hoe de kaarten zijn geschud.
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je laat je toch niets opdringen door een Indier en een Chinees?
Gelijk weer over mijn neus beginnen he.quote:
Ik heb altijd al geweten dat er effectief maar 5.56 mensen op de wereld leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.
Daarna trekt Poetin zijn shirt uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:29 schreef waht het volgende:
Rutte gaat zeggen welke rechten wij homo's bieden, Poetin zal stoïcijns voor zich uit blijven kijken.
Iedereen blij.
En gaan ze samen paardrijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarna trekt Poetin zijn shirt uit.
Die 56% mens is Robocop ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat er effectief maar 5.56 mensen op de wereld leven.
Ik heb beeldquote:
Per week, per maand?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef betyar het volgende:
Hoppa, bij mijn zus op haar werk gaat er 4 uur zorg af per bewoner. Dat zal die oude mensen leren!
Als we dat als argument gaan gebruiken zouden we allemaal loopjongen voor erik zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.
Dit blijft grappig, verslikte me in mijn koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als we dat als argument gaan gebruiken zouden we allemaal loopjongen voor erik zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |