Ze verdienen het wel. Ik ken ze niet eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
De Turkse Kaas neemt de spullen mee, en verkoopt ze op Marktplaats.
Ik zou me nergens meer toe verplicht voelen. Maar misschien bij een balie afgeven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef De_Guidance het volgende:
Ze verdienen het wel. Ik ken ze niet eens.
De nood is nog niet zo hoog, maar dat is wel wat ik ga doen als ze niet terugkomen ja. En een briefje achterlaten ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou me nergens meer toe verplicht voelen. Maar misschien bij een balie afgeven?
Waarom een briefje? Ze behandelen jou toch ook niet netjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De nood is nog niet zo hoog, maar dat is wel wat ik ga doen als ze niet terugkomen ja. En een briefje achterlaten ofzo.
Maar ik wil helemaal geen groter laat staan duurder huisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hebt u al aangetoond, maar hoe tokkie u ook bent, uw inkomen blijft te hoog.
Ah ze zijn er weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom een briefje? Ze behandelen jou toch ook niet netjes?
Je klinkt opgeluchtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah ze zijn er weer.
No harm done.
Nu een lege tas achterlaten en vragen of zij er op willen letten tot je terugkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah ze zijn er weer.
No harm done.
Typische reactionaire praat, uitgaan van je eigen voorkeuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen groter laat staan duurder huis
Dat moet. Want kleine woningen krijgen weinig punten in het woningwaarderingsstelsel, en woningen met weinig punten zijn sociale woningbouw, en sociale woningbouw is gesubsidieerd, en subsidie is er niet voor rijke mensen. Ergo, rijke mensen mogen niet in kleine woningen wonen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen groter laat staan duurder huis
Niet in kleine gesubsidieerde woningen. Een subtiel verschil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat moet. Want kleine woningen krijgen weinig punten in het woningwaarderingsstelsel, en woningen met weinig punten zijn sociale woningbouw, en sociale woningbouw is gesubsidieerd, en subsidie is er niet voor rijke mensen. Ergo, rijke mensen mogen niet in kleine woningen wonen.
Zo zou het moeten zijn. Maar de huurliberalisatiegrens (en het idee van scheefwonen) wordt altijd toegepast, of er nou daadwerkelijk subsidie is verstrekt of niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet in kleine gesubsidieerde woningen. Een subtiel verschil.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
De Turkse Kaas neemt de spullen mee, en verkoopt ze op Marktplaats.
Je laat je toch niets opdringen door een Indier en een Chinees?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze verdienen het wel. Ik ken ze niet eens.
Niet bijzonder indrukwekkende lieden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je laat je toch niets opdringen door een Indier en een Chinees?
Dat doet ie toch al door zijn aanwezigheid?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:21 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)rten-in-Sotsji.dhtml
Niet echt een verrassing
Arme Rutte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:21 schreef Tem het volgende:
Niet echt een verrassing
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:21 schreef Tem het volgende:
Niet echt een verrassing
quote:De premier zal de boodschap ook aan Poetin overbrengen, als de agenda van de Russiche president dat toelaat.
Dit was ook te verwachten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doet ie toch al door zijn aanwezigheid?
quote:’Geen deal met Russen over delegatie’
Inderdaad, in Rusland weet men ook wel hoe men in het Westen tegen homorechten aankijkt, en in het Westen weten we ook dat Rusland zich daar niets van aantrekt. Alles voor de bühne, wederom.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef De_Guidance het volgende:
Wat gaat er nu precies veranderen als Rutte het aankaart? Ik snap heel die obsessie daarmee niet. Zeker in dit specifieke geval, waar inmiddels duidelijk is hoe de kaarten zijn geschud.
Ik denk effectief helemaal geen ene anus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef De_Guidance het volgende:
Wat gaat er nu precies veranderen als Rutte het aankaart? Ik snap heel die obsessie daarmee niet. Zeker in dit specifieke geval, waar inmiddels duidelijk is hoe de kaarten zijn geschud.
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je laat je toch niets opdringen door een Indier en een Chinees?
Gelijk weer over mijn neus beginnen he.quote:
Ik heb altijd al geweten dat er effectief maar 5.56 mensen op de wereld leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.
Daarna trekt Poetin zijn shirt uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:29 schreef waht het volgende:
Rutte gaat zeggen welke rechten wij homo's bieden, Poetin zal stoïcijns voor zich uit blijven kijken.
Iedereen blij.
En gaan ze samen paardrijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarna trekt Poetin zijn shirt uit.
Die 56% mens is Robocop ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat er effectief maar 5.56 mensen op de wereld leven.
Ik heb beeldquote:
Per week, per maand?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef betyar het volgende:
Hoppa, bij mijn zus op haar werk gaat er 4 uur zorg af per bewoner. Dat zal die oude mensen leren!
Als we dat als argument gaan gebruiken zouden we allemaal loopjongen voor erik zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch wel samen 36% van de wereldbevolking.
Dit blijft grappig, verslikte me in mijn koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als we dat als argument gaan gebruiken zouden we allemaal loopjongen voor erik zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |