Hadden ze maar niet oud moeten worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef betyar het volgende:
Hoppa, bij mijn zus op haar werk gaat er 4 uur zorg af per bewoner. Dat zal die oude mensen leren!
Mèt faalbonus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
Het wordt alleen maar erger, en mensen zonder talent aan de top gaan er met het geld vandoor.
Ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Is die Pruis trouwens ook gebanned?
Nope: von_Preussen - zal wel gewoon druk met werk of studie zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Is die Pruis trouwens ook gebanned?
Walgelijk ja. Op de een of andere manier krijgen ze het altijd voor elkaar de zorg maximaal te exploiteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
Het wordt alleen maar erger, en mensen zonder talent aan de top gaan er met het geld vandoor.
Dat komt door het aantal patiënten, en het feit dat Nederlanders egoïsten zijn die niet voor een ander willen zorgen. Daardoor moet alles (zelfs thuiszorg) via de overheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Op de een of andere manier krijgen ze het altijd voor elkaar de zorg maximaal te exploiteren.
Nou en?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef Webschip het volgende:
Gisteren was Ad Melkert op TV. Met Fortuyn.
Webschip moest happen, niet jij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Op de een of andere manier krijgen ze het altijd voor elkaar de zorg maximaal te exploiteren.
Individualisering.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt door het aantal patiënten, en het feit dat Nederlanders egoïsten zijn die niet voor een ander willen zorgen. Daardoor moet alles (zelfs thuiszorg) via de overheid.
Ja, dan was ik liever een groepsmens/Marokkaan.quote:
Bullshit. De overheid neemt taken over en we betalen er grof voor. Je bent dan wel gekkie henkie als je het zelf wil gaan doen. Vervolgens doet de overheid die taak slecht. Mooi systeem.quote:
quote:
Ik vrees dat gekke Henkie het nog veel slechter zou doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bullshit. De overheid neemt taken over en we betalen er grof voor. Je bent dan wel gekkie henkie als je het zelf wil gaan doen. Vervolgens doet de overheid die taak slecht. Mooi systeem.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:
Velen willen oud worden, maar velen willen er niet voor sparen.
Ja, dat zegt 'ie, individualisering.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bullshit. De overheid neemt taken over en we betalen er grof voor. Je bent dan wel gekkie henkie als je het zelf wil gaan doen. Vervolgens doet de overheid die taak slecht. Mooi systeem.
Ha, ik ben dus niet de enige. Al ging het in mijn geval om twee sjaals en twee dassen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Nautilus. het volgende:
Zojuist in de uitverkoop twee mooie hemden aangeschaft. Het blijkt dat ik in een jaar tijd geslonken ben van boordmaat 41 naar boordmaat 39.
Krabbé's epistel. Hij was verguld. Het was erg gezellig, we hebben met een gezelschap geluncht bij een brasserie. Ik bestelde wijn, voelde iets van gene toen mijn collega's allemaal jus d'orange bestelden.quote:
En dan tussendoor af en toe de ober roepen dat je glas wel even bijgevuld mag worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Krabbé's epistel. Hij was verguld. Het was erg gezellig, we hebben met een gezelschap geluncht bij een brasserie. Ik bestelde wijn, voelde iets van gene toen mijn collega's allemaal jus d'orange bestelden.
Leuk, schot in de roos dus. Bestelde de beste man ook wijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Krabbé's epistel. Hij was verguld. Het was erg gezellig, we hebben met een gezelschap geluncht bij een brasserie. Ik bestelde wijn, voelde iets van gene toen mijn collega's allemaal jus d'orange bestelden.
Hij heeft twee glazen bier gedronken. Hij maakte nog een grapje bij het proosten: "Kijk, de student en de pensionado weten hoe het hoort"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk, schot in de roos dus. Bestelde de beste man ook wijn?
De juiste keuze dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hij heeft twee glazen bier gedronken. Hij maakte nog een grapje bij het proosten: "Kijk, de student en de pensionado weten hoe het hoort"
Reya is hier echter weer een uitzondering.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:06 schreef Nautilus. het volgende:
't Is trouwens wel opvallend dat collega's die er het saaist uitzien, vaak erg grappig en gezelschap blijken te zien, terwijl die "dressed for success"-lui vaak slaapverwekkend zijn.
Lelijke zin.
Ik ben statisticus, u moet niet meteen te veel verwachten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Reya is hier echter weer een uitzondering.
Een beetje met spss kloten en iedereen is statisticus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben statisticus, u moet niet meteen te veel verwachten.
Wat Indiërs het werk laten doen en iedereen is IT-er.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beetje met spss kloten en iedereen is statisticus.
Die kans acht ik niet zo groot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat Indiërs het werk laten doen en iedereen is IT-er.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Webschip moest happen, niet jij.
Maar er zit wel een kern van waarheid in vrees ik ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |