Jij voelt elke 5 minuten wat anders. Het ene moment rammel je aan mijn kastdeur, het andere wijs je mij hardhandig het deurgat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat niet erom wat jij voelt, het gaat erom wat ik voel.
nee, die mis je niet.quote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
maar ik weet nog steeds niet of ik je serieus moet nemen
Ik ben wispelturig. Dat zit in mijn aard. Kan je daarmee leven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij voelt elke 5 minuten wat anders. Het ene moment rammel je aan mijn kastdeur, het andere wijs je mij hardhandig het deurgat.
Slecht teken. Er zijn nog geen privé-gesprekken tussen jullie uitgelekt?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Slecht teken. Er zijn nog geen privé-gesprekken tussen jullie uitgelekt?
In de mate waarin je gister te werk ging niet. Al begreep ik best dat je even je mannetje moest staan in die vijandige/gespannen sfeer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben wispelturig. Dat zit in mijn aard. Kan je daarmee leven?
sorry baasquote:
Dat is Paxcons schuld, dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de mate waarin je gister te werk ging niet. Al begreep ik best dat je even je mannetje moest staan in die vijandige/gespannen sfeer.
Dat stelde is al enigszins in mijn eigen post maar ik wilde geen namen noemen en op die wijze jullie onderlinge band nog verder onder druk zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Paxcons schuld, dat snap je toch wel?
Houd je de Harry Potter boeken nog vol, of heb je al een pauze ingelast?quote:
Ze heeft weer mensen genaaid, dus ja.quote:
Eh, in een stamppot. Maar eigenlijk eet ik het liever nietquote:
Je bent zelf een zure kool.quote:
Ik ook niet maar misschien moet ik het vanavond gaan makenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, in een stamppot. Maar eigenlijk eet ik het liever niet
Ohnoooquote:
Nu een pauze ja, mag af en toe wel aan mijn verslaving toegeven denk ik zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stelde is al enigszins in mijn eigen post maar ik wilde geen namen noemen en op die wijze jullie onderlinge band nog verder onder druk zetten.
[..]
Houd je de Harry Potter boeken nog vol, of heb je al een pauze ingelast?
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze heeft weer mensen genaaid, dus ja.
Ohhquote:
eh, aardappels, spekjes eh. Dit had je zelf ook geraden, maarjaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar misschien moet ik het vanavond gaan maken! Weet je wat er allemaal bijgaat dan?
[..]
Ohnooo
ga terug naar je drugslandjequote:
Ja graagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga terug naar je drugslandje
Ik bedoelde ook meer shit zoals kruidnagel enzo, aapjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eh, aardappels, spekjes eh. Dit had je zelf ook geraden, maarja
Hoe was mexico?quote:
Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik geen idee heb. Ik moet vaker gaan kokenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer shit zoals kruidnagel enzo, aapje. Dat er aardappels in een stamppot gaan kan ik zelf wel bedenken ja
Ik vind zuurkool zonder appelmoes ook niet lekker hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh. Ja met appelmoes klinkt zo stom
. Mn broer eet ook echt alles wat ie niet lekekr vindt met appelmoes namelijk
!
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik geen idee heb. Ik moet vaker gaan koken
Ahh, spruitjeeesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool zonder appelmoes ook niet lekker hoor.
Spruitjes zonder appelmoes ook niet echt.
Que tal amigo? Nee man, ben niet geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leuk he
heb je me vandaag nog gespot op de uni
Gewoon niet aan toegeven. Ik zit ook dapper in een t-shirt.quote:
Heb wel eens stamppot boerenkool gemaakt voor een FOK!ster. Ze wilde het graag met azijn en leverworst. Ik vond dat raar, maar het schijnt soort van normaal te zijn daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, goed. Zuurkool mag dan want dat is niet lekker
Neequote:
Muy bien y tu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Que tal amigo? Nee man, ben niet geweest.
Macarooooooniquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ze moest nadenken over macaroni en zuurkool.. laat het macaroni worden
Met azijn, gadverdammequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens stamppot boerenkool gemaakt voor een FOK!ster. Ze wilde het graag met azijn en leverworst. Ik vond dat raar, maar het schijnt soort van normaal te zijn daar.
Dos cerveza, por favor!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Muy bien y tu?
Hablo Español mas bueno despues una mes de Mexico
Ik zit nu in een badjas over mijn kleren en de verwarming hoogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet aan toegeven. Ik zit ook dapper in een t-shirt.
Al zal het contrast met Mexico toch wel iets groter zijn
Maar ik denk dat een beetje zout in de stamppot wel afdoende is aangezien de eigen sterke smaak van zuurkool. Echt een kenner ben ik niet want zo blij word ik er niet van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ze moest nadenken over macaroni en zuurkool.. laat het macaroni worden
Volgens mij gebruikt mijn ma ook azijn, maar leverworst?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met azijn, gadverdamme. Leverworst?! Gadverdamme
. Gewoon met spek en boter en/of melk.
Haha, wat ben je toch een heerlijk watje Aldoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit nu in een badjas over mijn kleren en de verwarming hoog
Ach, zo leer ik nog eens wat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met azijn, gadverdamme. Leverworst?! Gadverdamme
. Gewoon met spek en boter en/of melk.
Pak er een deken bij zou ik zeggen, of ren naakt de straat op om het weer gewend te raken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit nu in een badjas over mijn kleren en de verwarming hoog
Koud en regenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een heerlijk watje Aldo
[..]
Ach, zo leer ik nog eens wat.
Had ook speciaal een aardappelstamper gekochtLaatste keer dat ik aardappels at, geloof ik. Was ergens begin vorig jaar.
indo'quote:
nog geneukt?quote:
Geen idee, dat proef ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik denk dat een beetje zout in de stamppot wel afdoende is aangezien de eigen sterke smaak van zuurkool. Echt een kenner ben ik niet want zo blij word ik er niet van.
Baaahhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt mijn ma ook azijn, maar leverworst?
Wat eet jij dan allemaal als avond eten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een heerlijk watje Aldo
[..]
Ach, zo leer ik nog eens wat.
Had ook speciaal een aardappelstamper gekochtLaatste keer dat ik aardappels at, geloof ik. Was ergens begin vorig jaar.
met pics uiteraarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak er een deken bij zou ik zeggen, of ren naakt de straat op om het weer gewend te raken.
Min of meer. De eerste zin was goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Muy bien y tu?
Hablo Español mas bueno despues una mes de Mexico
bloed serieuze vraagquote:
Grammaticaal valt er nog wel wat te verbeteren jaquote:
:dquote:
oeno seveesa por vna voor is geen gesprekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grammaticaal valt er nog wel wat te verbeteren jaMaargoed schrijven heb ik dan ook niet gedaan, wel hele gesprekken in het spaans gevoerd
Hablo mejor Español despues de un mes en Mexicoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grammaticaal valt er nog wel wat te verbeteren jaMaargoed schrijven heb ik dan ook niet gedaan, wel hele gesprekken in het spaans gevoerd
Ik kan doorgaan voor blank.quote:
Je vindt zout te lekker? Je gaat jezelf ook likken na het sporten onder de douche?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, dat proef ik wel. Ik vind zout te lekker
[..]
Baaahh
[..]
Wat eet jij dan allemaal als avond eten?
ooow, valt best wel meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Hablo mejor Español despues de un mes en Mexico
Coño patrick, ziiieeekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Hablo mejor Español despues de un mes en Mexico
Ik kan het je aanraden, blank zijn bevalt me wel.quote:
mn meissie is een indo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan doorgaan voor blank.
[..]
Je vindt zout te lekker? Je gaat jezelf ook likken na het sporten onder de douche?
Ik eet meestal iets van rijst of pasta. Of een maaltijdsalade.
Jij bent albino toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden, blank zijn bevalt me wel.
Deze post had wel een interessante opbouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan doorgaan voor blank.
[..]
Je vindt zout te lekker? Je gaat jezelf ook likken na het sporten onder de douche?
Ik eet meestal iets van rijst of pasta. Of een maaltijdsalade.
Mja, soms wordt ik aangezien voor Turk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden, blank zijn bevalt me wel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn meissie is een indo.
en dan bij die oma gaan eten enzo![]()
![]()
![]()
![]()
: ~: ~:
Dat is hoe ik rol, Daley.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post had wel een interessante opbouw.
uhhu bizar veel mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, soms wordt ik aangezien voor Turk.
[..]![]()
Doe je goed. Grote familie zeker?
[..]
Dat is hoe ik rol, Daley.
eng figuur gespot!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh, leuke meisjes stappen uit in Almelo
Hey, ik ga ze niet achternaquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Toeval? Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoezo zouquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
over 33 minuten zou ik een tentamen hebben.
Ruftanaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM - Op de lijst met kindernamen die dinsdag bekend werd gemaakt, staan heel wat opvallende namen. Zo noemde iemand zijn of haar dochter Smiley en werden er 23 Badrs en één Adolf geboren in 2013.
Ook de namen Khadaffi en Chavez staan op de lijst. Iemand noemde zijn of haar dochter Tram.
Op de lijst staan ook exotische namen als Ar’Disianthony, D’sire, Ky’shawn, Shaéveron, Xzi’Jayno, Abhoney-Spechelley en He. Andere opvallende namen zijn Djazzy, Hilarius, Ruftana, Hinneman, Bruun en Pathe.
Verder lijkt Sylvie een stuk populairder dan Sabia, want die laatste naam komt maar één keer voor tegenover 30 Sylvie's. Er werden overigens 78 Rafaels geboren.
Messi kwam in 2013 twee keer voor, evenals de naam Ronaldo.
Tess het meest bij meisjes en Sem bij de jongetjes.!!!!!!!!!!!
wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds binnenpretjes door die fedoracoin telefoonkoper van gisteren
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds binnenpretjes door die fedoracoin telefoonkoper van gisteren
Goddamnitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto ging mij bellen en ik wist niet dat hij het was en toen
Ja ik vroeg alleen: Spreek ik met etsu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Etsu het volgende:
Ik wil niet weten wat Toto dacht toen ik zei dat ik niet was geïnteresseerd.
Ik onderbrak je volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg alleen: Spreek ik met etsu?
De winkels zijn nu open.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Shit, ik heb mn inwerkprogramma van mn stageplek gekregen. Witte blouse, KAK HEBK TOH NIET
+90quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat die van Turkije is.
Als je dat niet weet ben je in een erg blanke buurt opgegroeid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat die van Turkije is.
Opzoeken mag niet.quote:
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je in een erg blanke buurt opgegroeid.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij had niks door.
Mensen verwachten mijn stem niet
Duitsland +49quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen is +48
Geen dank voor dit feitje.
Nederland +010quote:
Ha! Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef Etsu het volgende:
trouwens crack, ik ben bezig met huis opruimen enzo, want t is best wel een rommel
015 is een topnummer van mc martingquote:
quote:
gayquote:
Bewegen is overratedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet weer gaan sporten maar heb geen zin.
luiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet weer gaan sporten maar heb geen zin.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet weer gaan sporten maar heb wel zin.
Nee, ik moet afvallen en gespierder worden.quote:
Weet ik. Ik wil niet lui zijn, maar toch.quote:
rot opquote:
Minder vreten, meer neukenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik moet afvallen en gespierder worden.
[..]
Weet ik. Ik wil niet lui zijn, maar toch.
*wordtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rot op
je word er moe van
beter lui dan moe
Maar de enige die met mij willen neuken, heb ik geen interesse in.quote:
Ik benut mn tijd anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
*wordt
en ik vind dat chill, maar kan er mee te maken hebben dat ik al sport sinds ik op voetbal mocht
hoezoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de enige die met mij willen neuken, heb ik geen interesse in.
Zou wel mooi zijnquote:
zak eroverheen trekken en klaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de enige die met mij willen neuken, heb ik geen interesse in.
Niet.quote:
lulquote:
Omdat ik erg selectief ben.quote:
Het gaat niet alleen om het gezicht. Moet een prachtig lijf zijn in totaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zak eroverheen trekken en klaar.
Je bent te kieskeurig, je bent toch geen wijf man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |