Jij voelt elke 5 minuten wat anders. Het ene moment rammel je aan mijn kastdeur, het andere wijs je mij hardhandig het deurgat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat niet erom wat jij voelt, het gaat erom wat ik voel.
nee, die mis je niet.quote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
maar ik weet nog steeds niet of ik je serieus moet nemen
Ik ben wispelturig. Dat zit in mijn aard. Kan je daarmee leven?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij voelt elke 5 minuten wat anders. Het ene moment rammel je aan mijn kastdeur, het andere wijs je mij hardhandig het deurgat.
Slecht teken. Er zijn nog geen privé-gesprekken tussen jullie uitgelekt?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Slecht teken. Er zijn nog geen privé-gesprekken tussen jullie uitgelekt?
In de mate waarin je gister te werk ging niet. Al begreep ik best dat je even je mannetje moest staan in die vijandige/gespannen sfeer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben wispelturig. Dat zit in mijn aard. Kan je daarmee leven?
sorry baasquote:
Dat is Paxcons schuld, dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de mate waarin je gister te werk ging niet. Al begreep ik best dat je even je mannetje moest staan in die vijandige/gespannen sfeer.
Dat stelde is al enigszins in mijn eigen post maar ik wilde geen namen noemen en op die wijze jullie onderlinge band nog verder onder druk zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Paxcons schuld, dat snap je toch wel?
Houd je de Harry Potter boeken nog vol, of heb je al een pauze ingelast?quote:
Ze heeft weer mensen genaaid, dus ja.quote:
Eh, in een stamppot. Maar eigenlijk eet ik het liever nietquote:
Je bent zelf een zure kool.quote:
Ik ook niet maar misschien moet ik het vanavond gaan makenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, in een stamppot. Maar eigenlijk eet ik het liever niet
Ohnoooquote:
Nu een pauze ja, mag af en toe wel aan mijn verslaving toegeven denk ik zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stelde is al enigszins in mijn eigen post maar ik wilde geen namen noemen en op die wijze jullie onderlinge band nog verder onder druk zetten.
[..]
Houd je de Harry Potter boeken nog vol, of heb je al een pauze ingelast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |