Gister voor t eerst in zn 6 jaar dat ik mn laptop dicht deed omdat ik echt totaal geen zin er in hadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik las rukken ipv tukken
wow ik kon je eerst niet vinden
niet verwacht van je dat ik zo ver naar beneden moest kijkenvalt me tegen
leuke muts
Is wel zo, ik krijg nikssssquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Buma
verschrikkelijke kut maffia bende is dat zeg
Buma Stemra, zorgt er voor dat artiesten moneys krijgen als je nummer wordt gedraaid.quote:
Ik vond er ook niks aan gisterenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gister voor t eerst in zn 6 jaar dat ik mn laptop dicht deed omdat ik echt totaal geen zin er in had
een unicum
oh oke bel die danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buma Stemra, zorgt er voor dat artiesten moneys krijgen als je nummer wordt gedraaid.
Ik denk dat het een overvloed aan etsu was zo aan de cijfers gezienquote:
Ik vind hem zelf niks, maar eh okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:47 schreef Jimbo het volgende:
en va gooi je nummertje hier eens online dan
Ik zie the wildcat van porter robinson, altijd HEERLIJK. En dan Lazy Rich er bijquote:
ga hem nu luisteren, dit is die ook op de radio komt ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf niks, maar eh okHeb iets leukers in de steigers staan, BUT MORE ON THAT LATER
https://soundcloud.com/borrrrr/bor-filet-mignon
Kwam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga hem nu luisteren, dit is die ook op de radio komt ?
ja kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een overvloed aan etsu was zo aan de cijfers gezien
nou enquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, ik ken hem al herinner ik me nu
Maar hij blijkt al 3 jaar oud te zijn ofzoNiet dat dat slecht is, lang niet gehoord
Is niet ergquote:
Vind het wel een lekker nummer, leuk voor achter film materiaal.quote:
Really?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het wel een lekker nummer, leuk voor achter film materiaal.
Zou er niet een avond op los kunnen gaan, maar dat kan ik maar op heel weinig electrische muziek en zelfs dan zit er vaak nog een gitaar doorheen
Ja ik zou het wel achter mn filmmateriaal plakkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Maakt mij niet echt uit op welke manier je het leuk vindt
Muziek staat vrij voor interpretatie
luister nu die 15minutes of fame, dat soort shit vind ik wel heel vet altijd. Bekende muziek in een keiharde remixquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Maakt mij niet echt uit op welke manier je het leuk vindt
Muziek staat vrij voor interpretatie
http://www.lindanieuws.nl(...)j-vrouwen-wordt-hip/quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef supersof het volgende:
awh zie dit hahaha
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/meisje-ziet-vader-dubbel/
xcachet
cachie
cachet
Jij bent een vriend van oplichters.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buma Stemra, zorgt er voor dat artiesten moneys krijgen als je nummer wordt gedraaid.
Ik stond gisteren ook maar 25ste overall.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een overvloed aan etsu was zo aan de cijfers gezien
Feminstenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:12 schreef supersof het volgende:
Domste quote OOIT
als de hipsters het voor elkaar kregen dat mannen hun baard weer laten staan, dan kunnen de feministen er vast voor zorgen dat vrouwen hun schaamhaar niet meer scheren.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik stond gisteren ook maar 25ste overall.
Maar een baard bij mannen staat goed, een harige kut is gewoon ronduit ranzigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:12 schreef supersof het volgende:
Domste quote OOIT
als de hipsters het voor elkaar kregen dat mannen hun baard weer laten staan, dan kunnen de feministen er vast voor zorgen dat vrouwen hun schaamhaar niet meer scheren.
Maar bij mij is het heel simpel. Als jij minder post, dan post ik ook minder.quote:
Dit vind ik een leuke comment.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar bij mij is het heel simpel. Als jij minder post, dan post ik ook minder.
sommigen draaien echt door jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FeminstenOpzich niks tegen emancipatie. Maar heel veel feminsten zijn niet voor vrouwen, maar tegen mannen
succesquote:
Heel de emancipatie draait door. Net als de positieve discriminatie.quote:
Succes ermeequote:
Je moest een weten wat er allemaal qua eten uit deze gouden handjes weet te komen :yquote:
Kook voor mij, ooitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moest een weten wat er allemaal qua eten uit deze gouden handjes weet te komen :y
Ik zoek nog wel een DJ voor mn dikke partyquote:
Gratis drank neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een DJ voor mn dikke party
eten included
Ja, maar vervoer moetj e wel zelf regelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gratis drank neem ik aan?
Vriend van me heeft zijn rijbewijs bijna, hij wil mijn roadie zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar vervoer moetj e wel zelf regelen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zijn rijbewijs bijna, hij wil mijn roadie zijn
Lekkor. Ga ik ook doen nu.quote:
Ik kan wel zingen als het moet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een DJ voor mn dikke party
eten included
Lekkerquote:
Spreekkoren zullen ook ten gehore gebracht worden als ik mn maten een beetje kenquote:
haha mutoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef Muto het volgende:
Als supersof (hoi sherlock) weg is, heeft dat het zelfde effect als een vertrek van Jimbo: dan ga ik minder posten.
Dus, sof wordt gemist.
(kun je niet meer zeggen dat niemand je mist en dat je dus vaker weg kunt blijven.)
Dat ligt eraan. Waar wil jij de politie te lijf?quote:
met jou?quote:
kunnen dat in rusland doen, dat is een grote behalingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Waar wil jij de politie te lijf?
Wellicht een jaren 60 knokpartij in Amsterdam?
Ja, maar je wordt wel dusdanig in elkaar gemept dat je de eerste tijd geeneens doorhebt dat je in een Siberisch kamp zitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kunnen dat in rusland doen, dat is een grote behaling
gaat om de statusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt wel dusdanig in elkaar gemept dat je de eerste tijd geeneens doorhebt dat je in een Siberisch kamp zit
Ik ook niet daarom is het dan zo speciaalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen toch helemaal niet, gekkie.
Ahja, zit wat in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom is het dan zo speciaal
Anders maken we er een politieke issue van. Voor de rechten van de mens trokken wij ten strijden!quote:
Dus wanneer zie ik je?quote:
Doen we, we zullen als helden in de boeken geschreven worden, vereeuwigd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders maken we er een politieke issue van. Voor de rechten van de mens trokken wij ten strijden!
Overmorgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wanneer zie ik je?
Gisteren aan de eerste aflevering van Sherlock begonnen trouwenswel geinig en lange afleveringen.
Tof! Kunnen we gelijk samen Sherlock kijken, dat moet toch wel voor iets tellen als de ander 'm nog niet gezien heeft? Dat je hun reactie kan zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Overmorgen.
Nice! Zou willen dat ik kon kijken alsof ik ze nog nooit gezien had. Jelly.
Keep away from the spoilers, though.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Sof en Jimbo. Het was wel te merken dat jullie afwezig waren hoor. Wat een hoop gejank, gezeur en kwebbelende bakvissen
oke dm de uitnodiging tzt maarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
Als ik t kan missen wil ik vd zomer echt een megaparty geven, varken aan t spit, overal eten en bier, veel mensen dit dat.
Project X-Rotterdam jeweetz
De andere autisten durven het niet te uiten.quote:
Dit klopt ook. Sof is een gevoelig puntje voor mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:34 schreef Muto het volgende:
[..]
De andere autisten durven het niet te uiten.
Dat is toch andersss.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof! Kunnen we gelijk samen Sherlock kijken, dat moet toch wel voor iets tellen als de ander 'm nog niet gezien heeft? Dat je hun reactie kan zien
Firefly gezien?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Sof en Jimbo. Het was wel te merken dat jullie afwezig waren hoor. Wat een hoop gejank, gezeur en kwebbelende bakvissen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
hoezoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt ook. Sof is een gevoelig puntje voor mij.
ik ging pas 21.20 weg ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al om 21:00 om je terugkeer gesmeekt. Het houd een keertje op he
Ik niet bepaald. Nog toetsen vandaag, of is dit een tussen dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging pas 21.20 weg ofzo
en 22.00 sliep ik
ik had eigenlijk geschiedenis over 8 minuten. Maar daar ga ik dus niet heenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet bepaald. Nog toetsen vandaag, of is dit een tussen dag?
Maar klinkt goed, niet volhouden dit ritme hoor.
wat voel je?quote:
Wees blij dat je tenminste gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik moet vaker weg gaan
dan word ik gewaardeerd
ohquote:
Maatschappijwetenschappen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had eigenlijk geschiedenis over 8 minuten. Maar daar ga ik dus niet heen
morgen maw![]()
en jawel, wel volhouden
Het gaat niet erom wat jij voelt, het gaat erom wat ik voel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
nou nee
ik vind je soms echt een mongool
maar de laatste tijd vind ik je wel aardig
wat voel je danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat niet erom wat jij voelt, het gaat erom wat ik voel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
Maar nu je in hebt gezien dat jhali dom is kan ik je meer waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |