Feminstenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:12 schreef supersof het volgende:
Domste quote OOIT
als de hipsters het voor elkaar kregen dat mannen hun baard weer laten staan, dan kunnen de feministen er vast voor zorgen dat vrouwen hun schaamhaar niet meer scheren.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik stond gisteren ook maar 25ste overall.
Maar een baard bij mannen staat goed, een harige kut is gewoon ronduit ranzigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:12 schreef supersof het volgende:
Domste quote OOIT
als de hipsters het voor elkaar kregen dat mannen hun baard weer laten staan, dan kunnen de feministen er vast voor zorgen dat vrouwen hun schaamhaar niet meer scheren.
Maar bij mij is het heel simpel. Als jij minder post, dan post ik ook minder.quote:
Dit vind ik een leuke comment.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar bij mij is het heel simpel. Als jij minder post, dan post ik ook minder.
sommigen draaien echt door jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FeminstenOpzich niks tegen emancipatie. Maar heel veel feminsten zijn niet voor vrouwen, maar tegen mannen
succesquote:
Heel de emancipatie draait door. Net als de positieve discriminatie.quote:
Succes ermeequote:
Je moest een weten wat er allemaal qua eten uit deze gouden handjes weet te komen :yquote:
Kook voor mij, ooitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moest een weten wat er allemaal qua eten uit deze gouden handjes weet te komen :y
Ik zoek nog wel een DJ voor mn dikke partyquote:
Gratis drank neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een DJ voor mn dikke party
eten included
Ja, maar vervoer moetj e wel zelf regelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gratis drank neem ik aan?
Vriend van me heeft zijn rijbewijs bijna, hij wil mijn roadie zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar vervoer moetj e wel zelf regelen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zijn rijbewijs bijna, hij wil mijn roadie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |