Gister voor t eerst in zn 6 jaar dat ik mn laptop dicht deed omdat ik echt totaal geen zin er in hadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik las rukken ipv tukken
wow ik kon je eerst niet vinden
niet verwacht van je dat ik zo ver naar beneden moest kijkenvalt me tegen
leuke muts
Is wel zo, ik krijg nikssssquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Buma
verschrikkelijke kut maffia bende is dat zeg
Buma Stemra, zorgt er voor dat artiesten moneys krijgen als je nummer wordt gedraaid.quote:
Ik vond er ook niks aan gisterenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gister voor t eerst in zn 6 jaar dat ik mn laptop dicht deed omdat ik echt totaal geen zin er in had
een unicum
oh oke bel die danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buma Stemra, zorgt er voor dat artiesten moneys krijgen als je nummer wordt gedraaid.
Ik denk dat het een overvloed aan etsu was zo aan de cijfers gezienquote:
Ik vind hem zelf niks, maar eh okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:47 schreef Jimbo het volgende:
en va gooi je nummertje hier eens online dan
Ik zie the wildcat van porter robinson, altijd HEERLIJK. En dan Lazy Rich er bijquote:
ga hem nu luisteren, dit is die ook op de radio komt ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf niks, maar eh okHeb iets leukers in de steigers staan, BUT MORE ON THAT LATER
https://soundcloud.com/borrrrr/bor-filet-mignon
Kwam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga hem nu luisteren, dit is die ook op de radio komt ?
ja kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een overvloed aan etsu was zo aan de cijfers gezien
nou enquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, ik ken hem al herinner ik me nu
Maar hij blijkt al 3 jaar oud te zijn ofzoNiet dat dat slecht is, lang niet gehoord
Is niet ergquote:
Vind het wel een lekker nummer, leuk voor achter film materiaal.quote:
Really?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het wel een lekker nummer, leuk voor achter film materiaal.
Zou er niet een avond op los kunnen gaan, maar dat kan ik maar op heel weinig electrische muziek en zelfs dan zit er vaak nog een gitaar doorheen
Ja ik zou het wel achter mn filmmateriaal plakkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Maakt mij niet echt uit op welke manier je het leuk vindt
Muziek staat vrij voor interpretatie
luister nu die 15minutes of fame, dat soort shit vind ik wel heel vet altijd. Bekende muziek in een keiharde remixquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Maakt mij niet echt uit op welke manier je het leuk vindt
Muziek staat vrij voor interpretatie
http://www.lindanieuws.nl(...)j-vrouwen-wordt-hip/quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef supersof het volgende:
awh zie dit hahaha
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/meisje-ziet-vader-dubbel/
xcachet
cachie
cachet
Jij bent een vriend van oplichters.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buma Stemra, zorgt er voor dat artiesten moneys krijgen als je nummer wordt gedraaid.
Ik stond gisteren ook maar 25ste overall.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een overvloed aan etsu was zo aan de cijfers gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |