Doen we, we zullen als helden in de boeken geschreven worden, vereeuwigd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders maken we er een politieke issue van. Voor de rechten van de mens trokken wij ten strijden!
Overmorgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wanneer zie ik je?
Gisteren aan de eerste aflevering van Sherlock begonnen trouwenswel geinig en lange afleveringen.
Tof! Kunnen we gelijk samen Sherlock kijken, dat moet toch wel voor iets tellen als de ander 'm nog niet gezien heeft? Dat je hun reactie kan zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Overmorgen.
Nice! Zou willen dat ik kon kijken alsof ik ze nog nooit gezien had. Jelly.
Keep away from the spoilers, though.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Sof en Jimbo. Het was wel te merken dat jullie afwezig waren hoor. Wat een hoop gejank, gezeur en kwebbelende bakvissen
oke dm de uitnodiging tzt maarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
Als ik t kan missen wil ik vd zomer echt een megaparty geven, varken aan t spit, overal eten en bier, veel mensen dit dat.
Project X-Rotterdam jeweetz
De andere autisten durven het niet te uiten.quote:
Dit klopt ook. Sof is een gevoelig puntje voor mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:34 schreef Muto het volgende:
[..]
De andere autisten durven het niet te uiten.
Dat is toch andersss.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof! Kunnen we gelijk samen Sherlock kijken, dat moet toch wel voor iets tellen als de ander 'm nog niet gezien heeft? Dat je hun reactie kan zien
Firefly gezien?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Sof en Jimbo. Het was wel te merken dat jullie afwezig waren hoor. Wat een hoop gejank, gezeur en kwebbelende bakvissen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
hoezoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt ook. Sof is een gevoelig puntje voor mij.
ik ging pas 21.20 weg ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al om 21:00 om je terugkeer gesmeekt. Het houd een keertje op he
Ik niet bepaald. Nog toetsen vandaag, of is dit een tussen dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging pas 21.20 weg ofzo
en 22.00 sliep ik
ik had eigenlijk geschiedenis over 8 minuten. Maar daar ga ik dus niet heenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet bepaald. Nog toetsen vandaag, of is dit een tussen dag?
Maar klinkt goed, niet volhouden dit ritme hoor.
wat voel je?quote:
Wees blij dat je tenminste gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik moet vaker weg gaan
dan word ik gewaardeerd
ohquote:
Maatschappijwetenschappen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had eigenlijk geschiedenis over 8 minuten. Maar daar ga ik dus niet heen
morgen maw![]()
en jawel, wel volhouden
Het gaat niet erom wat jij voelt, het gaat erom wat ik voel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
nou nee
ik vind je soms echt een mongool
maar de laatste tijd vind ik je wel aardig
wat voel je danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat niet erom wat jij voelt, het gaat erom wat ik voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |