Lekkor. Ga ik ook doen nu.quote:
Ik kan wel zingen als het moet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een DJ voor mn dikke party
eten included
Lekkerquote:
Spreekkoren zullen ook ten gehore gebracht worden als ik mn maten een beetje kenquote:
haha mutoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef Muto het volgende:
Als supersof (hoi sherlock) weg is, heeft dat het zelfde effect als een vertrek van Jimbo: dan ga ik minder posten.
Dus, sof wordt gemist.
(kun je niet meer zeggen dat niemand je mist en dat je dus vaker weg kunt blijven.)
Dat ligt eraan. Waar wil jij de politie te lijf?quote:
met jou?quote:
kunnen dat in rusland doen, dat is een grote behalingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Waar wil jij de politie te lijf?
Wellicht een jaren 60 knokpartij in Amsterdam?
Ja, maar je wordt wel dusdanig in elkaar gemept dat je de eerste tijd geeneens doorhebt dat je in een Siberisch kamp zitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kunnen dat in rusland doen, dat is een grote behaling
gaat om de statusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt wel dusdanig in elkaar gemept dat je de eerste tijd geeneens doorhebt dat je in een Siberisch kamp zit
Ik ook niet daarom is het dan zo speciaalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen toch helemaal niet, gekkie.
Ahja, zit wat in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom is het dan zo speciaal
Anders maken we er een politieke issue van. Voor de rechten van de mens trokken wij ten strijden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |