quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh, leuke meisjes stappen uit in Almelo
quote:
Toeval? Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh, leuke meisjes stappen uit in Almelo
hoezo zouquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
over 33 minuten zou ik een tentamen hebben.
Ruftanaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
AMSTERDAM - Op de lijst met kindernamen die dinsdag bekend werd gemaakt, staan heel wat opvallende namen. Zo noemde iemand zijn of haar dochter Smiley en werden er 23 Badrs en één Adolf geboren in 2013.
Ook de namen Khadaffi en Chavez staan op de lijst. Iemand noemde zijn of haar dochter Tram.
Op de lijst staan ook exotische namen als Ar’Disianthony, D’sire, Ky’shawn, Shaéveron, Xzi’Jayno, Abhoney-Spechelley en He. Andere opvallende namen zijn Djazzy, Hilarius, Ruftana, Hinneman, Bruun en Pathe.
Verder lijkt Sylvie een stuk populairder dan Sabia, want die laatste naam komt maar één keer voor tegenover 30 Sylvie's. Er werden overigens 78 Rafaels geboren.
Messi kwam in 2013 twee keer voor, evenals de naam Ronaldo.
Tess het meest bij meisjes en Sem bij de jongetjes.!!!!!!!!!!!
wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds binnenpretjes door die fedoracoin telefoonkoper van gisteren
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds binnenpretjes door die fedoracoin telefoonkoper van gisteren
Goddamnitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto ging mij bellen en ik wist niet dat hij het was en toen
Ja ik vroeg alleen: Spreek ik met etsu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Etsu het volgende:
Ik wil niet weten wat Toto dacht toen ik zei dat ik niet was geïnteresseerd.
Ik onderbrak je volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg alleen: Spreek ik met etsu?
De winkels zijn nu open.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Shit, ik heb mn inwerkprogramma van mn stageplek gekregen. Witte blouse, KAK HEBK TOH NIET
+90quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat die van Turkije is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |