oeno seveesa por vna voor is geen gesprekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grammaticaal valt er nog wel wat te verbeteren jaMaargoed schrijven heb ik dan ook niet gedaan, wel hele gesprekken in het spaans gevoerd
Hablo mejor Español despues de un mes en Mexicoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Grammaticaal valt er nog wel wat te verbeteren jaMaargoed schrijven heb ik dan ook niet gedaan, wel hele gesprekken in het spaans gevoerd
Ik kan doorgaan voor blank.quote:
Je vindt zout te lekker? Je gaat jezelf ook likken na het sporten onder de douche?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, dat proef ik wel. Ik vind zout te lekker
[..]
Baaahh
[..]
Wat eet jij dan allemaal als avond eten?
ooow, valt best wel meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Hablo mejor Español despues de un mes en Mexico
Coño patrick, ziiieeekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Hablo mejor Español despues de un mes en Mexico
Ik kan het je aanraden, blank zijn bevalt me wel.quote:
mn meissie is een indo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan doorgaan voor blank.
[..]
Je vindt zout te lekker? Je gaat jezelf ook likken na het sporten onder de douche?
Ik eet meestal iets van rijst of pasta. Of een maaltijdsalade.
Jij bent albino toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden, blank zijn bevalt me wel.
Deze post had wel een interessante opbouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan doorgaan voor blank.
[..]
Je vindt zout te lekker? Je gaat jezelf ook likken na het sporten onder de douche?
Ik eet meestal iets van rijst of pasta. Of een maaltijdsalade.
Mja, soms wordt ik aangezien voor Turk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden, blank zijn bevalt me wel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn meissie is een indo.
en dan bij die oma gaan eten enzo![]()
![]()
![]()
![]()
: ~: ~:
Dat is hoe ik rol, Daley.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post had wel een interessante opbouw.
uhhu bizar veel mensen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, soms wordt ik aangezien voor Turk.
[..]![]()
Doe je goed. Grote familie zeker?
[..]
Dat is hoe ik rol, Daley.
eng figuur gespot!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh, leuke meisjes stappen uit in Almelo
Hey, ik ga ze niet achternaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |