Summergirl?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Crack_ het volgende:
Oceanview ken ik alleen van dat meisje met die dikke tieten.
picsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Crack_ het volgende:
Oceanview ken ik alleen van dat meisje met die dikke tieten.
Nee, dat heb ik hem voorgesteld als nieuw baantje. Daar zou hij goed geld mee kunnen verdienenquote:
Waarheidquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
Hallo hallo jullie favoriete user is er weer
Daar is geen tijd voor. Nu dat debiele topic kapen mag doe ik maar gewoon net zo debiel meequote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Crack_ het volgende:
STUART!! Kijk zie je, irritant. En nog geen eens de moeite nemen voor een mooie tt
Ezell het is niet leuk hier vanavond. Ik geloof nog altijd in je maar ik ga de SC links leggen.quote:
Hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
Jamaar.. ik heb zo weinig topicsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is geen tijd voor. Nu dat debiele topic kapen mag doe ik maar gewoon net zo debiel mee
ik zie die user hier nog heul nie postenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
Oh, nvm het is uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zie die user hier nog heul nie posten
quote:
hey cachiequote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
yvonne natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Wie is jouw favoriete fokker dan typisch?
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensenquote:
echt hoorquote:
leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensen![]()
Vertel jouw lijstje maar eens dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Oceanview het volgende:
Mijn favo fokkers lijstje.!!!!
zo outdated snik
Echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensen![]()
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.
Komt wel goed met mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O jammer, nouja van wat ik weet was ze toch altijd jaloers dus ach.. Veel leukere meisjes
Ja maar dat is toch ook logischquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt hoor
dat vind ik wel kut aan fok
het is maar internet
maar toch geef ik wel enorm veel om sommige users
Ja, ik geef alleen om mijn ouders. Daarbuiten eigenlijk om niemand. Dat vind ik soms best jammerquote:
apaatquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij geeft echt geen neuk om niemand hier dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt hoor
dat vind ik wel kut aan fok
het is maar internet
maar toch geef ik wel enorm veel om sommige users
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi elan
Is de rust tussen jou en tjacka wedergekeerd?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij geeft echt geen neuk om niemand hier dat kan gewoon niet.
nee hij denkt nog steeds dat ik een act op zetquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi elan
Is de rust tussen jou en tjacka wedergekeerd?
hallo Inso fokkie hierquote:
ik ken iemand hier die hij wel een neuk geeftquote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
O jeetje, mijn lieve rechterhand, pas goed op jezelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell het is niet leuk hier vanavond. Ik geloof nog altijd in je maar ik ga de SC links leggen.
Alles goed?quote:
picsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Crack_ het volgende:
Die zanger van Maroon 5 kan skinny jeans ook wel goed hebben
Raar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik geef alleen om mijn ouders. Daarbuiten eigenlijk om niemand. Dat vind ik soms best jammer
Niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hij denkt nog steeds dat ik een act op zet
Zelfde zelfde. Morgenochtend maar weer eens sportenquote:
Ja. Ik vraag me altijd af of het wel goed komt met mij op relatiegebied. Ik ben raar ofzo. MAAR JA.quote:
Wat heb je gedaan vanavond?quote:
Zeg er wat van. Gebruik je mod-magie.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hij denkt nog steeds dat ik een act op zet
wat een onzinquote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
de raam, snik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb het koud ik heb de hele avond de raam open gehad
zie de andere post.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet.
Dat zei ik net tegen je dat ik geloof dat jij de hele dag alleen maar trollt.
Maar wel zielig voor de mensen die denken dat het je wel wat boeit toch? Of zie je dat niet zo.
fixedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin
ik hou van inso, lavje, cachetje, en fokkie. EZELL
als ik die niet meer spreek ga ik wel beetje huilen hoor.
Tjacka en ik lijken niet op elkaar hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet.
Jullie lijken exact op elkaar.
Allebei nietsontziende trollen.
Ik heb je niet heel erg gespot hoor, lurkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest bezig voor school. Maar fok leidde mij af. En jij?
Ik mis mezelf in dit rijtje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin
ik hou van inso, lavje, cachetje, en fokkie.
iedereen is raarquote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me altijd af of het wel goed komt met mij op relatiegebied. Ik ben raar ofzo. MAAR JA.
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het past wel opvallend goed he allemaal
Tjacka is een stuk dommer maar jullie zijn wel 2 dezelfde karakters die houden van trollen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka en ik lijken niet op elkaar hoor.
preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leven is te kort om normaal te zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg snel hequote:
omg, ga jou alvast in mijn testament zettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je begint wel in die zone te komen ja, net als LR muto en sofje.
ik lees nu the power of nowquote:
dat is ook nog wel geloofwaardig als je met iemand ga via dat internetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mis mezelf in dit rijtje.
Verder geloof ik er niks van omdat jouw lijfspreuk hier nu eenmaal is: "Het is maar internet "
Oh, ja lurk veel de laatste tijd. Ik ontgroei fok langzaam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je niet heel erg gespot hoor, lurker![]()
The Blacklist gekeken. Goeie serieEn daarna sociaal gedaan met mijn virtuele vrienden toch
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is een stuk dommer maar jullie zijn wel 2 dezelfde karakters die houden van trollen.
Ik heb haar al gewappt. Vreemdgaan doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden. Ezell mag hier niet van weten. HOOR JE ME?
Ja nouja, misschien schrikken mensen van hoe ik ben. Of van mijn aanwezige uiterlijk.quote:
Je blijft van Ezell af, hoor je me?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb haar al gewappt. Vreemdgaan doe je maar in je eigen tijd
Ja ik wil ook zo'n loose fit broek maar kan niet vinden voor vrouwen die niet overdreven duur zijn en voor mannen heb je ze overal?quote:
3e plek. Ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin
ik hou van inso, lavje, cachetje, en fokkie.
dit vraagt natuurlijk om pics te verduidelijkingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja nouja, misschien schrikken mensen van hoe ik ben. Of van mijn aanwezige uiterlijk.
Maargoed, genoeg gejenkt vandaag
sorryquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
Ik zie je ondertussen wel beetje als internetvriend Tjacka.
Hopelijk vind je dat niet erg
Juist als het leven eeuwig duurde zou ik niet normaal doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Misschien op een andere zoeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zo'n loose fit broek maar kan niet vinden voor vrouwen die niet overdreven duur zijn en voor mannen heb je ze overal?
Tjacka is slimmer dan ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is een stuk dommer maar jullie zijn wel 2 dezelfde karakters die houden van trollen.
quote:
Ben je het ook eens met deze stelling?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
meisjes horen leggings aan te hebben.
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
mwehhhh.
wie wil mij troosten?
fokit?
inso?
elan?
Serieus maar waarom dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik vertrouw je voor geen meter
ik vertrouw je nog minder dan jhali
Je weet hoe ik eruitzie, dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk om pics te verduidelijking
dat snap je zelf ook wel
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
mwehhhh.
wie wil mij troosten?
fokit?
inso?
elan?
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Ben je het ook eens met deze stelling?
En als het kort is ga je normaal doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Juist als het leven eeuwig duurde zou ik niet normaal doen.
Heer-luk, zoals gewoonlijk de laatste tijdquote:
Ik had laatst stone island jeans gekocht in Berlijn. Een dag later verkocht ik die door met winst aan een debiel hier.quote:
omdat jij een troll bentquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus maar waarom dan?
JR-Style noemde me laatst oom Scar van Lion King trouwens dat vond ik echt kut.
Had ik ook toen ik een relatie kreegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ja lurk veel de laatste tijd. Ik ontgroei fok langzaam.
ik wil je wel pijpenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
mwehhhh.
wie wil mij troosten?
fokit?
inso?
elan?
CC?quote:
Stone Island is zo'n belachelijk duur merkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had laatst stone island jeans gekocht in Berlijn. Een dag later verkocht ik die door met winst aan een debiel hier.
Tot zover mijn handelaars mentaliteit verhaal die een miskoop in een goede koop veranderde.
quote:Hi Typisch
We zijn je artikelen nu voor je aan het inpakken en je pakket wordt binnen ongeveer 3-5 werkdagen bij je bezorgd. Je kunt je bestelling volgen door in te loggen op Mijn H&M.
Meer informatie over je bestelling(en) vind je verderop in deze e-mail.
Het was een vlaag van verstandsverbijstering dat ik dat kocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stone Island is zo'n belachelijk duur merk
Onder een andere naam maar ook die zie ik haast niet meerquote:
Chocolade eten en taksi drinken.quote:
Wel mazzel dat je hem kon doorverkopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een vlaag van verstandsverbijstering dat ik dat kocht.
3-5 dagen mijn reetquote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En als het kort is ga je normaal doen?
Ja, die na 1 maand relatie al bij haar in kwam wonenquote:
quote:
quote:Geachte heer/mevrouw Oceanview
Dank u voor uw aankoop bij Zara.com. Wij bevestigen dat uw order ontvangen werd met de gegevens die wij hierna tonen.
We informeren je via e-mail zodra de bestelling is verstuurd.
Dat boeit echt niemandquote:
Wel apart inderdaad, bij haar oudersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die na 1 maand relatie al bij haar in kwam wonen
Rip in peacequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onder een andere naam maar ook die zie ik haast niet meer
Nu spreek je jezelf tegen.quote:
Nouja, het werkt nog steeds, dus mij zie je niet hatenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel apart inderdaad, bij haar ouders
Ik heb zijn nummer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik weet hoe typisch IRL heet.
daar moeten jullie het mee doen
ook al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
True! Ik zou er zelf de zenuwen van krijgen maar inderdaad, zolang iedereen happy isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, het werkt nog steeds, dus mij zie je niet hatenZe zijn gelukkig, is toch koel?
ik geloof niet dat er mensen op de wereld bestaan die echt zo zwart voor hun ogen kan worden dan dat jij dat doet.quote:
Ja dus. Zoals ik al zei ging ik vandaag goed in de spiegel kijken naar mijn totale lichaam en daarna foto's met iPhone en ben echt serieus geschrokken. Op telefoon lijk ik nog dikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
die 3 kilo is er vast aan af te zien
Ik mis hem gewoon. Kun jij toch niet begrijpen zielloze vampier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo quote jij Stuarts post? Wat heeft hij hiermee te maken, Elan?
Inderdaad. 24 uur per dag op elkaars lip terwijl je nog zo kort een relatie hebt. Zou ik echt niet willen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Ik zou er zelf de zenuwen van krijgen maar inderdaad, zolang iedereen happy is
Ach, ga toch aan iemands anders penis zuigen. Ga. Weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mis hem gewoon. Kun jij toch niet begrijpen zielloze vampier.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. 24 uur per dag op elkaars lip terwijl je nog zo kort een relatie hebt. Zou ik echt niet willen.
Ik ook. Jeeej.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
Zwart voor de ogen worden? Boos worden of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er mensen op de wereld bestaan die echt zo zwart voor hun ogen kan worden dan dat jij dat doet.
leugensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is niet waar
hooguit mijn facebook als je mijn naam weet
ga weg kloonquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook. Jeeej.
Pff nee ik weet het niet meer zeker..
Wie doen datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. 24 uur per dag op elkaars lip terwijl je nog zo kort een relatie hebt. Zou ik echt niet willen.
preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
leven is te kort om een neuk te geven.
Nee. Een darkroom ingaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwart voor de ogen worden? Boos worden of zo?
Je moet weg van Etsu en ik ben het met hem eensquote:
ik ben jouw naam wel vergetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook. Jeeej.
Pff nee ik weet het niet meer zeker..
echt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet weg van Etsu en ik ben het met hem eens
lauraquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben jouw naam wel vergeten
vergeef mij
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is meer iets voor jou me je poepbruine slaapkamermuren
Jij bent ook een beetje bipolair hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ga toch aan iemands anders penis zuigen. Ga. Weg.
Je misplaatst een quote, snik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dan moet je maar weer weggaan. dat is t beste voor iedereen. [quote]
Ik wil met jou naar bed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje bipolair he![]()
Misschien kunnen we samen een lotgenotengroep beginnen hier op FOK! .
Stijn zal dit plan toejuichen.
Ja, wisr ik. Is normaal denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben jouw naam wel vergeten
vergeef mij
Jij bent anders nu dan een paar maanden geledenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow. Paar maanden geleden schold je me uit en nu ben je het me me eens. Ik voel me vereerd.
ja, wat je hier wel eens hebt gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwart voor de ogen worden? Boos worden of zo?
positief of negatief?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent anders nu dan een paar maanden geleden
moet je even langs interpolis gaan die zien alles glashelder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben dronken en zie het allemaal niet zo helder meer. Het spijt me.
Positiefquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
positief of negatief?
ara en VA zullen daar niet mee eens zijn
whahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet je even langs interpolis gaan die zien alles glashelder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik luister pas naar jou als ik mijn kleding bij jou mag ophalenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haar achternaam is Kreng. Ze heeft gewoon B van bitch gedaan vanwege anonimiteit.
wat lief.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Positief
Sinds je terugkomst heb ik NIETS op je aan te merken
Het interesseert me niet of anderen het wel of niet met mij eens zijn![]()
Hmmmm.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, wat je hier wel eens hebt gehad.
niet tegen mij. maar waar je ban voor kreeg.
als dat echt is zijn we internetvrienden.
maar ik geloof dat dus niet.
Bah arrogant.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen mag mij, dus zou mij nogal verbazen als je mij niet mocht.
Ik ga hem toch lokken en dan met al muh matties kapot slaan xdquote:
Laten we hem uitnodigen.quote:
hahaha terecht dan vieze flkkrtjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga hem toch lokken en dan met al muh matties kapot slaan xd
hahah xdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga hem toch lokken en dan met al muh matties kapot slaan xd
Okay boo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertel enkel de feiten, daar is niets arrogant aan.
Dit had ik nou nooit verwacht. Dankjewel Elan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Etsu is echt een baas. Zijn stem is mooi ook
We houden een seksfeest.quote:
laat maarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmmm.
Ik had 2 bans.
Eentje was voor die ruzie met GGMM en toen Yvonne zich daarmee bemoeide in Feyenoord-topic.
Andere was laatst vanwege dat liedje posten "er was een Amsterdammer doodgegaan" Toen die jongen in de gracht was gevallen.
Dus wat je zegt klopt niet.
Jij bent echt een meesterlijke trol ook nog eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit had ik nou nooit verwacht. Dankjewel Elan.
Ik weet het zeker. Ik wil met jou kinderen maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
presies dit
[..]
dubbelepunt dollar.
Boys onlyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan komt jhali ook zeker, wil ik niet
Met jou wil ik trouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent echt een meesterlijke trol ook nog eens.
Komt in orde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal bonbons en rozen.
Ik wil jou maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Ik wil met jou kinderen maken.
Serieus man wat lul je dan weer.quote:
nee ik deepthroat hemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihgihghii kom ik![]()
als ik tjacka voor mezelf mag hebben dan.
okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus man wat lul je dan weer.
Heb wel eens flink lopen flamen en rellen dat banwaardig was maar ben nooit geband geweest daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |