True! Ik zou er zelf de zenuwen van krijgen maar inderdaad, zolang iedereen happy isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, het werkt nog steeds, dus mij zie je niet hatenZe zijn gelukkig, is toch koel?
ik geloof niet dat er mensen op de wereld bestaan die echt zo zwart voor hun ogen kan worden dan dat jij dat doet.quote:
Ja dus. Zoals ik al zei ging ik vandaag goed in de spiegel kijken naar mijn totale lichaam en daarna foto's met iPhone en ben echt serieus geschrokken. Op telefoon lijk ik nog dikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
die 3 kilo is er vast aan af te zien
Ik mis hem gewoon. Kun jij toch niet begrijpen zielloze vampier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo quote jij Stuarts post? Wat heeft hij hiermee te maken, Elan?
Inderdaad. 24 uur per dag op elkaars lip terwijl je nog zo kort een relatie hebt. Zou ik echt niet willen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Ik zou er zelf de zenuwen van krijgen maar inderdaad, zolang iedereen happy is
Ach, ga toch aan iemands anders penis zuigen. Ga. Weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mis hem gewoon. Kun jij toch niet begrijpen zielloze vampier.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. 24 uur per dag op elkaars lip terwijl je nog zo kort een relatie hebt. Zou ik echt niet willen.
Ik ook. Jeeej.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik weet hoe typisch IRL heet.
daar moeten jullie het mee doen
Zwart voor de ogen worden? Boos worden of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er mensen op de wereld bestaan die echt zo zwart voor hun ogen kan worden dan dat jij dat doet.
leugensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is niet waar
hooguit mijn facebook als je mijn naam weet
ga weg kloonquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook. Jeeej.
Pff nee ik weet het niet meer zeker..
Wie doen datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. 24 uur per dag op elkaars lip terwijl je nog zo kort een relatie hebt. Zou ik echt niet willen.
preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
leven is te kort om een neuk te geven.
Nee. Een darkroom ingaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwart voor de ogen worden? Boos worden of zo?
Je moet weg van Etsu en ik ben het met hem eensquote:
ik ben jouw naam wel vergetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook. Jeeej.
Pff nee ik weet het niet meer zeker..
echt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet weg van Etsu en ik ben het met hem eens
lauraquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben jouw naam wel vergeten
vergeef mij
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is meer iets voor jou me je poepbruine slaapkamermuren
Jij bent ook een beetje bipolair hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, ga toch aan iemands anders penis zuigen. Ga. Weg.
Je misplaatst een quote, snik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dan moet je maar weer weggaan. dat is t beste voor iedereen. [quote]
Ik wil met jou naar bed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje bipolair he![]()
Misschien kunnen we samen een lotgenotengroep beginnen hier op FOK! .
Stijn zal dit plan toejuichen.
Ja, wisr ik. Is normaal denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben jouw naam wel vergeten
vergeef mij
Jij bent anders nu dan een paar maanden geledenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow. Paar maanden geleden schold je me uit en nu ben je het me me eens. Ik voel me vereerd.
ja, wat je hier wel eens hebt gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwart voor de ogen worden? Boos worden of zo?
positief of negatief?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent anders nu dan een paar maanden geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |