Tjacka is slimmer dan ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is een stuk dommer maar jullie zijn wel 2 dezelfde karakters die houden van trollen.
quote:
Ben je het ook eens met deze stelling?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
meisjes horen leggings aan te hebben.
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
mwehhhh.
wie wil mij troosten?
fokit?
inso?
elan?
Serieus maar waarom dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik vertrouw je voor geen meter
ik vertrouw je nog minder dan jhali
Je weet hoe ik eruitzie, dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk om pics te verduidelijking
dat snap je zelf ook wel
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
mwehhhh.
wie wil mij troosten?
fokit?
inso?
elan?
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Ben je het ook eens met deze stelling?
En als het kort is ga je normaal doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Juist als het leven eeuwig duurde zou ik niet normaal doen.
Heer-luk, zoals gewoonlijk de laatste tijdquote:
Ik had laatst stone island jeans gekocht in Berlijn. Een dag later verkocht ik die door met winst aan een debiel hier.quote:
omdat jij een troll bentquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus maar waarom dan?
JR-Style noemde me laatst oom Scar van Lion King trouwens dat vond ik echt kut.
Had ik ook toen ik een relatie kreegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ja lurk veel de laatste tijd. Ik ontgroei fok langzaam.
ik wil je wel pijpenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
mwehhhh.
wie wil mij troosten?
fokit?
inso?
elan?
CC?quote:
Stone Island is zo'n belachelijk duur merkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had laatst stone island jeans gekocht in Berlijn. Een dag later verkocht ik die door met winst aan een debiel hier.
Tot zover mijn handelaars mentaliteit verhaal die een miskoop in een goede koop veranderde.
quote:Hi Typisch
We zijn je artikelen nu voor je aan het inpakken en je pakket wordt binnen ongeveer 3-5 werkdagen bij je bezorgd. Je kunt je bestelling volgen door in te loggen op Mijn H&M.
Meer informatie over je bestelling(en) vind je verderop in deze e-mail.
Het was een vlaag van verstandsverbijstering dat ik dat kocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stone Island is zo'n belachelijk duur merk
Onder een andere naam maar ook die zie ik haast niet meerquote:
Chocolade eten en taksi drinken.quote:
Wel mazzel dat je hem kon doorverkopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een vlaag van verstandsverbijstering dat ik dat kocht.
3-5 dagen mijn reetquote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En als het kort is ga je normaal doen?
Ja, die na 1 maand relatie al bij haar in kwam wonenquote:
quote:
quote:Geachte heer/mevrouw Oceanview
Dank u voor uw aankoop bij Zara.com. Wij bevestigen dat uw order ontvangen werd met de gegevens die wij hierna tonen.
We informeren je via e-mail zodra de bestelling is verstuurd.
Dat boeit echt niemandquote:
Wel apart inderdaad, bij haar oudersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die na 1 maand relatie al bij haar in kwam wonen
Rip in peacequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onder een andere naam maar ook die zie ik haast niet meer
Nu spreek je jezelf tegen.quote:
Nouja, het werkt nog steeds, dus mij zie je niet hatenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel apart inderdaad, bij haar ouders
Ik heb zijn nummer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik weet hoe typisch IRL heet.
daar moeten jullie het mee doen
ook al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik weet hoe typisch IRL heet.
daar moeten jullie het mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |