Oh, ja lurk veel de laatste tijd. Ik ontgroei fok langzaam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je niet heel erg gespot hoor, lurker![]()
The Blacklist gekeken. Goeie serieEn daarna sociaal gedaan met mijn virtuele vrienden toch
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is een stuk dommer maar jullie zijn wel 2 dezelfde karakters die houden van trollen.
Ik heb haar al gewappt. Vreemdgaan doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden. Ezell mag hier niet van weten. HOOR JE ME?
Ja nouja, misschien schrikken mensen van hoe ik ben. Of van mijn aanwezige uiterlijk.quote:
Je blijft van Ezell af, hoor je me?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb haar al gewappt. Vreemdgaan doe je maar in je eigen tijd
Ja ik wil ook zo'n loose fit broek maar kan niet vinden voor vrouwen die niet overdreven duur zijn en voor mannen heb je ze overal?quote:
3e plek. Ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin
ik hou van inso, lavje, cachetje, en fokkie.
als ik die niet meer spreek ga ik wel beetje huilen hoor.
dit vraagt natuurlijk om pics te verduidelijkingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja nouja, misschien schrikken mensen van hoe ik ben. Of van mijn aanwezige uiterlijk.
Maargoed, genoeg gejenkt vandaag
sorryquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
Ik zie je ondertussen wel beetje als internetvriend Tjacka.
Hopelijk vind je dat niet erg
Juist als het leven eeuwig duurde zou ik niet normaal doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leven is te kort om normaal te zijn.
Misschien op een andere zoeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zo'n loose fit broek maar kan niet vinden voor vrouwen die niet overdreven duur zijn en voor mannen heb je ze overal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |