Summergirl?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Crack_ het volgende:
Oceanview ken ik alleen van dat meisje met die dikke tieten.
picsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Crack_ het volgende:
Oceanview ken ik alleen van dat meisje met die dikke tieten.
Nee, dat heb ik hem voorgesteld als nieuw baantje. Daar zou hij goed geld mee kunnen verdienenquote:
Waarheidquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
Hallo hallo jullie favoriete user is er weer
Daar is geen tijd voor. Nu dat debiele topic kapen mag doe ik maar gewoon net zo debiel meequote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Crack_ het volgende:
STUART!! Kijk zie je, irritant. En nog geen eens de moeite nemen voor een mooie tt
Ezell het is niet leuk hier vanavond. Ik geloof nog altijd in je maar ik ga de SC links leggen.quote:
Hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
Jamaar.. ik heb zo weinig topicsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is geen tijd voor. Nu dat debiele topic kapen mag doe ik maar gewoon net zo debiel mee
ik zie die user hier nog heul nie postenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
Oh, nvm het is uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zie die user hier nog heul nie posten
quote:
hey cachiequote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
yvonne natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Wie is jouw favoriete fokker dan typisch?
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensenquote:
echt hoorquote:
leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensen![]()
Vertel jouw lijstje maar eens dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Oceanview het volgende:
Mijn favo fokkers lijstje.!!!!
zo outdated snik
Echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |