Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
leven is net als een piemel, hard maar nooit lang genoeg.
Komt wel goed met mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O jammer, nouja van wat ik weet was ze toch altijd jaloers dus ach.. Veel leukere meisjes
Ja maar dat is toch ook logischquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt hoor
dat vind ik wel kut aan fok
het is maar internet
maar toch geef ik wel enorm veel om sommige users
Ja, ik geef alleen om mijn ouders. Daarbuiten eigenlijk om niemand. Dat vind ik soms best jammerquote:
apaatquote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou best om iemand willen kunnen geven maar ik geef eigenlijk geen flikker om mensen![]()
Jij geeft echt geen neuk om niemand hier dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt hoor
dat vind ik wel kut aan fok
het is maar internet
maar toch geef ik wel enorm veel om sommige users
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi elan
Is de rust tussen jou en tjacka wedergekeerd?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij geeft echt geen neuk om niemand hier dat kan gewoon niet.
nee hij denkt nog steeds dat ik een act op zetquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi elan
Is de rust tussen jou en tjacka wedergekeerd?
hallo Inso fokkie hierquote:
ik ken iemand hier die hij wel een neuk geeftquote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij geeft echt geen neuk om niemand hier dat kan gewoon niet.
O jeetje, mijn lieve rechterhand, pas goed op jezelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell het is niet leuk hier vanavond. Ik geloof nog altijd in je maar ik ga de SC links leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |