#teamKrijnquote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
#teamkattuk #teamjos #100%antihenk #blauwwittenarren #teamkwiebois #teamloktiener #wienengod #teamnieuwzuid
Waarvan, akte.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
#teamkattuk #teamjos #100%antihenk #blauwwittenarren #teamkwiebois #teamloktiener #wienengod #teamnieuwzuid
#teamuienquote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Nee, er is een conspirancy tegen Henk.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt Henk nog burgemeester van Utrecht?
Nee, er is net een nieuwe.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt Henk nog burgemeester van Utrecht?
Luister je welquote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL
CBS niet serieus nemenwat is dat voor grevo faalhaas
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wacht even op Johans mening over dit standpunt. Dan volg ik die.
Vind ik wel veel hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
1,8 glas per dag? Zo schokkend is dat niet.
Johan is een lokanalyticus.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wacht even op Johans mening over dit standpunt. Dan volg ik die.
Quick Boysquote:Op maandag 13 januari 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Die man zegt "je moet de cijfers erbij pakken die er toe doen!"quote:
Gelukkig ben ik een geheelonthouder (zo ongeveer), en ik heb ze nog allemaal op een rijtjequote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef Uccie het volgende:
Alsof die kinderen die zich op hun 13e al in coma zuipen, werkende hersencellen hadden voor de alcohol.
Je luistert dus niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die man zegt "je moet de cijfers erbij pakken die er toe doen!"
Dus CBS doet er niet toe?
vanaf geloof ikquote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
had westbroek het nou over statistieken uit 1946 of verstond ik dat verkeerd?
Dat zul je altijd zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het maagje van de dochter Wienen weleens moeten leegpompen bij een schoolfeest.
Dat geeft het verschil dus weerquote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een geheelonthouder (zo ongeveer), en ik heb ze nog allemaal op een rijtje
Hij haalde cijfers erbij die gingen over "jongeren" van 18 tot 25. Inderdaad totaal niet rullevant dus zoals die burgemeester al aangaf.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
had westbroek het nou over statistieken uit 1946 of verstond ik dat verkeerd?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het maagje van de dochter Wienen weleens moeten leegpompen bij een schoolfeest.
Ik was 17.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Gramulanion het volgende:
Op je 18e voor het eerst uit gaan.
Komt uit de biblebelt van de bollenstreek, dan weet je het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dat voor wereldvreemde mongool die burgermeester?
In GC heb je een Ratelband-modquote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat een gereformeerde Emile Ratelband.
KLB / Kerk maakt misbruik van onzekere jongerenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
In Katwijk verbieden ze gewoon alles.
Da's Volendamquote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten in Katwijk eerst die coke weghalen bij 14-jarigen.
Daar heeft "door je moeder in bed gestopt worden" een andere betekenis.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef OProg het volgende:
In Katwijk heb je geen drank nodig om je prooi in bed te krijgen. Daar pak je gewoon een familielid.
Luisteren is niet een van je kwaliteiten of wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In restaurants is geen alcohol
katwijk is groter dan CBS
CBS is niet terzake 'laten we het houden bij de cijfers die er toe doen' (hier heb ik blijkbaar niet geluisterd maar hij zei het stiekem toch wel)
In Vlaardingen Nieuws staan ook vaak hele goede dealtjes Sambucaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef tralalala het volgende:
www.drankdozijn.nl en weer ouderwets comazuipen in de keet.
De cijfers dje Henk noemde deden er dan ook totaal niet toe.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
CBS is niet terzake 'laten we het houden bij de cijfers die er toe doen' (hier heb ik blijkbaar niet geluisterd maar hij zei het stiekem toch wel)
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef tralalala het volgende:
www.drankdozijn.nl en weer ouderwets comazuipen in de keet.
Een Kattuks Kroketje maken en dan gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef OProg het volgende:
In Katwijk heb je geen drank nodig om je prooi in bed te krijgen. Daar pak je gewoon een familielid.
Je gaat niet naar een restaurant om te zuipen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sinterklaaskapoentje is een beetje dom.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je gaat niet naar een restaurant om te zuipen.
Dat Katwijk kleiner is dan Utrecht vond hij geen relevant argument.
CBS statistieken over een andere bevolkingsgroep doen er niet toe.
Dat kan niemand betalen op z'n 17equote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik weet uit ervaring dat er in de horeca nooit gezopen wordt.
Nee die zitten te zuipen in Noordwijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Iemand hier uit Katwijk? wat een gedoe zeg
Ik, en ik ben 17, val er precies onder.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Iemand hier uit Katwijk? wat een gedoe zeg
Marcodej heeft nog een geheime drankschuurquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik, en ik ben 17, val er precies onder.
Jij housed ook bij marcodjquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik al bier drinkend tegen het huis van de burgemeester aan gaan zeiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je moet eens contact opnemen met Marcodej, het schijnt dat hij een groot voorraad aan alcohol heeftquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kattuk Noord represent.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
We wonen allebei in zuid volgens mij. Dus als hij wilt...
Wij gaan gewoon naar de AH, maar daar staat het droog.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet eens contact opnemen met Marcodej, het schijnt dat hij een groot voorraad aan alcohol heeft
c} Kinderarbeidersquote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zijn het
a) lokjongeren
of
b) mystery guests.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Johan nog even zijn mening geven over die B sport
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die b-sporter is helemaal niet rullevant.
Conclusie: b sport.quote:
Kaasbroodjes en Saucijzenbroodjes zijn trouwens in de bonusquote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar de AH, maar daar staat het droog.
Als dat gebeurt moet het fragment maar op uitzending uitgesteld komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Johan nog even zijn mening geven over die B sport
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zijn het
a) lokjongeren
of
b) mystery guests.
Heineken ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kaasbroodjes en Saucijzenbroodjes zijn trouwens in de bonus
Hollandsche jongens van stavast.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Kwartier over schaatsen??? Waarom is die kutsport zo populair bij de actualiteiten-programma's?
Enige waar we goed in zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Kwartier over schaatsen??? Waarom is die kutsport zo populair bij de actualiteiten-programma's?
Super, maar de HEMA is op 100 meter lopenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kaasbroodjes en Saucijzenbroodjes zijn trouwens in de bonus
Omdat het samen met korfbal de enige 'sport' is waar 'we' goed in zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Wat een vraagquote:Op maandag 13 januari 2014 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis de optie: deze b-sport is totaal niet rullevant.
Waar dan? Dorp?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kwam regelmatig in Kattuk, nu al tijd niet meer geweest.
Hij werd geroepen.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Je bent geen echte kampioen als Sven niet mee heeft gedaan.
Moet je eens in Cuba zeggen dat je Nederlands bent, lullen ze de oren van de kop over hoe goed ons team wel niet is... Honkbalteam.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het samen met korfbal de enige 'sport' is waar 'we' goed in zijn.
Wij hebben geen Curling team dus ik kan de Nederlandse selectie niet serieus nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef tralalala het volgende:
Doet Nicolien Sauerbreij weer mee?
Schijt aan het schaatsen.
Woonde in Leiden, maar heb zelfs nog een blauwe maandag op de Katwijkse boulevard ijs verkocht. Dirk Kuyt was toen een van mijn klanten.quote:
Ja. Maar veel zal het niet worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef tralalala het volgende:
Doet Nicolien Sauerbreij weer mee?
Schijt aan het schaatsen.
Dat valt in werkelijkheid best tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je eens in Cuba zeggen dat je Nederlands bent, lullen ze de oren van de kop over hoe goed ons team wel niet is...
Daywalker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
Is hij nou een ginger? Of ligt het aan mijn beeld?
Zo'n halve.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
Is hij nou een ginger? Of ligt het aan mijn beeld?
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blokhuijsen gaat goud pakken in Sotsji
Ja, eenmaal op stoom is hij niet meer te houden!
Hij heeft goede kansen
Daar is de echte wereldtop, die zijn nog een maatje te groot
Ah, in welke kraam dan? Dr pistachio?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Woonde in Leiden, maar heb zelfs nog een blauwe maandag op de Katwijkse boulevard ijs verkocht. Dirk Kuyt was toen een van mijn klanten.
#teampistacchioquote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Woonde in Leiden, maar heb zelfs nog een blauwe maandag op de Katwijkse boulevard ijs verkocht. Dirk Kuyt was toen een van mijn klanten.
Sven praat wel kut hoor in die reclame.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
Het interesseert mij geen reet of hij of Sven beter is, ze praten toch hetzelfde.
Ja, was goed ijs.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah, in welke kraam dan? Dr pistachio?
"Mannen van staal!" met zo'n kutstem inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sven praat wel kut hoor in die reclame.
Nee Sven praat nasaler en zeurderiger.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
Het interesseert mij geen reet of hij of Sven beter is, ze praten toch hetzelfde.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit de nieuwe sponsor was, daar lulden ze zo vaak over:
[ afbeelding ]
Wilfred lustte daar wel pap van.quote:
Heb op alle drie de tenten gestaan. Twee op de boulevard en 1 net in het centrum.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Politiepost?
Leuk al die herkenbare dingen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred lustte daar wel pap van.
Hoop dat hij in Vullen en Voelen wel alle credits aan Ben geeft.
De Boerenoorlog?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
In mijn tijd, en dat is vlak na de oorlog, belde je een clubarts en die zorgde voor ene dexadrientje.
dan is Henk Henk niet meer. Henkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
Henk moet wat minder gaan zuipen, dan bralt ie ook minder.
Ik moet weer even bijkomen. Ik geloof dat ik een beetje hyperactief was door JOHAN JOHAN JOHANquote:
Ik heb geen klachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spreekuur met de man uit Katwijk. Je mag langs komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |