De cijfers dje Henk noemde deden er dan ook totaal niet toe.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In restaurants is geen alcohol
katwijk is groter dan CBS
CBS is niet terzake 'laten we het houden bij de cijfers die er toe doen' (hier heb ik blijkbaar niet geluisterd maar hij zei het stiekem toch wel)
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef tralalala het volgende:
www.drankdozijn.nl en weer ouderwets comazuipen in de keet.
Een Kattuks Kroketje maken en dan gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef OProg het volgende:
In Katwijk heb je geen drank nodig om je prooi in bed te krijgen. Daar pak je gewoon een familielid.
Je gaat niet naar een restaurant om te zuipen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In restaurants is geen alcohol
katwijk is groter dan CBS
CBS is niet terzake 'laten we het houden bij de cijfers die er toe doen' (hier heb ik blijkbaar niet geluisterd maar hij zei het stiekem toch wel)
sinterklaaskapoentje is een beetje dom.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je gaat niet naar een restaurant om te zuipen.
Dat Katwijk kleiner is dan Utrecht vond hij geen relevant argument.
CBS statistieken over een andere bevolkingsgroep doen er niet toe.
Dat kan niemand betalen op z'n 17equote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik weet uit ervaring dat er in de horeca nooit gezopen wordt.
Nee die zitten te zuipen in Noordwijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Iemand hier uit Katwijk? wat een gedoe zeg
Ik, en ik ben 17, val er precies onder.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Iemand hier uit Katwijk? wat een gedoe zeg
Marcodej heeft nog een geheime drankschuurquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik, en ik ben 17, val er precies onder.
Jij housed ook bij marcodjquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik al bier drinkend tegen het huis van de burgemeester aan gaan zeiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |