Waar dan? Dorp?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kwam regelmatig in Kattuk, nu al tijd niet meer geweest.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Je bent geen echte kampioen als Sven niet mee heeft gedaan.
Moet je eens in Cuba zeggen dat je Nederlands bent, lullen ze de oren van de kop over hoe goed ons team wel niet is... Honkbalteam.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het samen met korfbal de enige 'sport' is waar 'we' goed in zijn.
Wij hebben geen Curling team dus ik kan de Nederlandse selectie niet serieus nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef tralalala het volgende:
Doet Nicolien Sauerbreij weer mee?
Schijt aan het schaatsen.
Woonde in Leiden, maar heb zelfs nog een blauwe maandag op de Katwijkse boulevard ijs verkocht. Dirk Kuyt was toen een van mijn klanten.quote:
Ja. Maar veel zal het niet worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef tralalala het volgende:
Doet Nicolien Sauerbreij weer mee?
Schijt aan het schaatsen.
Dat valt in werkelijkheid best tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je eens in Cuba zeggen dat je Nederlands bent, lullen ze de oren van de kop over hoe goed ons team wel niet is...
Daywalker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
Is hij nou een ginger? Of ligt het aan mijn beeld?
Zo'n halve.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
Is hij nou een ginger? Of ligt het aan mijn beeld?
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blokhuijsen gaat goud pakken in Sotsji
Ja, eenmaal op stoom is hij niet meer te houden!
Hij heeft goede kansen
Daar is de echte wereldtop, die zijn nog een maatje te groot
Ah, in welke kraam dan? Dr pistachio?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Woonde in Leiden, maar heb zelfs nog een blauwe maandag op de Katwijkse boulevard ijs verkocht. Dirk Kuyt was toen een van mijn klanten.
#teampistacchioquote:Op maandag 13 januari 2014 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Woonde in Leiden, maar heb zelfs nog een blauwe maandag op de Katwijkse boulevard ijs verkocht. Dirk Kuyt was toen een van mijn klanten.
Sven praat wel kut hoor in die reclame.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
Het interesseert mij geen reet of hij of Sven beter is, ze praten toch hetzelfde.
Ja, was goed ijs.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah, in welke kraam dan? Dr pistachio?
"Mannen van staal!" met zo'n kutstem inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sven praat wel kut hoor in die reclame.
Nee Sven praat nasaler en zeurderiger.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
Het interesseert mij geen reet of hij of Sven beter is, ze praten toch hetzelfde.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit de nieuwe sponsor was, daar lulden ze zo vaak over:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |