Je moet eens contact opnemen met Marcodej, het schijnt dat hij een groot voorraad aan alcohol heeftquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik, en ik ben 17, val er precies onder.
Kattuk Noord represent.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
We wonen allebei in zuid volgens mij. Dus als hij wilt...
Wij gaan gewoon naar de AH, maar daar staat het droog.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet eens contact opnemen met Marcodej, het schijnt dat hij een groot voorraad aan alcohol heeft
c} Kinderarbeidersquote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zijn het
a) lokjongeren
of
b) mystery guests.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Johan nog even zijn mening geven over die B sport
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die b-sporter is helemaal niet rullevant.
Conclusie: b sport.quote:
Kaasbroodjes en Saucijzenbroodjes zijn trouwens in de bonusquote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar de AH, maar daar staat het droog.
Als dat gebeurt moet het fragment maar op uitzending uitgesteld komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Johan nog even zijn mening geven over die B sport
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zijn het
a) lokjongeren
of
b) mystery guests.
Heineken ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kaasbroodjes en Saucijzenbroodjes zijn trouwens in de bonus
Hollandsche jongens van stavast.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Kwartier over schaatsen??? Waarom is die kutsport zo populair bij de actualiteiten-programma's?
Enige waar we goed in zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Kwartier over schaatsen??? Waarom is die kutsport zo populair bij de actualiteiten-programma's?
Super, maar de HEMA is op 100 meter lopenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kaasbroodjes en Saucijzenbroodjes zijn trouwens in de bonus
Omdat het samen met korfbal de enige 'sport' is waar 'we' goed in zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Wat een vraagquote:Op maandag 13 januari 2014 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis de optie: deze b-sport is totaal niet rullevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |