Ik dacht dat dit GC wasquote:
Vooruit dan maar het is dat je zo cute bent maar anders..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit GC was
Maar ik maak het wel goed met een biertje
Is de schuld van Njolevin en Corrie met hun Team Opzij.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, deze reeks is verworden tot een goedkope prostituee.
Ik heb hier vandaag niet eens gepost.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is de schuld van Njolevin en Corrie met hun Team Opzij.
Ik heb alleen nog Rivellaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
nu heb ik ook zin in een biertje maar ik heb geen zin meer om naar buiten te gaan
Een beetje vreemdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog RivellaMaar dat is goed, niet teveel drinken.
Maar Corrie wel tochquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef sp3c het volgende:
ik heb laatst besloten dat Rivella niet lekker is
lang getwijfeld maar het is klaar nu
Moet ik het dan weer zeggen: praatjes....quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
Cnorrie is goed te doen met dr rokje en dr panterjas
The more you know...quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
Zo noem je dat he, op de markt of zo als je uitverkocht bent, dan zeg je: ik ben los.
rare praatjes weer hierquote:
Beter je best doen dan maar he? Wie weet worden mijn 'zeden' ook nog eens los.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
rare praatjes weer hier
ik kan er niets vunzigs van maken
Een baanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
Ja als er betaald moet worden dan krijgt het opeens een heel andere betekenis
Jimbo is cute dus niet zeiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef remlof het volgende:
Omg, Jimbo heeft deze campingslowchat ontdekt
Met je tijgerprint pyamabroek ben je ook welkom hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ik niet.
Want ik heb geen trainingspak.
Ik wilde al zeggen...ik ook niet, maar panterprints compenseren een hoopquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met je tijgerprint pyamabroek ben je ook welkom hier.
Ga lekker naar een serie kijken op Netflix dan joh. Iets intellectueels.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef remlof het volgende:
En ik kijk niet naar de nietszeggende campingzenders die hier veelal het onderwerp van gesprek zijn.
Ik kijk vooral naar Arte. Kan dat wel uw goedkeuring wegdragen of valt dat onder "campingzenders"?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef remlof het volgende:
En ik kijk niet naar de nietszeggende campingzenders die hier veelal het onderwerp van gesprek zijn.
Ok, doei.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga lekker naar een serie kijken op Netflix dan joh. Iets intellectueels.
Wat is het verschil tussen panter- en tijgerprint?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen...ik ook niet, maar panterprints compenseren een hoop
stippen vs strepen...ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen panter- en tijgerprint?
ow dan ga ik toch maar eens dat maandje gratis nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef sp3c het volgende:
en keihard klachten indienen dat er zoveel smerigheid op netflix staat
Zijn meer vlekken, maar ja ik heb al een panterpyjama dus om dan ook nog een tijgerpyjama te zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de strepen....als ik te lang naar stippen kijk, dan word ik draaierig.
je moet daarna ook meteen weer opzeggen schat...quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet echt of er smerigheid opstaat hoor
ik gebruikte het alleen de eerste gratis maand, geen idee waarom ik er eigenlijk nog voor betaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |