Nee.quote:
Indd, TS heeft een babyfacequote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit dus. Overigens krijg ik gewoon bier mee hoor, op mijn Nike Air Max en met mijn hoodie aan.
Ja.quote:
Lezen. Het meisje heeft dat niet vast kunnen stellen.quote:
Nouja, je hebt gelijk. Het hoeft niet. Maar dan krijgt TS ook geen drank mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja.
ga de wet nou eens lezen met je fantasieverhalen over hoe je stoer weigert pubers drugs te verkopen
wat nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Lezen. Het meisje heeft dat niet vast kunnen stellen.
is de onder de 18 dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nouja, je hebt gelijk. Het hoeft niet. Maar dan krijgt TS ook geen drank mee.
Kassameisje weet niet of TS 18 is. Dus geen drank.quote:
quote:
maar waarom zou ts 18 zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kassameisje weet niet of TS 18 is. Dus geen drank.
Edit: deja vu overigens.
Leg het me eens uit dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar waarom zou ts 18 zijn?
komt omdat je de wet nog steeds niet snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Sowieso zeikende klanten die verklaren liever naar een andere winkel te gaan: "OKAY"quote:Op maandag 13 januari 2014 19:35 schreef Keukendrol het volgende:
Vervolgens heb je alleen jezelf ermee want in plaats van een graai in je kontzak moest je nu naar een andere supermarkt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:33 schreef Capslockie het volgende:
Ben 27 en mij vragen ze het ook regelmatig. Dan slinger ik mijn ouderwetse rijbewijs in hun gezicht die viezer is dan een gemiddeld wc-papiertje die door mijn bilnaad is gehaald. Waarop de kassière naar mij kijkt met een blik van, "wats deze!?!". Vervolgens leg ik hun uit dat ik haar vader had kunnen wezen en dat ze me nu pils moet geven.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef hoink581 het volgende:
Ze wilde je naam weten, zodat ze je stiekem kon stalken op Facebook. Dit was de meest geraffineerde manier. Je had gewoon een 16-jarig smatje kunnen laten soppen!
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef LissaZuid het volgende:
TS heeft een babyface en een C&A pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |