abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 16:04:15 #1
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  maandag 13 januari 2014 @ 16:05:25 #2
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135439804
Wat denken jullie?

Zal Jabhat al Nusra met ISIS het gevecht aangaan?

Al-Golani en Al-Baghdadi zouden met elkaar strijden om de leiding in het Emiraat Syri van de toekomst ( _O- )

http://english.al-akhbar.(...)-over-levant-emirate
  maandag 13 januari 2014 @ 16:06:32 #3
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135439852
Syrische regeringsleger rukt op tegen terroristen in de stad Darayya ten zuiden van Damascus

http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13921023001124
  maandag 13 januari 2014 @ 16:07:05 #4
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135439883
In Jobar:

De gevacueerde burgers (soennieten, sjiieten, alawieten, Christenen, Druzen, Koerden) uit de stad Adra gered door het Syrische Arabische Leger:

(Nogmaals zien!)
  maandag 13 januari 2014 @ 16:11:09 #5
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135440075
Syrische Arabische Leger - Speciale Eenheden (nieuw) promo:

Nieuwe kaart van de situatie in Aleppo:

De ring sluit langzaam af, de terroristen erbinnen zijn ISIS en VSL/FSA.... De Islamitisch Front-terroristen staan buiten de stad en zijn niet gewend met elkaar te vechten... :N ... :Y

De saillant van het Leger moet vanuit Westelijke gedeelte naar basis 80. Dan zullen uit oud-Aleppo ISIS en VSL samen moeten terugtrekken naar de gesloten gedeelten en het Leger daar van zuiden intrekken. :Y *O*
  maandag 13 januari 2014 @ 16:16:03 #6
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135440312

De door terroristen van ISIS en VSL in augustus 2013 uit het gouvernement Latakia bij hun operaties ontvoerde kinderen, veelal wezen omdat moeders vermoord en verkracht werden, vaders deels als soldaten gesneuveld.

Voornamelijk Alawitische en Christelijke kidnapslachtoffers dit.
pi_135440358
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Veldkamp het volgende:
Wat denken jullie?

Zal Jabhat al Nusra met ISIS het gevecht aangaan?

Al-Golani en Al-Baghdadi zouden met elkaar strijden om de leiding in het Emiraat Syri van de toekomst ( _O- )

http://english.al-akhbar.(...)-over-levant-emirate
Ik denk niet dat Jabhat al Nusra met ISIS gaan vechten, waarom zouden ze dat wel doen ?

Ze delen namelijk vrijwel exact dezelfde belangen. Het enige verschil is dat Jabhat al Nusra voor alsnog zich meer richt op Assad en zijn troepen dan een islamitische staat te creren.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:19:09 #8
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135440466
Voor de tweede nacht protesteren gesoleerde en ingesloten Palestijnen en Palestijnse jongeren in het PA vluchtelingenkamp Yarmouk bij Damascus tegen de terroisten van VSL en JAN die zich in Yarmouk verscholen houden en de burgers erbinnen uithongeren en geen voorraden binnenlaten door constante gevechten....

Naast PFLP-GC en PLO maken nu zelfs delen van Hamas (vooral de gewapende tak) en andere Palestijnen volop deel uit van de Assad-sympathisanten.

De Palestijnen binnen Syri zijn slechts voor een klein deel ten prooi gevallen aan takfiri-salafisme en radicaal-islamistische ideologie. De meesten zijn gematigder of seculier en willen dat Syri hen blijft steunen.

De Palestijnen van Yarmouk als burgers haten nu de opstandelingen. De hongersnood is enorm.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:21:16 #9
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135440570

De vrouwelijke NDF-vrijwilligers met hun wapens in het gouvernement Hama op wacht. :Y :* :* O+
pi_135440611
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Veldkamp het volgende:
[ afbeelding ]

De vrouwelijke NDF-vrijwilligers met hun wapens in het gouvernement Hama op wacht. :Y :* :* O+
Zonde, vrouwen horen niet te vechten.
pi_135440697
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Veldkamp het volgende:
Voor de tweede nacht protesteren gesoleerde en ingesloten Palestijnen en Palestijnse jongeren in het PA vluchtelingenkamp Yarmouk bij Damascus tegen de terroisten van VSL en JAN die zich in Yarmouk verscholen houden en de burgers erbinnen uithongeren en geen voorraden binnenlaten door constante gevechten....

[ afbeelding ]

Naast PFLP-GC en PLO maken nu zelfs delen van Hamas (vooral de gewapende tak) en andere Palestijnen volop deel uit van de Assad-sympathisanten.

De Palestijnen binnen Syri zijn slechts voor een klein deel ten prooi gevallen aan takfiri-salafisme en radicaal-islamistische ideologie. De meesten zijn gematigder of seculier en willen dat Syri hen blijft steunen.

De Palestijnen van Yarmouk als burgers haten nu de opstandelingen. De hongersnood is enorm.
Isral popt de champagne.
pi_135440876
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwa, zij hebben natuurlijk het meeste te vrezen van een takfiri overname...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135440979
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Mwa, zij hebben natuurlijk het meeste te vrezen van een takfiri overname...
Iedereen die niet de gedachten van de jihadistische salafisten deelt moet vrezen voor de takfiri overname.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:30:36 #14
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135441032
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mag dat niet van jou?

Bij mij liever ook niet. Ik houd van mooie gelakte nagels bij Arabische vrouwen. Die worden zo te rafelig en gebroken.

Maar goed.

Alles voor al-Watan en al-Wataniyeh! :Y O+

En zeg nu zelf, staat dit legerpakje ze slecht?

pi_135441105
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Mag dat niet van jou?

Bij mij liever ook niet. Ik houd van mooie gelakte nagels bij Arabische vrouwen. Die worden zo te rafelig en gebroken.

Maar goed.

Alles voor al-Watan en al-Wataniyeh! :Y O+
Ik ga niemand iets verbieden. Als een vrouw graag wil vechten, dan moet ze dat doen.

Maar ik heb het liever niet. Ik ben van mening dat de vrouw een te mooi schepsel is om te vechten, mannen moeten vechten.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:34:37 #16
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135441244
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ga niemand iets verbieden. Als een vrouw graag wil vechten, dan moet ze dat doen.

Maar ik heb het liever niet. Ik ben van mening dat de vrouw een te mooi schepsel is om te vechten, mannen moeten vechten.
pi_135441302
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Schatje inderdaad.
pi_135441336
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Veldkamp het volgende:

Nieuwe kaart van de situatie in Aleppo:

[ afbeelding ]

Wat opmerkingen:

De kaart klopt niet helemaal ten noorden van base 80. de route naar Al-Naqqarin is ook in handen van het leger. Dat is nu niet goed zichtbaar. Ook zou er daarvandaan terrein zijn gewonnen in Hanano, maar dat kan ik niet bevestigen.

Tot slot hoor ik net via Ziad dat het industrieterrein is ingenomen, dat zou mooi zijn als het waar is (dan kan de gevangenis ontzet worden).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 13 januari 2014 @ 16:43:14 #19
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135441640
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat opmerkingen:

De kaart klopt niet helemaal ten noorden van base 80. de route naar Al-Naqqarin is ook in handen van het leger. Dat is nu niet goed zichtbaar. Ook zou er daarvandaan terrein zijn gewonnen in Hanano, maar dat kan ik niet bevestigen.

Tot slot hoor ik net via Ziad dat het industrieterrein is ingenomen, dat zou mooi zijn als het waar is (dan kan de gevangenis ontzet worden).
Eens.

Industriestad Sheikh Najjaf? Helemaal? Is wel optimistisch hoor.

Basis 80 heeft uitvalsroute?

Deze kaart is de beste die er is. Meer heb ik niet.
pi_135441990
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Eens.

Industriestad Sheikh Najjaf? Helemaal? Is wel optimistisch hoor.

Basis 80 heeft uitvalsroute?

Deze kaart is de beste die er is. Meer heb ik niet.
Nee Hanano basis is in Midan blijkbaar... Nou ja, in elk geval het platteland dan.
pi_135442496
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn foto met die vlag is mooier. :Y)
pi_135442541
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Pics
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Miloević (1941-2006)
pi_135442817
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

Pics
2
  maandag 13 januari 2014 @ 17:42:22 #24
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135443932
Hoe staat het eigenlijk met alle historische gebouwen en oude bezienswaardigheden in Syri? Zijn die ondertussen al met de grond gelijk gemaakt door de terroristen? -O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135444571
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In een ideale wereld zou niemand moeten vechten, ook mannen niet. Want voor mannen kan een oorlog minstens net zo zwaar zijn.

Maar deze NDF vrijwilligers zijn nou eenmaal nodig. Syri is een groot land en het Syrische leger is niet groot genoeg om overal te kunnen zijn.
pi_135444585
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

1: Het is niet omdat zo,n twitteraar dat aan het beweren is dat het dan ook echt zo is.

2: ISIS en Saoedi Arabi zijn elkaars vijanden, in de ogen van ISIS zijn de Saoedi,s ongelovige honden.
Dat heeft de twitteraar ook helemaal niet beweerd. Wat beweerd wordt is dat een Iraakse voormalige Baath-officier achter ISIS zit. Verder zijn er veel meer dingen die spelen.

Ik zou zeggen lees het stuk vooral zelf. Veldkamp haalt er alleen datgene uit wat in zijn straatje past.
pi_135444959
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef Peunage het volgende:

[..]

In een ideale wereld zou niemand moeten vechten, ook mannen niet. Want voor mannen kan een oorlog minstens net zo zwaar zijn.

Maar deze NDF vrijwilligers zijn nou eenmaal nodig. Syri is een groot land en het Syrische leger is niet groot genoeg om overal te kunnen zijn.
Dat weerlegd het feit niet dat ik "vechten" geen werk vind voor "mooie" vrouwen. Ik zet er nu "mooie" bij omdat er vrouwen bestaan die je graag direct het slachtveld op wil sturen.
pi_135445018
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Dat heeft de twitteraar ook helemaal niet beweerd. Wat beweerd wordt is dat een Iraakse voormalige Baath-officier achter ISIS zit. Verder zijn er veel meer dingen die spelen.

Ik zou zeggen lees het stuk vooral zelf. Veldkamp haalt er alleen datgene uit wat in zijn straatje past.
Dat een Baath-Officier achter ISIS zit lijkt mij een stuk aannemelijker dan dat de Saoedi,s ISIS in Syri steunen.
  maandag 13 januari 2014 @ 18:22:18 #29
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135445381
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het is een Judeo-raafidi-wahhabitisch complot om Firefly te trollen denk ik.
_O- _O- _O-
  maandag 13 januari 2014 @ 18:24:39 #30
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135445465
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat een Baath-Officier achter ISIS zit lijkt mij een stuk aannemelijker dan dat de Saoedi,s ISIS in Syri steunen.
Ik hoop echt niet dat een Baathist achter ISIS zit.

Dat betekent dus dat ISIS Arabisch nationalistisch en waarschijnlijk ook anti-Koerdisch is.

Terwijl nationalisme te strengste verboden is in de Islam.

Dat een baathist achter ISIS zit vind ik echt bullshit.
pi_135445526
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dat betekent dus dat ISIS Arabisch nationalistisch en waarschijnlijk ook anti-Koerdisch is.

Moorden tegen onschuldige burgers is ook verboden in de islam, en dat doet ISIS op grote schaal.

Dan kan dat Nationalisme er ook nog wel bij. ISIS leden zijn psychopaten die de islam gebruiken als dekmantel, kafir,s.

Ik hoop dat ze allemaal kanker krijgen.
pi_135445536
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef theunderdog het volgende:
In het stuk staat ook dat hij afstand heeft genomen van de Baath-ideologie, wat overeenkomt met het salafi-jihadi gedachtegoed dat het baathisme als ongeloof neerzet.
-
pi_135445664
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In het stuk staat ook dat hij afstand heeft genomen van de Baath-ideologie, wat overeenkomt met het salafi-jihadi gedachtegoed dat het baathisme als ongeloof neerzet.
Dat lees ik nu ook inderdaad, maar dan nog lijkt mij het niet erg aannemelijk dat ISIS gesteund wordt door Saoedi Arabi.

Voor Assad daarentegen is het zeker niet slecht als ISIS de gevechten gaan winnen van de andere rebellen.
pi_135446694
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Baklava95 het volgende:
Die kans zit er wel in, hoewel het "voormalige baathisten" zijn. Die afstand daarvan hebben genomen dus.

quote:
Dat betekent het niet. ISIS is salafistisch jihadistisch, niet nationalistisch. Hoewel Arabische islamisten vaak wel de Arabische taal als superieur/belangrijker zien omdat de Koran daarin geopenbaard is. Maar ze zullen zeer vermoedelijk niet zoals Assad zijn voor het verbieden van het onderwijzen van de Koerdische taal. Wel tegen culturele Koerdische gebruiken die zij als "in strijd met de Islam" achten, zoals het vieren van Nawroz bijv.

quote:
En daarom hoop jij als zelf verklaarde Islamist op een Koerdische staat :D

quote:
Vele Iraakse (voormalige) Iraakse baathisten die ook soennieten waren/zijn hebben zich moeten schikken in hun nieuwe rol waarin ze geen machthebbers meer zijn in het nieuwe Irak en waar sjieten politiek gezien machtiger zijn. En het is algemeen bekend dat de wet in Irak die baathisten uit heeft gesloten deze mensen in de handen van opstandelingen dreef, en daarmee ook jihadisme. Opstandelingen in naam van het baathisme krijg je immers niet veel bijval...in naam van "de Islam" heb je meer kans op bijval onder andere ontevreden soennieten in de gebieden in Irak waar zij de meerderheid vormen. Die transofrmatie is algemeen bekend en al ver voor de huidige Syrische crisis in Irak in gang gezet.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_135448425
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Terug van weggeweest jongen? Tijdje geleden dat ik je heb zien posten.

Overigens zou het me niks verbazen als de connectie tussen Baath-officieren en ISIS waar blijken te zijn. Die beschuldigingen zijn er al een decennia. Ideologisch zijn er ook wel wat overeenkomsten. Wanneer vervolgens de De-Baathification begint is het geen onlogische stap.
Incelfrikandel
  maandag 13 januari 2014 @ 19:29:02 #36
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135448485
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Die kans zit er wel in, hoewel het "voormalige baathisten" zijn. Die afstand daarvan hebben genomen dus.

[..]

Dat betekent het niet. ISIS is salafistisch jihadistisch, niet nationalistisch. Hoewel Arabische islamisten vaak wel de Arabische taal als superieur/belangrijker zien omdat de Koran daarin geopenbaard is. Maar ze zullen zeer vermoedelijk niet zoals Assad zijn voor het verbieden van het onderwijzen van de Koerdische taal. Wel tegen culturele Koerdische gebruiken die zij als "in strijd met de Islam" achten, zoals het vieren van Nawroz bijv.

[..]

En daarom hoop jij als zelf verklaarde Islamist op een Koerdische staat :D

[..]

Vele Iraakse (voormalige) Iraakse baathisten die ook soennieten waren/zijn hebben zich moeten schikken in hun nieuwe rol waarin ze geen machthebbers meer zijn in het nieuwe Irak en waar sjieten politiek gezien machtiger zijn. En het is algemeen bekend dat de wet in Irak die baathisten uit heeft gesloten deze mensen in de handen van opstandelingen dreef, en daarmee ook jihadisme. Opstandelingen in naam van het baathisme krijg je immers niet veel bijval...in naam van "de Islam" heb je meer kans op bijval onder andere ontevreden soennieten in de gebieden in Irak waar zij de meerderheid vormen. Die transofrmatie is algemeen bekend en al ver voor de huidige Syrische crisis in Irak in gang gezet.
Bedankt voor je nadere uitleg.

Je mag wel een beetje nationalistisch zijn in de Islam, maar je mag geen andere etnische groepen onderdrukken (zoals veel Arabische en Turkse nationalisten deden). Dat bedoelde ik meer.

Ach ja ze zeggen ook dat separatisme haram is in de Islam. Is dat waar broeder.
pi_135451442
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Terug van weggeweest jongen? Tijdje geleden dat ik je heb zien posten.

Overigens zou het me niks verbazen als de connectie tussen Baath-officieren en ISIS waar blijken te zijn. Die beschuldigingen zijn er al een decennia. Ideologisch zijn er ook wel wat overeenkomsten. Wanneer vervolgens de De-Baathification begint is het geen onlogische stap.
Vergeet niet dat Assad Al Qaeda heeft gesteund toen er sektarische oorlog was in Irak. Vele Sijieten, Soenieten, Koerden en Christenen zijn tijdens Al Qaeda tereur mishandeld en vermoord in Irak. Maar goed Veldkamp kan dit niet zien want hij ziet alleen Assads navel omdat Assad graag wilt dat Veldkamp aan deepthroaten doet.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:26:55 #38
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135452138
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Djibril het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Assad Al Qaeda heeft gesteund toen er sektarische oorlog was in Irak. Vele Sijieten, Soenieten, Koerden en Christenen zijn tijdens Al Qaeda tereur mishandeld en vermoord in Irak. Maar goed Veldkamp kan dit niet zien want hij ziet alleen Assads navel omdat Assad graag wilt dat Veldkamp aan deepthroaten doet.
Djibril jij bent de laatste tijd ook niet zo actief meer in dit forum zeg. Waar blijf jij. (8>
pi_135452724
quote:

[..]

Bron ?

En waarom heeft Assad dat toen gedaan dan ? (gewoon uit interesse, want ik wist dat niet).
pi_135452782
Baathisten zijn overal toe in staat, als het maar in hun belang is. Maar dat verhaal over dat ze met ISIS samenwerken zou ik met een korreltje zout nemen. Dat er mensen uit Iran en Rusland in ISIS zitten is nou niet bepaald overtuigend bewijs.
pi_135452833
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron ?

En waarom heeft Assad dat toen gedaan dan ? (gewoon uit interesse, want ik wist dat niet).
Verzet, tegen de Amerikanen. Chaos in Irak, dan mislukt whatever Amerika ook van plan was.
pi_135452927
quote:
8s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Peunage het volgende:

[..]

Verzet, tegen de Amerikanen. Chaos in Irak, dan mislukt whatever Amerika ook van plan was.
In dat opzicht zou het ook zomaar een soort wraak van Amerika kunnen zijn dat zij nu de rebellen hebben gesteund. :P
pi_135453004
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In dat opzicht zou het ook zomaar een soort wraak van Amerika kunnen zijn dat zij nu de rebellen hebben gesteund. :P
De Amerikanen hadden ook al de Moedjahedien in Bosni (Joegoslavi) en Afghanistan gesteund.
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Miloević (1941-2006)
pi_135453129
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt in het Midden-Oosten, of eigenlijk in de hele wereld, verschillende machtsblokken. Landen die dezelfde belangen hebben en samen een blok vormen. Bijvoorbeeld de VS, Isral, Saoedi-Arabi en Qatar. Daar tegenover staat Rusland, Iran, Syri en Libanon/Hezbollah. Die landen fucken min of meer met elkaar, ook al zijn ze niet met elkaar in oorlog. Sterker nog, vaak zie je ze in de media elkaar omhelzen en handen schudden en zo.
pi_135453214
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je hebt in het Midden-Oosten, of eigenlijk in de hele wereld, verschillende machtsblokken. Landen die dezelfde belangen hebben en samen een blok vormen. Bijvoorbeeld de VS, Isral, Saoedi-Arabi en Qatar. Daar tegenover staat Rusland, Iran, Syri en Libanon/Hezbollah. Die landen fucken min of meer met elkaar, ook al zijn ze niet met elkaar in oorlog. Sterker nog, vaak zie je ze in de media elkaar omhelzen en handen schudden en zo.
Hoe verklaar je dat ?
pi_135453233

PHOTO: Kerry presented Lavrov with potato from Idaho before beginning of talks in Paris: via @mfa_russia #idahopotato

PHOTO: #Russia presents @statedeptspox (Jen Psaki) with a typical Russian fur hat after Kerry gave Lavrov potatoes from Idaho
pi_135453308
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dat ?
Dat is hoe politiek werkt. Op TV moet het allemaal netjes en beschaafd.
pi_135453390
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is hoe politiek werkt. Op TV moet het allemaal netjes en beschaafd.
Ja, maar het kan ook zomaar eens andersom zijn.

Dat ze ons willen laten beloven dat ze allemaal compleet andere bedoelingen hebben, maar dat ze eigenlijk allemaal samenwerken om iets voor elkaar te krijgen.

Ik weet dat dit nu wat complot achtig klinkt, maar waarom zou het een wel logisch zijn en het ander niet?
pi_135453829
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron ?

Vraag het Peunage, hij is Irakees en weet er waarschijnlijk meer van dan ik. Hij zal je vast paar bronnen geven.
pi_135453834
quote:

[..]

Dat was niet waar ik in eerste instantie op doelde. Ik had het er meer over dat de stap van een Iraakse Baath officier naar Al-Qaeda niet vreemd is. Terwijl dat wel wordt gedacht vanwege het meer nationalistische karakter van de Baath. Soennitisch, dus keert zich tegen de sjiitische debaathificatie regering en tegen de bezetters. Min of meer wat Aloulou al zei dus.

En ja de link tussen Assad en Al-Qaeda in oa Irak is ook een goede ja. Veelal dezelfde belangen. Even vergeten. Daarom vind ik die pogingen hier om Assad af te schilderen als een gematigde seculiere heldhaftige strijder tegen extremisme nogal lachwekkend. Die gast sponsorde juist overal Islamistische fanatici :') Veldkramp is daar een goede in inderdaad. Ik lees zijn post niet eens meer, anders dan zie je al gewoon de gewillige schuimkraag rond z'n anus zitten.
Incelfrikandel
pi_135453959
Jezus, ik zie echt door de bomen het bos niet meer op deze manier.
pi_135454702
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef Baklava95 het volgende:
Je mag wel een beetje nationalistisch zijn in de Islam, maar je mag geen andere etnische groepen onderdrukken (zoals veel Arabische en Turkse nationalisten deden). Dat bedoelde ik meer.
Over het algemeen hebben zeker jihadi salafistische groepen grote problemen met natie-staten op basis van een gedeelde nationaliteit en/of volk. Dat verwerpt men expliciet en beschouwen ze als onislamitisch. In het geval dat ze dat wel "accepteren" is dat meestal om later toch een groter "kalifaat/wereldrijk" te bewerkstelligen op basis van een gedeelde religie (Islam). Strategische acceptatie en tijdelijk dus.

ISIS maar ook Nusrah zal dus zeer waarschijnlijk Koerdisch separatisme in Syrie hard bestrijden. Daarnaast is de kans groot dat ze in Koerdisch Syrie seculiere partijen en machthebbers waaronder veel van de al lang aanwezige organisaties en personen in de burgermaatschappij (civil society) en bijv. PYD flink zullen vervolgen omdat velen "afvallige seculieren" zijn in hun ogen.

De partijen die een beetje "nationalisme" met Islam en/of Islamisme mengen zijn meestal Moslimbroeder-achtig. Die accepteren de huidige realiteit van natie-staten wel en menen dat dat niet in strijd is met hun Islamitische identiteit (en dus Islam).
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_135455227
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Bedankt voor je nadere uitleg.

Ach ja ze zeggen ook dat separatisme haram is in de Islam. Is dat waar broeder.
Jij hebt liever de ISIS dan Assad :')
pi_135455424

quote:
Syria attraction: Russia moving into Eastern Mediterranean oil bonanza
The wars for control of Syria, and actually there is more than one going on simultaneously, have a strong background in an undeclared war over who will control the region’s gigantic and newly-discovered oil and gas reserves.

Now, Russia has just secured a major contract with the Syrian government. This comes after they brilliantly handed President Obama a face-saving way out of unwanted direct military action in Syria by brokering a deal with Syrian President Bashar Assad to remove the country’s stock of chemical weapons. Regardless of whether Assad remains president, Russia holds exploration and development rights to a major part of Syria’s offshore waters.

On December 25, Syrian Oil Minister Suleiman Abbas on behalf of the Syrian government signed a 25-year deal with the Russian SoyuzNefteGaz company to explore for oil in the Middle Eastern country's territorial waters off the Mediterranean coast. SoyuzNefteGaz is headed by Russia's former energy minister, Yuri Shafranik, and its main shareholder is the Central Bank of Russia. It was founded in 2000 "to enhance economic cooperation with former Soviet countries, the Middle East and North Africa," according to RIA Novosti, the state Russian news agency. It also has projects in Iraq and Uzbekistan.

The Syrian deal is part of Putin’s long-term strategy in the region, in other words.

The new agreement covers an 845-square-mile [2,188 square kilometers] area stretching southward from the government-controlled city of Tartus, where Russia also has its only Naval base in the Mediterranean. The rights extend to Banias, and about 45 miles into the Mediterranean in the Syrian Exclusive Economic Zone. The Russian company has been involved for a number of years in onshore oil projects in Syria.
Mediterranean energy scramble

With the move to develop Syria’s offshore energy potential, Russia is stepping into a hot and rapidly developing scramble for what are estimated to be oil and gas reserves comparable to one or more new Saudi Arabia-size regions. A look at the offshore map of the region would be revealing.

Since it discovered significant gas in its offshore waters in 2010, Israel has become a major player in the development of oil and gas in the Eastern Mediterranean, including in Cyprus which has confirmed significant gas fields of its own. Lebanon’s offshore exploration has been disrupted (perhaps conveniently for some rivals) by the war in Syria, as has Syria’s own oil and gas exploration.

The SPQ1 gas platform is seen on the southern edge of Iran's South Pars gas field in the Gulf, off Assalouyeh, 1,000 km (621 miles) south of Tehran.(Reuters / Caren Firouz)

The SPQ1 gas platform is seen on the southern edge of Iran's South Pars gas field in the Gulf, off Assalouyeh, 1,000 km (621 miles) south of Tehran.(Reuters / Caren Firouz)

In 2009, the Emir of Qatar went to Damascus to negotiate an agreement with President Bashar Assad for a Qatari gas pipeline from their huge offshore gas field, North Dome, which is contiguous with the Iranian South Pars field in the waters of the Persian Gulf dividing the two countries. The South Pars/North Dome field is the world's largest gas field, shared between Iran and Qatar. Qatar, already the world’s largest liquified natural gas (LNG) producer, mainly for the Asian market, badly wants to get direct access to the booming EU gas market. Qatar’s proposition to Assad was to build a gas pipeline that would bring Qatari gas through Syria and into Turkey, a close Qatari ally. Assad refused, citing Syria’s strong energy relations with Russia.

In March 2011, Assad signed another gas pipeline deal: this time with arch-Qatar enemy, Iran. Qatar is fundamentalist Sunni and home to the radical Muslim Brotherhood. Iran is fundamentalist Shiite Muslim and Iraq is ruled by a Shiite Prime Minister. Both Iran and Iraq back Assad in the current war for control of Syria. The Iranian gas pipeline would extend from its Persian Gulf field through Iraq and through Syria. No sooner was the ink dry on the Iran-Iraq-Syria gas pipeline when a full-scale terror war, financed by Qatar to the tune of billions of dollars, exploded across Syria.

Now Russia has stepped in, after the failure of Qatar, the Saudis and Turkey to topple the Assad regime and replace it, either with a fundamentalist Wahabite Saudi regime or a fundamentalist Salafist Muslim Brotherhood, one that would do business with them and not with Russia.
http://rt.com/op-edge/syria-russia-war-oil-528/
  maandag 13 januari 2014 @ 21:53:28 #55
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135457184
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

Jij hebt liever de ISIS dan Assad :')
Ik heb liever Islamic Front en JAN dan Assad. ISIS is me een beetje te extreem.
pi_135457525
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ik heb liever Islamic Front en JAN dan Assad. ISIS is me een beetje te extreem.
Jij zei zelf in een ander topic dat je liever de ISIS had dan Assad.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:14:43 #57
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_135464978
Voor de genteresseerden!

BNW / Waarom Assad moet winnen!
pi_135465490
Het Syrische leger heeft meerdere dorpen rondom Aleppo ingenomen.
pi_135465533
Worden terugkerende Jihadisten gemarteld in Saoedi Arabi??

Heeft iemand daar een bron van?
pi_135465696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Worden terugkerende Jihadisten gemarteld in Saoedi Arabi??

Heeft iemand daar een bron van?
-
pi_135465731
quote:
In dat filmpje tonen ze geen bewijs.
pi_135465808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef theunderdog het volgende:
In dat filmpje tonen ze geen bewijs.
Die auteur doelde op dit anti-radicaliserings-programma van Saoedi-Arabi. De jihadisten die hier niet aan mee willen doen worden (dood)gemarteld en levenslang opgesloten.
-
pi_135465840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Die auteur doelde op dit anti-radicaliserings-programma van Saoedi-Arabi. De jihadisten die hier niet aan mee willen doen worden (dood)gemarteld en levenslang opgesloten.
En voor dat laatste zie ik voor alsnog geen bewijs.

Wel een goede zaak trouwens als het echt gebeurd.
pi_135466496
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

waaaaaaar blijft die OP?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_135466710
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Charismatisch het volgende:
Ik herinner mij nog de (zeer interessante) BBC documentaire "Inside the Saudi kingdom" waar zo'n overheidskereltje trots vertelde inderdaad dat hun "deradicalseringsprogramma de meest succesvolle ter wereld was". Een percentage van 100% kwam gederadicaliseerd eruit...mogen wij raden hoe dat nou komt :D

Overigen deze docu als ik het goed heb:
pi_135468650
Fsa neemt controle over het electriciteitsnet in raqqa, zeven uur geleden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_135468656
Posts van veldkamp zijn mainstream assad propaganda sites. Daar heb je niets aan.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_135468692
De echte fsa strijder. Vechtend voor een staat met democratie. Een vrijheid dat syrie heeft gemist.

[ Bericht 21% gewijzigd door firefly3 op 14-01-2014 08:38:16 ]
pi_135468710
Rond 11 uur in de avond nl tijd is het vliegveld van Aleppo door het syrisch leger ingenomen.
pi_135471146
quote:
#Syria A truce between #FSA and #SAA in #Babbila and #Bayet_Sahem (suburbs of #Damascus) - The terms are in the next 8 tweets in English

(1) #FSA will deliver its heavy weaponry to #SAA
(2) #FSA personal those are present in that area can stay at the town or re-join the (#SAA) to complete their military service.
(3) There will be a joined barrier consisted of personal of both armies at the entrance of Babilla.
(4) #SAA won’t enter #Babilla nor Bayet Sahem and #FSA will keep some positions in anticipation of any attack from #SAA.
(5) The regime has guaranteed to restore the electricity and water to Babilla and Bayet Sahem.
(6) The regime has guaranteed to rebuild the public and private properties in both towns.
(7) Cease fire between the two sides.
(8) Open the major and side roads from/to these towns for citizens and for introduction of aids of all kinds to #Babila and Bayet Sahem.
(9) The truce does not include (Al Andalus) area in Babilla because it’s under the control of radical Shiite militia (Abu al Fadel al Abbas)
Iemand wat meer hierover?

If true toch wel mooi dat ze (tijdelijk) vrede kunnen sluiten.
pi_135473991
Nieuwe chemische aanval door assad in zuid Damascus. FSA gebied net geraakt door chemische wapens met behulp van een luchtaanval, aan de oost kant van Daraya. Bevestigd door ziekenhuispersoneel in Damascus.

[ Bericht 7% gewijzigd door firefly3 op 14-01-2014 12:47:50 ]
pi_135474300
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:01 schreef firefly3 het volgende:
De echte fsa strijder. Vechtend voor een staat met democratie. Een vrijheid dat syrie heeft gemist. [ afbeelding ]
Jammer dat de FSA een minderheid is bij de rebellen.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_135474335
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:35 schreef expans het volgende:

[..]

Iemand wat meer hierover?

If true toch wel mooi dat ze (tijdelijk) vrede kunnen sluiten.
Dit zou niet verkeerd zijn, en dan vol ten strijde trekken tegen Al Nusra, ISIS en dat andere gespuis.
pi_135474546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:41 schreef Kirov het volgende:

[..]

Jammer dat de FSA een minderheid is bij de rebellen.
Er komt een grote eenheid wss in de toekomst met een gematigde basislijn. Assad moet weg. Hij zit nu barrelbombs te gooien in druk bevolkte gebieden die gek.
pi_135474672
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er komt een grote eenheid wss in de toekomst met een gematigde basislijn. Assad moet weg. Hij zit nu barrelbombs te gooien in druk bevolkte gebieden die gek.
Assad moet weg, maar pas nadat die Islamisten uitgeroeid zijn.
pi_135474973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:53 schreef Kirov het volgende:

[..]

Eerst die extremist met die chemische wapens weg. Die patriot systemen staan in Turkije omdat iedereen weet wat voor idioot dat is.Hij dood meer burgers dan die paar extremisten hoor. De massa is vrij gematigd al.
pi_135475129
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerst die extremist met die chemische wapens weg. Die patriot systemen staan in Turkije omdat iedereen weet wat voor idioot dat is.Hij dood meer burgers dan die paar extremisten hoor. De massa is vrij gematigd al.
Die patriots staan er om politieke redenen. En een rebellengroep die gesteund wordt door Turkije heeft en gebruikt eveneens chemische wapens.
pi_135475289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:53 schreef Kirov het volgende:

[..]

Dat is niet mogelijk he.
pi_135476891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef Kirov het volgende:

[..]

Die patriots staan er om politieke redenen. En een rebellengroep die gesteund wordt door Turkije heeft en gebruikt eveneens chemische wapens.
Oh? Vertel eens? Met bron graag.
Incelfrikandel
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2014 @ 13:54:58 #80
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_135477022
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:29 schreef firefly3 het volgende:
Nieuwe chemische aanval door assad in zuid Damascus. FSA gebied net geraakt door chemische wapens met behulp van een luchtaanval, aan de oost kant van Daraya. Bevestigd door ziekenhuispersoneel in Damascus.
Heb je hier ook een bron voor? Want ik geloof er cht geen zak van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:56:10 #81
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135477088
In Daraya

pi_135477253
Lijkt mij gewoon gelul dat bericht over chemische wapens omdat je steeds leest over infighting, en splintergroepen die zich overgeven..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:08:57 #83
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135477719
Rondom de militaire basis van Divisie 17 ten noorden van de terroristisch beheerste stad Raqqa in Noord-Syri heeft het Syrische leger grote gebieden heroverd op de terroristen van ISIL (ISIS).....

Het leger stoomt op richting Rawdah, een buitenwijk van Raqqa. Dit betekent dat het Syrische Arabische Leger zich buiten de legerbasis en kazernes van divisie 17 begeeft:

http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13921024000397

Ook in andere zuidelijke delen van het gouvernement ar-Raqqah rukt het leger verder op.
pi_135477801
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Oh? Vertel eens? Met bron graag.
http://www.aydinlikdaily.(...)uction-in-Turkey-591

Edit: Er zijn wel meerdere bronnen, het is alleen lastig om berhaupt iets betrouwbaars te vinden over Syri.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kirov op 14-01-2014 14:18:29 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:20:28 #85
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135478272
De ISIL vs. andere terroristische onderlinge gevechten en wraakpartijen leiden dusdanig af, dat zowel in Raqqa (stad) als in Aleppo (stad) het Syrische Arabische Leger zonder veel weerstand terreinwinst kon boeken en haar posities verbeteren:

http://www.dailystar.com.(...)s.ashx#axzz2qNRZLBpV

Lees ook de hilarische comments van de gemiddelde lezer! _O-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:24:44 #86
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135478463
Het Syrische Arabische Leger controleert nu ook de Industrile Stad Sjeik Najjar ten noorden van Aleppo, overigens geheel geplunderd sinds augustus 2012 (fabrieken naar Turkije verkocht door terroristen en Turkse 'NGO's').....

http://news.xinhuanet.com(...)1/14/c_125998454.htm

In Husin in het gouvernement Homs zijn echter drie leden van de Syrische militaire geheime dienst onthoofd door een groep radicale opstandelingen (islamisten). Dit gebied is nog steeds niet gepacificeerd, omdat een aanzienlijke minderheid van de plattelandsbevolking gelooft in het salafisme en omdat het VSL-bataljon Al Faroek (familie Tlass, ex-Baath-topmensen en vrienden Assad-dynastie) de stad ar-Rastan en een meer beheerst en bezet houdt, waardoor uit de stad Hama en het gouvernement Hama nauwelijks troepen en materiaal naar afgelegen delen van provincie Homs kunnen geraken....
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:27:39 #87
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:32:16 #88
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135478812
Zeer logische analyse:

http://www.al-monitor.com(...)-clashes-syria.html#

1. Kweires-luchthaven oostelijk van Aleppo is ingenomen en uitgebreid door Syrische Arabische luchtmacht.

2. De voorspellingen van Assad over de oppositie zijn uitgekomen.

3. Het nieuwe (Saoedisch-gefinancierde en in de media als 'gematigd' geprezen) Islamitische Front tegen ISIL bestaat sinds eergisteren ook uit Jabhat al Nusra en andere radicale islamistische terreurgroepen zoals Ansar as Sham (waar Nederlandse extremisten meevechten). De VSL in de klassieke zin van 2011-2012 bestaan niet langer in Syri, nadat de enige overgebleven seculiere 'generaal' van VSL Idriss (een oud-Assad-generaal) naar Turkije moest vluchten en zijn commandocentrum door 'gematigd' Islamitisch Front werd ingenomen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:33:05 #89
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135478851

Met o.a. imam Dr. Ahmed al Bouti, de zoon van sjeik Dr. Ramadan al-Bouti, die vermoord werd door een zelfmoordterrorist in 2013.

Met beelden van steunbetuigingen door belangrijke soennitische sjeiks en imams die de seculiere Syrische Arabische regering zijn blijven steunen of terugkeerden tot steunverlening in de afgelopen maanden.

Assad wordt als president bijna ingesloten door aanhangers.

[ Bericht 12% gewijzigd door Veldkamp op 14-01-2014 14:46:47 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:33:19 #90
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:42:49 #91
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135479302

350 jongemannen uit VSL en VSL-gecontroleerde gebieden hebben zich aangemeld voor presidentile amnestie bij de Syrische Arabische regering en het legertribunaal. Zij kwamen aan met bussen.

Het Syrische staatswater- en elektriciteitsbedrijf herstelt nu in VSL-gebieden met wapenstilstand veelal de openbare nutsvoorzieningen voor de weinige achtergebleven burgers.

Een positieve geste, helaas alleen in gouvernement Damascus, want in het noorden overheersen Islamitisch Front en JAN en ISIL alles.

In midden-Syri niet, maar in zuiden bij Dara'a helaas ook veel radicale islamisten zonder enige compromisbereidheid, zonder vredesonderhandelingencontacten.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:52:06 #92
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135479689
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:53:58 #93
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135479740
Voor soefi's en sjiieten belangrijk heiligdom, de moskee en graftombe van Sayyeda Sakina (Sukayna), bevrijd van terroristen nabij Daraya (Damascus-gouvernement) deze week....

Foto's van de operaties:
http://syrianfreepress.wo(...)yna-shrine-in-syria/

Hier de sjiitische bedevaartsplek in Daraya (gouvernement Damascus) in betere tijden (2010), voor de ernstige verwoesting in februari 2013:

pi_135482459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef Kirov het volgende:

[..]

http://www.aydinlikdaily.(...)uction-in-Turkey-591

Edit: Er zijn wel meerdere bronnen, het is alleen lastig om berhaupt iets betrouwbaars te vinden over Syri.
Ik ken de bronnen. En zoals je eigen artikel al stelt heeft de Turkse overheid bevestigt dat het gaat om antivries, niet Sarin.

De chemische aanval op Ghouta is inmiddels al bijna 5 maanden geleden en ik heb tot nu toe geen enkel bewijs gezien dat de rebellen toegang hebben tot chemische wapens of berhaupt in staat zijn dat te produceren en gebruiken. Zelfs kleine hoeveelheden.
Incelfrikandel
pi_135483218
quote:
Een van de reacties:

" What is needed, as has been repeated, is a political process that ostracizes the extremists, not incorporates them into the political fabric."

And one can only hope that Eddie includes the Eye Doctor Bashar Assad among those considered to be "extremists", to be excluded from any future role in Syria's political process. Just because he doesnt wear a beard, doesnt make the man any less of an extremist than ISIS. Just ask the millions of Syrian refugees spread all over the world.
-
pi_135485401
Veldkamp je hebt het over terrorist dit en dat, terwijl assad nu duizenden burgers verhongerd en bombardeerd. Wie is dan de terrorist? Assad dus. Hij heeft meer burgers gedood als geen enkel ander persoon op Aarde in 2013.
pi_135485473
Oh ja bron over de chemische wapens die weer ingezet zijn door assad: komt binnenkort in het nieuws.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:38:41 #98
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135485543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Veldkamp je hebt het over terrorist dit en dat, terwijl assad nu duizenden burgers verhongerd en bombardeerd. Wie is dan de terrorist? Assad dus. Hij heeft meer burgers gedood als geen enkel ander persoon op Aarde in 2013.
Voor burgers die niet aan zijn kant staan kiest hij de tactiek om ze bewust van voedsel af te snijden, terwijl burgers die aan zijn kant staan van voedsel worden voorzien. Je gaat je vijanden toch niet voeden? Assad moet de oorlog tegen de terroristen winnen en daarna moeten er hervormingen komen. Het omver werpen van Assad is wel het domste wat nu gedaan kan worden.
pi_135485879
quote:
Meeste slachtoffers in de burgeroorlog zijn pro-Assad regeringstroepen/burgers. Zelfs volgens de SOHR.
pi_135485904
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Voor burgers die niet aan zijn kant staan kiest hij de tactiek om ze bewust van voedsel af te snijden, terwijl burgers die aan zijn kant staan van voedsel worden voorzien. Je gaat je vijanden toch niet voeden? Assad moet de oorlog tegen de terroristen winnen en daarna moeten er hervormingen komen. Het omver werpen van Assad is wel het domste wat nu gedaan kan worden.
Het moment is perfect om assad aan te vallen.
pi_135485986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Meeste slachtoffers in de burgeroorlog zijn pro-Assad regeringstroepen/burgers. Zelfs volgens de SOHR.
Wist je dat assad vaak genoeg ook in pro-assad wijken had gebombardeerd? Juist daardoor zijn er zoveel extremisten ontstaan, vanwege haat.
pi_135486195
quote:
Op 31 december 2013 waren de meeste slachtoffers nog in het anti-Assad-kamp.

52.000 van de 130.000 doden zijn dus Assad-aanhangers, een feit dat onderbelicht is.
NWS / Crisis in Syri #97 Kom eens met een nieuwe OP, ISMFOF

Beschik je over nieuwe cijfers?
-
pi_135486597
Toevallig, assad neemt aleppo weer over en isis heeft daar ook ineens weer zijn oude plek ingenomen. Net als in Raqqa.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:17:19 #104
365082 IPA35
Patriarch
pi_135486767
Wat heb je trouwens wilde verhalen over een vliegveld. Het vliegveld van Aleppo is nog nooit in handen gevallen van rebellen. Kweiris ook niet.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:22:34 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135486937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef IPA35 het volgende:
Wat heb je trouwens wilde verhalen over een vliegveld. Het vliegveld van Aleppo is nog nooit in handen gevallen van rebellen. Kweiris ook niet.
Dat hij geen bronnen geeft is daarbij ook tamelijk irritant.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_135487074
Ik ga straks een reeks videos posten van de chemische aanval door assad.
pi_135487162
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef Richestorags het volgende:
En hoe moeten die hervormingen er concreet uit zien? Welke hervormingen bedoel je? Kan je voorbeelden geven?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:32:21 #108
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135487227
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef Aloulou het volgende:

[..]

En hoe moeten die hervormingen er concreet uit zien? Welke hervormingen bedoel je? Kan je voorbeelden geven?
Meer vrijheden voor burgers, zoals recht op gecontroleerde demonstraties. Vrijheid van meningsuiting voor burgers, pers etc.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:14:50 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_135488966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat hij geen bronnen geeft is daarbij ook tamelijk irritant.
Domme salafisten op Twitter denk ik.
pi_135491846
quote:

[..]

Dat weerlegd niet het feit dat Assad en zijn troepen ook veel onschuldige slachtoffers hebben gemaakt.
pi_135491941
Nieuwsberichten komen langzaam binnen. Al drie aanvallen vandaag met chemische wapens in Daraya door Assad.

Starting at 2AM Syrian time, reports began to surface of a 'toxic gas attack' in Daraya, a Damascus suburb.

5 civilians have died as a result and at least 10 showed symptoms of gas poisoning in Daraya - the red line has been crossed YET again.

(ANSAmed) - BEIRUT - An alleged poisonous gas attack carried out by the regime air force south of Damascus in the past few hours killed three people and injured 13 others, according to preliminary reports on Tuesday by medical sources in Daraya, a district supporting the uprising. Daraya's eastern area was targeted overnight.

http://www.huffingtonpost(...)apons_n_4592116.html

Dated this the 14th of January 2014

It is with the greatest of concern that reports of chemical weapons having been used in Daraya near Damascus are emerging. At this time it is believed that members of the Syrian Army may in fact have been responsible for this act against Civilians.

http://www.syriaenglish.n(...)raya-with-poison-gas

[ Bericht 1% gewijzigd door firefly3 op 14-01-2014 20:31:23 ]
pi_135491946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik ga straks een reeks videos posten van de chemische aanval door assad.
Denk je nu serieus dat mensen je nog serieus nemen ?

Jij hebt sowieso connecties met een over andere Jihadistische twitteraar, moeten de filmpjes soms nog geknipt en geplakt worden ?
pi_135492097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Nieuwsberichten komen langzaam binnen. Al drie aanvallen vandaag met chemische wapens in Daraya door Assad.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(ANSAmed) - BEIRUT - An alleged poisonous gas attack carried out by the regime air force south of Damascus in the past few hours killed three people and injured 13 others, according to preliminary reports on Tuesday by medical sources in Daraya, a district supporting the uprising. Daraya's eastern area was targeted overnight.

http://www.huffingtonpost(...)apons_n_4592116.html

Dated this the 14th of January 2014

It is with the greatest of concern that reports of chemical weapons having been used in Daraya near Damascus are emerging. At this time it is believed that members of the Syrian Army may in fact have been responsible for this act against Civilians.
Nare beelden weer, maar waar is het bewijs dat de troepen van Assad hier achter zitten ?
pi_135493867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nare beelden weer, maar waar is het bewijs dat de troepen van Assad hier achter zitten ?
Daar zijn de geheime diensten al lang achter gekomen die zich onder de FSA bevinden. Maarja, er wordt alsnog een hand boven de hoofd van Rusland gehouden want wereldvrede gaat voor lokale oorlogjes.

Wat we nu zien is niets anders dan een gekke dictator die in zijn achtertuin aan het spelen is met zijn speelgoed tegen extremisten en de originele bewoners.
pi_135493926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar zijn de geheime diensten al lang achter gekomen die zich onder de FSA bevinden. Maarja, er wordt alsnog een hand boven de hoofd van Rusland gehouden want wereldvrede gaat voor lokale oorlogjes.

Wat we nu zien is niets anders dan een gekke dictator die in zijn achtertuin aan het spelen is met zijn speelgoed tegen extremisten en de originele bewoners.
Ja, en de geheime diensten van smurfen land zijn er achter gekomen dat er ook niet-smurfen bestaan.

Ik vroeg om bewijs.
pi_135494417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, en de geheime diensten van smurfen land zijn er achter gekomen dat er ook niet-smurfen bestaan.

Ik vroeg om bewijs.
Foto van gisteren. Dan weet je in ieder geval aan wie je het moet vragen.

pi_135494455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')

Het is eigenlijk best apart dat de moderatie nog nooit iets heeft gedaan aan je getroll.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:11:33 #119
365082 IPA35
Patriarch
pi_135495199
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Betaalt het CIDI nou goed of niet?
pi_135497436
pi_135497890
quote:
Gestrekte vinger :D
pi_135497967
pi_135498139
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat lijken wel op broodjes. Zijn de inlichtingendiensten onder de FSA er al achter gekomen of er mosterd of Kerry op zit? Of zijn het toch grote aardappelen?

Vragen, vragen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:01:51 #124
365082 IPA35
Patriarch
pi_135498225
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:05:38 #125
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135498465
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat lijken wel op broodjes. Zijn de inlichtingendiensten onder de FSA er al achter gekomen of er mosterd of Kerry op zit? Of zijn het toch grote aardappelen?

Vragen, vragen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Goeie grap.
pi_135498607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:01 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ah zemmel wazz met jou?
Ik zit nu in Syrie a zibbi, damsco is kaka en was ik helemaal zat.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:08:09 #127
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135498625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:01 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ah zemmel wazz met jou?
Ik ga je onthoofden. ~O> ~O>

Takbir Allahu Akbar.
pi_135498684
quote:
Hoezo geacteerd. _O-
pi_135498736
Twitter van Doornbos geeft nu ook deze foto weer, 19 jarige uit Belgi

Inclusief nektasje en lacoste _O_ #urbancamo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:11:29 #130
365082 IPA35
Patriarch
pi_135498820
Zo kan ik hen natuurlijk niet serieus nemen als strijders voor God's Zaak, met nektasjes en zo.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:12:51 #131
365082 IPA35
Patriarch
pi_135498910
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ik ga je onthoofden. ~O> ~O>

Takbir Allahu Akbar.

Come at me bro.
pi_135498944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef IPA35 het volgende:
Zo kan ik hen natuurlijk niet serieus nemen als strijders voor God's Zaak.
Want ?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:14:49 #133
365082 IPA35
Patriarch
pi_135499037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want ?
Lacoste en nektasjes.
pi_135499253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Lacoste en nektasjes.
Ja en dan ?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:22:22 #135
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135499538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef IPA35 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Come at me bro.
Oke I shall do.

dinsdag 14 januari 2014 @ 22:23:52 #136
365082 IPA35
Patriarch
pi_135499644
pi_135499837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Oke I shall do.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Saddam is een echte mooiboy als je hem gaat vergelijken met die ezelhoofd onder Osama.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:26:54 #138
365082 IPA35
Patriarch
pi_135499870
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Saddam is een echte mooiboy als je hem gaat vergelijken met die ezelhoofd daaronder he.
Is Osama.
pi_135500412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Is Osama.
quote:

[..]

Is Osama.
quote:

[..]

Is Osama.
Klopt, verkeek mij even.

Maar wat een baas is dat ook. Gewoon met de VS een dealtje maken, en de VS doet net alsof Osama dood is.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:34:45 #140
365082 IPA35
Patriarch
pi_135500539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:

Klopt, verkeek mij even.

Maar wat een baas is dat ook. Gewoon met de VS een dealtje maken, en de VS doet net alsof Osama dood is.
Hij doet hun vuile werk joh.
pi_135500590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:34 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij doet hun vuile werk joh.
Osama doet geen moer, die zit ergens in de bergen met knappe Arabische vrouwen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:36:25 #142
365082 IPA35
Patriarch
pi_135500668
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is de leven. En je weet dat dat de leven is.
pi_135500860
Filmpje van het weer door ISIS ingenomen Madinat al-Bab (omgeving Aleppo volgens mij) en op het laatst een Egyptische ISIS-strijder die zijn woordje doet over de strijd die onder de oppositiegroepen nu gaande is en zij die "de Westerse agenda uitvoeren":

Filmpje van verschillende Syrische burgers in Atarib. Voorheen in handen van ISIS en die hun ervaringen/klachten over ISIS delen:

In dit filmpje van een (prominente?) al-Qaida of Ahrar al-Sham (Islamic Front) commandant roept Abu Khaled al-Suri (Syrier) Zawahiri op tussen beide te komen - referend aan ISIS vs Islamic Front - en daarnaast korte metten met ISIS te maken om erger te voorkomen:

Ik neem aan dat die van Islamic Front is (waar Saudi Arabie achter zit) en niet Jubhat an-Nusra. Het duidt er wel op dat de strijd tussen FSA & Islamic Front enerzijds en ISIS voorlopig niet voorbij is, weleens heel lang door kan gaan en wellicht daarmee ook op langere termijn de strijd tegen Assad beschadigen.
pi_135500924
quote:
Niets mis mee toch?
pi_135501545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:39 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Niets mis mee toch?
Dat hangt er vanaf hoe ik hierop moet antwoorden.

Voor iemand die zich voordoet als ware moslim is dat wel hypocriet. Of dacht jij dat hij mens erger je niet met die Arabische vrouwen doet ? Nee, die neukt die kapot.

Maar ik zou graag met hem ruilen, al zou ik de bergen ruilen voor een grote villa.
pi_135502304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef Aloulou het volgende:
Filmpje van het weer door ISIS ingenomen Madinat al-Bab (omgeving Aleppo volgens mij) en op het laatst een Egyptische ISIS-strijder die zijn woordje doet over de strijd die onder de oppositiegroepen nu gaande is en zij die "de Westerse agenda uitvoeren":
Die obsessie met onthoofdingen :N
pi_135503054
Ik verlang nog steeds naar de tijd waarin dat soort figuren van ISIS een of een worden afgeslacht.

ISIS kan dat ook met allerlei minderheden, waarom kunnen andere groeperingen dat dan niet met ISIS ?

Gewoon naar hun trainingskampen gaan en gaan met die banaan !
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:13:15 #148
365082 IPA35
Patriarch
pi_135503191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef theunderdog het volgende:
Ik verlang nog steeds naar de tijd waarin dat soort figuren van ISIS een of een worden afgeslacht.

ISIS kan dat ook met allerlei minderheden, waarom kunnen andere groeperingen dat dan niet met ISIS ?

Gewoon naar hun trainingskampen gaan en gaan met die banaan !
Gifgas erop, maar dan beginnen ze weer te huilen over mensenrechten en zo.
pi_135503353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gifgas erop, maar dan beginnen ze weer te huilen over mensenrechten en zo.
1: Gifgas is voor pussy,s, nee er gewoon heengaan en ze een voor een afslachten.

En als een van de zusters van zo,n Jihadist lijkt op bepaalde Saoedische prinsessen is verkrachting halal.

2: ISIS maakt zich toch ook niet druk om mensenrechten ?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:17:01 #150
365082 IPA35
Patriarch
pi_135503431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef theunderdog het volgende:
En als een van de zusters van zo,n Jihadist lijkt op bepaalde Saoedische prinsessen is verkrachting halal.
Takbir.
pi_135503462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Takbir.
Ik ben geen moslim, ezel.

Fuck religie.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:19:05 #152
365082 IPA35
Patriarch
pi_135503563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben geen moslim, ezel.

Fuck religie.
Zegt de man die spreekt over halale verkrachtingen _O- .
pi_135503625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zegt de man die spreekt over halale verkrachtingen _O- .
Die van ISIS beweren toch moslim te zijn ?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:20:58 #154
365082 IPA35
Patriarch
pi_135503675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die van ISIS beweren toch moslim te zijn ?
Dat zijn ze ook.
pi_135503800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook.
Nee, dat zijn ze niet.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:25:04 #156
365082 IPA35
Patriarch
pi_135503885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ze niet.
O.
pi_135503944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:25 schreef IPA35 het volgende:

[..]

O.
Maar door je islamofobie a la pvv weiger je dat te snappen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:26:47 #158
365082 IPA35
Patriarch
pi_135503968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar door je islamofobie a la pvv weiger je dat te snappen.
Oh zo.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:41:29 #159
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135504716
Oke dit gesprek gaat nergens meer over. :') :')
pi_135505394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef Baklava95 het volgende:
Oke dit gesprek gaat nergens meer over. :') :')
Kom eens met relevant nieuws en of berichten over Syrie dan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:54:49 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klopt, verkeek mij even.

Verkeek je even Saddam en Osama lijken helemaal niet op elkaar :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:55:02 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat is de leven. En je weet dat dat de leven is.
DE leven?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:55:20 #163
365082 IPA35
Patriarch
pi_135505466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

DE leven?
Is van een best wel kansloos liedje. Wees maar niet bang.
pi_135505482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Verkeek je even Saddam en Osama lijken helemaal niet op elkaar :P
Dus ?
pi_135505495
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

DE leven?
:') :') :') :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:56:21 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505517
quote:

[..]

Osama is dood toch? Of geloven jullie dat hij nog in leven is? 8)7
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:57:15 #167
365082 IPA35
Patriarch
pi_135505564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat hij dood is verder.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:57:18 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gelukkig maar dan.. :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:57:36 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus ?
Dus verkeek je je helemaal niet :P
pi_135505585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat hij nog in leven is. Of geloof jij serieus het verhaal dat hij is neergeschoten en in het water is gegooid ? _O-
pi_135505593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus verkeek je je helemaal niet :P
Jawel.
pi_135505610
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Opgezocht :'( ;(
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:58:26 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat hij nog in leven is. Of geloof jij serieus het verhaal dat hij is neergeschoten en in het water is gegooid ? _O-
Uhm, ja. Zonder enig tegenbewijs wel
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:58:38 #174
365082 IPA35
Patriarch
pi_135505637
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Opgezocht :'( ;(
Ach ja Arabieren h.
pi_135505667
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ach ja Arabieren h.
Dat is toch helemaal geen Arabier?
pi_135505669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Uhm, ja. Zonder enig tegenbewijs wel
Het zou juist andersom moeten zijn, laat de VS eerst maar eens komen met overtuigend bewijs dat Osama daadwerkelijk dood is...
pi_135505717
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal geen Arabier?
Jawel, zie DM.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:00:33 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505729
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het zou juist andersom moeten zijn, laat de VS eerst maar eens komen met overtuigend bewijs dat Osama daadwerkelijk dood is...
Tsja, sorry. Maar ik geloof ook dat Saddam en Hitler dood zijn..
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:01:02 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505754
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Jawel, zie DM.
DM mij dat liedje etc dan ook maar, want nu word ik nieuwsgierig :P
pi_135505771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Jawel, zie DM.
Marokkaans ja, maar Arabier of Berber?
pi_135505800
quote:
8s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Marokkaans ja, maar Arabier of Berber?
Allemaal n pot nat.
pi_135505805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tsja, sorry. Maar ik geloof ook dat Saddam en Hitler dood zijn..
Goeie vergelijkingen inderdaad.... ^O^ :')
pi_135505826
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goeie vergelijkingen inderdaad.... ^O^ :')
Osama zit te chillen op een eiland samen met Elvis en Michael.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:03:07 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135505842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_135505920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nah, ik neem aan dat die twee wel echt dood zijn.
pi_135505945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Allemaal n pot nat.
Je bent zelf een natte pot.
pi_135506186
quote:
The Syrian army continues its clean-up operations in several areas across the Middle Eastern country, killing a number of foreign-backed militants.

According to a military official, who spoke on condition of anonymity, the army killed 19 militants in al-Koum village in Lattakia countryside.

The army units destroyed several cars equipped with heavy machine guns in the village, the official added.

In al-Rabea village, the army stormed the militants’ hideouts, killing a number of them.

Elsewhere, in Salma countryside, the Syrian troops continued their operations, killing 23 militants and wounding 43 others.

The army also destroyed several vehicles equipped with weapons and ammunition.

In the village of Ghamam, the army killed nine militants fighting against the government.

Moreover, scores of foreign-backed militants were killed or injured in similar operations in many areas in Aleppo and its countryside.

Also, the army units killed a large number of militants in al-Jbeileh and al-Rashida neighborhoods of Deir-Ezzor.

In recent weeks, the Syrian army has made major advances in its fight against the armed groups.

On Monday, the Syrian army issued a statement, saying the country’s armed forces in cooperation with the National Defense Forces have gained complete control over al-Nakkarin, al-Zarzour, al-Taaneh, al-Subeihieh and Height 53 in the eastern countryside of Aleppo city.

"This new achievement enhances the security of the area surrounding the International Airport of Aleppo and paves the way for eliminating all mercenary terrorists in Aleppo's eastern and northern countryside and it tightens control over the industrial city and the roads which lead to Aleppo city from al-Bab district," the statement added.

Syria has been gripped by a deadly conflict since 2011. According to reports, the Western powers and their regional allies - especially Qatar, Saudi Arabia and Turkey - are supporting the militants operating inside Syria.

MAM/MAM
http://www.presstv.ir/det(...)ontinues-operations/
pi_135508282
Veel foto's op oa twitteraccount van de Nederlande oorlogsjournalist Doornbos van Belgische strijders in Syrie:

Abu Sulayman al-Muhajir (24) uit Brussel:
https://twitter.com/p_van(...)217928482817/photo/1

Hier op de foto met een paard, schijnt volgens het bericht met zijn vrouw in Aleppo te wonen nu ( :D ):
https://twitter.com/p_van(...)090222309376/photo/1

Hicham Chaieb (30) en voormalig lid van sharia4belgium:
https://twitter.com/p_van(...)226784256000/photo/1

Abdelmonaim - Abū Sārā - (32) Brussel, inmiddels omgekomen en vader van 5 kinderen:
https://twitter.com/p_van(...)761782915072/photo/1

Abou Houdaifa Ahmed (21) uit Brussel:
https://twitter.com/p_van(...)746333753345/photo/1

Abu Jihad al-Beljiki aangesloten bij Nusra volgens dit bericht:
https://twitter.com/p_van(...)633323302913/photo/1

Abu Sulayman al-Beljiki (36) aangesloten bij ISIS:
https://twitter.com/p_van(...)337476313088/photo/1

Michal Delefortrie - Abū Usāma al-Muhājir - (25) Antwerpen:
https://twitter.com/p_van(...)682004172801/photo/1

Abū Dujana al-Muhājir (27) Brussels:
https://twitter.com/p_van(...)919318548480/photo/1

quote:
Harold Doornboos tweet:
Er zit dus 1 NLs sprekende strijder bij Islamitisch Front. En bij ISIS zitten ook NLers. Dus kans dat NLse jihadisten op elkaar knallen
Overigens heeft de volgende journalist vaak interessante info over (buitenlandse) strijders die in Syrie vechten: https://twitter.com/p_vanostaeyen

[ Bericht 3% gewijzigd door Aloulou op 15-01-2014 02:14:01 ]
pi_135508732
Hoor net op BBC dat er Westerse geheime diensten in Damascus zijn gearriveerd om met het regime te praten hoe ze de radicale islamieten moeten verslaan. Werd bevestigd door de regimes buitenlandse onderminister.
pi_135509598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 06:29 schreef Djibril het volgende:
Hoor net op BBC dat er Westerse geheime diensten in Damascus zijn gearriveerd om met het regime te praten hoe ze de radicale islamieten moeten verslaan. Werd bevestigd door de regimes buitenlandse onderminister.
Waar slaat dat op, Syri heeft onze bemoeienis helemaal niet nodig.

Assad doet het hartstikke goed, de rebellen maken elkaar af .
pi_135517302
En een nieuwsbericht over de samenwerking van Syri en verschillende westerse veiligheidsdiensten:

quote:
'Veiligheidsdiensten Westen praten met Syri'

Verschillende westerse veiligheidsdiensten hebben in de Syrische hoofdstad Damascus gepraat over de bestrijding van radicale islamistische groeperingen. Dat zegt de Syrische onderminister van Buitenlandse Zaken Faisal Mekdad in een interview met de BBC, meldde de omroep in de nacht van dinsdag op woensdag. .

Mekdad wilde niet zeggen om welke diensten het gaat, maar volgens hem zien steeds meer regeringen dat er geen goed alternatief is voor de Syrische president Assad. De opmars van jihadistische groeperingen die in Syri tegen Assad vechten, baart veel landen zorgen.

Volgens de onderminister is er een schisma tussen de westerse veiligheidsdiensten die met Syri willen samenwerken en de politici, die forse kritiek hebben op Assad.

Het is onduidelijk in hoeverre de westerse landen bereid zijn de handen ineen te slaan met het Syrische regime, dat in hun ogen verantwoordelijk is voor de oorlog. 'Veel landen benaderen ons. Natuurlijk wachten sommigen de besprekingen in Geneve af, terwijl anderen vertellen dat ze de mogelijkheid om samen te werken willen onderzoeken.'

Veiligheidsdiensten zouden zich, net als Damascus, zorgen maken over de westerse jihadisten die in Syri komen vechten. .
http://www.volkskrant.nl/(...)aten-met-Syrie.dhtml

Tot zover de conspiracy-theories die claimen dat het Westen al-Qaeda-types steunen.
-
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:03:03 #192
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135518635
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef Charismatisch het volgende:
En een nieuwsbericht over de samenwerking van Syri en verschillende westerse veiligheidsdiensten:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)aten-met-Syrie.dhtml

Tot zover de conspiracy-theories die claimen dat het Westen al-Qaeda-types steunen.
_O-

Nu niet meer direct, nee. Voorheen wel openlijk.

Althans, de westerse grootmachten (enkele, zoals Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje, Belgi en Itali) niet meer.

VSL, Jabhat al Nusra, Ansar as Sham en andere terroristische opstandelingengroeperingen werden sinds 2011 direct of indirect gesteund.

De Saoedische steun aan het terroristische Islamitische Front (IF-rebellen) gaat verder, ook met Amerikaanse wapenleveringen via KSA.

Deze contacten met Syri, dat maar al te graag (uit haar seculiere ideologie en omdat Syri zelf nogal internationaal gesoleerd en gesanctioneerd is helaas) hulp biedt aan andere landen met terreurproblemen, zijn puur in het eigen belang van de binnenlandse veiligheid van westerse landen. Syri heeft geen eisen gesteld aan de bezoekers, hoewel de grootste terreurfinanciers nog niet in Damascus waren. Binnenkort komen ook de Britten naar Damascus voor overleg, maar of de Britse imperialisten dan ook hun steun aan IF en VSL staken? Ik denk het niet, ik vrees van niet. :r

IF is gewoon, met Jabhat al Nusra, een andere rivaliserende tak van Al-Qa'da. En van een seculier VSL/FSA is al sinds 2012 geen sprake meer, hoor.

Het enige probleem is nu ISIL (voor het koningshuis al-Saoed en Koeweit) alsook de terugkeer van radicalen naar West-Europa. Meer niet.

De vernietiging van Syri, het Midden-Oosten, de talloze verscheidene culturele, etnische en religieuze (minderheids)groepen binnen de Levant, de terreurdreiging voor Arabische burgers. Dt interesseert de westerse inlichtingendiensten helaas nog steeds geen biet.

Anders zou men Saoedi-Arabi, Qatar, Jordani en Turkije onmiddellijk dwingen te stoppen met steun aan de terroristen en opstandelingen. In Turkije zou een groot deel van de bevolking (minderheden en de grote seculiere groep Turken) dat zelfs toejuichen, zelfs een deel van de overheidsbestuurders, zo'n westers verbod.... :Y
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:05:25 #193
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:08:21 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_135518827
quote:
Syria conflict: Half of population in urgent need of aid - UN

UN Secretary General Ban Ki-moon says that half of Syria's population now "urgently need humanitarian aid". He was speaking at a donor conference in Kuwait to raise funds for the worsening humanitarian crisis.

The UN is asking for $6.5bn (4bn) over the coming year for Syria, its biggest ever request for a single crisis.

"Half of the total population of Syrian people, nearly 9.3 million individuals, urgently need humanitarian aid," Mr Ban said.

It is thought that around that many people have been displaced by the war, both within the country and beyond.

The UN says more than 100,000 people have died since the uprising began.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:12:00 #195
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135518976
quote:
Nee, menselijke schilden zijn in 2012 helaas geraakt en getroffen door de Syrische luchtmacht en haar bombardementen op islamistische en salafistische terroristencentra en commandoposten van de opstandelingen, die volop burgers (inc. vrouwen en kinderen) misbruiken en inzetten als menselijk schild (onvrijwillig).

De Syrische regering gebruikt geen menselijke schilden en wil hen ook niet gebruiken, hoewel veel Assad-aanhangers (tienduizenden) zich verzamelden (burgers) bij militaire doelwitten van een evt. Amerikaans-Brits-Isralisch-Turkse aanvalsoorlog..... :Y Vrijwillig.

Eind 2012 en begin 2013 heeft de Syrische militaire leiding bombardementen en beschietingen daarom zeer ingeperkt, hetgeen de vernietiging van de terroristen ook deed stokken (helaas).

Het is een vreselijk conflict, vooral voor de gegijzelde burgers (veelal achtergebleven soennitische moslims, sommigen van hen regeringscritici, maar nu volop pro-Assad en pro-bevrijding en anti-terroristen - zij het tijdelijk).

Jij bent echter een gehersenspoelde aanhanger van de terroristen en buitenlandse islamistische doelen in seculier Syri.... :r En een nutteloze, misbruikte marionet zoals honderdduizenden salafisten, takfiriyeen en wahabieten elders ter wereld....

Groeten van Prins Bandar met alcoholische cocktails op het strand in Saint Tropez.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:16:09 #196
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135519107
Assad hongert de bevolking uit? Een leugen, de Syrische regering staat volop Rode Halve Maan en andere voedselhulp toe en probeert overal staakt-het-vuren te bereiken voor voedselbevoorrading bevolking en evacuatie burgers.

Terroristen staan dit niet toe.

Een ongekend harde veroordeling van de buitenlandse terroristen in Syri door de Palestijnse PLO/Fatah-minister vandaag, wegens de terroristenblokkade van voedselleveringen in het Palestijnse vluchtelingenkamp Yarmouk bij Damascus:

http://dailystar.com.lb/N(...)d.ashx#axzz2qTM8sjkM

Afb. Palestijnse vluchtelingen en hun nakomelingen protesteren tegen plannen tot slechting van de Rotskoepel in het Palestijns-Syrische vluchtelingenkamp (inmiddels woonwijk) Yarmouk bij Damascus in 1998.

• Waar waren Prins Bandar, Turkije, Koeweit, Qatar en Bahrein eigenlijk toen de Palestijnen moesten vluchten of nu op grote schaal het laatste Palestijnse woongebied wordt gekoloniseerd door joodse nederzettingen met Isralische militaire bezettingskracht?

• Waar waren Jabhat al Nusra, Ansar as Sham, ISIL, VSL-deserteurs en Bandars zelfmoordterroristen toen eigenlijk? Te bang voor de Isralische oppermacht in militaire zaken? Misschien. Maar vooral waren ze ongewapend, zonder Amerikaanse wapens, zonder MANPAD, zonder raketten. Ergens werkloos in een steegje, steun trekkend van wat oliedollars, arm, ongeletterd en lui zonder schoolgang.

[ Bericht 16% gewijzigd door Veldkamp op 15-01-2014 15:00:00 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:19:34 #197
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135519212
De weg van Noordoostelijk en centraal Aleppo naar de stad al-Bab is bijna in handen van de regeringstroepen.

Dan zijn de terroristen binnen Aleppo afgesneden van de belangrijkste voedsel- en wapenbevoorradingen..! *O*

http://dailystar.com.lb/N(...)a.ashx#axzz2qTM8sjkM
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:22:26 #198
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135519313
Assad veroordeelt de "criminele" Saoedische ideologie van het wahabisme en imperialisme

http://dailystar.com.lb/N(...)d.ashx#axzz2qTM8sjkM
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:34:38 #199
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135519736
Goed de lyrics lezen. Julia Boutros (Libanees-Palestijnse zangeres) drukte in september 2013 heel goed de gevoelens van Syrische (dus niet: Katab en FL en 14 maart) Christenen over de hulp van Hezbollah bij de zuivering van Syri uit......

[ Bericht 3% gewijzigd door Veldkamp op 15-01-2014 14:40:17 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:48:34 #200
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520246

pi_135520423
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef Veldkamp het volgende:
Goed de lyrics lezen. Julia Boutros (Libanees-Palestijnse zangeres) drukte in september 2013 heel goed de gevoelens van Syrische (dus niet: Katab en FL en 14 maart) Christenen over de hulp van Hezbollah bij de zuivering van Syri uit......

lol je bent echt weg van haar he :D Ik ken inmiddels zelfs haar naam door jouw vele postings met dit filmpje ;(
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:55:50 #202
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

lol je bent echt weg van haar he :D Ik ken inmiddels zelfs haar naam door jouw vele postings met dit filmpje ;(
O+ (En ze is 44 jaar oud, 'jong'.... :* )

En dit lied onder speciaal voor Firefly en jou als vraagstelling:

Win? Win?

Geef maar eens antwoord. Syri en Iran hebben miljarden aan de gewapende Palestijnse strijd tegen de Isralische staat en bezettingsmacht uitgegeven, zeker in de Gazastrook (Hamas-Gewapende Tak en Islamitische Jihad)....
pi_135520515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

En ze is niet eens extreem lekker ofzo.
pi_135520570
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

O+ (En ze is 44 jaar oud, 'jong'.... :* )

En dit voor Firefly en jou als vraagstelling:

Win? Win?

haha wiyn wat ? 8)7

Maar dit is een goede kant van, laat je vaker van deze gevoelige kant zien Veldkamp _O_
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:58:31 #205
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is de 25-jarige Syrian Girl Partisan mejuffrouw Mimi al-Laham wl.... O+

Maar goed, die is nogal arrogant naar de heren toe.... :'(

Echt zo'n gemancipeerd vrouwproduct van de Assad-regering. Zeker geen huissloof, maar een bijtende cobra die je betovert voordat ze je een dodelijke beet geeft... ;)
pi_135520627
quote:

[..]

Dat is het mooie toch...het laat zien dat Veldkamp niet verlegen is om zijn enigzins sterke voorkeur voor Arabische vrouwen hier op fokforum met ons te delen ^O^ Yallah zied! ~O>
pi_135520652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:58 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Dat is de 25-jarige Syrian Girl Partisan mejuffrouw Mimi al-Laham wl.... O+

Maar goed, die is nogal arrogant naar de heren toe.... :'(

Echt zo'n gemancipeerd vrouwproduct van de Assad-regering. Zeker geen huissloof, maar een bijtende cobra die je betovert voordat ze je een dodelijke beet geeft... ;)
Mimi Al-Laham heeft een geitenkop, en denkt dat ze spang overkomt als ze een dikke laag lippenstift opdoet.

Maar wel leuk voor een nachtje inderdaad.
pi_135520703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat is het mooie toch...het laat zien dat Veldkamp niet verlegen is om zijn enigzins sterke voorkeur voor Arabische vrouwen hier op fokforum met ons te delen ^O^ Yallah zied! ~O>
Knappe Arabische vrouwen zijn de mooiste vrouwen op aarde, dat is gewoon een feit.

Niets aan te doen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:01:41 #209
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Oeeei... ;)

Ik heb zelfs al eens een klap moeten incasseren toen ik een Libanese Maronitische schoonheid 'Arabische pracht' noemde..... _O- Ze was immers alleen Arabischtalig, maar etnisch een echte Fenicische, afstammelinge van de oude Fenicirs van Tyrus en Sidon.... :D
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:03:09 #210
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520784
quote:

[..]

Op mijn leeftijd moet je niet meer een voorkeur voor 18-jarige Arabische strandschoonheden uitspreken. Krijgt de omgeving een nare smaak van in hun mond. En terecht. Ook al is het bij sommige oudere moslims blijkbaar nog steeds wel 'done' zo'n leeftijd. Niet bij mij. Ik kom uit een zeer keurige Nederlandse familie.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:04:12 #211
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520827
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:00 schreef theunderdog het volgende:

Maar wel leuk voor een nachtje inderdaad.
Punt n lukt je dat niet (zonder neergestoken te worden door haar vader en broer in Brisbane).

Punt tw lukt jou dat nooit, want zij is een cobra......daarmee slaap je niet voordat je haar volledig kent.... (en keurig getrouwd ;) ...! ;)
pi_135520831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Oeeei... ;)

Ik heb zelfs al eens een klap moeten incasseren toen ik een Libanese Maronitische schoonheid 'Arabische pracht' noemde..... _O- Ze was immers alleen Arabischtalig, maar etnisch een echte Fenicische, afstammelinge van de oude Fenicirs van Tyrus en Sidon.... :D
Nationalisme.... :')

Zulke vrouwen moet je sowieso niet hebben.
pi_135520832
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Veldkamp het volgende:
Oeeei... ;)

Ja die Libanese maronieten moeten weer opstandig zichzelf als "feniciers" bestempelen he :{w Maar bij Syrische Christenen heb je daar geen last van ;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:05:13 #214
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:58 schreef Aloulou het volgende:

[..]

haha wiyn wat ? 8)7

Maar dit is een goede kant van, laat je vaker van deze gevoelige kant zien Veldkamp _O_
;)

Wheen dan.

Waar?

Waar zijn ze? Nou....? :? :(

Geef jij maar 'ns antwoord. Firefly zal wel weer bezig zijn met copy-pasten dat Assad de emir van ISIL is.
pi_135520892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:04 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Punt n lukt je dat niet (zonder neergestoken te worden door haar vader en broer in Brisbane).

Punt tw lukt jou dat nooit, want zij is een cobra......daarmee slaap je niet voordat je haar volledig kent.... (en keurig getrouwd ;) ...! ;)
1: :')

Ik ga niet neergestoken worden, zij is de gene die de prikken krijgt.

2: Ik kan in een nachtje een vrouw volledig kennen.

Zulke vrouwen als haar zijn het meest oppervlakkig.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:06:33 #216
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nationalisme.... :')

Zulke vrouwen moet je sowieso niet hebben.
Maar haar wel. Ik kan je geen foto laten zien. Owwwww. Zij was echt fantastisch.

En arts overigens.

Jij kunt niet met plagerige en hard-to-get-vrouwen omgaan? Niet terug plagen? Of wil jij alleen zo'n sloof zonder eigen denkbeelden die stilzwijgt en alleen vraagt of ze naar de supermarkt mag? :r
pi_135520968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:05 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

;)

Wheen dan.

Waar?

Waar zijn ze? Nou....? :? :(

Geef jij maar 'ns antwoord. Firefly zal wel weer bezig zijn met copy-pasten dat Assad de emir van ISIL is.
lol ik heb geen idee over wie je hebt. Maar zolang je die plaatjes en filmpjes laat komen vind ik alles best grote vriend ^O^ :Y) *O* :7 >:)
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:07:52 #218
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135520986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:04 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ja die Libanese maronieten moeten weer opstandig zichzelf als "feniciers" bestempelen he :{w Maar bij Syrische Christenen heb je daar geen last van ;)
Nou.....bij Grieks-Orthodoxen en Grieks-katholieken niet. Die zien zich als Arabische nationalisten.

Maar Arameers, Assyrirs, Armenirs..... ;) Ook in Syri.

Libanese Maronieten hebben natuurlijk wel een zekere 'eigen' trots, de trotse trouw gebleven strijders uit het hooggebergte.... Overigens zijn er ook wel Maronieten die zich wel als deel van de Arabische wereld beschouwen, zeker de linkse partijen van de Maronieten doen dat sinds decennia wel.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:09:02 #219
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135521036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Aloulou het volgende:

[..]

lol ik heb geen idee over wie je hebt. Maar zolang je die plaatjes en filmpjes laat komen vind ik alles best grote vriend ^O^ :Y) *O* :7 >:)
أين هم، الملوك العرب؟ فلسطين؟
pi_135521041
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Nou.....bij Grieks-Orthodoxen en Grieks-katholieken niet. Die zien zich als Arabische nationalisten.

Maar Arameers, Assyrirs, Armenirs..... ;) Ook in Syri.

Libanese Maronieten hebben natuurlijk wel een zekere 'eigen' trots, de trotse trouw gebleven strijders uit het hooggebergte.... Overigens zijn er ook wel Maronieten die zich wel als deel van de Arabische wereld beschouwen, zeker de linkse partijen van de Maronieten doen dat sinds decennia wel.
Hoe triest moet je zijn om om je als Arabisch Nationalist te zien terwijl je Griek bent..... :')

De prachtige Griekse geschiedenis weggooien en dat dan inruilen voor de Arabische.... :') x miljoen gewoon.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:10:19 #221
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135521097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe triest moet je zijn om om je als Arabisch Nationalist te zien terwijl je Griek bent..... :')

De prachtige Griekse geschiedenis weggooien en dat dan inruilen voor de Arabische.... :') x miljoen gewoon.
Het zijn Byzantijns-Orthodoxe Aramese Oud-Syrirs die gearabiseerd zijn, maar trouw aan de Antiocheens-Byzantijns-Orthodoxe (of de Grieks-Katholieke genieerde) stoel.

Geen echte Grieken, maar Oost-Romeinse rijksburgers ooit.
pi_135521104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:06 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Maar haar wel. Ik kan je geen foto laten zien. Owwwww. Zij was echt fantastisch.

En arts overigens.

Jij kunt niet met plagerige en hard-to-get-vrouwen omgaan? Niet terug plagen? Of wil jij alleen zo'n sloof zonder eigen denkbeelden die stilzwijgt en alleen vraagt of ze naar de supermarkt mag? :r
Niet nationalistisch = een sloof ?

Ik heb gewoon een hekel aan Nationalisten.
pi_135521135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:10 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Het zijn Byzantijns-Orthodoxe Aramese Oud-Syrirs die gearabiseerd zijn, maar trouw aan de Antiocheens-Byzantijns-Orthodoxe (of de Grieks-Katholieke genieerde) stoel.

Geen echte Grieken, maar Oost-Romeinse rijksburgers ooit.
Tja, de Arabieren hebben hun werk uitstekend gedaan.

Iedereen Arabier... *O*
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:23:19 #224
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135521588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:07 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nou ja, voor jou dan.....

:* :* _O_
pi_135521643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

أين هم، الملوك العرب؟ فلسطين؟
Ah ya...die zijn te veel bezig met het warm houden van hun eigen stoelen tegenover de eigen bevolking...Arabieren he, echte verraders })
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:25:36 #226
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135521685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 06:29 schreef Djibril het volgende:

:Y
pi_135521757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:09 schreef theunderdog het volgende:

Gelukkig stikt het in Turkije helemaal niet van zulke figuren... :X :X

Maar goed, arabisch nationalisme moet je bij baathisten zijn. Een uitgestorven ideologie waarvan Assad de laatste is die dat nu krampachtig nog probeert overeind te houden.
pi_135521864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:27 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Gelukkig stikt het in Turkije helemaal niet van zulke figuren... :X :X

Maar goed, arabisch nationalisme moet je bij baathisten zijn. Een uitgestorven ideologie waarvan Assad de laatste is die dat nu krampachtig nog probeert overeind te houden.
1: Wat voor figuren ?

2: Het Arabisch nationalisme is uitgestorven omdat het het werk er al op heeft zitten.

Grieken die zichzelf bestempelen als Arabieren, van oorsprong berbers die de berberse taal niet meer kunnen spreken maar wel Arabisch enz enz.

Iedereen Arabisch ! *O*
pi_135521904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:Y
VS.. _O_
pi_135521991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
1: Wat voor figuren ?
Die denken en een harde pik krijgen van hun Turkse identiteit terwijl iedereen die ze ziet snapt dat het etnisch gezien verturkificeerde Albanezen/Bosniers/Grieken/Georgiers en weet ik wat nog meer zijn.

quote:
2: Het Arabisch nationalisme is uitgestorven omdat het het werk er al op heeft zitten.

Grieken die zichzelf bestempelen als Arabieren, van oorsprong berbers die de berberse taal niet meer kunnen spreken maar wel Arabisch enz enz.
Valt wel mee. In Syrie en Irak zijn de Koerden vrijer dan ooit. In Noord-Afrika zijn in Marokko en Algerije de berbers erkend en ook hun taal. En ook inmiddels in Libie nu vrij om hun cultuur te uiten, waar nog steeds 10/15% zichzelf als berbers beschouwd en dat thuis als eerste taal heeft. En politiek gezien is zeker dat ouderwetse racistische arabische nationalisme politiek gezien vrijwel uitgespeeld....speelt geen rol meer. Khadafi, Abdel Nasser, Saddam zijn allemaal van het toneel verdwenen....behalve Assad.
pi_135522145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Die denken en een harde pik krijgen van hun Turkse identiteit terwijl iedereen die ze ziet snapt dat het etnisch gezien verturkificeerde Albanezen/Bosniers/Grieken/Georgiers en weet ik wat nog meer zijn.

[..]

Valt wel mee. In Syrie en Irak zijn de Koerden vrijer dan ooit. In Noord-Afrika zijn in Marokko en Algerije de berbers erkend en ook hun taal. En ook inmiddels in Libie nu vrij om hun cultuur te uiten, waar nog steeds 10/15% zichzelf als berbers beschouwd en dat thuis als eerste taal heeft. En politiek gezien is zeker dat ouderwetse racistische arabische nationalisme politiek gezien vrijwel uitgespeeld....speelt geen rol meer. Khadafi, Abdel Nasser, Saddam zijn allemaal van het toneel verdwenen....behalve Assad.
1: Turkije is een grote mengelmoes.

Daarom zijn wij ook superieur tegenover iedereen, uit wetenschappelijke studies blijkt namelijk dat variatie in het dna over het algemeen goed is voor de gezondheid en sterkte van de genen.

2: Dan nog, Arabisch is wel overheersend .

Ik vind 10/15 % nu niet echt heel veel ofzo.
pi_135522298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:
Daar zijn we het dan ook over eens.

quote:
Niet van wat het oorspronkelijk was nee. Maar het tot voorheen politiek Arabisme (en dus racisme naar andere inheemse culturen toe) is daarmee niet helemaal succesvol geweest. Overigens zijn het er in Marokko en Algerije een (stuk) meer volgens mij, richting 30%.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:44:31 #233
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135522349
quote:

[..]

Vooral geturkificeerde Armenen.

Er zijn miljoenen Armenen sinds 1100 n. Christus geturkificeerd na gedwongen islamisering.

Crypto-Armenen en crypto-Christenen zijn in de Turkse provincie Tunceli (Dersim) zr gangbaar, ook na de Genocide van 1915.

Inderdaad zijn er ook veel Grieken verturkst, er zijn echter nog steeds Griekse moslims in Noord-Turkije die archasch Grieks spreken, hoor.

Er waren overigens ook Turkstalige Grieks-Orthodoxe Christenen (Karamanlides), die dus cultureel taalkundig geassimileerd, maar nooit bekeerd werden. Zij werden uit Karaman-regio na 1922 verdreven en gedeporteerd, wegens hun religie (chr.)..

quote:
President Assad Jr. is wijs genoeg om al sinds september 2012 de Koerdische separatisten een eigen autonoom gebied binnen Syri te hebben beloofd, naar Iraaks voorbeeld. Hij stelde zelfs vrijhandel met Iraaks Koerdistan voor (tegen de zin van Assads 'relatieve' ondersteuner premier al-Maliki van centrale Irakese regering).

Overdreven Arabisch nationalisme mag wel minder worden, maar nu is het pan-Arabisme gewoon door samenzweringen doeltreffend uitgeschakeld. Behalve in Syri............

En reken maar dat, anders dan Saoedi's willen, ook in Egypte een Nasseristisch militair gedachtegoed kan terugkeren. Althans, dat hoop ik maar. Anders is de Arabische wereld verloren in hopeloze, eindeloze sektarische strijd. Precies zoals de Israli's en Amerikanen graag wensen.

Overigens profiteert naast Isral en Amerikaans Saoedi-Arabi/Golfmonarchien ook Iran van sektarische strijd in de Arabische wereld.... :'(
pi_135522388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:43 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan ook over eens.

[..]

Niet van wat het oorspronkelijk was nee. Maar het tot voorheen politiek Arabisme (en dus racisme naar andere inheemse culturen toe) is daarmee niet helemaal succesvol geweest. Overigens zijn het er in Marokko en Algerije een (stuk) meer volgens mij, richting 30%.
Zozo, 30 % !!

En dat terwijl iets van 90 % van de Marokkaanse bevolking van oorsprong berber is... :')

Ze zijn ook vrijwel allemaal moslim, terwijl dat niet het geloof was van de berbers in het begin. Maja, toen kwamen de schattige woestijnaapjes.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:48:08 #235
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135522494
quote:

[..]

Daarom zijn wij ook superieur tegenover iedereen, uit wetenschappelijke studies blijkt namelijk dat variatie in het dna over het algemeen goed is voor de gezondheid en sterkte van de genen.
De etnogenese van de Turken vond dus niet in het Altasch Hooggebergte in Centraal-Azi plaats, want slechts 20 % van het Turks DNA (iets minder en hoger onder de Turkmenen in Irak en Syri) is van Mongools-Aziatische komaf.

De rest is vooral Armeens, Arabisch, Grieks en.....'Indo-Iraans' (Perzisch, Koerdisch).

Er is ook enorm veel Slavische en Roemeense inmenging, zelfs Germaanse inmenging (vanuit Palestina en Libanon, voormalige Frankische kruisvaarders).

quote:

Arabisch overheersend? Is ook praktisch. Het is een wereldtaal.
pi_135522537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:48 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

De etnogenese van de Turken vond dus niet in het Altasch Hooggebergte in Centraal-Azi plaats, want slechts 20 % van het Turks DNA (iets minder en hoger onder de Turkmenen in Irak en Syri) is van Mongools-Aziatische komaf.

De rest is vooral Armeens, Arabisch, Grieks en.....'Indo-Iraans' (Perzisch, Koerdisch).

Er is ook enorm veel Slavische en Roemeense inmenging, zelfs Germaanse inmenging (vanuit Palestina en Libanon, voormalige Frankische kruisvaarders).

[..]

Arabisch overheersend? Is ook praktisch. Het is een wereldtaal.
1: Dat zeg ik, een grote mengelmoes. O+

2: Jaja, ze hebben er ook lekker zelf voor gekozen wil je zeggen. :')
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:50:42 #237
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135522598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:49 schreef theunderdog het volgende:

2: Jaja, ze hebben er ook lekker zelf voor gekozen wil je zeggen. :')
Een deel toch voor de Islam en de Hasjemitische dynastien en islamitische 'vorsten' sinds de 7e eeuw, hoor. Vrijwillig of uit opportunisme.

Onder de Berbers zijn overigens zeer lang zeer veel Christenen gebleven. De H. Augustinus was mogelijk van Berber-afkomst, evenals enkele Pausen van de Oudheid.

In Kabyli bestaat nog steeds een vorm van crypto-christendom onder sommige families bovendien.
pi_135522608
quote:

[..]

[..]

Ehhhh, heel veel Turken zijn juist trots op hun afkomst en dat ze ooit in de Balkan oid woonden...
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:54:49 #239
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135522771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:50 schreef expans het volgende:
Ehhhh, heel veel Turken zijn juist trots op hun afkomst en dat ze ooit in de Balkan oid woonden...
Veel Grieken ook dat ze uit Cappadoci stammen. Cappadocisch is zelfs een Grieks dialect. ;)

De Turken uit de Balkan zijn inderdaad vaak geturkificeerde Slaven. Goed, in Noord-Turkije in Samsun en Trabzon zijn er talloze blonde Turken. De Krimgoten werden op het schiereiland Krim door de Krim-Tataarse vorsten ook soms gedwongen geslamiseerd (sommigen bleven Christen in de grotten) of als slaaf naar Turkije gevoerd aan de overkant van de Zwarte Zee.... ;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:58:00 #240
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135522885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zozo, 30 % !!

En dat terwijl iets van 90 % van de Marokkaanse bevolking van oorsprong berber is... :')

Ze zijn ook vrijwel allemaal moslim, terwijl dat niet het geloof was van de berbers in het begin. Maja, toen kwamen de schattige woestijnaapjes.
Niet zo beledigend over Arabische moslims, h..... Het waren niet de kamelendrijvers van al-Saoed met petrodollars, toch echt wel kundige krijgers. En ook niet (allemaal) koppensnellers, hoor. Anders had men nooit een islamitisch rijk of gedeelte kunnen veroveren.

Tot de 17e eeuw waren Egypte en zeker Nubi/Noord-Soedan voor 50 % monofysitisch Christelijk, hoor (Kopten)..... In de achtste eeuw vrijwel geheel, ook na de staatkundige islamisatie nog.... Allemaal dhimmi's, maar met behoorlijk grote vrijheid...

In West-Noord-Afrika en Maghreb was het anders, want de Spanjaarden, Mozarabische christenen, Franken en de Christelijke Vikingen daar in de buurt waren evenals de inheemse Berbervolken 'gewoon' westerse katholieke Latijnen en dus geallieerd met de noordelijke vijanden van de veroveraars. Daar werd het Christendom meer en sneller uitgeroeid helaas. Politieke redenen dus. (En het was daar dunbevolkter dan in het geslamiseerde deel van het Oost-Romeinse Rijk.)

Met talloze Antieke steden, kerken en begraafplaatsen en culturele monumenten uit de West-Romeinse Oudheid..... :'( Ga maar eens naar Tunesi.

Monastir betekent: Klooster.
pi_135522959
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:58 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Niet zo beledigend over Arabische moslims, h..... Het waren niet de kamelendrijvers van al-Saoed met petrodollars, toch echt wel kundige krijgers. En ook niet (allemaal) koppensnellers, hoor. Anders had men nooit een islamitisch rijk of gedeelte kunnen veroveren.

Tot de 17e eeuw waren Egypte en zeker Nubi/Noord-Soedan voor 50 % monofysitisch Christelijk, hoor (Kopten)..... In de achtste eeuw vrijwel geheel, ook na de staatkundige islamisatie nog.... Allemaal dhimmi's, maar met behoorlijk grote vrijheid...

In West-Noord-Afrika en Maghreb was het anders, want de Spanjaarden, Mozarabische christenen, Franken en de Christelijke Vikingen daar waren katholieke Latijnen en dus geallieerd met de noordelijke vijanden van de veroveraars. Daar werd het Christendom meer en sneller uitgeroeid helaas.

Met talloze Antieke steden, kerken en begraafplaatsen en culturele monumenten uit de West-Romeinse Oudheid..... :'( Ga maar eens naar Tunesi.

Monastir betekent: Klooster.
Weet ik, het was dan ook niet al te serieus Arabieren lover... :P

Maar je ging weg toch ?

Wees goed voor je vrouw, en voed je kinderen op tot verantwoordelijke volwassenen. ;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:00:02 #242
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135522969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Weet ik, het was dan ook niet al te serieus Arabieren lover... :P

Maar je ging weg toch ?

Wees goed voor je vrouw, en voed je kinderen op tot verantwoordelijke volwassenen. ;)
;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:46:07 #243
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135524561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:24 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ah ya...die zijn te veel bezig met het warm houden van hun eigen stoelen tegenover de eigen bevolking...Arabieren he, echte verraders })
Ja man, jullie Arabieren zijn allemaal zandnegers. ~O>
pi_135524596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Jullie hebben niet eens een eigen land ! HAHAHA !

Niveau ! ^O^ _O_
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:53:12 #245
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135524820
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jullie hebben niet eens een eigen land ! HAHAHA !

Niveau ! ^O^ _O_
Dat komt omdat onze "Moslimbroeders" ons in de maling hebben genomen zoals, die Griek Ataturk.
pi_135524843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:53 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dat komt omdat onze "Moslimbroeders" ons in de maling hebben genomen zoals, die Griek Ataturk.
Heeft die goed gedaan he? :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:55:34 #247
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135524911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:50 schreef expans het volgende:

[..]

Waarom voelen ze zich dan Turks. :') :') :') :') :') :') :')

En waarom leren ze dan niet hun oorspronkelijke taal.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:59:57 #248
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135525069
quote:

[..]

[..]

Wist je ook dat veel Turken in Oost-en Centraal-Anatoli, etnisch gezien Koerden zijn. Maar ze zijn volledig geturkificeerd en ze weten niet meer dat ze ooit oorspronkelijk Koerdisch waren.
pi_135525633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Wist je ook dat veel Turken in Oost-en Centraal-Anatoli, etnisch gezien Koerden zijn. Maar ze zijn volledig geturkificeerd en ze weten niet meer dat ze ooit oorspronkelijk Koerdisch waren.
Wist jij dat de Turkse bevolking een grote mengelmoes is ?
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:47:42 #250
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135526899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wist jij dat de Turkse bevolking een grote mengelmoes is ?
Ja dat wist ik. Maar veel uit de klote gewassen Grijze Wolven (Turkse nationalisten/fascisten) willen dat niet geloven/accepteren.

Zij denken dat echt elke Turk in Anatoli en Thraci direct van Atilla de Hun en Djengiz Khan afstamt. :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_135527322
Grappig hoe Veldkamp de miljoenen mensen die honger hebben allemaal terroristen of gijzelaars noemt. Damascus loopt leeg, alleen de armen blijven over. Dankzij assad, dit heeft niet eens te maken met de tegen partij.
pi_135528171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef Baklava95 het volgende:
Wist je ook dat veel Turken in Oost-en Centraal-Anatoli, etnisch gezien Koerden zijn.
Dan snap ik wel dat ze dat ontkennen en liever Turks zijn ja :{ Een Koerd ben je immers niet voor de lol, toch?
pi_135528235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

En jij kent je grenzen niet :(
pi_135528665
Assad heeft nu nog maar zo'n 81 vliegtuigen over. In het begin had hij er meer dan 350. Een groot deel van zijn leger is dood. Hij heeft niet genoeg mankracht om de twee grootste steden geheel te kunnen houden :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:40:39 #255
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135529053
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

En jij kent je grenzen niet :(
O jawel hoor maar de internationale gemeenschap nog niet.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:41:38 #256
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135529092
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dan snap ik wel dat ze dat ontkennen en liever Turks zijn ja :{ Een Koerd ben je immers niet voor de lol, toch?
Wat bedoel je daarmee. :( :(

pi_135529162
quote:

[..]

Daarom zijn wij ook superieur tegenover iedereen,

Dat is te merken in Nederland.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:44:43 #258
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135529214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Ja echt he, een beetje kritiek op hun God Ataturk en ze worden meteen woest.

Turkse nationalisten. :') :') :N
pi_135529510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ja echt he, een beetje kritiek op hun God Ataturk en ze worden meteen woest.

Turkse nationalisten. :') :') :N
Grappige daaraan is dat de meeste van hun niet weten dat het algemeen bekend was/is dat Ataturk homoseksueel was.
pi_135530617
Dus wat hebben we hier?

Drie waarheden zijn vastgesteld.

1. Arabische vrouwen kunnen heel mooi zijn? Check.

2. Turken kunnen enge nationalisten zijn met feitelijk onjuiste 'founding' mythes? Check.

3. Arabieren zijn geen etnisch homogene groep? Check.

Punt is echter dat deze feiten van algemene bekendheid geen verdere discussie behoeven.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:09:56 #261
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135530633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Grappige daaraan is dat de meeste van hun niet weten dat het algemeen bekend was/is dat Ataturk homoseksueel was.
O dat wist ik ook niet. Ik wist wel dat zijn moeder een Griek was.

Waarschijnlijk was hij geen homo.
pi_135530692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

O dat wist ik ook niet. Ik wist wel dat zijn moeder een Griek was.

Waarschijnlijk was hij geen homo.
Hij was een womanizer en een alcoholist, maar dat hij homo was lijkt me sterk.
pi_135534842
Kunnen we het niet gewoon over Syri hebben?
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:11:39 #264
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135538042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:18 schreef expans het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over Syri hebben?

Ja hoor
pi_135538265
quote:
FIRST POST – JANUARY 15, 2014 – ALEPPO ON FIRE AS SAA FREES MORE AREAS AHEAD OF MONTREUX

ZAF ALEPPO: AL-NAQQAAREEN, AL-ZARZOOR, AL-TA’AANA, AL-SUBAYHIYYA AND AL-MURTAFA’ 53 (Elevation 53) and AL-NAJJAAREEN (Shaykh Najjaar) INDUSTRIAL ZONE have all been completely liberated. Wael reports 301 counted rodent carcasses in this area southwest of Aleppo City with the number expected to rise as SAA and NDF with security forces reconnoitre and search abandoned buildings. Among the rats themselves, the numbers are even higher with estimates by Alalam reaching 1000 dead rats as a result of internecine fighting. What is significant here is that the lifeline to the rats inside the city has been severed. Of significance also is that the SAA has now mastered the science of detecting and disarming the numerous IEDs and booby traps left by the escaping vermin. IEDs found so far are in the hundreds.

BA’ATH PARTY SOURCES CONFIRM that most leaders of the now defunct FSA and J.N. are leaving Syrian for Turkey. They are escaping in droves. It appears that only low level commandants are left now in the city, especially in ‘Anadaan. This development is very significant and confirms that the tide has turned irrevocably in favor of the SAA.

http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.267342&z=13&m=b

Tallat Al-Zarzoor: SAA killed 13 rodents from J.N. trying to escape northwards. We have no names. All believed to be foreigners.

Tallat Al-Ghaali: Skirmishing with no details.

Al-Raashideen Quarter: An attempted infiltration into Al-Hikma School and Al-Shamsa was repulsed by NDF with 3 dead rodents identified:
‘Abed ‘Ali Mahfouzh
Suhayl Ahmad Al-Sutoohi
Mustafaa Jalaal ‘Abdul-Wali Jabaara

Central Prison: On Sunday, the rats were annihilated to the tune of 66 dead. The carcasses remain strewn about, swelling up in the noon-day sun and smelling like a plague of rodents. No names, obviously.

Bani Zayd Quarter: An attempted infiltration from Bani Zayd into Al-Dhubayt Street and the Vegetable Souq to Al-Ashrafiyya was a catastrophe for the rodents who seem to be suffering from a lack of organized command. Wael says the operation became a turkey shoot. 39 confirmed rats dead.

Bayaanoon: Some fighting here with little detail.

Al-Marja Quarter: Ditto.

Al-Saaliheen Quarter: 4 rodents were spotted after civilians contacted a local office of General Security. They were offered the opportunity to surrender but opened fire. They were all foreigners.

Rityaan: No details about a skirmish here.

‘Anadaan: More SAA sniping at reckless rodents strutting about with that look of death about them. Wael says the SAA killed 2 rodents and wounded an estimated 5.

Ma’aarrat Al-Arteeq: Fighting with no details.

Baabees Quarter in the Old City: Confirmed 7 dead rats with 13 surrendering.

Karm Al-Turaab: No details.

Rasm Al-’Abbood Village: Ditto.

City: An attempted infiltration by rats on Monday from the Al-Hudhayfa Mosque to the Broadcasting Station was a dismal failure. It was also easy. Police and security killed 2 rodents and took 16 prisoners.
http://www.syrianperspect(...)ead-of-montreux.html
pi_135538821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee. :( :(

[ afbeelding ]
Beginnen we weer met die rare plaatjes? Weet je nog hoe het vorige keer afliep?
pi_135539079
Geen idee waarom hij een naakte man plaatst.
pi_135540254
quote:
Sunday, 12 January 2014
Syria's Sahwa: A Battle of Confusion
A guest post by Pieter Van Ostaeyen.

Syria's war, waging for almost three years now, seems to have reached a new level. Since the early summer of 2013 "al-Qaeda" ruled the media. A strong presence on social media showed us that Jabhat al-Nusra (the official al-Qaeda branch in Syria) and ad-Dawla al-Islāmiyya fī al-Irāq wa's-Shām (known as ISIS, the Islamic State in Iraq and as-Shām) were not only waging full scale war against the Syrian regime, but also were clashing with objective allies. Fighting FSA and Kurdish forces in Rojava was obviously expected but after a while ISIS was getting accused of attacking member groups of the Islamic Front. And vice versa, Harakat Ahrār as-Shām, for example, lost several of its foreign fighters. A Belgian and aTunisian member of ISIS got killed near a checkpoint; news came out early December.

But the incident that seems to have triggered the current events (which can be described as the first signs of Syrian Sahwa or uprising) must have been the torture and murder of a Harakat Ahrār as-Shām member, Doctor Husayn as-Sulaymān Abū Rayyān. His body was released in a prisoner exchange. Pictures of his mutilated body circulated widely on social media. A statement about Abū Rayyān in Arabic can be read here. This and other recent violent clashes between ISIS and other rebel groups, unleashed unseen infighting in Syria.

In a few days time close to 700 casualties were reported by Jihādī sources. In about a week there were 16 suicide attacks targeting rebel forces. There are, obviously, no independent sources on these numbers. Rumors are spreading, and have been confirmed in some cases, that foreign fighters have been targeted more than ever. The last few days the most striking would be the abduction of two Belgian teenage girls. Another report claimed that three Dutch girls were abducted and raped. ISIS seems to be disintegrating in some areas. A contact in Idlib province ( Sunday January 5): "The place is swarming with lost ISIS-fighters ... There's utter chaos ... Some were arrested, some want to secure their families, others prefer to keep on fighting. In some regions Jabhat an-Nusra just took over ISIS strongholds without firing a single shot." Later that day he contacted me again: "There are no more Dawla fighters where I am, Jabhat an-Nusra, Harakat Ahrār as-Shām and FSA took it all. A lot of these boys are now in hiding, because Jaysh al-Mujāhidīn are now arresting all ISIS-fighters and Muhājirīn [foreign fighters]."

In the first few days there was some confusion whether or not Harakat Ahrār as-Shām was involved in the clashes with ISIS, but my contact was clear about that, from day one they were. And hereby the devils were unleashed. The days that followed my Twitter timeline got flooded with accusations, quite quickly there were two camps calling each other names. Some people went berserk and started a true war of words. The name calling and slander were unprecedented; even compared to what happened before between the Kurds and ISIS the tone of voice hardened. And literally all got dragged in, Jabhat an-Nusra for example; some British ISIS fighter stated: "Jabhat an-Nusra in Raqqa attacked us but Jabhat in Badiya gave us a car for free packed with a heavy machine gun. Confusing ?Most certainly." When I informed my contact about what was going on, he reacted firmly "Are they officially at war ? No ! So what's the point saying such things on Twitter ? Some Nusra guys I know left for Aleppo to protect the families of the Dawla-fighters. They should post that on Twitter."

In the meanwhile it became clear that the leadership of Jabhat an-Nusra and ISIS were bound to react to clear the fog of war. And as expected the first official reaction came from Jabhat an-Nusra's leader Abū Muhammad al-Jūlānī. In an audio recording that was released by Jabhat an-Nusra's official account he made an offer to negotiate between the clashing factions. Al-Jūlānī blamed ISIS though for the fighting between Muslims, an example he referred to was the captivity of Jabhat an-Nusra's local leader in ar-Raqqa. To solve the infighting Jabhat an-Nusra formed a committee all groups should join , an independent Sharī'a court should settle the issues. For, if the infighting continues, "we will loose a great battlefield of Jihād."

It only took a few hours before ISIS answered with it's own lengthy statement. Although it took their spokesman, Abū Muhammad al-'Adnānī, 37 minutes to bring his message, it can be summarized as Charles Lister put it in one of his recent articles: "We have armies in Iraq and an army in Syria full of hungry lions who drink blood and eat bones, finding nothing tastier than the blood of Sahwa." This message can clearly be seen as an open declaration of war towards the SNC and SMC. He refers to them as the allies of Jewish and Crusader forces, a quite often used rhetoric. He further calls upon his men to protect the foreign fighters, as they are the main victims of the Sahwa.

And indeed, as one British fighter put it; "It breaks my heart to know that the people, who in the first place left the comfort of this Dunya, now have to flee out of Syria away from Jihād. My heart is broken. Even though I disagree with ISIS in many things,the hate they are met with today is unbearable. They are my brothers." In the meantime, the infighting and battle of words linger on, it is unneeded to state that Syria's war has reached a new phase. Where this will leave ISIS, for now, is open for speculation but it's likely to result in a weakening of the whole rebellion. Meanwhile al-Assad stands by, gloating to see his enemies fighting amongst themselves.

More of Pieter Van Ostaeyen's work can be found on his blog.
bron
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_135543268
Updates mbt Syrie in zowel Engels als Arabisch op de twitterpagina van Zaid Benjamin.

quote:
39 Koerdische strijders omgekomen in clashes met ISIS

Abu al-Bara al-Beljiki - Emir in ISIS - en van Algerijnse afkomst is omgekomen en hij was leider van ISIS in Saraqib. Hoewel er ook berichten zijn die dit ontkennen.

Omar al-Shishani - belangrijke leider in ISIS - beschuldigt (andere) oppositiegroepen van het verkrachten van tientallen vrouwen van ISIS strijders

Hoofd van de Sharia Wetgeving Commissie in Raqqa is geliquideerd. Hij behoorde tot Ahrar al-Sham (Islamic Front)

Syrian National Coalition (SNC) member Ghadbian geeft aan dat men nu op twee fronten vecht: regime & ISIS.

ISIS bevrijdt gevangenen in Madinat al-Bab (Noord Syrie)

https://twitter.com/zaidbenjamin
pi_135543778
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ja dat wist ik. Maar veel uit de klote gewassen Grijze Wolven (Turkse nationalisten/fascisten) willen dat niet geloven/accepteren.

Zij denken dat echt elke Turk in Anatoli en Thraci direct van Atilla de Hun en Djengiz Khan afstamt. :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Tja, Idioten heb je overal.
pi_135543918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Niet de ironie/cynisme van mijn post herkennen.... :')
pi_135543967
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Beginnen we weer met die rare plaatjes? Weet je nog hoe het vorige keer afliep?
Gewoon een blote man, en dat vindt jij raar ?

Moslim zeker ? :')
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:12:35 #273
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_135544259
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hey ik ben ook een Moslim (Soenniet). Dus geen opmerkingen over Moslims. :(
pi_135544514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:12 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Hey ik ben ook een Moslim (Soenniet). Dus geen opmerkingen over Moslims. :(
Dat bepaal ik zelf wel, Koerd.
pi_135544825
hoewel ik hoop dat deze tiran eindigt als kadaffi, heeft hij over het wahabisme wel een punt :P

quote:
Syria's Assad slams Saudi ideology as 'threat to world'

Syrian President Bashar al-Assad warned during a meeting in Damascus on Wednesday with Iran's foreign minister that Saudi Arabia's political and religious ideology is "a threat to the world," state television reported.

He was referring to Wahhabism, an ultra-conservative Sunni Muslim tradition which is predominant in Saudi Arabia, a key backer of Syria's revolt against Assad.

"President Assad warns during his meeting with Iran's Foreign Minister Mohammad Javad Zarif of the threat posed by Wahhabi thinking to all the world, not just to the region," the report said.

"The Syrian people and some peoples in the region know how serious the threat posed by Wahhabism is, and everyone must contribute to the confrontation against it and to eradicating it from the root," said Assad, who belongs to the Alawite offshoot of Shiite Islam.

The comments came amid ongoing tensions between Syria and Saudi Arabia, which are fiercely opposed to each other.

Assad's meeting with Zarif, top diplomat of Syria's chief regional ally Iran, comes less than a week before the so-called Geneva II peace conference, which is aimed at ending the conflict in Syria that has killed 130,000 people in nearly three years. State news agency SANA had earlier quoted Zarif as saying the purpose of his visit "was to help ensure that the international Geneva II conference on Syria brings about results that are in the interests of the Syrian people." Zarif, on a regional tour that has included Jordan and Lebanon, said he would "work to coordinate a position... that would restore calm and security to Syria".

He urged "all parties to battle extremism and terrorism, which are threats to us all".

Zarif had said in Beirut on Monday that countries seeking to keep Iran away from the Geneva II peace conference would "regret" his country's absence. US Secretary of State John Kerry has said Tehran could participate in talks only if it agrees to the principles set out at the creation of a transitional government.

During his visit to Lebanon on Monday, Zarif met President Michel Sleiman as well as Hassan Nasrallah, the chief of the Shiite movement Hezbollah, a Tehran ally that has sent thousands of men to fight alongside Syrian government forces.

Syria's opposition has issued several calls in recent weeks demanding Iran's exclusion from the Geneva talks, citing Tehran's alleged military and political support to the regime in Damascus.

January/15/2014
-Rabia Al-Basri
pi_135544872
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het in deze context raar ja. Want de laatste keer dat Baklava dit deed postte hij porno :') _O-
pi_135545364
quote:
8s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik vind het in deze context raar ja. Want de laatste keer dat Baklava dit deed postte hij porno :') _O-
Eng he , porno ?
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:39:58 #278
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135545402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef IPA35 het volgende:
Geen idee waarom hij een naakte man plaatst.
De aloude taboes in het islamitische Midden-Oosten hebben ook op sommige Koerdische jongemannen blijkbaar aantrekkingskracht. Wat verboden is, is 'spannend'.

Op een nichtje van 16 jaar oud zijn sommigen dan snel uitgekeken. En altijd mannen die hand in hand lopen daaro....

Blijkbaar heeft Baklava95 dus ook een paar van die seksuele deviante neuroses..... Ik word nogal onpasselijk van behaarde gespierde benen en van die doorslaande aderen. Mijn vrouw heeft dat ook op enkele plekken sinds kort. De ouderdom komt. Iiieeuw. Verder is ze ultraknap en altijd piccobello opgedirkt.... Ies ok koeltoer... ;) Maar wel mooi bij de vrouwen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:41:10 #279
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135545449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eng he , porno ?
Niet eng, maar wel:

Nogal kinderachtig en ongepast in deze discussie over een bloederige terroristische opstand en buitenlandse samenzwering.

Behalve vunzige Saoedische pedoseksuele pederastische sjeiks in vluchtelingenkampen met haveloze Syrische burgers zonder die petrodollars denkt niemand bij 'het conflict in Syri' aan seksuele thematiek, hoor.

Bovendien kijken hier ook minderjarigen mee op dit forumdeel! :(
pi_135545568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Nogal kinderachtig en ongepast in deze discussie over een bloederige terroristische opstand en buitenlandse samenzwering.

Behalve vunzige Saoedische pedoseksuele pederastische sjeiks in vluchtelingenkampen met haveloze Syrische burgers zonder die petrodollars denkt niemand bij 'het conflict in Syri' aan seksuele thematiek, hoor.
Tja, Baklava is het type dat in een identiteitscrisis zit. Aan de ene kant wil hij een goede en consequente moslim zijn, maar aan de andere kant kan hij niet stoppen met porno kijken.

En dan heeft hij ook nog eens geen land dankzij die gemene Ataturk !

Zulke mensen moeten we helpen, in plaats van belachelijk te maken.
pi_135545655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef Veldkamp het volgende:
Bovendien kijken hier ook minderjarigen mee op dit forumdeel! :(
Hij is zelf volgens mij de jongste hier.
pi_135545891
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:46 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij is zelf volgens mij de jongste hier.
Ik ben 16
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:53:17 #283
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135545962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, Baklava is het type dat in een identiteitscrisis zit. Aan de ene kant wil hij een goede en consequente moslim zijn, maar aan de andere kant kan hij niet stoppen met porno kijken.

En dan heeft hij ook nog eens geen land dankzij die gemene Ataturk !
Die hij steeds obsessief beticht van homoseksualiteit of homofilie. (Terwijl Atatrk een haram-rokkenjager en borreldrinker was.)

Natuurlijk is Baklava in een identiteitscrisis.

quote:
Zulke mensen moeten we helpen, in plaats van belachelijk te maken.
Dat doe ik niet. Baklava is blijkbaar echt nog maar 18 tot 19 jaar oud. En meent wat hij schrijft.

Ook al is het vol tegenstrijdigheden. Veel jihadisten en takfiri-salafisten zijn ook dergelijke jongens. Op zoek naar houvast. Uit grote, maar wellicht emotioneel wat (qua ouder-kindrelatie) kille families, met strenge of hardhandige islamitische 'tradities'. Veel op straat, gevechten, weinig cultuur en weinig wetenschappelijke vorming helaas.

Inderdaad vaak buiten hun directe schuld, maar op volwassen leeftijd is het toch een keuze (ook al zet men slechts de vicieuze cirkel voort misschien).

Verder is Baklava met goede baklava hartelijk welkom in Nederland, ook als soennitische moslim. Laat hem studeren, werken, wonen, trouwen, kinderen maken en zichzelf vinden in rust en menselijke warmte. Maar zonder extremisme en salafisme die andere medemensen het licht in de ogen niet gunnen. Dan zal Baklava een leven vol ellende en drama tegemoet gaan.

Ik ken overigens voldoende Koerden, ook enige Christelijke bekeerlingen uit de islam. Koerden ja. In Nederland ja. Schokkend wellicht voor Baklava....? Maar dat bestaat er. Die meiden en jongemannen studeren en werken keihard, een nieuw leven, vaak afzijdig van hun families. Verstoten of gevlucht. Ook dat is Koerdistan helaas, ondanks de liberale en tolerante inslag van de meeste moderne Koerden. (Ooit waren Koerden niet meer dan koop- en loopjongens voor de rijke Jonge Turken die Christenen en oude volksgroepen wegzuiverden naast Turkse moordeenheden.... Toen slachtten Koerden en Turken 'gebroederlijk' Armeense vrouwen en monniken af. En verdeelden hun klederen door erover te dobbelen. Koerden met een Turkse officier. Om het kleed van zuiver rupszijde, van een onthoofde Aramese christenvrouw. Echt gebeurd.)
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:53:48 #284
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135545990
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:51 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

Ik ben 16
_O_

Vandaar die hamer en sikkel. Als je niet jong bent en links, heb je geen hart. Als je ouder bent en niet rechts, heb je geen verstand.
pi_135546112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

_O_

Vandaar die hamer en sikkel. Als je niet jong bent en links, heb je geen hart. Als je ouder bent en niet rechts, heb je geen verstand.
Dan zit ik in een gevaarlijk pakket :X .
pi_135546206
quote:

[..]

_O_

Dit is te simplistisch Veldkamp, maar ik denk dat je dat opzettelijk deed.
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:04:24 #287
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135546381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dan zit ik in een gevaarlijk pakket :X .
Jij bent een harteloze rechtse jongere nog? :D
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:04:54 #288
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_135546397
quote:

[..]

_O_

Vandaar die hamer en sikkel. Als je niet jong bent en links, heb je geen hart. Als je ouder bent en niet cynisch, heb je geen verstand.
FTFY
Guilty as changed.
The Best of Seor Chang --- Part II
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:05:49 #289
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135546421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is te simplistisch Veldkamp, maar ik denk dat je dat opzettelijk deed.
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee.... (met de S-S-N-Peee.....)

(mooie vrouw mit der Panzerfaust...)
pi_135546424
quote:

[..]

_O_

We zullen zien, er zijn genoeg bejaarde communisten ;)
pi_135546461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Nationalisme.... brrrrrrr
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:08:01 #292
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:08:49 #293
358102 Senor__Chang
pi_135546603
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:04 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Jij bent een harteloze rechtse jongere nog? :D
Meer archasch dan rechts.
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:11:55 #295
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135546662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Die muziek die ze er onder hebben gezet :') (Death Note, anime)
pi_135546665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:11 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

:D _O_
Ik zie mensen die in maat lopen...

Wat is daar zo bijzonder aan ?
pi_135546675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zie mensen die in maat lopen...

Wat is daar zo bijzonder aan ?
Hij ziet vrouwen in uniform.
pi_135546681
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:39 schreef Veldkamp het volgende:
Mijn vrouw heeft dat ook op enkele plekken sinds kort. De ouderdom komt. Iiieeuw. Verder is ze ultraknap en altijd piccobello opgedirkt.... Ies ok koeltoer... ;) Maar wel mooi bij de vrouwen.
Gezien je andere posts en deze is de kogel door de kerk (spreekwoordelijk).. jij bent met een Arabische getrouwd. ^)
  donderdag 16 januari 2014 @ 00:15:42 #300
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135546705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 00:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij ziet vrouwen in uniform.
Neen, ook dit... (Serieus.)

donderdag 16 januari 2014 @ 00:21:36 #301
358102 Senor__Chang