Ik voel me ook extreem lui, maar ik vond het de beste oplossingquote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo extreem lui.Ik wacht tot twi thuis is, dan maak ik eten en dan ga ik na het eten gewoon lekker slapen.
Dan moet je er ook niet hier over beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de rest heeft weinig te maken met de gesprekken die wij al gevoerd hebben.
Roti. Eigenlijk is dat het enige wat twi wel eens kookt. Maar nu probeer ik het gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me ook extreem lui, maar ik vond het de beste oplossing
0 zin om op te staan of iets te doen vandaag.
Wat ga je maken voor twitje?
*klikt terug naar vorig deel van de SEX SC*quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet hier over beginnen.
Ik noemde niks explicietquote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*klikt terug naar vorig deel van de SEX SC*
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roti. Eigenlijk is dat het enige wat twi wel eens kookt. Maar nu probeer ik het gewoon.
Tata's are like kringverjaardag.quote:
tata's are like,quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.
[..]
Tata's are like kringverjaardag.
Als ik vis moet bakken, dan roep ik hem wel altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.
Jij bent een tata.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen tataquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
tata's are like,
gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een tata.Ze is maar een halve tata.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een tata.Oke. Waarom tata? Overigens een halve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ai, weer een mythe aan scherven!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik vis moet bakken, dan roep ik hem wel altijd.Niet mijn specialiteit. Behalve dan kibbeling.
Maar eigenlijk weet hij het ook niet echt.
Geen idee en waarom de helft?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Waarom tata? Overigens een halve.
Ben je Duits?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor... vooral met wat mayo en saté
Ik rij Duits, maar dat is weer iets anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Half Duits dan? Dat je tata's met saus lust.
In reepjes, gefrituurde tata's of gewoon gekookt?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor... vooral met wat mayo en saté
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of het Faxie zijn type is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geprobeerd om mij te hosselen.
Ik durf nietquote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wooow dan zal je wel heeel erg lelijk zijn.
Hehe, je hebt wel eens een foto van haar gezien. Weet alleen niet meer wat je toen zei.quote:
Dat eerste als ik kiezen magquote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In reepjes, gefrituurde tata's of gewoon gekookt?
Owquote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, je hebt wel eens een foto van haar gezien. Weet alleen niet meer wat je toen zei.
Sinds wanneer ben jij zo kieskeurig?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ben je wel lelijk
Misschien ook niet, maar ik ben voorlopig voorzichtig
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo kieskeurig?
Mannen zijn anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, wat zijn jullie allemaal aardig naar faxie toe..
Ja, dat is waar. Maar faxie moet het op dit punt wel erg vaak ontgelden. Man, ik klink als een doos...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen zijn anders.
Mannen kunnen zo naar elkaar doen zonder dat ze het menen.
Vrouwen zeggen dat ze elkaar aardig vinden en achter hun rug om gaan ze dan lopen haten.
Bij mannen is het andersom.
Faxie vindt dat vaak wel mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar faxie moet het op dit punt wel erg vaak ontgelden. Man, ik klink als een doos...
Kun je nagaan hoeveel we van Faxie houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar faxie moet het op dit punt wel erg vaak ontgelden. Man, ik klink als een doos...
Sinds weet ik veel wat boeit het?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo kieskeurig?
Wat is dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
Altijd zo leuk als je geen mailtje krijgt als je een prijsvraag hebt gewonnen. Zit er ineens totaal onverwacht een clutch bij de post.
Ik absorbeer die negatieve energie en zet het om in pure awesomenessquote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon rijk van prijsvragen invullen en praten over kokenquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon rijk van prijsvragen invullen en praten over koken
Bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Graag, waar kan ik mij aanmelden?
Het UWV.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Graag, waar kan ik mij aanmelden?
Goede deal.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elke week moet je hier een mondeling komen afleggen en een beetje schoonmaken.
Ook onder het randje schoonmaken toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een vraag die bij het mondeling langskomt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook onder het randje schoonmaken toch?
Die voorwaarden gelden thuis ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en nu moet je wel werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die voorwaarden gelden thuis ook.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die voorwaarden gelden thuis ook.
Datquote:
Als ik zou stoppen en het hele huishouden zou doen, inclusief de gehele opvoeding van uk zou dat geloof ik ook geaccepteerd worden...quote:
Waarom zou je je dan aan willen melden?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik zou stoppen en het hele huishouden zou doen, inclusief de gehele opvoeding van uk zou dat geloof ik ook geaccepteerd worden...
Omdat ik juist geen zin heb in hele huishouden plus hele opvoeding uk.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je je dan aan willen melden?
Nou danquote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat ik juist geen zin heb in hele huishouden plus hele opvoeding uk.
Faxie is een prima gast hoor maar op dit punt doen we niks anders dan de waarheid sprekenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Leugens!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie is een prima gast hoor maar op dit punt doen we niks anders dan de waarheid spreken
Nouja m'n auto is toch ook wel een beetje m'n hobbyquote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
mannen met hobbies anders dan auto's
*wah wah wah waahhhhhh*quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja m'n auto is toch ook wel een beetje m'n hobby
Maakt niet uit. Pizza-ovens zijn geweldig.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef fietsie het volgende:
Hmz kun je een pizza-oven een hobby noemen? Of is het een verslaving?
Ga toch fietsen man.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef fietsie het volgende:
geen van beide.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef fietsie het volgende:
Gekte? Overdaad? Verspilling?quote:
En twi.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef Myraela het volgende:
Behalve bloggen, koken, bakken en winnen dan.
Heb ik van mijn 6e tot mijn 22e overmatig gedaan. Geen lol meer in.quote:
Een pizza-oven is wel wat anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een ding. Ik noem mijn oven toch ook geen hobby.
Mijn leven draait niet om mijn vriend, wij hebben beide een zelfstandig en onafhankelijk leven.quote:
Dan is hij toch juist een hobby?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn leven draait niet om mijn vriend, wij hebben beide een zelfstandig en onafhankelijk leven.
We kiezen er alleen voor om alles samen te doen. Hihi.
Naja het is het hele gebeuren rondom dat kreng. Van houtvoorziening tot aan de gerechten die ik erin maak. Heb al de gekste dingen gekookt en gebakken in het krengquote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een ding. Ik noem mijn oven toch ook geen hobby.
Hoe lang staat ie er al?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja het is het hele gebeuren rondom dat kreng. Van houtvoorziening tot aan de gerechten die ik erin maak. Heb al de gekste dingen gekookt en gebakken in het kreng
Zelfs kerstkransjes van eiwitschuim.
Heb ik ook met mijn oven. De gasvoorziening en wat ik allemaal wel niet in dat ding maak! Van pizza's tot soufflés.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja het is het hele gebeuren rondom dat kreng. Van houtvoorziening tot aan de gerechten die ik erin maak. Heb al de gekste dingen gekookt en gebakken in het kreng
Zelfs kerstkransjes van eiwitschuim.
Ik zou haast denken dat twi onder jouw nick zit te posten...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn oven. De gasvoorziening en wat ik allemaal wel niet in dat ding maak! Van pizza's tot soufflés.
Nee, er is gewoon een reden dat we elkaar zo leuk vinden. Pure haat. We zitten er vol mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat twi onder jouw nick zit te posten...
Te kort zelfs. Ik wilde het al jaaaaaaaaren. En dit jaar gelegenheid.quote:
Moeilijk te geloven.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, er is gewoon een reden dat we elkaar zo leuk vinden. Pure haat. We zitten er vol mee.
Pics? Of is dat meer iets voor CUL SC?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Te kort zelfs. Ik wilde het al jaaaaaaaaren. En dit jaar gelegenheid.
Ik kreeg zelfs een lief nieuwjaarsberichtje van twi.quote:
Maar je hebt zijn hartje dan ook wel veroverd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een lief nieuwjaarsberichtje van twi.
Dat is toch keilief?
Awwwquote:Op maandag 13 januari 2014 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je hebt zijn hartje dan ook wel veroverd.
Gamen? Magic the gathering? sokpoppen? postzegels verzamelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
mannen met hobbies anders dan auto's
Euh... ok, niet alle hobbies zijn even leuk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen? Magic the gathering? sokpoppen? postzegels verzamelen?
Wat is jouw hobby?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Buurpoes het volgende:
Euh... ok, niet alle hobbies zijn even leuk.
Oke dan is dat duidelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh... ok, niet alle hobbies zijn even leuk.
Elke dag een blauw oog is ook een hobby.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik wilde dit jaar het zogenaamde 'elke dag een tiet' project doen. Inmiddels loop ik al 13 dagen lang met 'n blauw oog rond. Tijd voor een andere hobby.
Als je maar iets kan klaarmaken zeg maar.quote:
Ik bak er niks van.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar iets kan klaarmaken zeg maar.
Raak je daar vervolgens dan weer van over de kook?quote:
Ik kan niks meer verzinnen, zo uitgekookt ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:10 schreef AirwiN het volgende:
Die flauwe kookwoordspelingen rijzen de pan uit zo.
Dan vind je zo ongetwijfeld de hond in de pot.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:12 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kan niks meer verzinnen, zo uitgekookt ben ik nou ook weer niet.
Wat gooit er roet in het eten?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niks van android zooi.. ik kan het 1 niet met het ander koppelen en ik snap het gewoon niet, terwijl het in mijn ogen zo simpel zou moeten kunnen
grgrgrgr
Wat wil je koppelen met wat?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niks van android zooi.. ik kan het 1 niet met het ander koppelen en ik snap het gewoon niet, terwijl het in mijn ogen zo simpel zou moeten kunnen
grgrgrgr
Zo zout heb ik het nog niet gegeten vandaag qua sneue reacties nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:16 schreef Buurpoes het volgende:
Wat gooit er roet in het eten?
Edit: sorry, te flauw...
De pot verwijt de ketel!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zout heb ik het nog niet gegeten vandaag qua sneue reacties nee.
Spelletje met gmail accountquote:
Geef je mij nou een koekje van eigen deeg?quote:
Yup, snap wat je bedoelt. Welk spel gaat hem om?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Spelletje met gmail account
Men neme de ene tablet waar een spelletje op gespeeld is, maar nooit gekoppeld aan een mail adres oid, men neme een nieuwe tablet waar een gmail account voor is aangemaakt...
Op de een of andere manier krijg ik het niet gesynchroniseerd zodat er verder gespeeld kan worden zonder opnieuw te beginnen.
Ik heb zelfs al een nieuwe facebook pagina aangemaakt, ik heb met koppelcodes gewerkt maar niks lijkt te werken dus ik denk dat ik het intern met een bestandje van het een naar het ander moet gaan overzetten.
Sjucht
snap je het zelf nog?
Clash of clansquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, snap wat je bedoelt. Welk spel gaat hem om?
Dat was een eitje..quote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je mij nou een koekje van eigen deeg?
Het neusje van de zalm was het zeker niet.quote:
Zegt mij niks. En als je erop Googled krijg je alleen maarquote:
ja applequote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt mij niks. En als je erop Googled krijg je alleen maarApple
oplossingen.
ok, jij wint, mijn inspiratie is op. Het leven heeft meer in dan eten en drinken.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het neusje van de zalm was het zeker niet.
De koek is op, zogezegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Buurpoes het volgende:
ok, jij wint, mijn inspiratie is op. Het leven heeft meer in dan eten en drinken.
En was je al ver met je initiële spel? Kun je de maker niet tweeten ofzo? Doorgaans werkt dat best oké anno 2014.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
ja apple
Ik kan em inmiddels koppelen maar dan ben ik alles kwijt
Ik niet, zoonlief, het is zo zonder als hij opnieuw moet beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En was je al ver met je initiële spel? Kun je de maker niet tweeten ofzo? Doorgaans werkt dat best oké anno 2014.
Dat zou in theorie haast wel moeten werken, aangezien het huidige spel niet gekoppeld is aan een gmail account. Succes!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik niet, zoonlief, het is zo zonder als hij opnieuw moet beginnen.
ik ga nu de keuken in, ga vanavond verder googlen en ik denk dat ik misschien een intern bestandje van de ene tablet naar de ander ofzo
Dat ik de data over kan zetten
Thanks, heb er alleen de schijt erin dat het niet gelijk meteen werktquote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou in theorie haast wel moeten werken, aangezien het huidige spel niet gekoppeld is aan een gmail account. Succes!
Ik denk dat kaneel daar vast anders over denktquote:
Hoezo? Die klopt graag zijn roede leeg over STINGS pannenkoeken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat kaneel daar vast anders over denkt
Hij mixt het niet eens door het beslag?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Die klopt graag zijn roede leeg over STINGS pannenkoeken.
Je mixed de stroop toch ook niet door het beslag?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij mixt het niet eens door het beslag?
Wellicht een leuk experimentquote:Op maandag 13 januari 2014 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mixed de stroop toch ook niet door het beslag?
Mijn zaad is niet voor Sting bestemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Die klopt graag zijn roede leeg over STINGS pannenkoeken.
Wel voor STING?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn zaad is niet voor Sting bestemd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan heb ik je verward met iemand anders.
Spekpannenkoekenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef STING het volgende:
[..]
Sowieso, niet-zoetigheid op pannenkoeken
Noooooooquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn zaad is niet voor Sting bestemd.
Zonder de chocola lijkt me dat best lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
Een pannenkoek met banaan, kokos, ijs en chocola
Ik ga faxen met darmstadtquote:
Feraquote:
Liefde is dan ook eng en onvoorspelbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is bang van mijn liefde.
Dat is waarquote:Op maandag 13 januari 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefde is dan ook eng en onvoorspelbaar.
Heb je een autistengroepje opgericht?quote:
Dus jij bent dat ook?quote:
Wat en ik ben niet uitgenodigd?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je een autistengroepje opgericht?
Love huuuuuurts.quote:
Zo noemde twi het toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je een autistengroepje opgericht?
Ja.quote:
Dus ik ben ook lid?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo noemde twi het toch?
[..]
Ja.
Lekker nummer.quote:
Awwwww.quote:
Ik weet nu niet of ik me vereerd moet voelen of niet.quote:
Komt wel goed schatje.quote:
Het is of de groep Huppel of de groep Autist. Ik stem in alle gevallen voor het laatste.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik me vereerd moet voelen of niet.
Ik kan geen loner zijn? Want dat ben ik namelijk gewend.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het is of de groep Huppel of de groep Autist. Ik stem in alle gevallen voor het laatste.
Oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Oke oke ik hou al op
Nee sorry, daarvoor hoor je er al teveel bij.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan geen loner zijn? Want dat ben ik namelijk gewend.
Klinkt als een bende. Als je er eenmaal in zit kun je er niet meer uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, daarvoor hoor je er al teveel bij.
Dank je, dat had ik nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Het komt nooit meer goed. Je leven is voorbij. Je zult eenzaam en alleen sterven.
Tenzij het natuurlijk vaker voor gaat komen dat je vriendje veel te vroeg bepaalt dat het tijd is om weg te gaan. Dan word je er op den duur wel weer uitgeschopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als een bende. Als je er eenmaal in zit kun je er niet meer uit.
Dit overtreft faxiequote:Op maandag 13 januari 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil niet loner zijn, ik heb iemand nodig om aah et ontvangende eind van mijn liefde te staan.
Slaat dit op een wereld zonder jou of snap ik iets niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit overtreft faxieik wist niet dat dit mogelijk was
Gaat de bende nu voor mij beslissen met wie ik een relatie aanga?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij het natuurlijk vaker voor gaat komen dat je vriendje veel te vroeg bepaalt dat het tijd is om weg te gaan. Dan word je er op den duur wel weer uitgeschopt.
jij snapt het niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Slaat dit op een wereld zonder jou of snap ik iets niet?
Oh nee, dat zeker niet. Maar de bende zorgt wel dat dit soort acties niet ongestraft herhaaldelijk kunnen worden uitgevoerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat de bende nu voor mij beslissen met wie ik een relatie aanga?
Met heloef.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat de bende nu voor mij beslissen met wie ik een relatie aanga?
Maar straks is het: "Of ons, of hem".quote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet. Maar de bende zorgt wel dat dit soort acties niet ongestraft herhaaldelijk kunnen worden uitgevoerd.
Ik kan het veel slechter treffen.quote:
Dan zal ik zorgen dat ik bij de groep blijf zitten, zodat die keuze wel heel gemakkelijk wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar straks is het: "Of ons, of hem".
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zal ik zorgen dat ik bij de groep blijf zitten, zodat die keuze wel heel gemakkelijk wordt.
Fascination, jaja, dat weten we nu wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders moeten we mensen vervangen. Ik heb wel een shortlist.
Die staat ook op het lijstje, ja, maar was niet degene die ik voor wilde stellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Fascination, jaja, dat weten we nu wel.
Wie dan wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die staat ook op het lijstje, ja, maar was niet degene die ik voor wilde stellen.
Vervangen? Waarom niet toevoegen?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders moeten we mensen vervangen. Ik heb wel een shortlist.
Die weten dat zelf wel.quote:
Anders wordt het wel heel druk, niet?quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die weten dat zelf wel.
[..]
Anders wordt het wel heel druk, niet?
Stel dat de 4 afzeggers ook op waren komen dagen, dan was het te vol geweest.
Dan moeten we een groter huis zoeken of in huis als kleine fracties gaan hangen.quote:
Voor autisten werkt dat toch net even anders, nieuwe mensen zijn engquote:
Clubhuis huren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we een groter huis zoeken of in huis als kleine fracties gaan hangen.
Waren die maar op komen dagenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die weten dat zelf wel.
[..]
Anders wordt het wel heel druk, niet?
Stel dat de 4 afzeggers ook op waren komen dagen, dan was het te vol geweest.
Dat is al de tweede keer dat je dat doet. Wil je aandacht of zo?quote:
iig een repsonse jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je dat doet. Wil je aandacht of zo?
Oké.quote:
heloef had er moeten zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Had het zeker leuk gevonden.
Zeker. Volgende keer wat langer van te voren hem hosselen om te komen.quote:
Nope.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey! Hoeist met werk ? ofja ondertussen al gevonden?
Misschien wat pics sturen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Volgende keer wat langer van te voren hem hosselen om te komen.
Je moet hem aantrekken, niet wegjagen.quote:
Weet jij wat heloef aantrekt dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet hem aantrekken, niet wegjagen.
Van wie moeten we dan foto's sturen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet hem aantrekken, niet wegjagen.
Van jouw oneindige liefde.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie moeten we dan foto's sturen?
Awwquote:
Teveel gebruikt de laatste tijd?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Maar het is niet oneindig. Het moet nu weer even opladen.
Kaneel zijn liefde is dus toch niet oneindig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd wie nu vervangen moeten worden. Want als niet-drinker omdat ik nog moet rijden voel ik de bui al hangen, en de andere mensen zijn niet veel minder bazig als dat ik ben.
Je wordt vervangen door iemand die niet altijd verkouden is en iedereen aansteekt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd wie nu vervangen moeten worden. Want als niet-drinker omdat ik nog moet rijden voel ik de bui al hangen, en de andere mensen zijn niet veel minder bazig als dat ik ben.
Gelukkig is Myra afhankelijk van mij, en je zult de goeden toch niet onder de slechten laten lijden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je wordt vervangen door iemand die niet altijd verkouden is en iedereen aansteekt.
Nee, daar heb je een punt. Hoewel mijn liefde niet oneindig blijkt, ben ik wel rechtvaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is Myra afhankelijk van mij, en je zult de goeden toch niet onder de slechten laten lijden?
Ik zal wel vervangen worden voor iemand die langer kan blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is Myra afhankelijk van mij, en je zult de goeden toch niet onder de slechten laten lijden?
Van wie dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al wel 1 aanmelding binnen voor een volgende meet.
Weer zo'n besloten meet?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al wel 1 aanmelding binnen voor een volgende meet.
Ja, of we leggen al het geld wat we de laatste meets in kaneelstokjes, taarten, cakes, gebak en drank stoppen opzij en besteden dat aan je rijbewijs, zodat je zelf lekker kunt bepalen wanneer je weg gaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wel vervangen worden voor iemand die langer kan blijven.
Jij bent welkom hoor, we zijn wel nieuwsgierig. En veel leuker dan dat andere groepje waarbij iedereen altijd komt en een dag van tevoren afzegt.quote:
Gezellig hequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, of we leggen al het geld wat we de laatste meets in kaneelstokjes, taarten, cakes, gebak en drank stoppen opzij en besteden dat aan je rijbewijs, zodat je zelf lekker kunt bepalen wanneer je weg gaat.
DM.quote:
Jij bent altijd welkom.quote:
Kaneelstokjes zijn niet zo duur.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, of we leggen al het geld wat we de laatste meets in kaneelstokjes, taarten, cakes, gebak en drank stoppen opzij en besteden dat aan je rijbewijs, zodat je zelf lekker kunt bepalen wanneer je weg gaat.
Omdat ik regelmatig met haar dm.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Is de volgende meet trouwens niet bij ons? Waarom lopen die aanmeldingen dan via jou?
Hé, als op zijn minst 3 personen telkens met kaneelstokjes aankomen, is dat per kwartaal toch al gauw een kwartier aan fileparkeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneelstokjes zijn niet zo duur.
Was wel blij dat ik ze gehaald had.
Een meet bij jullie?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Is de volgende meet trouwens niet bij ons? Waarom lopen die aanmeldingen dan via jou?
Nope. Never.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij bent hier toch ook wel eens geweest? Of niet? Nee, volgens mij niet.
Twenteland.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Zeur dan niet. Waar moet je helemaal vandaan komen dan?
Komt VA dan ook?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij bent hier toch ook wel eens geweest? Of niet? Nee, volgens mij niet.
Is dit een dis?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Kan er niemand van hier in Utrecht gaan wonen ofzo? Iemand die leuk is dan.
Geen idee, ken hem niet, zou niet weten hoe ik hem verder moet bereiken. Misschien als Faye zou komen.quote:
Mooi land.Was prima om te studeren en Grolsch in grote hoeveelheden te testen.quote:
Ik wil dolgraag verhuizen. Maakt me niet uit waarheen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Kan er niemand van hier in Utrecht gaan wonen ofzo? Iemand die leuk is dan.
Nee, jij mag gewoon nooit weg uit Leiden anders ga ik nog meer haten. En stuur ik Freek op je af.quote:
Ik weet nog een leuk huisje in Hellevoetsluis.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag verhuizen. Maakt me niet uit waarheen.
Ik woon in amersfoort, is dat dicht bij genoeg?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi land.Was prima om te studeren en Grolsch in grote hoeveelheden te testen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie ken jij die in Utrecht woont dan?
Bambi woont in Utrecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, jij mag gewoon nooit weg uit Leiden anders ga ik nog meer haten. En stuur ik Freek op je af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |